die waren ook met EFF mensen op pad iigquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Geen idee
Het is trouwens:
http://www.sbs6.nl/programmas/het-zullen-je-ouders-maar-zijn
Telkens als ik daar bij de MC sta, denk ik.quote:
quote:
Ik heb een seizoen gemist volgens mijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef DjinN het volgende:
Dit blijft echt gewoon een van mijn favoriete afleveringen"Ben je poppenkast aan't spelen"?
![]()
![]()
Maar uiteraard staat deze op nr. 1![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef DjinN het volgende:
Dit blijft echt gewoon een van mijn favoriete afleveringen"Ben je poppenkast aan't spelen"?
![]()
![]()
Maar uiteraard staat deze op nr. 1![]()
Die 3 gingen nog wel, de 4e ging wel wat te ver jaquote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
Vooral met die drie imitaties, dat ging écht over het randje
Ik het stierpijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Anno2012 het volgende:
Dat jerrycan toch niet?
M'n tante, die heeft jerrycanker
Ja, en dit keer behandelen ze hobby'squote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Echt waar? Begint het vanavond weer?
Geweldig
Jij bent wel heel erg goed in zeiken, hè?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef Piles het volgende:
Kort en matig. Het heel hard "haha" om je eigen woordgrappen werkt minder als ze niet grappig zijn
Valt wel mee hoor, vond de vorige seizoenen geniaal. Maar deze aflevering was gewoon matig.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg goed in zeiken, hè?
quote:Ik: Waarom zo kort?
de Klusjesmannen: Jammer hé! Gelukkig zijn de Klusjesmannen volgende week terug met een nieuwe lading lachen, gieren, brullen materiaal!
Er is tegenwoordig zo'n website voor, waar alle programma's van de Publieke Omroep teruggekeken kunnen wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |