B&J?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb rose en zoete witte wijn... en safari!!!
(maar nu n ijsje)
Mailorderbride.comquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ben je het meisje van de bruiloft nog tegengekomen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Te.....teigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Te.....Is t konijntje wezen wiebelen, wiebelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt meer als wietquote:
Nope not yet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je het meisje van de bruiloft nog tegengekomen?
Misschien eentje die een verblijfsvergunning in Nederland wil scoren een berichtje sturen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwen![]()
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!quote:
quote:
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien eentje die een verblijfsvergunning in Nederland wil scoren een berichtje sturen?
Ik krijg er trek vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!
Spacecakequote:
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labradorquote:
Dat klinkt zo lekker, dat ik een beetje kwam.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!
Gerritje..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunning
Wat, serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef benzin het volgende:
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunning
Ze heeft al minimaal 2 mannen achter haar aanlopenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labrador
Zijn er dingen waarop jij niet komt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt zo lekker, dat ik een beetje kwam.
FU, het is laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |