Yupquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die wil ik ook om 22:30 kijken, mensen die hem eerst hadden gezien zeiden dat hij goed was. Mooi ben ik niet de enige die hem gaat kijken, jij ziet hem ook voor 't eerst?
Kick-Ass zeker, ik ga voor Oom Henk, nog nooit gezien en lijkt me wel leuk. Kick-Ass 100x gezien hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlandse Gangster Film met baas acteur bekend van het Klokhuis.quote:
Daar herkende ik hem dus van, hij speelde volgens mij ook in andere kinderfilms als Minoes etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nederlandse Gangster Film met baas acteur bekend van het Klokhuis.
Ja hij zit wel in meer dingen., echt een kerel met een bekende kop waarvan de naam nooit blijft hangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar herkende ik hem dus van, hij speelde volgens mij ook in andere kinderfilms als Minoes etc.
The fuck jou UIquote:
mooie foto tochquote:
Welke film?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ in die film, real gangsta hahaha
En Dio ook toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ in die film, real gangsta hahaha
Boelers is geen net woord..quote:
Wat loop je te janken mikey? Alleen omdat ik vind dat koters geen alcohol moeten drinken? Lijkt me een vrij normaal standpunt, maar jij denkt daar vast anders over?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Boelers is geen net woord..
ik vind dat daar een verbod op moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |