Niet zo serieus., whats up zit je poep vast?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je te janken mikey? Alleen omdat ik vind dat koters geen alcohol moeten drinken? Lijkt me een vrij normaal standpunt, maar jij denkt daar vast anders over?
Die vinger was zieke shit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Geweldige film haha, lach me echt kapot. Goede komedie.
Ja, veel boelers hier op straat dus durfde m'n gaatje niet te openen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo serieus., whats up zit je poep vast?
Tilly ook al overlopen met dealers? Antwerpen Genk Maastricht Breda.. goed idee man die die wietpass.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, veel boelers hier op straat dus durfde m'n gaatje niet te openen.
Net m'n rondje hardlopen gedaan en alle shops waren verdacht stil iig. Je zal ook wel gek zijn om je bij de gemeente als drugsgebruiker te laten registreren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tilly ook al overlopen met dealers? Antwerpen Genk Maastricht Breda.. goed idee man die die wietpass.
Meest achterlijke idee ooit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net m'n rondje hardlopen gedaan en alle shops waren verdacht stil iig. Je zal ook wel gek zijn om je bij de gemeente als drugsgebruiker te laten registreren.
Dat sowieso., maar die criminaliteit die er van komt vind ik het ware probleem.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net m'n rondje hardlopen gedaan en alle shops waren verdacht stil iig. Je zal ook wel gek zijn om je bij de gemeente als drugsgebruiker te laten registreren.
Echt onbegrijpelijk die regel. Dat er nog zo weinig weerstand tegen is. Elk weldenkend mens snapt dat dit 0,0 oplost.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat sowieso., maar die criminaliteit die er van komt vind ik het ware probleem.
Echt he.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat ze wiet gewoon moeten legaliseren, ik bedoel wtf man. Niets gedogen, gewoon legaal maken, in andere landen gebruiken ze zelfs relatief veel meer wiet omdat het hier niet meer speciaal is enz. En er kan dan belasting op worden geint etc. Zelfs banen erbij voor prof. industriele wietteelt _o-
In welk hok heb jij vastgezeten ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef De_kromme het volgende:
Is het dan eindelijk zo ver? Ons aller Stijntje kampioen?
Wanneer is het feestje?
80% export, meerendeel richting Duitsland en België inderdaad. Die docu over Nederwiet van vanavond is wel een aanrader voor iedereen. Vooral die Friese boer met passie voor zijn vak, wat een baasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mee eens. en inderdaad in Duitsland en België wordt meer gebruikt dan hier.
Inderdaad half gezien.,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
80% export, meerendeel richting Duitsland en België inderdaad. Die docu over Nederwiet van vanavond is wel een aanrader voor iedereen. Vooral die Friese boer met passie voor zijn vak, wat een baas.
Als slowchatter wel als troll als kiespijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In het kippenhok. En druk met studie en werk. Heb je me gemist, ouwe junk?
Er valt niet zoveel te trollen meer in dat Feijenoord-topic he? Gefeliciteerd nog.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als slowchatter wel als troll als kiespijn.
Yup, precies dit is de oplossing. Die film op NL3 was erg sterk en laat goed zien hoe de politie/politiek het eigenlijk weer de criminaliteit in duwt. Ga lekker op zoek naar heroïne/xtc weetikhet makers, dat zijn de schadelijke drugs.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat ze wiet gewoon moeten legaliseren, ik bedoel wtf man. Niets gedogen, gewoon legaal maken, in andere landen gebruiken ze zelfs relatief veel meer wiet omdat het hier niet meer speciaal is enz. En er kan dan belasting op worden geint etc. Zelfs banen erbij voor prof. industriele wietteelt _o-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |