quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar, huidskleur, neus, shirt, schouders, oren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste heeft 2 mensjes op z'n schouder zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEO IS AZIAAT WTFquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso hoe kan ik als Aziaat nou op Strootman lijken
You asian? Een aziaat die appelmoes eet...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso hoe kan ik als Aziaat nou op Strootman lijken
Verbaasd me niets, hij vind het niet meer dan normaal dat je zwerfhonden dood maakt. Moest haast wel een Aziaat zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You asian? Een aziaat die appelmoes eet...
Hij kan moeilijk roepen PSV hequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je dat afscheid bij Ajax gezien wat hij toen zei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
a?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent echt dom hé, straalt ook van je reacties a.
Theo Janssen is tenminste eerlijk, hij zegt dat hij zich nooit een Ajacied zou voelen en/of het logo zou kussen. Jaap Stam komt nog redelijk vaak in de Arena wedstrijden kijken.quote:
Wat wou jij ermee doen dan, ze worden toch ook afgemaakt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verbaasd me niets, hij vind het niet meer dan normaal dat je zwerfhonden dood maakt. Moest haast wel een Aziaat zijn.
PSV koopt om spelers groot te makenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Groot gemaakt bij PSV, zakken gevuld bij Ajax
vangen met een pokébalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wou jij ermee doen dan, ze worden toch ook afgemaakt?
Ja, want na Manchester en Milan ben je nog niet rijk idd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Groot gemaakt bij PSV, zakken gevuld bij Ajax
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
Toch hadden de Ajacieden wel een hekel aan Stam. Voor zijn afscheid maakten ze een spandoek van Jaap als een downie met een tumor aan z'n bakkes.![]()
[ afbeelding ]
Toch hadden de Ajacieden wel een hekel aan Stam. Voor zijn afscheid maakten ze een spandoek van Jaap als een downie met een tumor aan z'n bakkes.![]()
[ afbeelding ]
WTF dat plaatje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn z'n handen?![]()
[ afbeelding ]
Waar zijn z'n handen?![]()
hardlopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
Zin om te sporten waarom is de gym al dicht
Blijft gewoon goud.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongol als je denkt dat dat Stam isof je moet heul snel naar de Pearl.
Hij is toch net zo kaal?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongol als je denkt dat dat Stam isof je moet heul snel naar de Pearl.
Mja, heb wss last van 'shinsplit'.. de symptomen zijn hetzelfde ook al heb ik geen overbelasting. Als ik ga hard lopen doet het naast mijn scheen (links van linker scheen, rechts van rechter scheen) pijn.. alsof daar heel veel druk op staat. Erg vervelend.quote:
Gewoon prachtige televisiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |