Ow, wat leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry nog een paar maandjes en ik ben al getrouwd
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt nog liggen, zeg je. Trek dan even een flesje of twee voor me open als ik op de stoep sta.
Schijnhuwelijk met benzinquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry nog een paar maandjes en ik ben al getrouwd
Of je kunt één ontzettend gezellige avond hebben!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet er nog 3 maanden meedoen
Ik heb 1,5 fles
tnxquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ow, wat leukWist ik nog helemaal niet; gefeliciteerd!
arme jongenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb alleen droge witte wijn en rode biologische wijn met honing.
Dat is ook al zo lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was vorige week bij de gall en gall op plein 40-45 en daar hadden ze geen ron miel, en geen 43slijterij van niets
Heb nu tia maria
Hmzzzzquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Of je kunt één ontzettend gezellige avond hebben!
Patsertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb zoete en droge witte wijn. En rode. En rose.
Ach, toch maar gekregen.quote:
Ik heb een alcoholverbodquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb zoete en droge witte wijn. En rode. En rose.
Van een dame?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patsertje.
[..]
Ach, toch maar gekregen.
Waarom? Zwanger?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een alcoholverbod
Maar het water loopt nu al in me mond
Wij hebben smaak of nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook al zo lekker43
[..]
Hmzzzz
Ja, hoe gaat het eigenlijk met die laatste 2 kilo die je eigenlijk niet kwijt hoeft, maar wel wilt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een alcoholverbod
Maar het water loopt nu al in me mond
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, lach er maar om. Ik hoop dat ik dat meisje ergens tegenkom
ik heb rose en zoete witte wijn... en safari!!!quote:
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |