Ze luistert niet naar mij hequote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat helpt meestal wel![]()
Niet op tijd naar bed gegaan gister?
Je gaat Radar bellen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, moest tot vandaag wachten. Heb niks binnengekregen. Zoals verwacht, maar Shena is niet helder dus die snapte dat sowieso niet. Hoop dat ze haar zin heeft met d'r dikke natte snee op d'r bureaustoel want nu heeft ze de poppen aan het dansen.
Omnomnomquote:
Kom je dan nu eindelijk verdomme eens kroelen met me? Wacht al de hele dagquote:
Nee, dat was wel duidelijkquote:
Bedankt voor deze geweldige service Shena.quote:Nu hebben we een reclamatie gedaan bij DHL/Selektvracht m.b.t. een verdwenen pakket.
Mocht je het pakket alsnog binnen krijgen, laat dit ons dan weten, zodat we niet twee keer debiteren.
Jouw factuur is nu geannuleerd bij Klarna, maar wordt geactiveerd als je pakket gevonden wordt en toch geleverd kan worden, daarvoor is het belangrijk dat je contact met ons opneemt als dit gebeurt.
Neem contact met ons op als je meer vragen hebt.
Mwahhhquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat helpt meestal wel![]()
Niet op tijd naar bed gegaan gister?
Viel toch best meeeeeequote:
Ik begin nu een beetje bang te wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze nou ook nog eens vertikt om binnen tien minuten te reageren, maak ik d'r gelijk met de grond. Vieze skank.
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geweldige service Shena.
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je dan nu eindelijk verdomme eens kroelen met me? Wacht al de hele dag:$
Daar is WD te netjes voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal de oudequote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwahhh
Wel genoeg geslapen hoor, qua uurtjes
[..]
Viel toch best meeeeee
Rondje hardlopen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doen.
T is verdomme ook nooit goed, wat wil je doen danquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doen.
fixedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal een oude
Vandaar in theorie, ik zie haar echt ook niet voor aan..quote:
Dat denk ik wel hoor, ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal de oude
Nee, want als ze het vinden dan wordt de factuur weer geactiveerd. Kortom kankershena belazert mij.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?
quote:
TR GEMAAKT, BALDADIGE SCHAVUITquote:
Iets illegaals ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is verdomme ook nooit goed, wat wil je doen danHEAH?!!
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevechtquote:
Gewoon volhouden dat je niks hebt ontvangenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want als ze het vinden dan wordt de factuur weer geactiveerd. Kortom kankershena belazert mij.
filmpje downloaden?quote:
Neuk een kleuterquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iets illegaals ofzo.
[..]
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevecht.
quote:Gepost op: 2012-05-14 21:54:54
Gepost door: Wolvendagen
Onderwerp: RE: Levering
Mag ik even weten hoe zoiets überhaupt kan "verdwijnen"? Zoiets wordt toch netjes opgestuurd en gevolgd? Loopt er nu een of andere DHL-trien op mijn schoenen?
Ik vind het echt een heel matige poging tot klanttevredenheid op deze manier. Heb je bezwaar als ik de Zweedse klantenservice benader? Voel me belazert.
Verklaar u nader u_uquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die mening wordt hier thuis niet gedeeld volgens mij
Oh is goed, gaan we dealen? Sjiks achter het station zetten?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iets illegaals ofzo.
[..]
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevecht.
quote:
Daar heb ik zin in. Stukje rennen met de hond langs het waterquote:
remlof komt je halen geakkkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |