I WANT HALFFF!!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat ze in een relatie meer spullen krijgt.
Ik hoop dat die bij mij spontaan overgaat als ik het ooit word op zo iemand en die blijkt ook een relatie met mij te willen.quote:
Zal je lerenquote:
Nou, kom op dan.. Ik regel wel ff een ootoooooo :$quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen zijn toch kleuters.
[..]
Dat is nog best een idee.
Vooral dat laatste doet mij deugdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat je niet oud gevonden wordt, maar jong en strak enzo
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!quote:
Love knows no age, aldus Woody Harrelson.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bij mij spontaan overgaat als ik het ooit word op zo iemand en die blijkt ook een relatie met mij te willen.
Jij weet :$quote:
Die sketch is zo kankergoed. Ik ga Raw zo weer kijken.quote:
23.quote:
Hehequote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent zelf ook al 34 ally, niet zo gek doen.
Krijg je ook geen seks.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!
Was het leuk en rustgevend, de tegeltjes tellen?quote:
Hahaha ja rauwe sketches.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die sketch is zo kankergoed. Ik ga Raw zo weer kijken.
Fatty.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom is dat een positieve eigenschap.quote:
He-le-maal relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxed idd.. Cappuccinootje dr bij, croissantje, jeweet :$quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het leuk en rustgevend, de tegeltjes tellen?
Nee, niet nodig. Gewoon elke dag thuisbezorgd.nlquote:
Koken wel, vooral water en melk.quote:
Mensen die mij geen muffins hebben zien bakken.quote:
Bonnie op dr gemak van alle gemakken voorzien ernaast.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
He-le-maal relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxed idd.. Cappuccinootje dr bij, croissantje, jeweet :$
Muffins bakken kan elke mongool. Koken daarentegen..quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die mij geen muffins hebben zien bakken.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe zonder stappen pakje. Eigen recept.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Muffins bakken kan elke mongool. Koken daarentegen..
Uiteraarsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie op dr gemak van alle gemakken voorzien ernaast.
zonder klerenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
wd ging jij nou koken voor de webcam? Doe nog eens
Mag wel een keer de Muffins eten die ik heb gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe zonder stappen pakje. Eigen recept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |