SPOILER: duitsvoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Valse tussenstand.SPOILER: duitsvoetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik zeg Furdjel Narsingh, wat zeg jij dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke negert heb jij nou weer in je UI Ajacied.
Have fun! ik ga lekker lonely de hele avond leren in bad met wijn en muziekquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
Richting het Rotterdamse, veel plezier vanavond FOK!'ertjes in de kroeg of thuis.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Have fun! ik ga lekker lonely de hele avond leren in bad met wijn en muziek
Die wil ik ook om 22:30 kijken, mensen die hem eerst hadden gezien zeiden dat hij goed was. Mooi ben ik niet de enige die hem gaat kijken, jij ziet hem ook voor 't eerst?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kick-AssMaar staat ook op me pc dus straks over naar Oom Henk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |