Die serie ja, niet alles was toen in Eindhoven volgens mij. Office Depot bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef Sway- het volgende:
Leuuk! Maar die in Eindhoven blijf ik het leukste vinden.
O ja, klopt. Ik bedoelde idd die seriequote:Op donderdag 28 november 2013 06:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die serie ja, niet alles was toen in Eindhoven volgens mij. Office Depot bijvoorbeeld.
Pfoeh, inmiddels doet het toch wel héél geforceerd aan...quote:
quote:
Vind ik niet. Je had in de zomer dat zij hobby's gingen ervaren ofzo, toen was het publiek eromheen enorm geforceerd grappig. Dit is weer hoe ik het herkenquote:Op zondag 22 december 2013 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh, inmiddels doet het toch wel héél geforceerd aan...
Dat hele seizoen was epicquote:Op donderdag 28 november 2013 14:03 schreef kalinhos het volgende:
Voor mij was de leukste echt in het hotel - en die in duinrell was ook goudDie hitler-imitatie bij zowel die kids op dat kinderfeest als bij die brunch bij VdValk
je kon me opvegen
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 12-11-2014 om 19:28:48Oh, helemaal vergeten! Sander Lantinga en ik doen tijdens Serious Request weer samen televisie! #3fm #klusjesmannen #soortvan #maardananders reageer retweet
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:29 schreef donroyco het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 12-11-2014 om 19:28:48Oh, helemaal vergeten! Sander Lantinga en ik doen tijdens Serious Request weer samen televisie! #3fm #klusjesmannen #soortvan #maardananders reageer retweet
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:29 schreef donroyco het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 09:25:26Sander en ik komen terug met de #klusjesmannen !! Heb jij een bedrijf en een klus voor ons? Geef je op!: http://t.co/Bdon4GdsMV Please RT reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |