Ze zijn er ook jaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen zijn toch kleuters.
[..]
Dat is nog best een idee.
Toilettime.quote:
In welke vijver vis je nu dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet eens moeite meer om iemand van m'n eigen leeftijd te vinden.
Relatie.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Vriendin van me heeft ineens een relatie met een man van 42.
Like wtf, like OMG.
relatie klinkt deftiger.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatie.Waarom niet alleen als scharrel?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
Omdat ze verliefd is perhaps.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatie.Waarom niet alleen als scharrel?
Omdat ze in een relatie meer spullen krijgt.quote:
Deel met mequote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was vergeten dat roerei met spek zo lekker is.
Je bent zelf ook al 34 ally, niet zo gek doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
En zij is hoe oud?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
I WANT HALFFF!!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat ze in een relatie meer spullen krijgt.
Ik hoop dat die bij mij spontaan overgaat als ik het ooit word op zo iemand en die blijkt ook een relatie met mij te willen.quote:
Zal je lerenquote:
Nou, kom op dan.. Ik regel wel ff een ootoooooo :$quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen zijn toch kleuters.
[..]
Dat is nog best een idee.
Vooral dat laatste doet mij deugdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat je niet oud gevonden wordt, maar jong en strak enzo
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!quote:
Love knows no age, aldus Woody Harrelson.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bij mij spontaan overgaat als ik het ooit word op zo iemand en die blijkt ook een relatie met mij te willen.
Jij weet :$quote:
Die sketch is zo kankergoed. Ik ga Raw zo weer kijken.quote:
23.quote:
Hehequote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent zelf ook al 34 ally, niet zo gek doen.
Krijg je ook geen seks.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |