Het zorgt voor werk. Legaliseren betekend heel veel politie en onderzoek dingen op straat. Verder heb ik geen idee waarom het illegaal is, dat moet je aan de mensen die dit land regeren vragen.quote:
whehehequote:
nou daar zeg je wat, ik zit best vaak in de Breakaway. Ben er niet al te best in, maar ben best te pruimen voor een potjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen als we naar Poolcafe de Blaak gaan.
Volgende keer als HMF en ik gaan laten we 't ff weten. Vanavond moet ik iig studeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef Cara het volgende:
[..]
whehehe
[..]
nou daar zeg je wat, ik zit best vaak in de Breakaway. Ben er niet al te best in, maar ben best te pruimen voor een potje
Alsof je dat gaat doen wetende dat je posts mist in dit topic.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer als HMF en ik gaan laten we 't ff weten. Vanavond moet ik iig studeren.
Ja. Zit er serieus aan te denken om een ban aan te vragen voor een week ofzo. ff lekker op m'n gemak studeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je dat gaat doen wetende dat je posts mist in dit topic.
Trek dan gewoon je modem eruit. Doe het erin nadat je klaar bent met wat je wilde doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Zit er serieus aan te denken om een ban aan te vragen voor een week ofzo. ff lekker op m'n gemak studeren.Al heb ik vandaag veel werk verzet.
Dan kun je ook gewoon je PC uitzettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trek dan gewoon je modem eruit. Doe het erin nadat je klaar bent met wat je wilde doen.
Nogal lastig als je internet nodig hebt om dingen op te zoeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trek dan gewoon je modem eruit. Doe het erin nadat je klaar bent met wat je wilde doen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon met je tengels afblijven van de computer. Begint toch bij jezelf die drang. Heb ik oo ksteedsals ik wil leren voor Proefwerken/SO's
Welke kant kies je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
OEHHHHHHHH spannenddddd...ik heb gewoon kriebels bij het installeren hahaha
![]()
SPOILER: duitsvoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Valse tussenstand.SPOILER: duitsvoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik zeg Furdjel Narsingh, wat zeg jij dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke negert heb jij nou weer in je UI Ajacied.
Have fun! ik ga lekker lonely de hele avond leren in bad met wijn en muziekquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
Richting het Rotterdamse, veel plezier vanavond FOK!'ertjes in de kroeg of thuis.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Have fun! ik ga lekker lonely de hele avond leren in bad met wijn en muziek
Die wil ik ook om 22:30 kijken, mensen die hem eerst hadden gezien zeiden dat hij goed was. Mooi ben ik niet de enige die hem gaat kijken, jij ziet hem ook voor 't eerst?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kick-AssMaar staat ook op me pc dus straks over naar Oom Henk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |