die waren ook met EFF mensen op pad iigquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Geen idee
Het is trouwens:
http://www.sbs6.nl/programmas/het-zullen-je-ouders-maar-zijn
Telkens als ik daar bij de MC sta, denk ik.quote:
quote:
Ik heb een seizoen gemist volgens mijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef DjinN het volgende:
Dit blijft echt gewoon een van mijn favoriete afleveringen"Ben je poppenkast aan't spelen"?
![]()
![]()
Maar uiteraard staat deze op nr. 1![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef DjinN het volgende:
Dit blijft echt gewoon een van mijn favoriete afleveringen"Ben je poppenkast aan't spelen"?
![]()
![]()
Maar uiteraard staat deze op nr. 1![]()
Die 3 gingen nog wel, de 4e ging wel wat te ver jaquote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
Vooral met die drie imitaties, dat ging écht over het randje
Ik het stierpijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Anno2012 het volgende:
Dat jerrycan toch niet?
M'n tante, die heeft jerrycanker
Ja, en dit keer behandelen ze hobby'squote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Echt waar? Begint het vanavond weer?
Geweldig
Jij bent wel heel erg goed in zeiken, hè?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Piles het volgende:
Kort en matig. Het heel hard "haha" om je eigen woordgrappen werkt minder als ze niet grappig zijn
Valt wel mee hoor, vond de vorige seizoenen geniaal. Maar deze aflevering was gewoon matig.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg goed in zeiken, hè?
quote:Ik: Waarom zo kort?
de Klusjesmannen: Jammer hé! Gelukkig zijn de Klusjesmannen volgende week terug met een nieuwe lading lachen, gieren, brullen materiaal!
Er is tegenwoordig zo'n website voor, waar alle programma's van de Publieke Omroep teruggekeken kunnen wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig zo'n website voor, waar alle programma's van de Publieke Omroep teruggekeken kunnen wordenWas op moment van posten nog niet beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ik heb boodschappen vól met karrenquote:
Vooral vanwege die heerlijke billen van die brunettequote:
Beter dan het programma zelfquote:
quote:Ik: Dus volgende week weer zo kort?
quote:de Klusjesmannen: Helaas wel. Maar gelukkig hebben we altijd nog de Deleted Scenes. Deze komen maandag online!
wat zeggen ze nou aan het begin, heb die grap nooit begrepen.quote:
"Kan ik deleted scene?"quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:09 schreef fespo het volgende:
[..]
wat zeggen ze nou aan het begin, heb die grap nooit begrepen.
"deleted scenes" --> mag ik de "de lied zien?"
"Mag ik Deleted zien (scene)?"quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:09 schreef fespo het volgende:
[..]
wat zeggen ze nou aan het begin, heb die grap nooit begrepen.
"deleted scenes" --> mag ik de "de lied zien?"
'U BENT NET ONGESTELD GEWORDEN?!?'quote:
omgquote:
Yup idd. En dat hulpje ookquote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Die chick met die witte jurk in het publiek ook
Same herequote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Giertje het volgende:
ik vond deze aflevering een stuk leuker om te zien dan de vorige
Zeker weten.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Giertje het volgende:
ik vond deze aflevering een stuk leuker om te zien dan de vorige
Ja, in een ander topic stond een link naar de aflevering bij MacDonalds. Recente afleveringen heb ik niet gezien en dat ga ik ook niet doen. Het is niet mijn humor, maar even goeie vrienden.quote:
Die "manager" daar, wat een sulletjequote:Op maandag 16 juli 2012 07:01 schreef Cynix ® het volgende:
De Mac aflevering gezien. 0 Seconden hoeven lachen. Humor 2012 gaat kennelijk volledig aan me voorbij.
Die zijn er altijd..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:29 schreef Rnie het volgende:
hele slechte woordgrapjes dit keer......
goochemerd
Nu ze het op youtube doen hebben ze dubbele hits natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Onufriev het volgende:
Die deleted scenes zijn nog wel grappig altijd, snap niet waarom ze daar niets van in de uitzending doen
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zoutvaatje
Die suffe bodybuilder daar in de hoek
quote:
Dat grapje kon ie niet waarderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zoutvaatje
Die suffe bodybuilder daar in de hoek
Hun Engelsquote:
Ja, enorm hygiënisch die beesten. Stukjes verharde poep in de vachtquote:
Dat was geniaal jaquote:
Wat een treurige bende bij elkaar zegquote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef Anno2012 het volgende:
Indoorvissen in een bak van 3 meter breedte
ik ben daar toevallig vorige week voorbij gekomen, en het ziet er in het echt nog kanslozer uit dan op tvquote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat een treurige bende bij elkaar zeg.
Jaja, het kan gek lopen hequote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Indoor vissen, wat een raar iets.
De Lucille Werner-grap was wel goed
Ja, die was leuk toen ik 'm voor het eerst hoorde een paar maanden terug.quote:
Ah, ik hoor niet zoveel Lucille Werner-grappen, maar vond het wel goed gedaan met dat lopen in die linedancing-broekquote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, die was leuk toen ik 'm voor het eerst hoorde een paar maanden terug.
Dat dus, vooral met de persoon die de hobby laat zien, die staat er dan zo afwachtend bij terwijl er wat woordgrappen worden gemaakt. Beetje jammer steeds.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:56 schreef Burrito het volgende:
Het is allemaal te dwangmatig. Dan zie ze iets (de laars) en daar moeten ze dan kutgrappen over gaan maken.
Idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Zoals iedere keer dit jaar zijn de deleted scenes leuker dan de aflevering zelf
Dat is juist zo mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus, vooral met de persoon die de hobby laat zien, die staat er dan zo afwachtend bij terwijl er wat woordgrappen worden gemaakt. Beetje jammer steeds.
Geniaalquote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef Anno2012 het volgende:
Indoorvissen in een bak van 3 meter breedte
Leuke mannen ookquote:Op zondag 29 juli 2012 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
wat een aflevering weer. die Flipperkast was echt geniaal. en dat indoorvissen..hoe verzin je het? wel leuke dames bij dat countrydansen trouwens
Nee, dat hobby-gedoe dit jaar is niet zo geslaagd inderdaad. Het mist de serieusheid die je bij de zomerbaantjes veel meer hebt, waardoor dat veel gênanter en grappiger was. Maar goed, er is toch geen kloot op tv.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:11 schreef luckass het volgende:
Ik vind het hobby-thema niet zo sterk, en dat ze er 2 per afl. hebben.
Maar ik blijf lachen om alle slechte woordgrappen en imitaties.
Ik heb echt met kromme tenen geluisterd naar die gastquote:
Geniaal, maar wel zielig voor haar.quote:
Ho ho ho - had je al die hapjes op dat terrasje niet gezien?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:05 schreef vuvuzela het volgende:
Het mocht ook niks kosten hèAlleen keyboard muziekjes
WTFquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef pberends het volgende:
hier nog een telefoonvideootje van een van die scoutinggassies waarschijnlijk. Blijkt dat die camera-man gewoon aangeeft wanneer ze tik-'m-aan moeten doen![]()
![]()
.
Zou die man ook meteen de regisseur zijn ofzo? Het mag inderdaad weinig kosten......quote:
Ja lol hier heb je hem ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou die man ook meteen de regisseur zijn ofzo? Het mag inderdaad weinig kosten......
Bij zulke programma's is de cameraman ook altijd direct de regisseur. Vaak genoeg zelf meegemaakt. Kan goed als het een prima team is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou die man ook meteen de regisseur zijn ofzo? Het mag inderdaad weinig kosten......
Hahaha die ging flink tekeer met het zoutvaatjequote:
Kunnen ze de Klusjesmannen niet eens in België doen, die Belgen zijn veel gaarder. Wel dan met ondertiteling graag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik krijg wel altijd plaatsvervangende schaamte bij dat zoutvaatje en het kusje-doorgeven. En ondanks dat er wel meerdere dingen inzitten die elke keer terugkomen, heb ik ook altijd het idee van: Oja, het 'magische zoutvaatje' en het 'doorgeven' moeten er ook nog even in.
Ik blijf dat magisch zoutvaatje wel grappig vinden hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik krijg wel altijd plaatsvervangende schaamte bij dat zoutvaatje en het kusje-doorgeven. En ondanks dat er wel meerdere dingen inzitten die elke keer terugkomen, heb ik ook altijd het idee van: Oja, het 'magische zoutvaatje' en het 'doorgeven' moeten er ook nog even in.
Dat er niet gekeken isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat zegt Sander op het laatst, iets over vorig seizoen?
Vorig jaar zaten ze altijd boven de 200.000 met soms wel 300.000. Het is alweer een 2e seizoen + een slecht tijdstip dus het verbaasd me weinig. Op UG halen ze wel altijd iets van 50.000 kijker binnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
Voor een programma met de volgende kijkcijfers kun je je qua budget ook niet veel veroorloven;
tijd 1925
titel KLUSJESMANNEN
kijkdichtheid 0,8
marktaandeel 2,5
abs 116.000
http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-0-47-0-p
Ik verbaas me er ook niet over hoor, had geen miljoenenpubliek verwacht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ze altijd boven de 200.000 met soms wel 300.000. Het is alweer een 2e seizoen + een slecht tijdstip dus het verbaasd me weinig. Op UG halen ze wel altijd iets van 50.000 kijker binnen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Net teruggekeken, was idd vrij matig.
het hooogtepunt van de avondquote:
Lekkere chick was dat zeg.quote:
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Echt de slechtste deleted scenes van allemaal ja
Zeker, daarom zijn het ook deleted scenes waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Echt de slechtste deleted scenes van allemaal ja
Dat waren de andere deleted scenes toch ook, maar die waren wel allemaal leuk eigenlijk. Soms nog leuker dan de aflevering zelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker, daarom zijn het ook deleted scenes waarschijnlijk.
Desondanks was het toch een prima uitzending. Hebben ze efficient geknipt/geproduceerdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat waren de andere deleted scenes toch ook, maar die waren wel allemaal leuk eigenlijk. Soms nog leuker dan de aflevering zelf.
Goede vraag..staan ook niet meer op youtube zie ik..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:27 schreef Rumille het volgende:
Waarom zijn er 2 uitzendingen niet meer terug te kijken?
LARP'en en taart decoreren
en
Scouting en dammen
twitter:BNN_Klusjesman twitterde op woensdag 22-08-2012 om 20:29:52De aflevering van 12 augustus waarin Sander en Rámon de hobby's LARP-en en taarten decoreren testen tijdelijk is tijdelijk van @Gemist (1/2) reageer retweet
twitter:BNN_Klusjesman twitterde op woensdag 22-08-2012 om 20:31:47en ons @Youtube kanaal gehaald. Reden hiervoor is een persoon die er niet in had gemogen. Er wordt druk hermonteerd! Binnenkort weer online. reageer retweet
Weet ik 't, die homo die werd afgezeken ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:57 schreef Rumille het volgende:
Waarom scouting en dammen er af is gehaald snap ik dan weer niet.
Meisje van het larpen is minderjarig dus vandaar...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede vraag..staan ook niet meer op youtube zie ik..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Meisje van het larpen is minderjarig dus vandaar...
Je hoeft niet te schatten als je weet dat ze 17 is :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:34 schreef vuvuzela het volgende:
Lastig te schatten als ze verkleed is![]()
[ afbeelding ]
De middelvinger van die scoutingknul is te grof voor BNNquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:27 schreef Rumille het volgende:
Waarom zijn er 2 uitzendingen niet meer terug te kijken?
LARP'en en taart decoreren
en
Scouting en dammen
Wie de f** is die persoon nou weer geweest??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:57 schreef Rumille het volgende:
twitter:BNN_Klusjesman twitterde op woensdag 22-08-2012 om 20:29:52De aflevering van 12 augustus waarin Sander en Rámon de hobby's LARP-en en taarten decoreren testen tijdelijk is tijdelijk van @Gemist (1/2) reageer retweet
twitter:BNN_Klusjesman twitterde op woensdag 22-08-2012 om 20:31:47en ons @Youtube kanaal gehaald. Reden hiervoor is een persoon die er niet in had gemogen. Er wordt druk hermonteerd! Binnenkort weer online. reageer retweet
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:19:08Ik kwam deze bus vandaag plots tegen.. http://t.co/CiyuWvWIds #klusjesmannen reageer retweet
twitter:
Die serie ja, niet alles was toen in Eindhoven volgens mij. Office Depot bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef Sway- het volgende:
Leuuk! Maar die in Eindhoven blijf ik het leukste vinden.
O ja, klopt. Ik bedoelde idd die seriequote:Op donderdag 28 november 2013 06:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die serie ja, niet alles was toen in Eindhoven volgens mij. Office Depot bijvoorbeeld.
Pfoeh, inmiddels doet het toch wel héél geforceerd aan...quote:
quote:
Vind ik niet. Je had in de zomer dat zij hobby's gingen ervaren ofzo, toen was het publiek eromheen enorm geforceerd grappig. Dit is weer hoe ik het herkenquote:Op zondag 22 december 2013 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh, inmiddels doet het toch wel héél geforceerd aan...
Dat hele seizoen was epicquote:Op donderdag 28 november 2013 14:03 schreef kalinhos het volgende:
Voor mij was de leukste echt in het hotel - en die in duinrell was ook goudDie hitler-imitatie bij zowel die kids op dat kinderfeest als bij die brunch bij VdValk
je kon me opvegen
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 12-11-2014 om 19:28:48Oh, helemaal vergeten! Sander Lantinga en ik doen tijdens Serious Request weer samen televisie! #3fm #klusjesmannen #soortvan #maardananders reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |