IMAGINE IF ALL THE BOYS IN JAILquote:
Darts,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstand komt met de jarenhij gaat nog wel een keer een echte sport doen.
Waarom heb jij die tag?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat die jongen toch lekker korfballen als hij dat leuk vindt man sjezus
omdat ik elke keer netsplitter nadeed met zijnquote:
Nu ik een tagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omdat ik elke keer netsplitter nadeed met zijn
mvg,
Netsplitter
ForumAdmin
En ik deed:
mvg,
Stevenmac26
ForumMongool
Dat is ook niet moeilijk. Zelfs ballet is een verbetering.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Te laat. Die jongen is nu al compleet verziekt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem al aangevraagd voor je bij Yvonnequote:
Je hebt echt niets beters te doen dan mij af te kraken hé? Net als Rectumquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook niet moeilijk. Zelfs ballet is een verbetering.
Je hebt echt niets beters te doen dan hem af te kraken héquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Te laat. Die jongen is nu al compleet verziekt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IMAGINE IF ALL THE BOYS IN JAIL
COULD GET OUT NOW TOGETHER
WHADDA YOU THINK THEY'D WANT TO SAY TO US?
WHILE WE WAS BEING CLEVER
Stijn, blijf lekker korfballen als jij dat leuk vindt johquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt echt niets beters te doen dan mij af te kraken hé? Net als Rectum
Ik kraak hem niet af hoor. Meer zijn ouders.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt echt niets beters te doen dan hem af te kraken hé
Mijn vader doet aan dartsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kraak hem niet af hoor. Meer zijn ouders.
Er moet toch een punt komen waarop zijn vader zegt. 'Korfbal? Je bent toch geen mietje. Je zoekt maar mooi een echte sport uit'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Boekarest.dhtmlquote:Honderden fans van Athletic Bilbao hebben door een gebrek aan geografische kennis de finale van de Europa League woensdag gemist. De supporters van de Baskische club boekten een vliegtuig naar de Hongaarse hoofdstad Boedapest, terwijl de finale in het Roemeense Boekarest werd gespeeld. Bilbao verloor de eindstrijd met 3-0 van Atletico Madrid.
Spelers van Athletic Bilbao treuren na de verloren finale in Boekarest. © epa.
Volgens de Spaanse omroep Antena 3 probeerden de circa 400 fans nadat ze ontdekt hadden in de verkeerde stad te zijn beland, alsnog naar Boekarest te reizen. De hoofdsteden van de twee Oost-Europese landen liggen ruim 600 kilometer van elkaar verwijderd. Ze slaagden er niet in om op tijd aan te komen voor de wedstrijd.
Ook de stadionspeaker van de UEFA ging woensdag in de fout. Hij heette de toeschouwers in het stadion welkom met de tekst: 'Goedenavond Boedapest en welkom bij de finale van de Europa League'. Dat kwam hem op een stevig fluitconcert van de Roemeense aanwezigen te staan.
quote:
Epic!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Boekarest.dhtmlHaha
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Boekarest.dhtmlHaha
Is van the clash maar weet het nummer niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij weet welk nummer het is, ben jij een baas.
Op Strootman willen lijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde me haar het zelfde als eerst maar korter.. leek een beetje op het kapsel van Mertens/Strootman.. maar kapper is wat te enthousiast geweest en is het zowat een hanenkamzoals:
[ afbeelding ]
quote:
Ik blijf nog even denk ik.quote:
Als je de strootman look wil had je toch ook met je kop tussen een bankschroef kunnen gaan hangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde me haar het zelfde als eerst maar korter.. leek een beetje op het kapsel van Mertens/Strootman.. maar kapper is wat te enthousiast geweest en is het zowat een hanenkamzoals:
[ afbeelding ]
The Clash - Bankrobberquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is van the clash maar weet het nummer niet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar, huidskleur, neus, shirt, schouders, oren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste heeft 2 mensjes op z'n schouder zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEO IS AZIAAT WTFquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso hoe kan ik als Aziaat nou op Strootman lijken
You asian? Een aziaat die appelmoes eet...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso hoe kan ik als Aziaat nou op Strootman lijken
Verbaasd me niets, hij vind het niet meer dan normaal dat je zwerfhonden dood maakt. Moest haast wel een Aziaat zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You asian? Een aziaat die appelmoes eet...
Hij kan moeilijk roepen PSV hequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je dat afscheid bij Ajax gezien wat hij toen zei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
a?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent echt dom hé, straalt ook van je reacties a.
Theo Janssen is tenminste eerlijk, hij zegt dat hij zich nooit een Ajacied zou voelen en/of het logo zou kussen. Jaap Stam komt nog redelijk vaak in de Arena wedstrijden kijken.quote:
Wat wou jij ermee doen dan, ze worden toch ook afgemaakt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verbaasd me niets, hij vind het niet meer dan normaal dat je zwerfhonden dood maakt. Moest haast wel een Aziaat zijn.
PSV koopt om spelers groot te makenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Groot gemaakt bij PSV, zakken gevuld bij Ajax
vangen met een pokébalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wou jij ermee doen dan, ze worden toch ook afgemaakt?
Ja, want na Manchester en Milan ben je nog niet rijk idd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Groot gemaakt bij PSV, zakken gevuld bij Ajax
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
Toch hadden de Ajacieden wel een hekel aan Stam. Voor zijn afscheid maakten ze een spandoek van Jaap als een downie met een tumor aan z'n bakkes.![]()
[ afbeelding ]
Toch hadden de Ajacieden wel een hekel aan Stam. Voor zijn afscheid maakten ze een spandoek van Jaap als een downie met een tumor aan z'n bakkes.![]()
[ afbeelding ]
WTF dat plaatje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn z'n handen?![]()
[ afbeelding ]
Waar zijn z'n handen?![]()
hardlopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
Zin om te sporten waarom is de gym al dicht
Blijft gewoon goud.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongol als je denkt dat dat Stam isof je moet heul snel naar de Pearl.
Hij is toch net zo kaal?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongol als je denkt dat dat Stam isof je moet heul snel naar de Pearl.
Mja, heb wss last van 'shinsplit'.. de symptomen zijn hetzelfde ook al heb ik geen overbelasting. Als ik ga hard lopen doet het naast mijn scheen (links van linker scheen, rechts van rechter scheen) pijn.. alsof daar heel veel druk op staat. Erg vervelend.quote:
Gewoon prachtige televisiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |