Hahaha die ging flink tekeer met het zoutvaatjequote:
Kunnen ze de Klusjesmannen niet eens in België doen, die Belgen zijn veel gaarder. Wel dan met ondertiteling graag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik krijg wel altijd plaatsvervangende schaamte bij dat zoutvaatje en het kusje-doorgeven. En ondanks dat er wel meerdere dingen inzitten die elke keer terugkomen, heb ik ook altijd het idee van: Oja, het 'magische zoutvaatje' en het 'doorgeven' moeten er ook nog even in.
Ik blijf dat magisch zoutvaatje wel grappig vinden hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik krijg wel altijd plaatsvervangende schaamte bij dat zoutvaatje en het kusje-doorgeven. En ondanks dat er wel meerdere dingen inzitten die elke keer terugkomen, heb ik ook altijd het idee van: Oja, het 'magische zoutvaatje' en het 'doorgeven' moeten er ook nog even in.
Dat er niet gekeken isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat zegt Sander op het laatst, iets over vorig seizoen?
Vorig jaar zaten ze altijd boven de 200.000 met soms wel 300.000. Het is alweer een 2e seizoen + een slecht tijdstip dus het verbaasd me weinig. Op UG halen ze wel altijd iets van 50.000 kijker binnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:39 schreef Franktastic1984 het volgende:
Voor een programma met de volgende kijkcijfers kun je je qua budget ook niet veel veroorloven;
tijd 1925
titel KLUSJESMANNEN
kijkdichtheid 0,8
marktaandeel 2,5
abs 116.000
http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-0-47-0-p
Ik verbaas me er ook niet over hoor, had geen miljoenenpubliek verwacht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ze altijd boven de 200.000 met soms wel 300.000. Het is alweer een 2e seizoen + een slecht tijdstip dus het verbaasd me weinig. Op UG halen ze wel altijd iets van 50.000 kijker binnen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Net teruggekeken, was idd vrij matig.
het hooogtepunt van de avondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |