Nee, dat is dat andere volk.quote:
Goedemorgen :$quote:
Fight goes onquote:
Wakker?quote:
Hij dut 't niequote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, moest tot vandaag wachten. Heb niks binnengekregen. Zoals verwacht, maar Shena is niet helder dus die snapte dat sowieso niet. Hoop dat ze haar zin heeft met d'r dikke natte snee op d'r bureaustoel want nu heeft ze de poppen aan het dansen.
Al ff jaquote:
Bovendien dubbelop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom weet ik weer niet waar het over gaat.
Dat weet ik hier nooit, ik post altijd maar gewoon raak voor een knaak :$quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom weet ik weer niet waar het over gaat.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, moest tot vandaag wachten. Heb niks binnengekregen. Zoals verwacht, maar Shena is niet helder dus die snapte dat sowieso niet. Hoop dat ze haar zin heeft met d'r dikke natte snee op d'r bureaustoel want nu heeft ze de poppen aan het dansen.
Mooi is datquote:Op maandag 14 mei 2012 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik hier nooit, ik post altijd maar gewoon raak voor een knaak :$
Ow ja, dat helpt meestal welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al ff ja
Wel brak hoor, nog steeds lol.. Ik luister dan ook keiharde baggerherrie, dat helpt
Ze luistert niet naar mij hequote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat helpt meestal wel![]()
Niet op tijd naar bed gegaan gister?
Je gaat Radar bellen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Omnomnomquote:
Kom je dan nu eindelijk verdomme eens kroelen met me? Wacht al de hele dagquote:
Nee, dat was wel duidelijkquote:
Bedankt voor deze geweldige service Shena.quote:Nu hebben we een reclamatie gedaan bij DHL/Selektvracht m.b.t. een verdwenen pakket.
Mocht je het pakket alsnog binnen krijgen, laat dit ons dan weten, zodat we niet twee keer debiteren.
Jouw factuur is nu geannuleerd bij Klarna, maar wordt geactiveerd als je pakket gevonden wordt en toch geleverd kan worden, daarvoor is het belangrijk dat je contact met ons opneemt als dit gebeurt.
Neem contact met ons op als je meer vragen hebt.
Mwahhhquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat helpt meestal wel![]()
Niet op tijd naar bed gegaan gister?
Viel toch best meeeeeequote:
Ik begin nu een beetje bang te wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze nou ook nog eens vertikt om binnen tien minuten te reageren, maak ik d'r gelijk met de grond. Vieze skank.
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geweldige service Shena.
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je dan nu eindelijk verdomme eens kroelen met me? Wacht al de hele dag:$
Daar is WD te netjes voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal de oudequote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwahhh
Wel genoeg geslapen hoor, qua uurtjes
[..]
Viel toch best meeeeee
Rondje hardlopen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doen.
T is verdomme ook nooit goed, wat wil je doen danquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doen.
fixedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal een oude
Vandaar in theorie, ik zie haar echt ook niet voor aan..quote:
Dat denk ik wel hoor, ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal de oude
Nee, want als ze het vinden dan wordt de factuur weer geactiveerd. Kortom kankershena belazert mij.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?
quote:
TR GEMAAKT, BALDADIGE SCHAVUITquote:
Iets illegaals ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is verdomme ook nooit goed, wat wil je doen danHEAH?!!
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevechtquote:
Gewoon volhouden dat je niks hebt ontvangenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want als ze het vinden dan wordt de factuur weer geactiveerd. Kortom kankershena belazert mij.
filmpje downloaden?quote:
Neuk een kleuterquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iets illegaals ofzo.
[..]
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevecht.
quote:Gepost op: 2012-05-14 21:54:54
Gepost door: Wolvendagen
Onderwerp: RE: Levering
Mag ik even weten hoe zoiets überhaupt kan "verdwijnen"? Zoiets wordt toch netjes opgestuurd en gevolgd? Loopt er nu een of andere DHL-trien op mijn schoenen?
Ik vind het echt een heel matige poging tot klanttevredenheid op deze manier. Heb je bezwaar als ik de Zweedse klantenservice benader? Voel me belazert.
Verklaar u nader u_uquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die mening wordt hier thuis niet gedeeld volgens mij
Oh is goed, gaan we dealen? Sjiks achter het station zetten?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iets illegaals ofzo.
[..]
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevecht.
quote:
Daar heb ik zin in. Stukje rennen met de hond langs het waterquote:
remlof komt je halen geakkkquote:
het is belazerdquote:
vuile nsberquote:
Mannen zijn toch kleutersquote:
Dat is nog best een ideequote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verklaar u nader u_u
[..]
Oh is goed, gaan we dealen? Sjiks achter het station zetten?
Niet voor gogosweden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2012 22:00:12 ]
Dat je niet oud gevonden wordt, maar jong en strak enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verklaar u nader u_u
[..]
Oh is goed, gaan we dealen? Sjiks achter het station zetten?
haha jaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er komt later dit jaar nog die vampire hunter he
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet voor gogosweden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ze zijn er ook jaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen zijn toch kleuters.
[..]
Dat is nog best een idee.
Toilettime.quote:
In welke vijver vis je nu dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet eens moeite meer om iemand van m'n eigen leeftijd te vinden.
Relatie.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Vriendin van me heeft ineens een relatie met een man van 42.
Like wtf, like OMG.
relatie klinkt deftiger.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatie.Waarom niet alleen als scharrel?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
Omdat ze verliefd is perhaps.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatie.Waarom niet alleen als scharrel?
Omdat ze in een relatie meer spullen krijgt.quote:
Deel met mequote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was vergeten dat roerei met spek zo lekker is.
Je bent zelf ook al 34 ally, niet zo gek doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
En zij is hoe oud?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
I WANT HALFFF!!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat ze in een relatie meer spullen krijgt.
Ik hoop dat die bij mij spontaan overgaat als ik het ooit word op zo iemand en die blijkt ook een relatie met mij te willen.quote:
Zal je lerenquote:
Nou, kom op dan.. Ik regel wel ff een ootoooooo :$quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen zijn toch kleuters.
[..]
Dat is nog best een idee.
Vooral dat laatste doet mij deugdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat je niet oud gevonden wordt, maar jong en strak enzo
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!quote:
Love knows no age, aldus Woody Harrelson.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bij mij spontaan overgaat als ik het ooit word op zo iemand en die blijkt ook een relatie met mij te willen.
Jij weet :$quote:
Die sketch is zo kankergoed. Ik ga Raw zo weer kijken.quote:
23.quote:
Hehequote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent zelf ook al 34 ally, niet zo gek doen.
Krijg je ook geen seks.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |