Nee het komt overeen met het idee wat ik van haar had, ook al is het via internet ja.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het komt overeen met het idee wat ik van haar had, ook al is het via internet ja.
In ieder geval niet een kleffe teef...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben alleen vaak te moe er voor en ga voor de makkelijke optie.
[..]
Wat ben jij nou voor een homo?
Klapjostiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het komt overeen met het idee wat ik van haar had, ook al is het via internet ja.
En bovendien is het een goed advies.
Je wil zeggen dat mensen via het internet altijd anders zijn als in het echt?quote:
Godverdomme wat denk je nou zelf, je gelooft nog in sprookjes? Diloquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat mensen via het internet altijd anders zijn als in het echt?
Denk dat de meesten hier ook wel een idee van jou hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat de meesten hier ook wel een idee van jou hebben![]()
Ook al is het via internet natuurlijk
Laat ik mij daar nu niet over uitsprekenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat de meesten hier ook wel een idee van jou hebben![]()
Ook al is het via internet natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap prima waar dat aan ligtquote:
kree saved the day..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Kort en simpel het is allemaal jou schuld Cassandraquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap prima waar dat aan ligtHet is zo typerend dat ik heel af en toe mee lees, spontaan, en het élke keer weer raak is
Dan ligt het of aan een hele groep users, of..
Dat ik te makkelijk hap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap prima waar dat aan ligtHet is zo typerend dat ik heel af en toe mee lees, spontaan, en het élke keer weer raak is
Elke keer als jij leestquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga alweerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Elke keer als jij leestOhhh het is jouw schuld cassandra! Het is allemaal jouw schuld!
Nou dat hoeft niet verkeerd te zijn toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat niet. Jij zit gewoon op een héle andere golflengte als de rest
Sla jullie slag, hosselbaasjes!quote:Steeds meer vrouwen willen een jongere man. Dit blijkt uit onderzoek van datingsite Parship onder 4500 Britse single vrouwen, meldt The Daily Mail.
Een derde van de 40-plussers is actief op zoek naar een relatie met een man die minimaal 5 jaar jonger is. In 2005 bleek uit een vergelijkbaar onderzoek dat nog slechts 8 procent van de vrouwen daarin geïnteresseerd was.
Tevens blijkt dat vrouwelijke 30'ers, die traditioneel vaak een oudere man willen, nu ook veel vaker een jongere man zoeken, hoewel dat percentage met 17 procent nog beperkt is. Ook bij mannelijke 20'ers en 30'ers is het percentage dat actief een oudere vrouw zoekt flink omhoog gegaan. Was dat in 2005 slechts 5 procent, nu is dat 18 procent.
Volgens psycholoog en dating-expert Victoria Lukats is de trend overduidelijk: "Een jongere man daten is nu mainstream en acceptabel geworden. Misschien komt dat ook door de media die bericht over celebrities met een jongere partner. Ook internet-daten helpt; singles focussen zich nu meer op gemeenschappelijke interesses in plaats van leeftijd."
wel als je blijft drammen en happenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet verkeerd te zijn toch?
Als wij een roedel wolven waren geweest, was je nu verstoten en zou je waarschijnlijk verhongeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet verkeerd te zijn toch?
Gelukkig is het maar internetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als wij een roedel wolven waren geweest, was je nu verstoten en zou je waarschijnlijk verhongeren.
Nou anders we hadden hem kapot gebetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als wij een roedel wolven waren geweest, was je nu verstoten en zou je waarschijnlijk verhongeren.
Tuurlijk wel johquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef kree het volgende:
oh ik durf nu nooit meer naar een meet te komen trouwens.
Mietje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef kree het volgende:
oh ik durf nu nooit meer naar een meet te komen trouwens.
Toch wel gek genoeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of je irl wel goed aansluiting met mensen kunt vinden
Ik kan directheid ook wel waarderen, maar je posts hebben niks met direct zijn te maken naar mijn mening. Maar dan is t goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Toch wel gek genoeg.
Meestal word het directe wat ik heb nog wel gewaardeerd ook.
aww zo zielig..nee hoor ik zou je nog een bot toegooienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik had je gewoon verstoten. Het is Sneezeechu waar je voor moet oppassen.quote:
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Toch wel gek genoeg.
Meestal word het directe wat ik heb nog wel gewaardeerd ook.
jawel, maar het hoeft niet perse een dark side te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?
NUFF said..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, maar het hoeft niet perse een dark side te zijn.
We konden toch prima praten? Ik vond het wel leuk.
Goed daarna gaat het mis, oftewel omdat jij te snel conclusies trekt.
Of omdat ik het misschien beter had kunnen laten gaan.
jajaquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Echt als ik ooit naar een meet ga neem ik mijn vriendje Makarov mee
actie=reactiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
jaja
Denk het wel eigenlijk.
Maar je was zelf niet al te lief ook toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |