ik wilde heel graag IB kijken!Als date zou mislukken had ik iig een leuke film gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
Ik ben een keer met een date naar 300 geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
kachel standje hoger...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]![]()
Al smaakt dat in Nederland toch altijd net wat minder
gaat ook niets boven de originele maar ook het nederlandse drankje is iets lekkerder dan het gemiddelde drankjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]![]()
Al smaakt dat in Nederland toch altijd net wat minder
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef twi het volgende:
Ik heb water, want ik ben netjes, gezond en onschuldig.
oooh dacht dat t om t psychische deel ging hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
De canarische is wat pittiger en voller van smaak
Ik ben alleen psychisch gestoord wanneer het om vrouwen gaat, met drank heb ik daar geen last van. Al verlicht het één het ander dan weer een beetje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh dacht dat t om t psychische deel ging haha
QFT.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben alleen psychisch gestoord wanneer het om vrouwen gaat, met drank heb ik daar geen last van. Al verlicht het één het ander dan weer een beetje.
Meet bij jou, las ik laatst iets over?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 flessen staan (uit Tenerife)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |