Kijk maar uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de dm van kree stond "1 DM"
edit: DM van CA "2e DM" ghehehe
Dat betekent dat CA je wil.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de dm van kree stond "1 DM"
edit: DM van CA "2e DM" ghehehe
Dus een liefdevolle, tedere relatie met veel knuffels?quote:
die heb ik in de bios gezien, met n date ooit ... was leuke film!quote:
De date dus niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die heb ik in de bios gezien, met n date ooit ... was leuke film!
En de date?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Godverdomme weer te langzaamquote:
5 seconden....Het verschil tussen oprecht grappig lijken en een copycat. Maar gelukkig wist ik al dat je echt grappig bent.quote:
Wat, val je op Mystik?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo knap en dat loopt dan met een meid rond![]()
* Sneezeechu is ontroostbaar...
ik ook! date zit nu op de bankquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij draaide er niets leuksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
Backdoor sluts 9 ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
ik wilde heel graag IB kijken!Als date zou mislukken had ik iig een leuke film gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik ben een keer met een date naar 300 geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
kachel standje hoger...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]![]()
Al smaakt dat in Nederland toch altijd net wat minder
gaat ook niets boven de originele maar ook het nederlandse drankje is iets lekkerder dan het gemiddelde drankjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]![]()
Al smaakt dat in Nederland toch altijd net wat minder
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef twi het volgende:
Ik heb water, want ik ben netjes, gezond en onschuldig.
oooh dacht dat t om t psychische deel ging hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
De canarische is wat pittiger en voller van smaak
Ik ben alleen psychisch gestoord wanneer het om vrouwen gaat, met drank heb ik daar geen last van. Al verlicht het één het ander dan weer een beetje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh dacht dat t om t psychische deel ging haha
QFT.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben alleen psychisch gestoord wanneer het om vrouwen gaat, met drank heb ik daar geen last van. Al verlicht het één het ander dan weer een beetje.
Meet bij jou, las ik laatst iets over?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 flessen staan (uit Tenerife)
Ik wil ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 flessen staan (uit Tenerife)
Wut? Waarom? Vliegangst?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ook
Die eilanden zijn allemaal vakanties waar ikniet heen krijg
Misschien met een vriendin weer eens gaan
Jij mag datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
iszoooo, het werd een beetje saai ofzoof zeg ik nu iets heel fout?
Rob komt er vandaan, dus we gaan elk jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ook
Die eilanden zijn allemaal vakanties waar ikniet heen krijg
Misschien met een vriendin weer eens gaan
Achh gossieeee..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik zit een beetje zielig alleen op zaterdagavondmaar verder toppie hoor
Kun je komend jaar niet een fles extra meenemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob komt er vandaan, dus we gaan elk jaar
Nemen elk jaar 4-5 flessen mee, en 1 fles bananenlikeur
Ik dacht dat jij Mur zou gaat batsen met frikandellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Achh gossieeee..
Ik ben aan het bankhangen enzoo
Sssst.. ik doe even net alsof ik braaf benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Mur zou gaat batsen met frikandellen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je komend jaar niet een fles extra meenemen
Ik vond m toch net iets anders smaken dacht ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat vroeg me mama ook al...
Maar je kan bij de mitra ook Ron Miel halen, die met het indiaantje. Die verkopen ze op Tenerife voor 5 euro en hier 15
Dit is de iets duurdere.... Deze is het lekkerstquote:
Ligt eraan welke, heb me op Gran Canaria en Lanzarote wel vermaakt. Al zijn strandvakanties niet echt wat voor mij, en heb je met een dagje auto de leukste dingen ook wel gezien ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oa en canarisch eiland is niet boeiend genoeg voor hem om dat te overwinnen
Nog niet op de Canarische Eilanden geweest, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Honing likeur? Waarom ken ik die niet ?
honing rumquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Detroit en ik zijn totaal andere types, qua vakantie, die maak je echt niet blij met een dergelijk eilandquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, heb me op Gran Canaria en Lanzarote wel vermaakt. Al zijn strandvakanties niet echt wat voor mij, en heb je met een dagje auto de leukste dingen ook wel gezien ja.
Jawel, maar toen was ik 8 ofzo. Toen dronk ik nog niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet op de Canarische Eilanden geweest, waarschijnlijk.
Hmm, ben niet echt een fan van rum, maar ik wil het best een proberen. Want honing.quote:
ik neem wel miniatuurtjes mee dit jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.deslijter.com/(...)p?pid=1267&catid=163quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was ik 8 ofzo. Toen dronk ik nog niet.
[..]
Hmm, ben niet echt een fan van rum, maar ik wil het best een proberen. Want honing.
Ik in principe ook niet hoor, maar als er maar wat relaxte avondjes genieten van een zwoele avond bij zitten, en een paar dagen een eiland rondtrekken, dan kan ik die paar dagen zon / zwemmen wel verdragen. Geef mij maar een reis naar Zuid-Afrika ofzo. Veel meer te zien en dan kun je het relaxen er ook nog eens prima combineren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit en ik zijn totaal andere types, qua vakantie, die maak je echt niet blij met een dergelijk eiland
Mede?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stingy hoor, valt me van je tegen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem wel miniatuurtjes mee dit jaarKan je proeven, moet je wel wachten tot september
ghehehe neem maar flinke slo thee, je moet nog aardig wat daagjes wachtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg nu gelijk trek in Ron Miel
Ow en mensjes! Volgende week zaterdag weer een M&M Show
Ja inderdaad, en ook lekkerquote:
Mwah hij is van de actieve vakanties, bergwandelingen etc. Italie is een voorlopig compromis, met de autoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet hoor, maar als er maar wat relaxte avondjes genieten van een zwoele avond bij zitten, en een paar dagen een eiland rondtrekken, dan kan ik die paar dagen zon / zwemmen wel verdragen. Geef mij maar een reis naar Zuid-Afrika ofzo. Veel meer te zien en dan kun je het relaxen er ook nog eens prima combineren.
Die heb ik wel eens zien staan bij de slijter. Is dat hetzelfde drankje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
http://www.deslijter.com/(...)p?pid=1267&catid=163
Wat Joy zegt. Is wijn.quote:
Heb ik al gezegd dat je tof bent?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem wel miniatuurtjes mee dit jaarKan je proeven, moet je wel wachten tot september
Ja tot zaterdagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe neem maar flinke slo thee, je moet nog aardig wat daagjes wachten
Je hebt nog liggen, zeg je. Trek dan even een flesje of twee voor me open als ik op de stoep sta.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wanneer anders? Ik kan moeilijk morgen even op en neer vliegen
genoteerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg nu gelijk trek in Ron Miel
Ow en mensjes! Volgende week zaterdag weer een M&M Show
Ga je trouwen ja?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry nog een paar maandjes en ik ben al getrouwd
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens zien staan bij de slijter. Is dat hetzelfde drankje?
[..]
Wat Joy zegt. Is wijn.
[..]
Heb ik al gezegd dat je tof bent?
Ja alleen vind ik m iets milderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens zien staan bij de slijter. Is dat hetzelfde drankje?
Ow, wat leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt nog liggen, zeg je. Trek dan even een flesje of twee voor me open als ik op de stoep sta.
Schijnhuwelijk met benzinquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of je kunt één ontzettend gezellige avond hebben!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet er nog 3 maanden meedoen
Ik heb 1,5 fles
tnxquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ow, wat leukWist ik nog helemaal niet; gefeliciteerd!
arme jongenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb alleen droge witte wijn en rode biologische wijn met honing.
Dat is ook al zo lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was vorige week bij de gall en gall op plein 40-45 en daar hadden ze geen ron miel, en geen 43slijterij van niets
Heb nu tia maria
Hmzzzzquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Of je kunt één ontzettend gezellige avond hebben!
Patsertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb zoete en droge witte wijn. En rode. En rose.
Ach, toch maar gekregen.quote:
Ik heb een alcoholverbodquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb zoete en droge witte wijn. En rode. En rose.
Van een dame?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patsertje.
[..]
Ach, toch maar gekregen.
Waarom? Zwanger?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een alcoholverbod
Maar het water loopt nu al in me mond
Wij hebben smaak of nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook al zo lekker43
[..]
Hmzzzz
Ja, hoe gaat het eigenlijk met die laatste 2 kilo die je eigenlijk niet kwijt hoeft, maar wel wilt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een alcoholverbod
Maar het water loopt nu al in me mond
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, lach er maar om. Ik hoop dat ik dat meisje ergens tegenkom
ik heb rose en zoete witte wijn... en safari!!!quote:
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappen
B&J?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb rose en zoete witte wijn... en safari!!!
(maar nu n ijsje)
Mailorderbride.comquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ben je het meisje van de bruiloft nog tegengekomen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaag nog over trouwen en trouwjurken gehad met mijn ouders. Tsja het zal wel dat hele sprookjesfantasieding bij huwelijken zal ik nooit snappen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Te.....teigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Te.....Is t konijntje wezen wiebelen, wiebelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt meer als wietquote:
Nope not yet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je het meisje van de bruiloft nog tegengekomen?
Misschien eentje die een verblijfsvergunning in Nederland wil scoren een berichtje sturen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is ook onzin, ik heb niet zoveel met trouwen. Ik zit wel heel erg te wachten op dat prinsesje die ooit met mij wil trouwen![]()
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!quote:
quote:
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunningquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien eentje die een verblijfsvergunning in Nederland wil scoren een berichtje sturen?
Ik krijg er trek vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!
Spacecakequote:
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labradorquote:
Dat klinkt zo lekker, dat ik een beetje kwam.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is cookiedoogh en brownie in 1 pot te lekker!!
Gerritje..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunning
Wat, serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef benzin het volgende:
Als ik over een jaar of 5/6 nog niemand heb dan doe ik dat denk ik, maar ik vind liever een echt meisje die me niet alleen maar wil voor geld/verblijfsvergunning
Ze heeft al minimaal 2 mannen achter haar aanlopenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wáááááááárom wil jij nou geen lompe botte goudeerlijke Achterhoeker type labrador
Zijn er dingen waarop jij niet komt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt zo lekker, dat ik een beetje kwam.
FU, het is laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |