Nee, dat is dat andere volk.quote:
Goedemorgen :$quote:
Fight goes onquote:
Wakker?quote:
Hij dut 't niequote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, moest tot vandaag wachten. Heb niks binnengekregen. Zoals verwacht, maar Shena is niet helder dus die snapte dat sowieso niet. Hoop dat ze haar zin heeft met d'r dikke natte snee op d'r bureaustoel want nu heeft ze de poppen aan het dansen.
Al ff jaquote:
Bovendien dubbelop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom weet ik weer niet waar het over gaat.
Dat weet ik hier nooit, ik post altijd maar gewoon raak voor een knaak :$quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom weet ik weer niet waar het over gaat.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, moest tot vandaag wachten. Heb niks binnengekregen. Zoals verwacht, maar Shena is niet helder dus die snapte dat sowieso niet. Hoop dat ze haar zin heeft met d'r dikke natte snee op d'r bureaustoel want nu heeft ze de poppen aan het dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |