Kijk maar uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de dm van kree stond "1 DM"
edit: DM van CA "2e DM" ghehehe
Dat betekent dat CA je wil.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de dm van kree stond "1 DM"
edit: DM van CA "2e DM" ghehehe
Dus een liefdevolle, tedere relatie met veel knuffels?quote:
die heb ik in de bios gezien, met n date ooit ... was leuke film!quote:
De date dus niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die heb ik in de bios gezien, met n date ooit ... was leuke film!
En de date?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Godverdomme weer te langzaamquote:
5 seconden....Het verschil tussen oprecht grappig lijken en een copycat. Maar gelukkig wist ik al dat je echt grappig bent.quote:
Wat, val je op Mystik?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo knap en dat loopt dan met een meid rond![]()
* Sneezeechu is ontroostbaar...
ik ook! date zit nu op de bankquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij draaide er niets leuksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
Backdoor sluts 9 ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik raar, dat ik voor een date een wat meer date-sfeer achtige film op zou zoeken...
ik wilde heel graag IB kijken!Als date zou mislukken had ik iig een leuke film gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik ben een keer met een date naar 300 geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef twi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |