jeeeeezus wat een flikke'tquote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij je nou verlaagt tot eten met vrouwen. En dan jezelf een "man" noemen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij je nou verlaagt tot eten met vrouwen. En dan jezelf een "man" noemen.
quote:
Ik heb het al gezien de eerste keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Gridlok het volgende:
Hoooo nvm, deze ziet er kak uit. Wacht wel op die Hollywood versie
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef Gridlok het volgende:
Niks denigrerend ofzo, koken is leuk om te doen.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
restjes kan je best lekker maken hoor :0 meestal alles in de wok flikkeren met wok saussss en olie maakt het al een smaakvol geheel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KloptNa m'n werk heb ik er vaak alleen geen zin meer in dus tegenwoordig leef ik 2/3 dagen in de week op maaltijdsalades en restjes
6 dacht ik? Auto.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
7 is toegestaan? Of hoe zit het tegenwoordig? En welke theorie?
smoel ally of ik ga op je gezicht zittenquote:
Hmm, sinds dat nieuwe examen er is heb ik geen idee hoe het werkt. 1 onderdeel waar je niets fout mag hebben, en andere onderdeel dus 6 fout?quote:
Like she cares.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
smoel ally of ik ga op je gezicht zitten
Prutser.quote:
Bewegend beeld is nodig voor een goede keuring.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil graag z'n professionele mening hierover:
[ afbeelding ]
1 onderdeel waar je niets fout mag hebben? bedoel je gevarenherkenning? daar mag je juist meer fouten maken, maar in dat andere deel niet meer dan 6.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hmm, sinds dat nieuwe examen er is heb ik geen idee hoe het werkt. 1 onderdeel waar je niets fout mag hebben, en andere onderdeel dus 6 fout?
Was te lui om naar theorie te gaan. Woensdag theorie eerste keer, als ik die haal kan ik examen aanvragen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Had jij je rijbewijs niet al dan? Of duurt het langer door die theorie?
Dat doe ik dan ookquote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
restjes kan je best lekker maken hoor :0 meestal alles in de wok flikkeren met wok saussss en olie maakt het al een smaakvol geheel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |