eh... dat bestaat niet..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Ga je ook nog meedoen aan de regionale kampioenschappen frisbee gooien, snarf?
Nouh ja, wel dan moet moeten we samen van de zomer maar een keer gaan frisbeeën op het strand. Jij neemt je bikini mee dan neem ik wel de frisbee mee. Ok??quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nouh ja, wel dat moet moeten we samen van de zomer maar een keer gaan frisbeeën op het strand. Jij neemt je bikini mee dan neem ik wel de frisbee mee. Ok??
denk dat ik eerder in het bezit ben van een goede frisbee (niet zo een waar je hand van open scheurt bij t vangen) dus ik regel de frisbee, mag jij in bikini komen...!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nouh ja, wel dan moet moeten we samen van de zomer maar een keer gaan frisbeeën op het strand. Jij neemt je bikini mee dan neem ik wel de frisbee mee. Ok??
Dg in bikiniquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat ik eerder in het bezit ben van een goede frisbee (niet zo een waar je hand van open scheurt bij t vangen) dus ik regel de frisbee, mag jij in bikini komen...!
Wat dacht je van jij regelt frisbee en bikini, ik te eten en drinken en mooi weerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat ik eerder in het bezit ben van een goede frisbee (niet zo een waar je hand van open scheurt bij t vangen) dus ik regel de frisbee, mag jij in bikini komen...!
Regel ik het katwijkse strand welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dacht je van jij regelt frisbee en bikini, ik te eten en drinken en mooi weer
jij regelt mooi weer..!! heb jij connecties met piet paulusma! VET!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dacht je van jij regelt frisbee en bikini, ik te eten en drinken en mooi weer
Denk het hehehe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef marbasnarf het volgende:
ja... rest zal wel naar ene festival zijn denk ik
ik ga lekker tv zappen en lachen om "echt waar!?" vind ik hylarisch!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het hehehe.
Allemaal een leven en ik ga zo bij moeders nog even eten.
Nouja ook gezellig (hopelijk).
was dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga lekker tv zappen en lachen om "echt waar!?" vind ik hylarisch!
ik wilde ook... maar ik heb echt geen fut meerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef marbasnarf het volgende:
ja... rest zal wel naar ene festival zijn denk ik
is vanavond op rtl4...gaan 2 mensen (tijl en ruben) steeds een verhaal vertellen (of gek toneelstuk opvoeren) en dan moet je raden welk van de verhalen "echt waar" isquote:
ik werd meegevraagd, maar gata m niet worden, mogen om half 8 de wekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde ook... maar ik heb echt geen fut meer
Ben lekker in bad geweest en zit al in slobberkleding lekker op de bank.
Zo lekker hersenloos tv kijken of even gamen natuurlijk
Hmm eens kijken dan, hoe laat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is vanavond op rtl4...gaan 2 mensen (tijl en ruben) steeds een verhaal vertellen (of gek toneelstuk opvoeren) en dan moet je raden welk van de verhalen "echt waar" is
is gewoon grappig, heel overdreven
oh dat ga ik nog redden dan denk.quote:
half 8??? Pffff jij liever dan ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik werd meegevraagd, maar gata m niet worden, mogen om half 8 de wekker
MJA DAS OK NIET MIJN FAVORIETE ONDERDEEL van een wedstrijddag hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 8??? Pffff jij liever dan ik
eugh die van mij 7 uur, tja hobbys :Squote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 8??? Pffff jij liever dan ik
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MJA DAS OK NIET MIJN FAVORIETE ONDERDEEL van een wedstrijddag haha
Nou idd, ik baal er wel eens van hoor als de wekker gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pffffff...
Ik ben blij dat ik een hobby heb dat ik niet zo vroeg me bed uit moet
vandaag geen van allen gesproken of gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf, hoe is het met al je aanbidders?
Wie zijn "allen" snarf?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vandaag geen van allen gesproken of gezien
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wou ook al een opmerking maken van 'ook niet van kree?'
Snarf is de liefste hier, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vandaag geen van allen gesproken of gezien
misschien is dat ook wat je moet doen...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.![]()
Jij hebt meer succes door gewoon rond te lopen dan wij allen bij elkaar door te proberen.
Ja dat is wel waar denkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte.![]()
Jij hebt meer succes door gewoon rond te lopen dan wij allen bij elkaar door te proberen.
Neeeee werkt alleen voor meiden ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien is dat ook wat je moet doen...?
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien is dat ook wat je moet doen...?
helemaal niets....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.
Maar wel dm'squote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Nog geen spannende sms-jes gehad. Of aanboden van pizza's of wijn.
eetse!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:45 schreef kree het volgende:
Oh ja ik ging eten...
Blijf te lang hangen.
Tot straks
Nee, ik ben niet zo populair.quote:
Alleen van hete mannen.quote:
in de dm van kree stond "1 DM"quote:
Kijk maar uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de dm van kree stond "1 DM"
edit: DM van CA "2e DM" ghehehe
Dat betekent dat CA je wil.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de dm van kree stond "1 DM"
edit: DM van CA "2e DM" ghehehe
Dus een liefdevolle, tedere relatie met veel knuffels?quote:
die heb ik in de bios gezien, met n date ooit ... was leuke film!quote:
De date dus niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die heb ik in de bios gezien, met n date ooit ... was leuke film!
En de date?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Godverdomme weer te langzaamquote:
5 seconden....Het verschil tussen oprecht grappig lijken en een copycat. Maar gelukkig wist ik al dat je echt grappig bent.quote:
Wat, val je op Mystik?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo knap en dat loopt dan met een meid rond![]()
* Sneezeechu is ontroostbaar...
ik ook! date zit nu op de bankquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij draaide er niets leuksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
Backdoor sluts 9 ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
ik wilde heel graag IB kijken!Als date zou mislukken had ik iig een leuke film gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik ben een keer met een date naar 300 geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
kachel standje hoger...?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]![]()
Al smaakt dat in Nederland toch altijd net wat minder
gaat ook niets boven de originele maar ook het nederlandse drankje is iets lekkerder dan het gemiddelde drankjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]![]()
Al smaakt dat in Nederland toch altijd net wat minder
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef twi het volgende:
Ik heb water, want ik ben netjes, gezond en onschuldig.
oooh dacht dat t om t psychische deel ging hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
De canarische is wat pittiger en voller van smaak
Ik ben alleen psychisch gestoord wanneer het om vrouwen gaat, met drank heb ik daar geen last van. Al verlicht het één het ander dan weer een beetje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh dacht dat t om t psychische deel ging haha
QFT.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben alleen psychisch gestoord wanneer het om vrouwen gaat, met drank heb ik daar geen last van. Al verlicht het één het ander dan weer een beetje.
Meet bij jou, las ik laatst iets over?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 flessen staan (uit Tenerife)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |