Ben je toch ook een idioot, als je zoiets gaat uitbuiten.quote:
Achja. Je gaat een dag met een camerateam op pad en je vindt altijd wel dit soort uitspraken. Goedkope televisie altijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Net als die mensen die in Salou zijn en dan dat aanmoeten wijzen op de wereldkaartgewoon ergens in Hongarijen aanwijzen
Is wel leuk allemaal maar je kan beter de wedstrijd winnenquote:
Morgen biecht hij het er weer uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
Ajacied422 gaat te veel met Stevenmac op, slechte invloed.
neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn we een week van hem af omdat hij het K-woord zei?
Voorzichtig zijn daarmee. Dat zijn hele vervelende blessures waar je (bijna) niks aan kunt doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja, heb wss last van 'shinsplit'.. de symptomen zijn hetzelfde ook al heb ik geen overbelasting. Als ik ga hard lopen doet het naast mijn scheen (links van linker scheen, rechts van rechter scheen) pijn.. alsof daar heel veel druk op staat. Erg vervelend.
Want ik wilde wat beginnen met HIIT.
Denk dat ik mijn aantal kaarten in de EK pool maar moet bijstellenquote:
Dromen worden werkelijkheid als je er maar in geloof.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wat een geweldige prestatie. Goed bezig jongen.
Klopt.. maat van mij heeft het heel erg, zat bij de Commando's en is met zijn opleiding moeten stoppen. Hij heeft gewoon al pijn bij 500 meter wandelen....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorzichtig zijn daarmee. Dat zijn hele vervelende blessures waar je (bijna) niks aan kunt doen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dromen worden werkelijkheid als je er maar in geloof.
422 geeft mij vertrouwen dat ik ook nog wat kan bereiken in de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |