Rob komt er vandaan, dus we gaan elk jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ook
Die eilanden zijn allemaal vakanties waar ikniet heen krijg
Misschien met een vriendin weer eens gaan
Achh gossieeee..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik zit een beetje zielig alleen op zaterdagavondmaar verder toppie hoor
Kun je komend jaar niet een fles extra meenemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob komt er vandaan, dus we gaan elk jaar
Nemen elk jaar 4-5 flessen mee, en 1 fles bananenlikeur
Ik dacht dat jij Mur zou gaat batsen met frikandellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Achh gossieeee..
Ik ben aan het bankhangen enzoo
Sssst.. ik doe even net alsof ik braaf benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Mur zou gaat batsen met frikandellen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je komend jaar niet een fles extra meenemen
Ik vond m toch net iets anders smaken dacht ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat vroeg me mama ook al...
Maar je kan bij de mitra ook Ron Miel halen, die met het indiaantje. Die verkopen ze op Tenerife voor 5 euro en hier 15
Dit is de iets duurdere.... Deze is het lekkerstquote:
Ligt eraan welke, heb me op Gran Canaria en Lanzarote wel vermaakt. Al zijn strandvakanties niet echt wat voor mij, en heb je met een dagje auto de leukste dingen ook wel gezien ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oa en canarisch eiland is niet boeiend genoeg voor hem om dat te overwinnen
Nog niet op de Canarische Eilanden geweest, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Honing likeur? Waarom ken ik die niet ?
honing rumquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Detroit en ik zijn totaal andere types, qua vakantie, die maak je echt niet blij met een dergelijk eilandquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, heb me op Gran Canaria en Lanzarote wel vermaakt. Al zijn strandvakanties niet echt wat voor mij, en heb je met een dagje auto de leukste dingen ook wel gezien ja.
Jawel, maar toen was ik 8 ofzo. Toen dronk ik nog niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet op de Canarische Eilanden geweest, waarschijnlijk.
Hmm, ben niet echt een fan van rum, maar ik wil het best een proberen. Want honing.quote:
ik neem wel miniatuurtjes mee dit jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.deslijter.com/(...)p?pid=1267&catid=163quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was ik 8 ofzo. Toen dronk ik nog niet.
[..]
Hmm, ben niet echt een fan van rum, maar ik wil het best een proberen. Want honing.
Ik in principe ook niet hoor, maar als er maar wat relaxte avondjes genieten van een zwoele avond bij zitten, en een paar dagen een eiland rondtrekken, dan kan ik die paar dagen zon / zwemmen wel verdragen. Geef mij maar een reis naar Zuid-Afrika ofzo. Veel meer te zien en dan kun je het relaxen er ook nog eens prima combineren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit en ik zijn totaal andere types, qua vakantie, die maak je echt niet blij met een dergelijk eiland
Mede?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stingy hoor, valt me van je tegen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem wel miniatuurtjes mee dit jaarKan je proeven, moet je wel wachten tot september
ghehehe neem maar flinke slo thee, je moet nog aardig wat daagjes wachtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg nu gelijk trek in Ron Miel
Ow en mensjes! Volgende week zaterdag weer een M&M Show
Ja inderdaad, en ook lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |