Hmmquote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
smoel ally of ik ga op je gezicht zitten
Ow, hoe fucking makkelijk is het dan nu zegquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
1 onderdeel waar je niets fout mag hebben? bedoel je gevarenherkenning? daar mag je juist meer fouten maken, maar in dat andere deel niet meer dan 6.
inb4quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was te lui om naar theorie te gaan. Woensdag theorie eerste keer, als ik die haal kan ik examen aanvragen.
Sorry man, we verschillen gewoon van mening.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prutser.
[..]
Bewegend beeld is nodig voor een goede keuring.
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.quote:
Haha heb je zo'n toko oma? Die wel alles in huis heeft enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ookOf lieve oma's die je af en toe een shitload aan voedsel brengen waar de hele straat van mee kan eten
Dan wel gewoon zelf opeten uiteraard.
Ik sluit me aan bij CB. Bewegend beeld is beter. De handen kunnen nou eenmaal de vetasser makkelijk tot mooie spierasser kneden voor de camera.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil graag z'n professionele mening hierover:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik dat achter de rug heb.
Wejow wejowquote:
Haha is daar video van?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry man, we verschillen gewoon van mening.
Ga je weer meteen in de aanval
Oh ja. Dat zag ik ook op Facebook.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.
Stuk ei vloog door de lucht.quote:
Interessante opiniequote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij CB. Bewegend beeld is beter. De handen kunnen nou eenmaal de vetasser makkelijk tot mooie spierasser kneden voor de camera.
Ah zo ja.. Ik was ff opnieuw aan t opstarten :$quote:
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha heb je zo'n toko oma? Die wel alles in huis heeft enzo
Chai's parkeerkunsten staan op Facebook.quote:
Omdat er handen in het spel zijn durf ik geen conclusie te trekken. Alles is mogelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Interessante opiniebeweer jij nu dat deze dame haar gluteus tegen zou kunnen vallen?
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.
Awhhh, als het eten dan ook lekker is... mijn oma maakte altijd ranzige brocoli en shi- niet te pruimen alles overgaar enzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaZe staat elke ochtend fucking vroeg op om te koken en haalt ook echt kankerveel eten voor de hele familie dat ze dan gaat rondbrengen
Hey dat is niet lief voor Chai, ze heeft motivatie nodig anders gaat ze nooit meer achter het stuur.quote:
Alsof hij dit voor haar zou doen.quote:
Laki wel, hij krijgt niks te eten thuis en moet het doen met pussyjuice.quote:
ik ben hongerigquote:
Ik moet mijn aanhangerrijbewijs nog een x halen. Bochtje achteruit en zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey dat is niet lief voor Chai, ze heeft motivatie nodig anders gaat ze nooit meer achter het stuur.
Hihi.quote:
Parking lvl: Chaiquote:
Hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki wel, hij krijgt niks te eten thuis en moet het doen met pussyjuice.
Mit ein Smart..quote:
Haha voor je Pfêrden?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet mijn aanhangerrijbewijs nog een x halen. Bochtje achteruit en zo.
WD. Van woedequote:
Denk je is fissa?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Op internet komen ze nog doen alsof ze tedere love willen, wie houden jullie voor de gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |