eugh die van mij 7 uur, tja hobbys :Squote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 8??? Pffff jij liever dan ik
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MJA DAS OK NIET MIJN FAVORIETE ONDERDEEL van een wedstrijddag haha
Nou idd, ik baal er wel eens van hoor als de wekker gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pffffff...
Ik ben blij dat ik een hobby heb dat ik niet zo vroeg me bed uit moet
vandaag geen van allen gesproken of gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf, hoe is het met al je aanbidders?
Wie zijn "allen" snarf?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vandaag geen van allen gesproken of gezien
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wou ook al een opmerking maken van 'ook niet van kree?'
Snarf is de liefste hier, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vandaag geen van allen gesproken of gezien
misschien is dat ook wat je moet doen...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.![]()
Jij hebt meer succes door gewoon rond te lopen dan wij allen bij elkaar door te proberen.
Ja dat is wel waar denkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.![]()
Jij hebt meer succes door gewoon rond te lopen dan wij allen bij elkaar door te proberen.
Neeeee werkt alleen voor meiden ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien is dat ook wat je moet doen...?
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien is dat ook wat je moet doen...?
helemaal niets....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.
Maar wel dm'squote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.
eetse!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:45 schreef kree het volgende:
Oh ja ik ging eten...
Blijf te lang hangen.
Tot straks
Nee, ik ben niet zo populair.quote:
Alleen van hete mannen.quote:
in de dm van kree stond "1 DM"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |