die waren ook met EFF mensen op pad iigquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Geen idee
Het is trouwens:
http://www.sbs6.nl/programmas/het-zullen-je-ouders-maar-zijn
Telkens als ik daar bij de MC sta, denk ik.quote:
quote:
Ik heb een seizoen gemist volgens mijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef DjinN het volgende:
Dit blijft echt gewoon een van mijn favoriete afleveringen"Ben je poppenkast aan't spelen"?
![]()
![]()
Maar uiteraard staat deze op nr. 1![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef DjinN het volgende:
Dit blijft echt gewoon een van mijn favoriete afleveringen"Ben je poppenkast aan't spelen"?
![]()
![]()
Maar uiteraard staat deze op nr. 1![]()
Die 3 gingen nog wel, de 4e ging wel wat te ver jaquote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
Vooral met die drie imitaties, dat ging écht over het randje
Ik het stierpijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Anno2012 het volgende:
Dat jerrycan toch niet?
M'n tante, die heeft jerrycanker
Ja, en dit keer behandelen ze hobby'squote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Echt waar? Begint het vanavond weer?
Geweldig
Jij bent wel heel erg goed in zeiken, hè?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Piles het volgende:
Kort en matig. Het heel hard "haha" om je eigen woordgrappen werkt minder als ze niet grappig zijn
Valt wel mee hoor, vond de vorige seizoenen geniaal. Maar deze aflevering was gewoon matig.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg goed in zeiken, hè?
quote:Ik: Waarom zo kort?
de Klusjesmannen: Jammer hé! Gelukkig zijn de Klusjesmannen volgende week terug met een nieuwe lading lachen, gieren, brullen materiaal!
Er is tegenwoordig zo'n website voor, waar alle programma's van de Publieke Omroep teruggekeken kunnen wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig zo'n website voor, waar alle programma's van de Publieke Omroep teruggekeken kunnen wordenWas op moment van posten nog niet beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ik heb boodschappen vól met karrenquote:
Vooral vanwege die heerlijke billen van die brunettequote:
Beter dan het programma zelfquote:
quote:Ik: Dus volgende week weer zo kort?
quote:de Klusjesmannen: Helaas wel. Maar gelukkig hebben we altijd nog de Deleted Scenes. Deze komen maandag online!
wat zeggen ze nou aan het begin, heb die grap nooit begrepen.quote:
"Kan ik deleted scene?"quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:09 schreef fespo het volgende:
[..]
wat zeggen ze nou aan het begin, heb die grap nooit begrepen.
"deleted scenes" --> mag ik de "de lied zien?"
"Mag ik Deleted zien (scene)?"quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:09 schreef fespo het volgende:
[..]
wat zeggen ze nou aan het begin, heb die grap nooit begrepen.
"deleted scenes" --> mag ik de "de lied zien?"
'U BENT NET ONGESTELD GEWORDEN?!?'quote:
omgquote:
Yup idd. En dat hulpje ookquote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Die chick met die witte jurk in het publiek ook
Same herequote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Giertje het volgende:
ik vond deze aflevering een stuk leuker om te zien dan de vorige
Zeker weten.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Giertje het volgende:
ik vond deze aflevering een stuk leuker om te zien dan de vorige
Ja, in een ander topic stond een link naar de aflevering bij MacDonalds. Recente afleveringen heb ik niet gezien en dat ga ik ook niet doen. Het is niet mijn humor, maar even goeie vrienden.quote:
Die "manager" daar, wat een sulletjequote:Op maandag 16 juli 2012 07:01 schreef Cynix ® het volgende:
De Mac aflevering gezien. 0 Seconden hoeven lachen. Humor 2012 gaat kennelijk volledig aan me voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |