Die zijn er altijd..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:29 schreef Rnie het volgende:
hele slechte woordgrapjes dit keer......
goochemerd
Nu ze het op youtube doen hebben ze dubbele hits natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Onufriev het volgende:
Die deleted scenes zijn nog wel grappig altijd, snap niet waarom ze daar niets van in de uitzending doen
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zoutvaatje
Die suffe bodybuilder daar in de hoek
quote:
Dat grapje kon ie niet waarderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zoutvaatje
Die suffe bodybuilder daar in de hoek
Hun Engelsquote:
Ja, enorm hygiënisch die beesten. Stukjes verharde poep in de vachtquote:
Dat was geniaal jaquote:
Wat een treurige bende bij elkaar zegquote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef Anno2012 het volgende:
Indoorvissen in een bak van 3 meter breedte
ik ben daar toevallig vorige week voorbij gekomen, en het ziet er in het echt nog kanslozer uit dan op tvquote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat een treurige bende bij elkaar zeg.
Jaja, het kan gek lopen hequote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Indoor vissen, wat een raar iets.
De Lucille Werner-grap was wel goed
Ja, die was leuk toen ik 'm voor het eerst hoorde een paar maanden terug.quote:
Ah, ik hoor niet zoveel Lucille Werner-grappen, maar vond het wel goed gedaan met dat lopen in die linedancing-broekquote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, die was leuk toen ik 'm voor het eerst hoorde een paar maanden terug.
Dat dus, vooral met de persoon die de hobby laat zien, die staat er dan zo afwachtend bij terwijl er wat woordgrappen worden gemaakt. Beetje jammer steeds.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:56 schreef Burrito het volgende:
Het is allemaal te dwangmatig. Dan zie ze iets (de laars) en daar moeten ze dan kutgrappen over gaan maken.
Idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Zoals iedere keer dit jaar zijn de deleted scenes leuker dan de aflevering zelf
Dat is juist zo mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus, vooral met de persoon die de hobby laat zien, die staat er dan zo afwachtend bij terwijl er wat woordgrappen worden gemaakt. Beetje jammer steeds.
Geniaalquote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef Anno2012 het volgende:
Indoorvissen in een bak van 3 meter breedte
Leuke mannen ookquote:Op zondag 29 juli 2012 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
wat een aflevering weer. die Flipperkast was echt geniaal. en dat indoorvissen..hoe verzin je het? wel leuke dames bij dat countrydansen trouwens
Nee, dat hobby-gedoe dit jaar is niet zo geslaagd inderdaad. Het mist de serieusheid die je bij de zomerbaantjes veel meer hebt, waardoor dat veel gênanter en grappiger was. Maar goed, er is toch geen kloot op tv.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:11 schreef luckass het volgende:
Ik vind het hobby-thema niet zo sterk, en dat ze er 2 per afl. hebben.
Maar ik blijf lachen om alle slechte woordgrappen en imitaties.
Ik heb echt met kromme tenen geluisterd naar die gastquote:
Geniaal, maar wel zielig voor haar.quote:
Ho ho ho - had je al die hapjes op dat terrasje niet gezien?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:05 schreef vuvuzela het volgende:
Het mocht ook niks kosten hèAlleen keyboard muziekjes
WTFquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef pberends het volgende:
hier nog een telefoonvideootje van een van die scoutinggassies waarschijnlijk. Blijkt dat die camera-man gewoon aangeeft wanneer ze tik-'m-aan moeten doen![]()
![]()
.
Zou die man ook meteen de regisseur zijn ofzo? Het mag inderdaad weinig kosten......quote:
Ja lol hier heb je hem ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou die man ook meteen de regisseur zijn ofzo? Het mag inderdaad weinig kosten......
Bij zulke programma's is de cameraman ook altijd direct de regisseur. Vaak genoeg zelf meegemaakt. Kan goed als het een prima team is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou die man ook meteen de regisseur zijn ofzo? Het mag inderdaad weinig kosten......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |