IMAGINE IF ALL THE BOYS IN JAILquote:
Darts,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstand komt met de jarenhij gaat nog wel een keer een echte sport doen.
Waarom heb jij die tag?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat die jongen toch lekker korfballen als hij dat leuk vindt man sjezus
omdat ik elke keer netsplitter nadeed met zijnquote:
Nu ik een tagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omdat ik elke keer netsplitter nadeed met zijn
mvg,
Netsplitter
ForumAdmin
En ik deed:
mvg,
Stevenmac26
ForumMongool
Dat is ook niet moeilijk. Zelfs ballet is een verbetering.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Te laat. Die jongen is nu al compleet verziekt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem al aangevraagd voor je bij Yvonnequote:
Je hebt echt niets beters te doen dan mij af te kraken hé? Net als Rectumquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook niet moeilijk. Zelfs ballet is een verbetering.
Je hebt echt niets beters te doen dan hem af te kraken héquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Te laat. Die jongen is nu al compleet verziekt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IMAGINE IF ALL THE BOYS IN JAIL
COULD GET OUT NOW TOGETHER
WHADDA YOU THINK THEY'D WANT TO SAY TO US?
WHILE WE WAS BEING CLEVER
Stijn, blijf lekker korfballen als jij dat leuk vindt johquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt echt niets beters te doen dan mij af te kraken hé? Net als Rectum
Ik kraak hem niet af hoor. Meer zijn ouders.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt echt niets beters te doen dan hem af te kraken hé
Mijn vader doet aan dartsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kraak hem niet af hoor. Meer zijn ouders.
Er moet toch een punt komen waarop zijn vader zegt. 'Korfbal? Je bent toch geen mietje. Je zoekt maar mooi een echte sport uit'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Boekarest.dhtmlquote:Honderden fans van Athletic Bilbao hebben door een gebrek aan geografische kennis de finale van de Europa League woensdag gemist. De supporters van de Baskische club boekten een vliegtuig naar de Hongaarse hoofdstad Boedapest, terwijl de finale in het Roemeense Boekarest werd gespeeld. Bilbao verloor de eindstrijd met 3-0 van Atletico Madrid.
Spelers van Athletic Bilbao treuren na de verloren finale in Boekarest. © epa.
Volgens de Spaanse omroep Antena 3 probeerden de circa 400 fans nadat ze ontdekt hadden in de verkeerde stad te zijn beland, alsnog naar Boekarest te reizen. De hoofdsteden van de twee Oost-Europese landen liggen ruim 600 kilometer van elkaar verwijderd. Ze slaagden er niet in om op tijd aan te komen voor de wedstrijd.
Ook de stadionspeaker van de UEFA ging woensdag in de fout. Hij heette de toeschouwers in het stadion welkom met de tekst: 'Goedenavond Boedapest en welkom bij de finale van de Europa League'. Dat kwam hem op een stevig fluitconcert van de Roemeense aanwezigen te staan.
quote:
Epic!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Boekarest.dhtmlHaha
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Boekarest.dhtmlHaha
Is van the clash maar weet het nummer niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij weet welk nummer het is, ben jij een baas.
Op Strootman willen lijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde me haar het zelfde als eerst maar korter.. leek een beetje op het kapsel van Mertens/Strootman.. maar kapper is wat te enthousiast geweest en is het zowat een hanenkamzoals:
[ afbeelding ]
quote:
Ik blijf nog even denk ik.quote:
Als je de strootman look wil had je toch ook met je kop tussen een bankschroef kunnen gaan hangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde me haar het zelfde als eerst maar korter.. leek een beetje op het kapsel van Mertens/Strootman.. maar kapper is wat te enthousiast geweest en is het zowat een hanenkamzoals:
[ afbeelding ]
The Clash - Bankrobberquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is van the clash maar weet het nummer niet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar, huidskleur, neus, shirt, schouders, oren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste heeft 2 mensjes op z'n schouder zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEO IS AZIAAT WTFquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso hoe kan ik als Aziaat nou op Strootman lijken
You asian? Een aziaat die appelmoes eet...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso hoe kan ik als Aziaat nou op Strootman lijken
Verbaasd me niets, hij vind het niet meer dan normaal dat je zwerfhonden dood maakt. Moest haast wel een Aziaat zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You asian? Een aziaat die appelmoes eet...
Hij kan moeilijk roepen PSV hequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je dat afscheid bij Ajax gezien wat hij toen zei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
a?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent echt dom hé, straalt ook van je reacties a.
Theo Janssen is tenminste eerlijk, hij zegt dat hij zich nooit een Ajacied zou voelen en/of het logo zou kussen. Jaap Stam komt nog redelijk vaak in de Arena wedstrijden kijken.quote:
Wat wou jij ermee doen dan, ze worden toch ook afgemaakt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verbaasd me niets, hij vind het niet meer dan normaal dat je zwerfhonden dood maakt. Moest haast wel een Aziaat zijn.
PSV koopt om spelers groot te makenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Groot gemaakt bij PSV, zakken gevuld bij Ajax
vangen met een pokébalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wou jij ermee doen dan, ze worden toch ook afgemaakt?
Ja, want na Manchester en Milan ben je nog niet rijk idd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Groot gemaakt bij PSV, zakken gevuld bij Ajax
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
Toch hadden de Ajacieden wel een hekel aan Stam. Voor zijn afscheid maakten ze een spandoek van Jaap als een downie met een tumor aan z'n bakkes.![]()
[ afbeelding ]
Toch hadden de Ajacieden wel een hekel aan Stam. Voor zijn afscheid maakten ze een spandoek van Jaap als een downie met een tumor aan z'n bakkes.![]()
[ afbeelding ]
WTF dat plaatje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn z'n handen?![]()
[ afbeelding ]
Waar zijn z'n handen?![]()
hardlopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
Zin om te sporten waarom is de gym al dicht
Blijft gewoon goud.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongol als je denkt dat dat Stam isof je moet heul snel naar de Pearl.
Hij is toch net zo kaal?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongol als je denkt dat dat Stam isof je moet heul snel naar de Pearl.
Mja, heb wss last van 'shinsplit'.. de symptomen zijn hetzelfde ook al heb ik geen overbelasting. Als ik ga hard lopen doet het naast mijn scheen (links van linker scheen, rechts van rechter scheen) pijn.. alsof daar heel veel druk op staat. Erg vervelend.quote:
Gewoon prachtige televisiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je toch ook een idioot, als je zoiets gaat uitbuiten.quote:
Achja. Je gaat een dag met een camerateam op pad en je vindt altijd wel dit soort uitspraken. Goedkope televisie altijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Net als die mensen die in Salou zijn en dan dat aanmoeten wijzen op de wereldkaartgewoon ergens in Hongarijen aanwijzen
Is wel leuk allemaal maar je kan beter de wedstrijd winnenquote:
Morgen biecht hij het er weer uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
Ajacied422 gaat te veel met Stevenmac op, slechte invloed.
neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn we een week van hem af omdat hij het K-woord zei?
Voorzichtig zijn daarmee. Dat zijn hele vervelende blessures waar je (bijna) niks aan kunt doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja, heb wss last van 'shinsplit'.. de symptomen zijn hetzelfde ook al heb ik geen overbelasting. Als ik ga hard lopen doet het naast mijn scheen (links van linker scheen, rechts van rechter scheen) pijn.. alsof daar heel veel druk op staat. Erg vervelend.
Want ik wilde wat beginnen met HIIT.
Denk dat ik mijn aantal kaarten in de EK pool maar moet bijstellenquote:
Dromen worden werkelijkheid als je er maar in geloof.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wat een geweldige prestatie. Goed bezig jongen.
Klopt.. maat van mij heeft het heel erg, zat bij de Commando's en is met zijn opleiding moeten stoppen. Hij heeft gewoon al pijn bij 500 meter wandelen....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorzichtig zijn daarmee. Dat zijn hele vervelende blessures waar je (bijna) niks aan kunt doen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dromen worden werkelijkheid als je er maar in geloof.
422 geeft mij vertrouwen dat ik ook nog wat kan bereiken in de toekomst.
Wie weet kan 422 d'n Gill nog gaan vervangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of 422's talent ontdekt wordt en dat er een plaatsje in de C2 in zit volgend seizoen.
Je moet wel een enorme knuppel zijn wil dat talent je niet opvallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of 422's talent ontdekt wordt en dat er een plaatsje in de C2 in zit volgend seizoen.
Wiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet kan 422 d'n Gill nog gaan vervangen.
ik weet het niet. Ik heb wel Eriksen tot een baas gemaakt met Individu trainingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
Wat is bij FM nou precies het verschil tussen een jeugdcomplex en een jeugdscoutingsnetwerk/jeugdacademie?
Vriend van mij doet ook nou die opleiding wat die gasten door moeten maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.. maat van mij heeft het heel erg, zat bij de Commando's en is met zijn opleiding moeten stoppen. Hij heeft gewoon al pijn bij 500 meter wandelen....
Maar ik snap niet waar dit vandaan komt/is gekomen...
Hoop dat het wel weggaat, dan ook eens betere schoenen kopen.
Oh, nou bedankt, dat vind ik bijna net zo leuk als het antwoord waar ik naar op zoek wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik weet het niet. Ik heb wel Eriksen tot een baas gemaakt met Individu training
Ik vind dat leuk gr gerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nou bedankt, dat vind ik bijna net zo leuk als het antwoord waar ik naar op zoek was
Ging hem heel goed af alleen die blessure.. anders had ik er alle vertrouwen in dat hij zijn baret had gehaald. Al moest hij nu naar nog een zwaarder deel van de opleiding waar je ook parachute moet springen ook 's nachts en veel zwaardere training.. maarja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vriend van mij doet ook nou die opleiding wat die gasten door moeten maken.
Je moet het maar willen.
Geen aanwijsbare reden. Oorzaak is als ik het me goed herinner een te hoge druk in de spier waardoor dat 'vlies' dat eromheen zit gaat knellen en dus die pijn veroorzaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.. maat van mij heeft het heel erg, zat bij de Commando's en is met zijn opleiding moeten stoppen. Hij heeft gewoon al pijn bij 500 meter wandelen....
Maar ik snap niet waar dit vandaan komt/is gekomen...
Hoop dat het wel weggaat, dan ook eens betere schoenen kopen.
Jeugdcomplex dat laat je spelers van onder 19 beter trainen (volgens mij) en scoutingnetwerk dat vergroot denk ik de kans dat je goede talenten hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
Wat is bij FM nou precies het verschil tussen een jeugdcomplex en een jeugdscoutingsnetwerk/jeugdacademie?
quote:Honderden fans van Athletic Bilbao hebben door een gebrek aan geografische kennis de finale van de Europa League woensdag gemist. De supporters van de Baskische club boekten een vliegtuig naar de Hongaarse hoofdstad Boedapest, terwijl de finale in het Roemeense Boekarest werd gespeeld. Bilbao verloor de eindstrijd met 3-0 van Atletico Madrid.
Spelers van Athletic Bilbao treuren na de verloren finale in Boekarest. © epa.
Volgens de Spaanse omroep Antena 3 probeerden de circa 400 fans nadat ze ontdekt hadden in de verkeerde stad te zijn beland, alsnog naar Boekarest te reizen. De hoofdsteden van de twee Oost-Europese landen liggen ruim 600 kilometer van elkaar verwijderd. Ze slaagden er niet in om op tijd aan te komen voor de wedstrijd.
Ook de stadionspeaker van de UEFA ging woensdag in de fout. Hij heette de toeschouwers in het stadion welkom met de tekst: 'Goedenavond Boedapest en welkom bij de finale van de Europa League'. Dat kwam hem op een stevig fluitconcert van de Roemeense aanwezigen te staan.
Appelmoesje erbij?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk kippenpootjes en kippenvleugels
nommquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
Straks wraps met kip, groente en wat sambal erdoor.![]()
Ja, ik heb ontbeten om half 3 dus dit is eigenlijk middag eten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu pas aan het lunchen.Vanavond om 10 uur maar eens avondeten.
Sowieso passeer de knoflooksaus als je nog enige kans wilt maken vanavond.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik heb ontbeten om half 3 dus dit is eigenlijk middag eten.Dan rond een uur of 12 nog wat eten in de stad, lekker ongezonde zooi van de turk oid om na het nuttigen van een kauwgompje maar eens op pad te gaan.
Je bent 15 toch? Je mag nog helemaal niet pilsen man.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Zit te twijfelen of ik vanavond wegga. Word volgens mij erg rustig in de stad, misschien maar even met wat vrienden bij iemand thuis Pilsen. Scheelt je ook weer geld.
Nice Kick-assquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond X-men Origins Wolverine en daarna Kick-ass
16 geworden 30 april dus nu legaalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent 15 toch? Je mag nog helemaal niet pilsen man.
Op je 15de mag je ook wel pilsen hoor., laat die cda meneer maar luln.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 geworden 30 april dus nu legaal
Ok. Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 geworden 30 april dus nu legaal
Boks ouwe!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso passeer de knoflooksaus als je nog enige kans wilt maken vanavond.Gouden receptje is zo'n kipdoner wrappie met sambal en groente. Niks mis mee en ook niet zo superongezond als die andere troep.
CDA is de grootste kotspartij van Nederland. Alcohol verbod voor jongeren staat wat mij betreft volledig los van hun opvattingen op geloofsgronden. Diverse studies hebben aangetoond dat het gewoon superschadelijk is. Zou niet weten waarom je kinderen aan de drank moet helpen, ze hebben tijd genoeg om daar van te genieten als ze wat verantwoordelijker zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op je 15de mag je ook wel pilsen hoor., laat die cda meneer maar luln.
Maar je ging een scharrel ff veiligstellen of wat begreep ik nou?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boks ouwe!
Neem ook eigenlijk altijd kapsalon kip hier op het dorp ipv shoarma oid, klinkt in ieder geval beter.Zal het onthouden, als ik wat ga eten neem ik dat.
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je ging een scharrel ff veiligstellen of wat begreep ik nou?
Alsof jullie niet geen drank dronken voor je 16equote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CDA is de grootste kotspartij van Nederland. Alcohol verbod voor jongeren staat wat mij betreft volledig los van hun opvattingen op geloofsgronden. Diverse studies hebben aangetoond dat het gewoon superschadelijk is. Zou niet weten waarom je kinderen aan de drank moet helpen, ze hebben tijd genoeg om daar van te genieten als ze wat verantwoordelijker zijn.
Net zoals de Wietpas nou, mijn klasgenoten komen toch wel aan wiet, nu vragen ze vaak aan iemand of ze spul uit de CoffeeShop willen halen, ik denk dat het nu meer straathandel word. Is met alles zo, als je het wilt hebben kan je het altijd krijgen. Zeker in Nederland.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso is alcoholverbod op jongeren onzin, als je iets graag wil kom je er toch wel aan.
In het geval van jongeren is het meer dan terecht. In het geval van drugs voor volwassenen neig ik persoonlijk meer naar het voorstaan van legalisering van bijna alle drugs.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso is alcoholverbod op jongeren onzin, als je iets graag wil kom je er toch wel aan.
Als je het goedkeurt is het hek helemaal van de dam. Vergeet niet dat pubers de meest rare dingen doen omdat hun brein gewoon op tilt slaat tijdens die periode. Onverantwoordelijk om dan als wetgever verdovende middelen vrij verkrijgbaar te maken voor onverantwoordelijke mensen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof jullie niet geen drank dronken voor je 16e
Ik ben ook wel van mensen moeten zelf verstandig zijn en het niet doen, of als ze de keus maken kunnen ze het doen.. Maar hard drugs legaliseren.. komt natuurlijk mee bij kijken dan alleen het gebruik. Mensen kunnen er door in het ziekenhuis terecht komen, psychische klachten aan over houden, misschien geweld e.d. dus die cijfers stijgen dan allemaal wat de samenleving meer geld gaat kosten..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In het geval van jongeren is het meer dan terecht. In het geval van drugs voor volwassenen neig ik persoonlijk meer naar het voorstaan van legalisering van bijna alle drugs.
Ander verhaal. Hou het verschil tussen kinderen en volwassenen voor ogen. Dat is een andere reden om iets te verbieden dan bij de wietpas is gedaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net zoals de Wietpas nou, mijn klasgenoten komen toch wel aan wiet, nu vragen ze vaak aan iemand of ze spul uit de CoffeeShop willen halen, ik denk dat het nu meer straathandel word. Is met alles zo, als je het wilt hebben kan je het altijd krijgen. Zeker in Nederland.
Begon pas met uitgaan sinds dit schooljaar. Door mijn lengte word mij nooit om ID gevraagt dus kwam overal binnen. Terwijl me vrienden hopeloos een ID moesten lenen van een broer ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het goedkeurt is het hek helemaal van de dam. Vergeet niet dat pubers de meest rare dingen doen omdat hun brein gewoon op tilt slaat tijdens die periode. Onverantwoordelijk om dan als wetgever verdovende middelen vrij verkrijgbaar te maken voor onverantwoordelijke mensen.
Nederland een politie staat ...?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CDA is de grootste kotspartij van Nederland. Alcohol verbod voor jongeren staat wat mij betreft volledig los van hun opvattingen op geloofsgronden. Diverse studies hebben aangetoond dat het gewoon superschadelijk is. Zou niet weten waarom je kinderen aan de drank moet helpen, ze hebben tijd genoeg om daar van te genieten als ze wat verantwoordelijker zijn.
Ik denk niet dat de uitwassen van drugsgebruik op de langere termijn bij legalisering exploderen hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van mensen moeten zelf verstandig zijn en het niet doen, of als ze de keus maken kunnen ze het doen.. Maar hard drugs legaliseren.. komt natuurlijk mee bij kijken dan alleen het gebruik. Mensen kunnen er door in het ziekenhuis terecht komen, psychische klachten aan over houden, misschien geweld e.d. dus die cijfers stijgen dan allemaal wat de samenleving meer geld gaat kosten..
Maar waarom legaliseren? De mensen die het willen gebruiken kunnen er nu ook al aan komen..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de uitwassen van drugsgebruik op de langere termijn bij legalisering exploderen hoor.
Waarom dan verbieden?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom legaliseren? De mensen die het willen gebruiken kunnen er nu ook al aan komen..
Heb je meer overzicht, kijk maar wat er nu in Maastricht gebeurt met wiet, zo is dat met coke en speed ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom legaliseren? De mensen die het willen gebruiken kunnen er nu ook al aan komen..
Omdat het chemische rotzooi is waar veel risico's aan verbonden zijn.quote:
Criminaliteit/overlast enz ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maastricht? Die wietpas? Wat gebeurt er met Amsterdam? Als je elke toerist moet weigeren.. en ze doen ook al moeilijk over de Wallen.. nou dadelijk is Amsterdam niet meer zo aantrekkelijk hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je meer overzicht, kijk maar wat er nu in Maastricht gebeurt met wiet, zo is dat met coke en speed ook.
Die blijft er toch, die is er ook nog steeds met wiet.. genoeg mensen die het zelf maken en willen verkopen (of goedkoper aan komen)quote:
Het gaat ook niet weg maar vermindert wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die blijft er toch, die is er ook nog steeds met wiet.. genoeg mensen die het zelf maken en willen verkopen (of goedkoper aan komen)
Amsterdam blijft altijd de naam houden van drugs&sex stad. Dus dan blijven ze wel komen, alleen dan krijgen ze hun stuff in de steegjes en neuken ze hoeren in flatjes ipv de Wallen. Het zal nooit verdwijnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maastricht? Die wietpas? Wat gebeurt er met Amsterdam? Als je elke toerist moet weigeren.. en ze doen ook al moeilijk over de Wallen.. nou dadelijk is Amsterdam niet meer zo aantrekkelijk hoor.
Hoezo is het chemische rotzooi?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het chemische rotzooi is waar veel risico's aan verbonden zijn.
Maar misschien de voornamelijke reden, het heeft een slechte naam omdat het chemische rotzooi is waardoor de overheid het niet 'kan' verkopen en er niet aan kan verdienen.
Komt door het kromme systeem van wel mogen verkopen maar niet mogen produceren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die blijft er toch, die is er ook nog steeds met wiet.. genoeg mensen die het zelf maken en willen verkopen (of goedkoper aan komen)
Wat een onzinquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar misschien de voornamelijke reden, het heeft een slechte naam omdat het chemische rotzooi is waardoor de overheid het niet 'kan' verkopen en er niet aan kan verdienen.
Goed dat je ze geteld hebt. Dan weet je zeker dat er geen is blijven steken in je keel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Zo dat was lekker8 kleine kippenboutjes/vleugeltjes
Death by chickenwing. Klinkt nog niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat je ze geteld hebt. Dan weet je zeker dat er geen is blijven steken in je keel.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het zorgt voor werk. Legaliseren betekend heel veel politie en onderzoek dingen op straat. Verder heb ik geen idee waarom het illegaal is, dat moet je aan de mensen die dit land regeren vragen.quote:
whehehequote:
nou daar zeg je wat, ik zit best vaak in de Breakaway. Ben er niet al te best in, maar ben best te pruimen voor een potjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen als we naar Poolcafe de Blaak gaan.
Volgende keer als HMF en ik gaan laten we 't ff weten. Vanavond moet ik iig studeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef Cara het volgende:
[..]
whehehe
[..]
nou daar zeg je wat, ik zit best vaak in de Breakaway. Ben er niet al te best in, maar ben best te pruimen voor een potje
Alsof je dat gaat doen wetende dat je posts mist in dit topic.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer als HMF en ik gaan laten we 't ff weten. Vanavond moet ik iig studeren.
Ja. Zit er serieus aan te denken om een ban aan te vragen voor een week ofzo. ff lekker op m'n gemak studeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je dat gaat doen wetende dat je posts mist in dit topic.
Trek dan gewoon je modem eruit. Doe het erin nadat je klaar bent met wat je wilde doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Zit er serieus aan te denken om een ban aan te vragen voor een week ofzo. ff lekker op m'n gemak studeren.Al heb ik vandaag veel werk verzet.
Dan kun je ook gewoon je PC uitzettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trek dan gewoon je modem eruit. Doe het erin nadat je klaar bent met wat je wilde doen.
Nogal lastig als je internet nodig hebt om dingen op te zoeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trek dan gewoon je modem eruit. Doe het erin nadat je klaar bent met wat je wilde doen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon met je tengels afblijven van de computer. Begint toch bij jezelf die drang. Heb ik oo ksteedsals ik wil leren voor Proefwerken/SO's
Welke kant kies je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
OEHHHHHHHH spannenddddd...ik heb gewoon kriebels bij het installeren hahaha
![]()
SPOILER: duitsvoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Valse tussenstand.SPOILER: duitsvoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik zeg Furdjel Narsingh, wat zeg jij dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke negert heb jij nou weer in je UI Ajacied.
Have fun! ik ga lekker lonely de hele avond leren in bad met wijn en muziekquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
Richting het Rotterdamse, veel plezier vanavond FOK!'ertjes in de kroeg of thuis.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Have fun! ik ga lekker lonely de hele avond leren in bad met wijn en muziek
Die wil ik ook om 22:30 kijken, mensen die hem eerst hadden gezien zeiden dat hij goed was. Mooi ben ik niet de enige die hem gaat kijken, jij ziet hem ook voor 't eerst?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kick-AssMaar staat ook op me pc dus straks over naar Oom Henk.
Serieus, ze zeiden dat hij om 22:30 begon, godverdomme hoe lang al? Ik had het over Oom Henk btw, die begint om 22:30.quote:
Yupquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die wil ik ook om 22:30 kijken, mensen die hem eerst hadden gezien zeiden dat hij goed was. Mooi ben ik niet de enige die hem gaat kijken, jij ziet hem ook voor 't eerst?
Kick-Ass zeker, ik ga voor Oom Henk, nog nooit gezien en lijkt me wel leuk. Kick-Ass 100x gezien hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlandse Gangster Film met baas acteur bekend van het Klokhuis.quote:
Daar herkende ik hem dus van, hij speelde volgens mij ook in andere kinderfilms als Minoes etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nederlandse Gangster Film met baas acteur bekend van het Klokhuis.
Ja hij zit wel in meer dingen., echt een kerel met een bekende kop waarvan de naam nooit blijft hangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar herkende ik hem dus van, hij speelde volgens mij ook in andere kinderfilms als Minoes etc.
The fuck jou UIquote:
mooie foto tochquote:
Welke film?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ in die film, real gangsta hahaha
En Dio ook toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ in die film, real gangsta hahaha
Boelers is geen net woord..quote:
Wat loop je te janken mikey? Alleen omdat ik vind dat koters geen alcohol moeten drinken? Lijkt me een vrij normaal standpunt, maar jij denkt daar vast anders over?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Boelers is geen net woord..
ik vind dat daar een verbod op moet komen.
Niet zo serieus., whats up zit je poep vast?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je te janken mikey? Alleen omdat ik vind dat koters geen alcohol moeten drinken? Lijkt me een vrij normaal standpunt, maar jij denkt daar vast anders over?
Die vinger was zieke shit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Geweldige film haha, lach me echt kapot. Goede komedie.
Ja, veel boelers hier op straat dus durfde m'n gaatje niet te openen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo serieus., whats up zit je poep vast?
Tilly ook al overlopen met dealers? Antwerpen Genk Maastricht Breda.. goed idee man die die wietpass.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, veel boelers hier op straat dus durfde m'n gaatje niet te openen.
Net m'n rondje hardlopen gedaan en alle shops waren verdacht stil iig. Je zal ook wel gek zijn om je bij de gemeente als drugsgebruiker te laten registreren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tilly ook al overlopen met dealers? Antwerpen Genk Maastricht Breda.. goed idee man die die wietpass.
Meest achterlijke idee ooit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net m'n rondje hardlopen gedaan en alle shops waren verdacht stil iig. Je zal ook wel gek zijn om je bij de gemeente als drugsgebruiker te laten registreren.
Dat sowieso., maar die criminaliteit die er van komt vind ik het ware probleem.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net m'n rondje hardlopen gedaan en alle shops waren verdacht stil iig. Je zal ook wel gek zijn om je bij de gemeente als drugsgebruiker te laten registreren.
Echt onbegrijpelijk die regel. Dat er nog zo weinig weerstand tegen is. Elk weldenkend mens snapt dat dit 0,0 oplost.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat sowieso., maar die criminaliteit die er van komt vind ik het ware probleem.
Echt he.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat ze wiet gewoon moeten legaliseren, ik bedoel wtf man. Niets gedogen, gewoon legaal maken, in andere landen gebruiken ze zelfs relatief veel meer wiet omdat het hier niet meer speciaal is enz. En er kan dan belasting op worden geint etc. Zelfs banen erbij voor prof. industriele wietteelt _o-
In welk hok heb jij vastgezeten ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
Is het dan eindelijk zo ver? Ons aller Stijntje kampioen?
Wanneer is het feestje?
80% export, meerendeel richting Duitsland en België inderdaad. Die docu over Nederwiet van vanavond is wel een aanrader voor iedereen. Vooral die Friese boer met passie voor zijn vak, wat een baasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mee eens. en inderdaad in Duitsland en België wordt meer gebruikt dan hier.
Inderdaad half gezien.,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
80% export, meerendeel richting Duitsland en België inderdaad. Die docu over Nederwiet van vanavond is wel een aanrader voor iedereen. Vooral die Friese boer met passie voor zijn vak, wat een baas.
Als slowchatter wel als troll als kiespijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In het kippenhok. En druk met studie en werk. Heb je me gemist, ouwe junk?
Er valt niet zoveel te trollen meer in dat Feijenoord-topic he? Gefeliciteerd nog.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als slowchatter wel als troll als kiespijn.
Yup, precies dit is de oplossing. Die film op NL3 was erg sterk en laat goed zien hoe de politie/politiek het eigenlijk weer de criminaliteit in duwt. Ga lekker op zoek naar heroïne/xtc weetikhet makers, dat zijn de schadelijke drugs.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat ze wiet gewoon moeten legaliseren, ik bedoel wtf man. Niets gedogen, gewoon legaal maken, in andere landen gebruiken ze zelfs relatief veel meer wiet omdat het hier niet meer speciaal is enz. En er kan dan belasting op worden geint etc. Zelfs banen erbij voor prof. industriele wietteelt _o-
Goede docu idd. Iedereen die in de 'business' zit komt ook met dezelfde oplossing aanzetten, maar de overheid wil er niet aan geloven. Werk je meteen dat hele begrotingstekort weg voor de komende vijf jaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yup, precies dit is de oplossing. Die film op NL3 was erg sterk en laat goed zien hoe de politie/politiek het eigenlijk weer de criminaliteit in duwt. Ga lekker op zoek naar heroïne/xtc weetikhet makers, dat zijn de schadelijke drugs.
Je kan beter teveel blowen dan teveel drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |