Gelukkig is het maar internetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als wij een roedel wolven waren geweest, was je nu verstoten en zou je waarschijnlijk verhongeren.
Nou anders we hadden hem kapot gebetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als wij een roedel wolven waren geweest, was je nu verstoten en zou je waarschijnlijk verhongeren.
Tuurlijk wel johquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef kree het volgende:
oh ik durf nu nooit meer naar een meet te komen trouwens.
Mietje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef kree het volgende:
oh ik durf nu nooit meer naar een meet te komen trouwens.
Toch wel gek genoeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of je irl wel goed aansluiting met mensen kunt vinden
Ik kan directheid ook wel waarderen, maar je posts hebben niks met direct zijn te maken naar mijn mening. Maar dan is t goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Toch wel gek genoeg.
Meestal word het directe wat ik heb nog wel gewaardeerd ook.
aww zo zielig..nee hoor ik zou je nog een bot toegooienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik had je gewoon verstoten. Het is Sneezeechu waar je voor moet oppassen.quote:
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Toch wel gek genoeg.
Meestal word het directe wat ik heb nog wel gewaardeerd ook.
jawel, maar het hoeft niet perse een dark side te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?
NUFF said..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, maar het hoeft niet perse een dark side te zijn.
We konden toch prima praten? Ik vond het wel leuk.
Goed daarna gaat het mis, oftewel omdat jij te snel conclusies trekt.
Of omdat ik het misschien beter had kunnen laten gaan.
jajaquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Echt als ik ooit naar een meet ga neem ik mijn vriendje Makarov mee
actie=reactiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
jaja
Denk het wel eigenlijk.
Maar je was zelf niet al te lief ook toen.
Waarschijnlijk durft hij niks meer te zeggen als jij even laat merken dat je er niet van gediend bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je bent hier je dark side aan het uitleven: lekker rellen .Ik denk dat je in RL wel kan inhouden toch?
Nou dat is prima.quote:
Picsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef strawberry_hill het volgende:
iig paars jurkje,paarse panty wit/bordeaux,paarse DR martens groene blazer
dr martens onder een jurkje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef strawberry_hill het volgende:
iig paars jurkje,paarse panty wit/bordeaux,paarse DR martens groene blazer
zucht drop itquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is prima.
Maar dan ga ik even verder over wat je vandaag poste, dat ik het plande zo dat hele gesprek.
Dat is dan jou probleem, teveel doorgedacht terwijl het niet mijn bedoeling was.
ja die stijl ach dat ben ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
dr martens onder een jurkje?
En paars met groen?
ja doe ik ookquote:
doe ik ook, wilde alleen ff t laatste woord hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook
En nu, hup hup naar de kroeg jij
Ik ga even bij moeders langs zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |