De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Op internet komen ze nog doen alsof ze tedere love willen, wie houden jullie voor de gek
Heb je een beetje een dikke lul, Chocolatebear?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.
Zie ik nergens hoor? Allemaal wilde dames hierquote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Op internet komen ze nog doen alsof ze tedere love willen, wie houden jullie voor de gek
Lady in the streets, slut between the sheetsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.
Dames op fok zijn eigenlijk juist omgekeerd, irl zijn jullie allemaal verlegen maar maakt niet uit ik zou alsnog geven hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zie ik nergens hoor? Allemaal wilde dames hier
Ga jij ook weg dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hihi.
Maar ga je nou nog weg of ga je dom blijven doen?
Net een penseel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je een beetje een dikke lul, Chocolatebear?
Treat her like a lady and fuck her like a whore.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lady in the streets, slut between the sheets
Ik snap het niet. Leg uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ga jij ook weg dan?
Maar in een grotere context mag je dat zien...
O, jammer. Wilde vragen of je wat gaatjes wilde vullen voor me.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net een penseel.
[..]
Treat her like a lady and fuck her like a whore.
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja, allemaal labiele wijvuh die doen alsof ze bi zijn enzo :squote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dames op fok zijn eigenlijk juist omgekeerd, irl zijn jullie allemaal verlegen maar maakt niet uit ik zou alsnog geven hoor.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O, jammer. Wilde vragen of je wat gaatjes wilde vullen voor me.
Denk erover na als je niet in slaap kan vallen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net een penseel.
[..]
Treat her like a lady and fuck her like a whore.
[..]
Ik snap het niet. Leg uit.
Wat ben je toch heerlijk oppervlakkig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O, jammer. Wilde vragen of je wat gaatjes wilde vullen voor me.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef Lakitu het volgende:
gewoon zo beginnen toch
[ afbeelding ]
beetje toon zetten dit dat
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk oppervlakkig.
Nee joh, leg uit. Ik ben nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Denk erover na als je niet in slaap kan vallen.
Doei
Neuk me gewoon als ik daar om vraag, hallo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk oppervlakkig.
ik wil zo'n ding laterquote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is een compilatie van mijn levenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neuk me gewoon als ik daar om vraag, hallo.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat was je adres ook al weer? ze noemen me the pride of ghana dus geen gaatje zal ongevuld blijvenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er 1 voor m'n bday. Geniaal. Ze poepen een keer per week en doen er de hele dag over.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik wil zo'n ding lateralleen lijken die klauwen kk scherp dus dan moet je steeds uit de buurt blijven
Wel je vroeg me om uit het topic te gaan, en zal ik dus nu doenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee joh, leg uit. Ik ben nieuwsgierig.
Om een of andere reden is dit kanker grappig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een keer per week en doen er de hele dag over.
Kneus.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
J
[..]
Wel je vroeg me om uit het topic te gaan, en zal ik dus nu doen![]()
![]()
Doeiquote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
J
[..]
Wel je vroeg me om uit het topic te gaan, en zal ik dus nu doen![]()
![]()
Whehe.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jumi weet welke zin het hier om gaat.
Donald Gloverquote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Krijgen ze dan geen aambeien?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er 1 voor m'n bday. Geniaal. Ze poepen een keer per week en doen er de hele dag over.
Dolan Gloverquote:
Ik hoop op deze:quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:
Daar zit ik al in, spuit11quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nog veel plezier met in de kont van bruine beer te kruipen![]()
![]()
hij is je bureaustoelquote:
Hij wilt op mijn negerlul zitten hoor. Snap dat dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nog veel plezier met in de kont van bruine beer te kruipen![]()
![]()
Sorry.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop op deze:
"Need a friend you can fuck, I can be that"
Waarom zeg je nee tegen WD? :Squote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij wilt op mijn negerlul zitten hoor. Snap dat dan.
[..]
Sorry.
GURL WAT DOE JE ?! JE RUINED MN GAME EN ZO!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Stiekem bedoelt hij dat, maar hij gaat uit van deze tactiek:
"And girls want what they can’t have, so I don’t text back when the screen flash."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |