Awhhh, als het eten dan ook lekker is... mijn oma maakte altijd ranzige brocoli en shi- niet te pruimen alles overgaar enzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaZe staat elke ochtend fucking vroeg op om te koken en haalt ook echt kankerveel eten voor de hele familie dat ze dan gaat rondbrengen
Hey dat is niet lief voor Chai, ze heeft motivatie nodig anders gaat ze nooit meer achter het stuur.quote:
Alsof hij dit voor haar zou doen.quote:
Laki wel, hij krijgt niks te eten thuis en moet het doen met pussyjuice.quote:
ik ben hongerigquote:
Ik moet mijn aanhangerrijbewijs nog een x halen. Bochtje achteruit en zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey dat is niet lief voor Chai, ze heeft motivatie nodig anders gaat ze nooit meer achter het stuur.
Hihi.quote:
Parking lvl: Chaiquote:
Hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki wel, hij krijgt niks te eten thuis en moet het doen met pussyjuice.
Mit ein Smart..quote:
Haha voor je Pfêrden?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet mijn aanhangerrijbewijs nog een x halen. Bochtje achteruit en zo.
WD. Van woedequote:
Denk je is fissa?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Op internet komen ze nog doen alsof ze tedere love willen, wie houden jullie voor de gek
De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Op internet komen ze nog doen alsof ze tedere love willen, wie houden jullie voor de gek
Heb je een beetje een dikke lul, Chocolatebear?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.
Zie ik nergens hoor? Allemaal wilde dames hierquote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Lady in the streets, slut between the sheetsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.
Dames op fok zijn eigenlijk juist omgekeerd, irl zijn jullie allemaal verlegen maar maakt niet uit ik zou alsnog geven hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zie ik nergens hoor? Allemaal wilde dames hier
Ga jij ook weg dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hihi.
Maar ga je nou nog weg of ga je dom blijven doen?
Net een penseel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je een beetje een dikke lul, Chocolatebear?
Treat her like a lady and fuck her like a whore.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lady in the streets, slut between the sheets
Ik snap het niet. Leg uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ga jij ook weg dan?
Maar in een grotere context mag je dat zien...
O, jammer. Wilde vragen of je wat gaatjes wilde vullen voor me.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net een penseel.
[..]
Treat her like a lady and fuck her like a whore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |