Ben je toch ook een idioot, als je zoiets gaat uitbuiten.quote:
Achja. Je gaat een dag met een camerateam op pad en je vindt altijd wel dit soort uitspraken. Goedkope televisie altijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Net als die mensen die in Salou zijn en dan dat aanmoeten wijzen op de wereldkaartgewoon ergens in Hongarijen aanwijzen
Is wel leuk allemaal maar je kan beter de wedstrijd winnenquote:
Morgen biecht hij het er weer uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
Ajacied422 gaat te veel met Stevenmac op, slechte invloed.
neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn we een week van hem af omdat hij het K-woord zei?
Voorzichtig zijn daarmee. Dat zijn hele vervelende blessures waar je (bijna) niks aan kunt doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja, heb wss last van 'shinsplit'.. de symptomen zijn hetzelfde ook al heb ik geen overbelasting. Als ik ga hard lopen doet het naast mijn scheen (links van linker scheen, rechts van rechter scheen) pijn.. alsof daar heel veel druk op staat. Erg vervelend.
Want ik wilde wat beginnen met HIIT.
Denk dat ik mijn aantal kaarten in de EK pool maar moet bijstellenquote:
Dromen worden werkelijkheid als je er maar in geloof.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wat een geweldige prestatie. Goed bezig jongen.
Klopt.. maat van mij heeft het heel erg, zat bij de Commando's en is met zijn opleiding moeten stoppen. Hij heeft gewoon al pijn bij 500 meter wandelen....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorzichtig zijn daarmee. Dat zijn hele vervelende blessures waar je (bijna) niks aan kunt doen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dromen worden werkelijkheid als je er maar in geloof.
422 geeft mij vertrouwen dat ik ook nog wat kan bereiken in de toekomst.
Wie weet kan 422 d'n Gill nog gaan vervangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of 422's talent ontdekt wordt en dat er een plaatsje in de C2 in zit volgend seizoen.
Je moet wel een enorme knuppel zijn wil dat talent je niet opvallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of 422's talent ontdekt wordt en dat er een plaatsje in de C2 in zit volgend seizoen.
Wiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet kan 422 d'n Gill nog gaan vervangen.
ik weet het niet. Ik heb wel Eriksen tot een baas gemaakt met Individu trainingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
Wat is bij FM nou precies het verschil tussen een jeugdcomplex en een jeugdscoutingsnetwerk/jeugdacademie?
Vriend van mij doet ook nou die opleiding wat die gasten door moeten maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.. maat van mij heeft het heel erg, zat bij de Commando's en is met zijn opleiding moeten stoppen. Hij heeft gewoon al pijn bij 500 meter wandelen....
Maar ik snap niet waar dit vandaan komt/is gekomen...
Hoop dat het wel weggaat, dan ook eens betere schoenen kopen.
Oh, nou bedankt, dat vind ik bijna net zo leuk als het antwoord waar ik naar op zoek wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik weet het niet. Ik heb wel Eriksen tot een baas gemaakt met Individu training
Ik vind dat leuk gr gerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nou bedankt, dat vind ik bijna net zo leuk als het antwoord waar ik naar op zoek was
Ging hem heel goed af alleen die blessure.. anders had ik er alle vertrouwen in dat hij zijn baret had gehaald. Al moest hij nu naar nog een zwaarder deel van de opleiding waar je ook parachute moet springen ook 's nachts en veel zwaardere training.. maarja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vriend van mij doet ook nou die opleiding wat die gasten door moeten maken.
Je moet het maar willen.
Geen aanwijsbare reden. Oorzaak is als ik het me goed herinner een te hoge druk in de spier waardoor dat 'vlies' dat eromheen zit gaat knellen en dus die pijn veroorzaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.. maat van mij heeft het heel erg, zat bij de Commando's en is met zijn opleiding moeten stoppen. Hij heeft gewoon al pijn bij 500 meter wandelen....
Maar ik snap niet waar dit vandaan komt/is gekomen...
Hoop dat het wel weggaat, dan ook eens betere schoenen kopen.
Jeugdcomplex dat laat je spelers van onder 19 beter trainen (volgens mij) en scoutingnetwerk dat vergroot denk ik de kans dat je goede talenten hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
Wat is bij FM nou precies het verschil tussen een jeugdcomplex en een jeugdscoutingsnetwerk/jeugdacademie?
quote:Honderden fans van Athletic Bilbao hebben door een gebrek aan geografische kennis de finale van de Europa League woensdag gemist. De supporters van de Baskische club boekten een vliegtuig naar de Hongaarse hoofdstad Boedapest, terwijl de finale in het Roemeense Boekarest werd gespeeld. Bilbao verloor de eindstrijd met 3-0 van Atletico Madrid.
Spelers van Athletic Bilbao treuren na de verloren finale in Boekarest. © epa.
Volgens de Spaanse omroep Antena 3 probeerden de circa 400 fans nadat ze ontdekt hadden in de verkeerde stad te zijn beland, alsnog naar Boekarest te reizen. De hoofdsteden van de twee Oost-Europese landen liggen ruim 600 kilometer van elkaar verwijderd. Ze slaagden er niet in om op tijd aan te komen voor de wedstrijd.
Ook de stadionspeaker van de UEFA ging woensdag in de fout. Hij heette de toeschouwers in het stadion welkom met de tekst: 'Goedenavond Boedapest en welkom bij de finale van de Europa League'. Dat kwam hem op een stevig fluitconcert van de Roemeense aanwezigen te staan.
Appelmoesje erbij?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk kippenpootjes en kippenvleugels
nommquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
Straks wraps met kip, groente en wat sambal erdoor.![]()
Ja, ik heb ontbeten om half 3 dus dit is eigenlijk middag eten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu pas aan het lunchen.Vanavond om 10 uur maar eens avondeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |