Waarschijnlijk durft hij niks meer te zeggen als jij even laat merken dat je er niet van gediend bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?
Nou dat is prima.quote:
Picsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef strawberry_hill het volgende:
iig paars jurkje,paarse panty wit/bordeaux,paarse DR martens groene blazer
dr martens onder een jurkje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef strawberry_hill het volgende:
iig paars jurkje,paarse panty wit/bordeaux,paarse DR martens groene blazer
zucht drop itquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is prima.
Maar dan ga ik even verder over wat je vandaag poste, dat ik het plande zo dat hele gesprek.
Dat is dan jou probleem, teveel doorgedacht terwijl het niet mijn bedoeling was.
ja die stijl ach dat ben ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
dr martens onder een jurkje?
En paars met groen?
ja doe ik ookquote:
doe ik ook, wilde alleen ff t laatste woord hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook
En nu, hup hup naar de kroeg jij
Ik ga even bij moeders langs zo
ok hoe moet ik er dan uitzien?quote:
Moet je zelf weten, je neemt toch niets aan van andere.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok hoe moet ik er dan uitzien?
moet ik mijn hele kledingsstijl opgeven voor een man?
DUDE SRSLY!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook
En nu, hup hup naar de kroeg jij
Ik ga even bij moeders langs zo
i just did wat gematigder overkomen checkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, je neemt toch niets aan van andere.
Nee dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok hoe moet ik er dan uitzien?
moet ik mijn hele kledingsstijl opgeven voor een man?
Je mag best laten zien dat je er bent. Maar niet TE overdreven aanwezig zijn, dat is zo vervelend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
i just did wat gematigder overkomen check
glimlachen check
dat past meer in jouw straatje,DGquote:
succesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat past meer in jouw straatje,DG
anyway ik ga naar de kroeg l
latteerrrrr!
i'll keep that in mindquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag best laten zien dat je er bent. Maar niet TE overdreven aanwezig zijn, dat is zo vervelend.
Laat merken dat je het ook leuk vind om er te zijn en dat je open staat voor nieuwe contacten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |