Ik wil ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 flessen staan (uit Tenerife)
Wut? Waarom? Vliegangst?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ook
Die eilanden zijn allemaal vakanties waar ikniet heen krijg
Misschien met een vriendin weer eens gaan
Jij mag datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
iszoooo, het werd een beetje saai ofzoof zeg ik nu iets heel fout?
Rob komt er vandaan, dus we gaan elk jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil ook
Die eilanden zijn allemaal vakanties waar ikniet heen krijg
Misschien met een vriendin weer eens gaan
Achh gossieeee..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik zit een beetje zielig alleen op zaterdagavondmaar verder toppie hoor
Kun je komend jaar niet een fles extra meenemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob komt er vandaan, dus we gaan elk jaar
Nemen elk jaar 4-5 flessen mee, en 1 fles bananenlikeur
Ik dacht dat jij Mur zou gaat batsen met frikandellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Achh gossieeee..
Ik ben aan het bankhangen enzoo
Sssst.. ik doe even net alsof ik braaf benquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Mur zou gaat batsen met frikandellen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je komend jaar niet een fles extra meenemen
Ik vond m toch net iets anders smaken dacht ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat vroeg me mama ook al...
Maar je kan bij de mitra ook Ron Miel halen, die met het indiaantje. Die verkopen ze op Tenerife voor 5 euro en hier 15
Dit is de iets duurdere.... Deze is het lekkerstquote:
Ligt eraan welke, heb me op Gran Canaria en Lanzarote wel vermaakt. Al zijn strandvakanties niet echt wat voor mij, en heb je met een dagje auto de leukste dingen ook wel gezien ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oa en canarisch eiland is niet boeiend genoeg voor hem om dat te overwinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |