Hahaha ja rauwe sketches.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die sketch is zo kankergoed. Ik ga Raw zo weer kijken.
Fatty.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!
Waar ik vandaan kom is dat een positieve eigenschap.quote:
He-le-maal relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxed idd.. Cappuccinootje dr bij, croissantje, jeweet :$quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het leuk en rustgevend, de tegeltjes tellen?
Nee, niet nodig. Gewoon elke dag thuisbezorgd.nlquote:
Koken wel, vooral water en melk.quote:
Mensen die mij geen muffins hebben zien bakken.quote:
Bonnie op dr gemak van alle gemakken voorzien ernaast.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
He-le-maal relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxed idd.. Cappuccinootje dr bij, croissantje, jeweet :$
Muffins bakken kan elke mongool. Koken daarentegen..quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die mij geen muffins hebben zien bakken.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!
Doe zonder stappen pakje. Eigen recept.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Muffins bakken kan elke mongool. Koken daarentegen..
Uiteraarsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie op dr gemak van alle gemakken voorzien ernaast.
zonder klerenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
wd ging jij nou koken voor de webcam? Doe nog eens
Mag wel een keer de Muffins eten die ik heb gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe zonder stappen pakje. Eigen recept.
Denk dat ze dat pas weer in de winter gaat doen. Kan ze een lekkere dikke trui aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
U jelly?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ze dat pas weer in de winter gaat doen. Kan ze een lekkere dikke trui aan.
Kan best. Een keer. ooit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
Dat jij je nou verlaagt tot eten met vrouwen. En dan jezelf een "man" noemen.quote:
jeeeeezus wat een flikke'tquote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij je nou verlaagt tot eten met vrouwen. En dan jezelf een "man" noemen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij je nou verlaagt tot eten met vrouwen. En dan jezelf een "man" noemen.
quote:
Ik heb het al gezien de eerste keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Gridlok het volgende:
Hoooo nvm, deze ziet er kak uit. Wacht wel op die Hollywood versie
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef Gridlok het volgende:
Niks denigrerend ofzo, koken is leuk om te doen.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
restjes kan je best lekker maken hoor :0 meestal alles in de wok flikkeren met wok saussss en olie maakt het al een smaakvol geheel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KloptNa m'n werk heb ik er vaak alleen geen zin meer in dus tegenwoordig leef ik 2/3 dagen in de week op maaltijdsalades en restjes
6 dacht ik? Auto.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
7 is toegestaan? Of hoe zit het tegenwoordig? En welke theorie?
smoel ally of ik ga op je gezicht zittenquote:
Hmm, sinds dat nieuwe examen er is heb ik geen idee hoe het werkt. 1 onderdeel waar je niets fout mag hebben, en andere onderdeel dus 6 fout?quote:
Like she cares.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
smoel ally of ik ga op je gezicht zitten
Prutser.quote:
Bewegend beeld is nodig voor een goede keuring.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil graag z'n professionele mening hierover:
[ afbeelding ]
1 onderdeel waar je niets fout mag hebben? bedoel je gevarenherkenning? daar mag je juist meer fouten maken, maar in dat andere deel niet meer dan 6.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hmm, sinds dat nieuwe examen er is heb ik geen idee hoe het werkt. 1 onderdeel waar je niets fout mag hebben, en andere onderdeel dus 6 fout?
Was te lui om naar theorie te gaan. Woensdag theorie eerste keer, als ik die haal kan ik examen aanvragen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Had jij je rijbewijs niet al dan? Of duurt het langer door die theorie?
Dat doe ik dan ookquote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
restjes kan je best lekker maken hoor :0 meestal alles in de wok flikkeren met wok saussss en olie maakt het al een smaakvol geheel.
Hmmquote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
smoel ally of ik ga op je gezicht zitten
Ow, hoe fucking makkelijk is het dan nu zegquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
1 onderdeel waar je niets fout mag hebben? bedoel je gevarenherkenning? daar mag je juist meer fouten maken, maar in dat andere deel niet meer dan 6.
inb4quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was te lui om naar theorie te gaan. Woensdag theorie eerste keer, als ik die haal kan ik examen aanvragen.
Sorry man, we verschillen gewoon van mening.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prutser.
[..]
Bewegend beeld is nodig voor een goede keuring.
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.quote:
Haha heb je zo'n toko oma? Die wel alles in huis heeft enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ookOf lieve oma's die je af en toe een shitload aan voedsel brengen waar de hele straat van mee kan eten
Dan wel gewoon zelf opeten uiteraard.
Ik sluit me aan bij CB. Bewegend beeld is beter. De handen kunnen nou eenmaal de vetasser makkelijk tot mooie spierasser kneden voor de camera.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil graag z'n professionele mening hierover:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik dat achter de rug heb.
Wejow wejowquote:
Haha is daar video van?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry man, we verschillen gewoon van mening.
Ga je weer meteen in de aanval
Oh ja. Dat zag ik ook op Facebook.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.
Stuk ei vloog door de lucht.quote:
Interessante opiniequote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij CB. Bewegend beeld is beter. De handen kunnen nou eenmaal de vetasser makkelijk tot mooie spierasser kneden voor de camera.
Ah zo ja.. Ik was ff opnieuw aan t opstarten :$quote:
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha heb je zo'n toko oma? Die wel alles in huis heeft enzo
Chai's parkeerkunsten staan op Facebook.quote:
Omdat er handen in het spel zijn durf ik geen conclusie te trekken. Alles is mogelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Interessante opiniebeweer jij nu dat deze dame haar gluteus tegen zou kunnen vallen?
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.
Awhhh, als het eten dan ook lekker is... mijn oma maakte altijd ranzige brocoli en shi- niet te pruimen alles overgaar enzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaZe staat elke ochtend fucking vroeg op om te koken en haalt ook echt kankerveel eten voor de hele familie dat ze dan gaat rondbrengen
Hey dat is niet lief voor Chai, ze heeft motivatie nodig anders gaat ze nooit meer achter het stuur.quote:
Alsof hij dit voor haar zou doen.quote:
Laki wel, hij krijgt niks te eten thuis en moet het doen met pussyjuice.quote:
ik ben hongerigquote:
Ik moet mijn aanhangerrijbewijs nog een x halen. Bochtje achteruit en zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey dat is niet lief voor Chai, ze heeft motivatie nodig anders gaat ze nooit meer achter het stuur.
Hihi.quote:
Parking lvl: Chaiquote:
Hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki wel, hij krijgt niks te eten thuis en moet het doen met pussyjuice.
Mit ein Smart..quote:
Haha voor je Pfêrden?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet mijn aanhangerrijbewijs nog een x halen. Bochtje achteruit en zo.
WD. Van woedequote:
Denk je is fissa?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Op internet komen ze nog doen alsof ze tedere love willen, wie houden jullie voor de gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |