Nee het komt overeen met het idee wat ik van haar had, ook al is het via internet ja.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het komt overeen met het idee wat ik van haar had, ook al is het via internet ja.
In ieder geval niet een kleffe teef...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben alleen vaak te moe er voor en ga voor de makkelijke optie.
[..]
Wat ben jij nou voor een homo?
Klapjostiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het komt overeen met het idee wat ik van haar had, ook al is het via internet ja.
En bovendien is het een goed advies.
Je wil zeggen dat mensen via het internet altijd anders zijn als in het echt?quote:
Godverdomme wat denk je nou zelf, je gelooft nog in sprookjes? Diloquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat mensen via het internet altijd anders zijn als in het echt?
Denk dat de meesten hier ook wel een idee van jou hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat de meesten hier ook wel een idee van jou hebben![]()
Ook al is het via internet natuurlijk
Laat ik mij daar nu niet over uitsprekenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat de meesten hier ook wel een idee van jou hebben![]()
Ook al is het via internet natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap prima waar dat aan ligtquote:
kree saved the day..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Kort en simpel het is allemaal jou schuld Cassandraquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap prima waar dat aan ligtHet is zo typerend dat ik heel af en toe mee lees, spontaan, en het élke keer weer raak is
Dan ligt het of aan een hele groep users, of..
Dat ik te makkelijk hap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap prima waar dat aan ligtHet is zo typerend dat ik heel af en toe mee lees, spontaan, en het élke keer weer raak is
Elke keer als jij leestquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga alweerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Elke keer als jij leestOhhh het is jouw schuld cassandra! Het is allemaal jouw schuld!
Nou dat hoeft niet verkeerd te zijn toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat niet. Jij zit gewoon op een héle andere golflengte als de rest
Sla jullie slag, hosselbaasjes!quote:Steeds meer vrouwen willen een jongere man. Dit blijkt uit onderzoek van datingsite Parship onder 4500 Britse single vrouwen, meldt The Daily Mail.
Een derde van de 40-plussers is actief op zoek naar een relatie met een man die minimaal 5 jaar jonger is. In 2005 bleek uit een vergelijkbaar onderzoek dat nog slechts 8 procent van de vrouwen daarin geïnteresseerd was.
Tevens blijkt dat vrouwelijke 30'ers, die traditioneel vaak een oudere man willen, nu ook veel vaker een jongere man zoeken, hoewel dat percentage met 17 procent nog beperkt is. Ook bij mannelijke 20'ers en 30'ers is het percentage dat actief een oudere vrouw zoekt flink omhoog gegaan. Was dat in 2005 slechts 5 procent, nu is dat 18 procent.
Volgens psycholoog en dating-expert Victoria Lukats is de trend overduidelijk: "Een jongere man daten is nu mainstream en acceptabel geworden. Misschien komt dat ook door de media die bericht over celebrities met een jongere partner. Ook internet-daten helpt; singles focussen zich nu meer op gemeenschappelijke interesses in plaats van leeftijd."
wel als je blijft drammen en happenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet verkeerd te zijn toch?
Als wij een roedel wolven waren geweest, was je nu verstoten en zou je waarschijnlijk verhongeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet verkeerd te zijn toch?
Gelukkig is het maar internetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als wij een roedel wolven waren geweest, was je nu verstoten en zou je waarschijnlijk verhongeren.
Nou anders we hadden hem kapot gebetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als wij een roedel wolven waren geweest, was je nu verstoten en zou je waarschijnlijk verhongeren.
Tuurlijk wel johquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef kree het volgende:
oh ik durf nu nooit meer naar een meet te komen trouwens.
Mietje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef kree het volgende:
oh ik durf nu nooit meer naar een meet te komen trouwens.
Toch wel gek genoeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of je irl wel goed aansluiting met mensen kunt vinden
Ik kan directheid ook wel waarderen, maar je posts hebben niks met direct zijn te maken naar mijn mening. Maar dan is t goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Toch wel gek genoeg.
Meestal word het directe wat ik heb nog wel gewaardeerd ook.
aww zo zielig..nee hoor ik zou je nog een bot toegooienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik had je gewoon verstoten. Het is Sneezeechu waar je voor moet oppassen.quote:
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Toch wel gek genoeg.
Meestal word het directe wat ik heb nog wel gewaardeerd ook.
jawel, maar het hoeft niet perse een dark side te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?
NUFF said..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, maar het hoeft niet perse een dark side te zijn.
We konden toch prima praten? Ik vond het wel leuk.
Goed daarna gaat het mis, oftewel omdat jij te snel conclusies trekt.
Of omdat ik het misschien beter had kunnen laten gaan.
jajaquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Echt als ik ooit naar een meet ga neem ik mijn vriendje Makarov mee
actie=reactiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
jaja
Denk het wel eigenlijk.
Maar je was zelf niet al te lief ook toen.
Waarschijnlijk durft hij niks meer te zeggen als jij even laat merken dat je er niet van gediend bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?
Nou dat is prima.quote:
Picsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef strawberry_hill het volgende:
iig paars jurkje,paarse panty wit/bordeaux,paarse DR martens groene blazer
dr martens onder een jurkje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef strawberry_hill het volgende:
iig paars jurkje,paarse panty wit/bordeaux,paarse DR martens groene blazer
zucht drop itquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is prima.
Maar dan ga ik even verder over wat je vandaag poste, dat ik het plande zo dat hele gesprek.
Dat is dan jou probleem, teveel doorgedacht terwijl het niet mijn bedoeling was.
ja die stijl ach dat ben ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
dr martens onder een jurkje?
En paars met groen?
ja doe ik ookquote:
doe ik ook, wilde alleen ff t laatste woord hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook
En nu, hup hup naar de kroeg jij
Ik ga even bij moeders langs zo
ok hoe moet ik er dan uitzien?quote:
Moet je zelf weten, je neemt toch niets aan van andere.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok hoe moet ik er dan uitzien?
moet ik mijn hele kledingsstijl opgeven voor een man?
DUDE SRSLY!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook
En nu, hup hup naar de kroeg jij
Ik ga even bij moeders langs zo
i just did wat gematigder overkomen checkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, je neemt toch niets aan van andere.
Nee dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok hoe moet ik er dan uitzien?
moet ik mijn hele kledingsstijl opgeven voor een man?
Je mag best laten zien dat je er bent. Maar niet TE overdreven aanwezig zijn, dat is zo vervelend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
i just did wat gematigder overkomen check
glimlachen check
dat past meer in jouw straatje,DGquote:
succesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat past meer in jouw straatje,DG
anyway ik ga naar de kroeg l
latteerrrrr!
i'll keep that in mindquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag best laten zien dat je er bent. Maar niet TE overdreven aanwezig zijn, dat is zo vervelend.
Laat merken dat je het ook leuk vind om er te zijn en dat je open staat voor nieuwe contacten.
Waarom lukte het niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Verloren
Ikke in spits geen goede combo.....
Gelukkig dinsdagavond gewoon mid mid
Ik ben gewoon geen aanvaller.... Ik wilde steeds mee terug om mee te verdedigen. Ik ben een echte middenvelderquote:
tof je gaat toch lekker op stap!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat past meer in jouw straatje,DG
anyway ik ga naar de kroeg l
latteerrrrr!
vrouwen moeten ook niet voetballen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen aanvaller.... Ik wilde steeds mee terug om mee te verdedigen. Ik ben een echte middenvelder
Gewoon kut, geef ik een bal naar voren, dan gaat hij hard en gericht. Schiet ik op het doel, dan is het zacht en niet gericht. Zooo vaaaaggg!
Waarom moest je dan in de spits staan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen aanvaller.... Ik wilde steeds mee terug om mee te verdedigen. Ik ben een echte middenvelder
Gewoon kut, geef ik een bal naar voren, dan gaat hij hard en gericht. Schiet ik op het doel, dan is het zacht en niet gericht. Zooo vaaaaggg!
Omdat het etenstijd is?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef marbasnarf het volgende:
en WEER niemand.... hoe doe ik dat toch steeds ghehe
eten jullie niet eens achter de pc...? valt me beetje tegen stiekem hahaquote:
herkenbaar... omdat je "moet" lukt t nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eten jullie niet eens achter de pc...? valt me beetje tegen stiekem haha
is ook, maar was aan t trainen voor een wedstrijd over 2 weken... hond moet landen na de sprong (met de frisbee ind e bek) op een bepaalde plek... moet dus (bij mn oudste) 5 meter voor die plek zorgen dat ze springt, anders is ze t punt voorbij... bij mn border moet dat 2 meter ervoor zijn ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Dacht dat het hondje kunstjes moest doen en niet de eigenaar.
Ik ben invalster. Ik ben pas volgend seizoen lidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moest je dan in de spits staan?
[..]
Omdat het etenstijd is?
en dan moet ik dus niet alleen recht gooien, maar ook goede hoogte en afstand enzo... was flink trainen... stomme wind!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is ook, maar was aan t trainen voor een wedstrijd over 2 weken... hond moet landen na de sprong (met de frisbee ind e bek) op een bepaalde plek... moet dus (bij mn oudste) 5 meter voor die plek zorgen dat ze springt, anders is ze t punt voorbij... bij mn border moet dat 2 meter ervoor zijn ofzo
Ja zoooo irritant!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
herkenbaar... omdat je "moet" lukt t niet
had t vandaag met trainen ook, gooide echt super netjes en strak... wordt er een target (hoepel op de grond) neergelegd waar ik op moet mikken en meteen een flinke afwijking![]()
presteer gewoon slecht onder druk haha
ghehehe maar je ging wel!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zoooo irritant!
En dan staan me ouders en broertje ook nog te kijken.... Ik alleen op de keepster (dat was echt een geïntoneerd) en toen dacht heeeeelp
Ja hoor mis
die snap ik niet... als je bijna nooit thuis bent, neem je een actieve hond...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag vandaag een border collie lopen. Zo lief.
Als ik straks een voltijd baan heb, neem ik er weer een.
Als het goed is, ben ik dan voldoende thuis.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die snap ik niet... als je bijna nooit thuis bent, neem je een actieve hond...?
oh ok..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed is, ben ik dan voldoende thuis.
eh... dat bestaat niet..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Ga je ook nog meedoen aan de regionale kampioenschappen frisbee gooien, snarf?
Nouh ja, wel dan moet moeten we samen van de zomer maar een keer gaan frisbeeën op het strand. Jij neemt je bikini mee dan neem ik wel de frisbee mee. Ok??quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nouh ja, wel dat moet moeten we samen van de zomer maar een keer gaan frisbeeën op het strand. Jij neemt je bikini mee dan neem ik wel de frisbee mee. Ok??
denk dat ik eerder in het bezit ben van een goede frisbee (niet zo een waar je hand van open scheurt bij t vangen) dus ik regel de frisbee, mag jij in bikini komen...!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nouh ja, wel dan moet moeten we samen van de zomer maar een keer gaan frisbeeën op het strand. Jij neemt je bikini mee dan neem ik wel de frisbee mee. Ok??
Dg in bikiniquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat ik eerder in het bezit ben van een goede frisbee (niet zo een waar je hand van open scheurt bij t vangen) dus ik regel de frisbee, mag jij in bikini komen...!
Wat dacht je van jij regelt frisbee en bikini, ik te eten en drinken en mooi weerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat ik eerder in het bezit ben van een goede frisbee (niet zo een waar je hand van open scheurt bij t vangen) dus ik regel de frisbee, mag jij in bikini komen...!
Regel ik het katwijkse strand welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dacht je van jij regelt frisbee en bikini, ik te eten en drinken en mooi weer
jij regelt mooi weer..!! heb jij connecties met piet paulusma! VET!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dacht je van jij regelt frisbee en bikini, ik te eten en drinken en mooi weer
Denk het hehehe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef marbasnarf het volgende:
ja... rest zal wel naar ene festival zijn denk ik
ik ga lekker tv zappen en lachen om "echt waar!?" vind ik hylarisch!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het hehehe.
Allemaal een leven en ik ga zo bij moeders nog even eten.
Nouja ook gezellig (hopelijk).
was dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga lekker tv zappen en lachen om "echt waar!?" vind ik hylarisch!
ik wilde ook... maar ik heb echt geen fut meerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef marbasnarf het volgende:
ja... rest zal wel naar ene festival zijn denk ik
is vanavond op rtl4...gaan 2 mensen (tijl en ruben) steeds een verhaal vertellen (of gek toneelstuk opvoeren) en dan moet je raden welk van de verhalen "echt waar" isquote:
ik werd meegevraagd, maar gata m niet worden, mogen om half 8 de wekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde ook... maar ik heb echt geen fut meer
Ben lekker in bad geweest en zit al in slobberkleding lekker op de bank.
Zo lekker hersenloos tv kijken of even gamen natuurlijk
Hmm eens kijken dan, hoe laat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is vanavond op rtl4...gaan 2 mensen (tijl en ruben) steeds een verhaal vertellen (of gek toneelstuk opvoeren) en dan moet je raden welk van de verhalen "echt waar" is
is gewoon grappig, heel overdreven
oh dat ga ik nog redden dan denk.quote:
half 8??? Pffff jij liever dan ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik werd meegevraagd, maar gata m niet worden, mogen om half 8 de wekker
MJA DAS OK NIET MIJN FAVORIETE ONDERDEEL van een wedstrijddag hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 8??? Pffff jij liever dan ik
eugh die van mij 7 uur, tja hobbys :Squote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 8??? Pffff jij liever dan ik
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MJA DAS OK NIET MIJN FAVORIETE ONDERDEEL van een wedstrijddag haha
Nou idd, ik baal er wel eens van hoor als de wekker gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pffffff...
Ik ben blij dat ik een hobby heb dat ik niet zo vroeg me bed uit moet
vandaag geen van allen gesproken of gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf, hoe is het met al je aanbidders?
Wie zijn "allen" snarf?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vandaag geen van allen gesproken of gezien
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wou ook al een opmerking maken van 'ook niet van kree?'
Snarf is de liefste hier, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vandaag geen van allen gesproken of gezien
misschien is dat ook wat je moet doen...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.![]()
Jij hebt meer succes door gewoon rond te lopen dan wij allen bij elkaar door te proberen.
Ja dat is wel waar denkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.![]()
Jij hebt meer succes door gewoon rond te lopen dan wij allen bij elkaar door te proberen.
Neeeee werkt alleen voor meiden ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien is dat ook wat je moet doen...?
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien is dat ook wat je moet doen...?
helemaal niets....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.
Maar wel dm'squote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.
eetse!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:45 schreef kree het volgende:
Oh ja ik ging eten...
Blijf te lang hangen.
Tot straks
Nee, ik ben niet zo populair.quote:
Alleen van hete mannen.quote:
in de dm van kree stond "1 DM"quote:
Kijk maar uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de dm van kree stond "1 DM"
edit: DM van CA "2e DM" ghehehe
Dat betekent dat CA je wil.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de dm van kree stond "1 DM"
edit: DM van CA "2e DM" ghehehe
Dus een liefdevolle, tedere relatie met veel knuffels?quote:
die heb ik in de bios gezien, met n date ooit ... was leuke film!quote:
De date dus niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die heb ik in de bios gezien, met n date ooit ... was leuke film!
En de date?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Godverdomme weer te langzaamquote:
5 seconden....Het verschil tussen oprecht grappig lijken en een copycat. Maar gelukkig wist ik al dat je echt grappig bent.quote:
Wat, val je op Mystik?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo knap en dat loopt dan met een meid rond![]()
* Sneezeechu is ontroostbaar...
ik ook! date zit nu op de bankquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij draaide er niets leuksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
Backdoor sluts 9 ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
ik wilde heel graag IB kijken!Als date zou mislukken had ik iig een leuke film gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik ben een keer met een date naar 300 geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
kachel standje hoger...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]![]()
Al smaakt dat in Nederland toch altijd net wat minder
gaat ook niets boven de originele maar ook het nederlandse drankje is iets lekkerder dan het gemiddelde drankjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]![]()
Al smaakt dat in Nederland toch altijd net wat minder
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef twi het volgende:
Ik heb water, want ik ben netjes, gezond en onschuldig.
oooh dacht dat t om t psychische deel ging hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
De canarische is wat pittiger en voller van smaak
Ik ben alleen psychisch gestoord wanneer het om vrouwen gaat, met drank heb ik daar geen last van. Al verlicht het één het ander dan weer een beetje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh dacht dat t om t psychische deel ging haha
QFT.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben alleen psychisch gestoord wanneer het om vrouwen gaat, met drank heb ik daar geen last van. Al verlicht het één het ander dan weer een beetje.
Meet bij jou, las ik laatst iets over?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 flessen staan (uit Tenerife)
Ik wil ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 flessen staan (uit Tenerife)
Wut? Waarom? Vliegangst?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ook
Die eilanden zijn allemaal vakanties waar ikniet heen krijg
Misschien met een vriendin weer eens gaan
Jij mag datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
iszoooo, het werd een beetje saai ofzoof zeg ik nu iets heel fout?
Rob komt er vandaan, dus we gaan elk jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ook
Die eilanden zijn allemaal vakanties waar ikniet heen krijg
Misschien met een vriendin weer eens gaan
Achh gossieeee..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik zit een beetje zielig alleen op zaterdagavondmaar verder toppie hoor
Kun je komend jaar niet een fles extra meenemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob komt er vandaan, dus we gaan elk jaar
Nemen elk jaar 4-5 flessen mee, en 1 fles bananenlikeur
Ik dacht dat jij Mur zou gaat batsen met frikandellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Achh gossieeee..
Ik ben aan het bankhangen enzoo
Sssst.. ik doe even net alsof ik braaf benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Mur zou gaat batsen met frikandellen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je komend jaar niet een fles extra meenemen
Ik vond m toch net iets anders smaken dacht ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat vroeg me mama ook al...
Maar je kan bij de mitra ook Ron Miel halen, die met het indiaantje. Die verkopen ze op Tenerife voor 5 euro en hier 15
Dit is de iets duurdere.... Deze is het lekkerstquote:
Ligt eraan welke, heb me op Gran Canaria en Lanzarote wel vermaakt. Al zijn strandvakanties niet echt wat voor mij, en heb je met een dagje auto de leukste dingen ook wel gezien ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oa en canarisch eiland is niet boeiend genoeg voor hem om dat te overwinnen
Nog niet op de Canarische Eilanden geweest, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Honing likeur? Waarom ken ik die niet ?
honing rumquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Detroit en ik zijn totaal andere types, qua vakantie, die maak je echt niet blij met een dergelijk eilandquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, heb me op Gran Canaria en Lanzarote wel vermaakt. Al zijn strandvakanties niet echt wat voor mij, en heb je met een dagje auto de leukste dingen ook wel gezien ja.
Jawel, maar toen was ik 8 ofzo. Toen dronk ik nog niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet op de Canarische Eilanden geweest, waarschijnlijk.
Hmm, ben niet echt een fan van rum, maar ik wil het best een proberen. Want honing.quote:
ik neem wel miniatuurtjes mee dit jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.deslijter.com/(...)p?pid=1267&catid=163quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was ik 8 ofzo. Toen dronk ik nog niet.
[..]
Hmm, ben niet echt een fan van rum, maar ik wil het best een proberen. Want honing.
Ik in principe ook niet hoor, maar als er maar wat relaxte avondjes genieten van een zwoele avond bij zitten, en een paar dagen een eiland rondtrekken, dan kan ik die paar dagen zon / zwemmen wel verdragen. Geef mij maar een reis naar Zuid-Afrika ofzo. Veel meer te zien en dan kun je het relaxen er ook nog eens prima combineren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit en ik zijn totaal andere types, qua vakantie, die maak je echt niet blij met een dergelijk eiland
Mede?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stingy hoor, valt me van je tegen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem wel miniatuurtjes mee dit jaarKan je proeven, moet je wel wachten tot september
ghehehe neem maar flinke slo thee, je moet nog aardig wat daagjes wachtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg nu gelijk trek in Ron Miel
Ow en mensjes! Volgende week zaterdag weer een M&M Show
Ja inderdaad, en ook lekkerquote:
Mwah hij is van de actieve vakanties, bergwandelingen etc. Italie is een voorlopig compromis, met de autoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet hoor, maar als er maar wat relaxte avondjes genieten van een zwoele avond bij zitten, en een paar dagen een eiland rondtrekken, dan kan ik die paar dagen zon / zwemmen wel verdragen. Geef mij maar een reis naar Zuid-Afrika ofzo. Veel meer te zien en dan kun je het relaxen er ook nog eens prima combineren.
Die heb ik wel eens zien staan bij de slijter. Is dat hetzelfde drankje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
http://www.deslijter.com/(...)p?pid=1267&catid=163
Wat Joy zegt. Is wijn.quote:
Heb ik al gezegd dat je tof bent?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem wel miniatuurtjes mee dit jaarKan je proeven, moet je wel wachten tot september
Ja tot zaterdagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe neem maar flinke slo thee, je moet nog aardig wat daagjes wachten
Je hebt nog liggen, zeg je. Trek dan even een flesje of twee voor me open als ik op de stoep sta.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wanneer anders? Ik kan moeilijk morgen even op en neer vliegen
genoteerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg nu gelijk trek in Ron Miel
Ow en mensjes! Volgende week zaterdag weer een M&M Show
Ga je trouwen ja?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry nog een paar maandjes en ik ben al getrouwd
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens zien staan bij de slijter. Is dat hetzelfde drankje?
[..]
Wat Joy zegt. Is wijn.
[..]
Heb ik al gezegd dat je tof bent?
Ja alleen vind ik m iets milderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens zien staan bij de slijter. Is dat hetzelfde drankje?
Ow, wat leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt nog liggen, zeg je. Trek dan even een flesje of twee voor me open als ik op de stoep sta.
Schijnhuwelijk met benzinquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of je kunt één ontzettend gezellige avond hebben!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet er nog 3 maanden meedoen
Ik heb 1,5 fles
tnxquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ow, wat leukWist ik nog helemaal niet; gefeliciteerd!
arme jongenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb alleen droge witte wijn en rode biologische wijn met honing.
Dat is ook al zo lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was vorige week bij de gall en gall op plein 40-45 en daar hadden ze geen ron miel, en geen 43slijterij van niets
Heb nu tia maria
Hmzzzzquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Of je kunt één ontzettend gezellige avond hebben!
Patsertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb zoete en droge witte wijn. En rode. En rose.
Ach, toch maar gekregen.quote:
Ik heb een alcoholverbodquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb zoete en droge witte wijn. En rode. En rose.
Van een dame?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patsertje.
[..]
Ach, toch maar gekregen.
Waarom? Zwanger?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een alcoholverbod
Maar het water loopt nu al in me mond
Wij hebben smaak of nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook al zo lekker43
[..]
Hmzzzz
Ja, hoe gaat het eigenlijk met die laatste 2 kilo die je eigenlijk niet kwijt hoeft, maar wel wilt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een alcoholverbod
Maar het water loopt nu al in me mond
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, lach er maar om. Ik hoop dat ik dat meisje ergens tegenkom
ik heb rose en zoete witte wijn... en safari!!!quote:
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappen
B&J?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb rose en zoete witte wijn... en safari!!!
(maar nu n ijsje)
Mailorderbride.comquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ben je het meisje van de bruiloft nog tegengekomen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Te.....teigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Te.....Is t konijntje wezen wiebelen, wiebelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt meer als wietquote:
Nope not yet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je het meisje van de bruiloft nog tegengekomen?
Misschien eentje die een verblijfsvergunning in Nederland wil scoren een berichtje sturen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwen![]()
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!quote:
quote:
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien eentje die een verblijfsvergunning in Nederland wil scoren een berichtje sturen?
Ik krijg er trek vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!
Spacecakequote:
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labradorquote:
Dat klinkt zo lekker, dat ik een beetje kwam.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!
Gerritje..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunning
Wat, serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef benzin het volgende:
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunning
Ze heeft al minimaal 2 mannen achter haar aanlopenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labrador
Zijn er dingen waarop jij niet komt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt zo lekker, dat ik een beetje kwam.
FU, het is laatquote:
wil ik wel... behalve t botte en lompe en achetrhoek 9want das te ver weg)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labrador
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |