Sowieso passeer de knoflooksaus als je nog enige kans wilt maken vanavond.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik heb ontbeten om half 3 dus dit is eigenlijk middag eten.Dan rond een uur of 12 nog wat eten in de stad, lekker ongezonde zooi van de turk oid om na het nuttigen van een kauwgompje maar eens op pad te gaan.
Je bent 15 toch? Je mag nog helemaal niet pilsen man.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Zit te twijfelen of ik vanavond wegga. Word volgens mij erg rustig in de stad, misschien maar even met wat vrienden bij iemand thuis Pilsen. Scheelt je ook weer geld.
Nice Kick-assquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond X-men Origins Wolverine en daarna Kick-ass
16 geworden 30 april dus nu legaalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent 15 toch? Je mag nog helemaal niet pilsen man.
Op je 15de mag je ook wel pilsen hoor., laat die cda meneer maar luln.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 geworden 30 april dus nu legaal
Ok. Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 geworden 30 april dus nu legaal
Boks ouwe!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso passeer de knoflooksaus als je nog enige kans wilt maken vanavond.Gouden receptje is zo'n kipdoner wrappie met sambal en groente. Niks mis mee en ook niet zo superongezond als die andere troep.
CDA is de grootste kotspartij van Nederland. Alcohol verbod voor jongeren staat wat mij betreft volledig los van hun opvattingen op geloofsgronden. Diverse studies hebben aangetoond dat het gewoon superschadelijk is. Zou niet weten waarom je kinderen aan de drank moet helpen, ze hebben tijd genoeg om daar van te genieten als ze wat verantwoordelijker zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op je 15de mag je ook wel pilsen hoor., laat die cda meneer maar luln.
Maar je ging een scharrel ff veiligstellen of wat begreep ik nou?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boks ouwe!
Neem ook eigenlijk altijd kapsalon kip hier op het dorp ipv shoarma oid, klinkt in ieder geval beter.Zal het onthouden, als ik wat ga eten neem ik dat.
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je ging een scharrel ff veiligstellen of wat begreep ik nou?
Alsof jullie niet geen drank dronken voor je 16equote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CDA is de grootste kotspartij van Nederland. Alcohol verbod voor jongeren staat wat mij betreft volledig los van hun opvattingen op geloofsgronden. Diverse studies hebben aangetoond dat het gewoon superschadelijk is. Zou niet weten waarom je kinderen aan de drank moet helpen, ze hebben tijd genoeg om daar van te genieten als ze wat verantwoordelijker zijn.
Net zoals de Wietpas nou, mijn klasgenoten komen toch wel aan wiet, nu vragen ze vaak aan iemand of ze spul uit de CoffeeShop willen halen, ik denk dat het nu meer straathandel word. Is met alles zo, als je het wilt hebben kan je het altijd krijgen. Zeker in Nederland.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso is alcoholverbod op jongeren onzin, als je iets graag wil kom je er toch wel aan.
In het geval van jongeren is het meer dan terecht. In het geval van drugs voor volwassenen neig ik persoonlijk meer naar het voorstaan van legalisering van bijna alle drugs.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso is alcoholverbod op jongeren onzin, als je iets graag wil kom je er toch wel aan.
Als je het goedkeurt is het hek helemaal van de dam. Vergeet niet dat pubers de meest rare dingen doen omdat hun brein gewoon op tilt slaat tijdens die periode. Onverantwoordelijk om dan als wetgever verdovende middelen vrij verkrijgbaar te maken voor onverantwoordelijke mensen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof jullie niet geen drank dronken voor je 16e
Ik ben ook wel van mensen moeten zelf verstandig zijn en het niet doen, of als ze de keus maken kunnen ze het doen.. Maar hard drugs legaliseren.. komt natuurlijk mee bij kijken dan alleen het gebruik. Mensen kunnen er door in het ziekenhuis terecht komen, psychische klachten aan over houden, misschien geweld e.d. dus die cijfers stijgen dan allemaal wat de samenleving meer geld gaat kosten..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In het geval van jongeren is het meer dan terecht. In het geval van drugs voor volwassenen neig ik persoonlijk meer naar het voorstaan van legalisering van bijna alle drugs.
Ander verhaal. Hou het verschil tussen kinderen en volwassenen voor ogen. Dat is een andere reden om iets te verbieden dan bij de wietpas is gedaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net zoals de Wietpas nou, mijn klasgenoten komen toch wel aan wiet, nu vragen ze vaak aan iemand of ze spul uit de CoffeeShop willen halen, ik denk dat het nu meer straathandel word. Is met alles zo, als je het wilt hebben kan je het altijd krijgen. Zeker in Nederland.
Begon pas met uitgaan sinds dit schooljaar. Door mijn lengte word mij nooit om ID gevraagt dus kwam overal binnen. Terwijl me vrienden hopeloos een ID moesten lenen van een broer ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het goedkeurt is het hek helemaal van de dam. Vergeet niet dat pubers de meest rare dingen doen omdat hun brein gewoon op tilt slaat tijdens die periode. Onverantwoordelijk om dan als wetgever verdovende middelen vrij verkrijgbaar te maken voor onverantwoordelijke mensen.
Nederland een politie staat ...?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CDA is de grootste kotspartij van Nederland. Alcohol verbod voor jongeren staat wat mij betreft volledig los van hun opvattingen op geloofsgronden. Diverse studies hebben aangetoond dat het gewoon superschadelijk is. Zou niet weten waarom je kinderen aan de drank moet helpen, ze hebben tijd genoeg om daar van te genieten als ze wat verantwoordelijker zijn.
Ik denk niet dat de uitwassen van drugsgebruik op de langere termijn bij legalisering exploderen hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van mensen moeten zelf verstandig zijn en het niet doen, of als ze de keus maken kunnen ze het doen.. Maar hard drugs legaliseren.. komt natuurlijk mee bij kijken dan alleen het gebruik. Mensen kunnen er door in het ziekenhuis terecht komen, psychische klachten aan over houden, misschien geweld e.d. dus die cijfers stijgen dan allemaal wat de samenleving meer geld gaat kosten..
Maar waarom legaliseren? De mensen die het willen gebruiken kunnen er nu ook al aan komen..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de uitwassen van drugsgebruik op de langere termijn bij legalisering exploderen hoor.
Waarom dan verbieden?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom legaliseren? De mensen die het willen gebruiken kunnen er nu ook al aan komen..
Heb je meer overzicht, kijk maar wat er nu in Maastricht gebeurt met wiet, zo is dat met coke en speed ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom legaliseren? De mensen die het willen gebruiken kunnen er nu ook al aan komen..
Omdat het chemische rotzooi is waar veel risico's aan verbonden zijn.quote:
Criminaliteit/overlast enz ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maastricht? Die wietpas? Wat gebeurt er met Amsterdam? Als je elke toerist moet weigeren.. en ze doen ook al moeilijk over de Wallen.. nou dadelijk is Amsterdam niet meer zo aantrekkelijk hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je meer overzicht, kijk maar wat er nu in Maastricht gebeurt met wiet, zo is dat met coke en speed ook.
Die blijft er toch, die is er ook nog steeds met wiet.. genoeg mensen die het zelf maken en willen verkopen (of goedkoper aan komen)quote:
Het gaat ook niet weg maar vermindert wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die blijft er toch, die is er ook nog steeds met wiet.. genoeg mensen die het zelf maken en willen verkopen (of goedkoper aan komen)
Amsterdam blijft altijd de naam houden van drugs&sex stad. Dus dan blijven ze wel komen, alleen dan krijgen ze hun stuff in de steegjes en neuken ze hoeren in flatjes ipv de Wallen. Het zal nooit verdwijnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maastricht? Die wietpas? Wat gebeurt er met Amsterdam? Als je elke toerist moet weigeren.. en ze doen ook al moeilijk over de Wallen.. nou dadelijk is Amsterdam niet meer zo aantrekkelijk hoor.
Hoezo is het chemische rotzooi?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het chemische rotzooi is waar veel risico's aan verbonden zijn.
Maar misschien de voornamelijke reden, het heeft een slechte naam omdat het chemische rotzooi is waardoor de overheid het niet 'kan' verkopen en er niet aan kan verdienen.
Komt door het kromme systeem van wel mogen verkopen maar niet mogen produceren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die blijft er toch, die is er ook nog steeds met wiet.. genoeg mensen die het zelf maken en willen verkopen (of goedkoper aan komen)
Wat een onzinquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar misschien de voornamelijke reden, het heeft een slechte naam omdat het chemische rotzooi is waardoor de overheid het niet 'kan' verkopen en er niet aan kan verdienen.
Goed dat je ze geteld hebt. Dan weet je zeker dat er geen is blijven steken in je keel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Zo dat was lekker8 kleine kippenboutjes/vleugeltjes
Death by chickenwing. Klinkt nog niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat je ze geteld hebt. Dan weet je zeker dat er geen is blijven steken in je keel.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |