quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Een een vraagje, iedereen post steeds min... wát is dat???
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:26 schreef covie het volgende:
Het kan in meer situaties
Wat min van haar! (Wat gemeen van haar!)
Ik voel me min(Ik voel me niet zo goed)
Wat min voor je. (Wat vervelend voor je)
Nou dat is het wel een beetje denk ik.
Maar zeg het zelf ook nooit.
Volgens mij is.dat noord Nederlands ofzo...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Hmmm nieuwe hype dus ofzoeerder kwam het hier niet voorbij namelijk
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Hmmm nieuwe hype dus ofzoeerder kwam het hier niet voorbij namelijk
Gewoon doen hoor, het was hier een paar dagen voor de bevalling in elk geval lekkerder dan ik vooraf verwacht hadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:44 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat zei m'n lief vanmorgen ook![]()
Durf niet zo goed
Als er vanavond nog niks gebeurd is, dan missch toch maar doen
Wat gaat de tijd toch hard Bijtje! wat hoop je zelf, dat ze zijn blijven liggen zoals ze lagen of dat ze anders liggen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:02 schreef bijtje84 het volgende:
Als eerst: Xanteh van harte gefeliciteerd!!
Dan nogvoor alle andere mijlpalen.
En eenvoor iedereen die hem nodig heeft / verdiend!
Ik was gisteren 32 weken, dus ook nog eenvoor mezelf hihi.
Al dagen heb ik twee ontzettend drukke mannetjes in mijn buik. Ik vlieg echt af en toe op van stoel of bank als er weer 1 zn benen strekt of zn billen ergens anders heen draait. Ben benieuwd of ze maandag bij de echo nog steeds hetzelfde liggen als hiervoor!
http://www.eijffinger.com/ heeft mooi behangquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Troeta het volgende:
Min word hier ook niet echt gebruikt, zelf gebruik ik wel vaak minder. klinkt een stuk beter,haha
Druk hoor maffemuts. Hoe is het verder met je? Voel je je wel goed?
vervelend jeuk bodpa!! sterkte er mee!
Ik moet ook behang uit zoeken, maar geen zin om naar de behangwinkel te gaan. is daar zo''n gedoe met parkeren. Weet iemand een leuke behangsite toevallig?
Heb je nu alles in huis phaidra?
Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd toch hard Bijtje! wat hoop je zelf, dat ze zijn blijven liggen zoals ze lagen of dat ze anders liggen?
Ik weet dat nieslief user hier op fok een natuurlijke tweeling bevalling heeft gehad. En er zullen er vast meer zijn die je er wat over kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.
Maar er zijn dagen... Dan zie ik zo'n tweelingbevalling helemaal niet zitten. Hoe werkt dat, hoe moet dat dan, heb ik na de eerste nog wel puf over? Nee doe mij maar een ks denk ik dan.
Maar goed, ik heb niet de keuze ofzo, dat is niet aan mij. Blijft afwachten dus!
Och wat niet, van: 'gatver, ik moest echt geen kind aan mijn tiet lurkend hoor, al dat gedoequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:46 schreef Enfermera het volgende:
Gerbera: kreeg jij commentaar op het feit dat jij borstvoeding gaf?![]()
Wat zeiden ze dan?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:55 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Och wat niet, van: 'gatver, ik moest echt geen kind aan mijn tiet lurkend hoor, al dat gedoe' tot na 6 weken: 'geef je nog stééds borstvoeding??' Of na 9 maanden: 'daar zit nu toch geen voedingsstoffen meer in?' (en dan ook de aanblik van mijn speklap, die gewoon een dikke plofkop had, en spekbenen waar de luier amper omheen kon
hoezo, geen voedingsstoffen?
)
Ik vermoed dat dat deze keer veel minder gaat worden, omdat ze weten dat ik van plan ben weer een jaar borstvoeding te geven. Ze zijn het inmiddels wel gewend van me, denk ik. Zelfs mijn tante, die na een paar weken zoiets had van: als het te lastig wordt, moet je gewoon lekker de fles gaan geven hoor... is helemaal om![]()
En waar ze in het begin het dragen ook maar gek vonden, stond mijn oom een paar weken terug helemaal trots te vertellen aan wat van zijn vrienden, hoe fijn muppet het vind, en dat we het al doen vanaf geboorte en hij er zo trots op is(en die trok de eerste keer echt zijn wenkbrauw op toen we naar e.o.a. festival gingen en we geen wagen meenamen
maar de drager!)
Oke, apartquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Gerberaatje het volgende:
De fles is in veel gevallen nog zo normaal, dat binnen het bedrijf waar ik werk, er in 2010 zeker 50 baby's zijn geboren (even een schatting) en ik de enige was die nog kolfte (en bv gaf) toen ze weer aan het werk ging
En nu lieg ik, er was nog 1 andere dame...
Ik heb gewoon gegooglet op 'behang babykamer' en sites doorgespit. Aan een muur komt behang van ferm living met treintjes, een andere muur komt bijpassend lichtblauw/groenig behang.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Troeta het volgende:
Min word hier ook niet echt gebruikt, zelf gebruik ik wel vaak minder. klinkt een stuk beter,haha
Druk hoor maffemuts. Hoe is het verder met je? Voel je je wel goed?
vervelend jeuk bodpa!! sterkte er mee!
Ik moet ook behang uit zoeken, maar geen zin om naar de behangwinkel te gaan. is daar zo''n gedoe met parkeren. Weet iemand een leuke behangsite toevallig?
Heb je nu alles in huis phaidra?
Baby 1 was geboren en 7 minuten later was baby 2 er. Ik heb alleen de eerste bewust meegemaakt,de 2e flubberde er zo achteraan. De eerste kwam bij mij,toen ging ze naar de kinderarts,ik beviel daarna van de 2e.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.
Maar er zijn dagen... Dan zie ik zo'n tweelingbevalling helemaal niet zitten. Hoe werkt dat, hoe moet dat dan, heb ik na de eerste nog wel puf over? Nee doe mij maar een ks denk ik dan.
Maar goed, ik heb niet de keuze ofzo, dat is niet aan mij. Blijft afwachten dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mama is verliefd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een meisje geworden, ruim 7 en een halve pond en 54cm langHaar naam is Cara Irene Maria en het is echt een super schatje
![]()
![]()
Ja, een beetje eng is het wel he? Ben jij toen bij 37 weken ingeleid Nanadu? En kreeg je extra controles om in de gaten te houden of de baby het nog wel deed?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Bodpa, wat eng zeg! En rot ook van de jeuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Marjolijntje op 06-05-2012 09:57:18 ]Mama van F. (2012) en M. (2016)
Hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef Kyara het volgende:
Nou Zoe, sta je in elk geval bovenaan. Dat is mij -ondanks overtijd lopen- nooit gelukt
Dank je voor je reactie! Ik ben denk ik nog het meest bang dat tussen baby 1 en 2 de weeen wegvallen en dat je dan een paar uur later het hele circus opnieuw kunt gaan doen zeg maar. Ik weet eigenlijk niet eens of dat kan en of het vaak voorkomt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Baby 1 was geboren en 7 minuten later was baby 2 er. Ik heb alleen de eerste bewust meegemaakt,de 2e flubberde er zo achteraan. De eerste kwam bij mij,toen ging ze naar de kinderarts,ik beviel daarna van de 2e.
Nummer 2 ook bij mij,daarna naar de kinderarts om daarna met z'n 2- en in 1 couveuse terug te komen.
Komt goed,echt!
Oh echt!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef KatyM het volgende:
Ik heb bij de primark balconette bh's gekocht voor 8 e per stuk. Ze zijn wat romantisch en kantig, maar wel groot met fijne ondersteuning. Je zou dat nog eens kunnen kijken als je in de buurt bent
Ja idd, als ik ze bij hema kon kopen zou dat mooi zijn, maar daar hebben ze alleen in A en B maat 70 en verder kom ik ze nooit tegenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb een paar bh's bij de hema gekocht, die van "altijd 5 euro". Maar gaan maar tot 90D.
Ik ben van 70B naar 70/75 C gegaan. Eerst nog een goedkope bh van de hunkemoller gekocht, maar al snel zaten de beugels echt niet lekker meer. Toen ben ik toch maar overgestapt op de vormloze zwangerschaps- en voedingsbh's (ook rond de 16-20 weken). Ik vind ze nu echt veel lekkerder zittenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, als ik ze bij hema kon kopen zou dat mooi zijn, maar daar hebben ze alleen in A en B maat 70 en verder kom ik ze nooit tegen
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, als ik ze bij hema kon kopen zou dat mooi zijn, maar daar hebben ze alleen in A en B maat 70 en verder kom ik ze nooit tegen
Ah okequote:Op zondag 6 mei 2012 15:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben van 70B naar 70/75 C gegaan. Eerst nog een goedkope bh van de hunkemoller gekocht, maar al snel zaten de beugels echt niet lekker meer. Toen ben ik toch maar overgestapt op de vormloze zwangerschaps- en voedingsbh's (ook rond de 16-20 weken). Ik vind ze nu echt veel lekkerder zitten.
Ja hequote:Op zondag 6 mei 2012 15:10 schreef SupremeEvil het volgende:
Oh ja, ik zie het. Die hebben ze niet, mooi stom zeg!
[..]
Het was wel een beetje wennen, maar echt last heb ik er niet van gehad. Maar misschien is het voor een D-cup toch alweer anders.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeMaar geven die wel genoeg ondersteuning dan aan je borsten?
[..]
Ja he
Ja idd.. Ja, kan. Nouja, zo groot zijn ze gelukkig nog niet aangezien ik ook maar 70 heb, maar toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het was wel een beetje wennen, maar echt last heb ik er niet van gehad. Maar misschien is het voor een D-cup toch alweer anders.
Whaha oh ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef bijtje84 het volgende:
Tinuviel ja er kan maar 1 baby indalen. Tot nu toe lag het rechter kindje met zijn koppie in mijn bekken nagenoeg ingedaalt. Het linker kindje ligt daar gewoon naast maar dan iets hoger, met zijn koppie zeg maar bij de schoudertjes van zijn broer.
Maar morgen dus kijken hoe ze nu liggen.
Enfermera klopt de klassieke meegroeibh's zijn volgens mij bijna altijd zonder beugels... Drama dingen
Ik weet niet of je al besloten hebt om bv te gaan geven of flesvoeding? Want ik heb zelf gewoon voedingsbh's met beugels gekocht, de omtrek 1 maatje groter dan ik normaal heb. Daar vang je de meeste groei doorgaans wel mee op.
Die kleine, die hiernaast ons woont, die huppelt nog niet eensquote:Op zondag 6 mei 2012 15:40 schreef Zoë23 het volgende:
tinuviel
Oh kan me voorstellen dat je helemaal rammelt als je ook nog een kleine thuis hebt rond huppelenwat een leuk idee om het stof van je sluier te gebruiken!
ja ik ga d'r morgenvroeg gelijk even bellen.. kan altijd even mn hart luchten, begrijpt ze vast wel.
Dan moet ik m'n huis uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Tinuviel het volgende:
Of ergens kopen, kan dat niet in België vandaag Liza?
Goede reis en veel plezier!!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Sorbootje het volgende:
Daaag plofbuikjes!
Ik vertrek vannacht naar Italië. Voor de dames die op knappen staan; succes!
Tot over twee weekjes!
Veel plezier!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Sorbootje het volgende:
Daaag plofbuikjes!
Ik vertrek vannacht naar Italië. Voor de dames die op knappen staan; succes!
Tot over twee weekjes!
Manlief is nu Mcdonalds halenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zeg maar niks over cupmaten en groeien in de zwangerschap en met de borstvoeding
En ik heb zin in Flurryna het eten maar even in de auto stappen
Je weet langs welk huis je zo ongeveer rijdt hè?!!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zeg maar niks over cupmaten en groeien in de zwangerschap en met de borstvoeding
Ik pas nog steeds in mijn eigen BH'squote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ben ik ook zeker, het is zo al genoeg. Ik hoop heel hard dat ik na de bevalling met een H'tje toe kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
gewoon alles in de blender gooienquote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tinuviel het volgende:
Ik had net een hele slechte gedachte, heb ijs & M&M's in huis. Zou ik mijn eigen Mc Flurry kunnen maken![]()
Ik zat eigenlijk te denken misschien kan ik beter alleen de M&M's in de blender gooien en dan onder het ijs mengen, anders smelt het ijs wellicht. Lekker variant op de Mc Donalds Flurry's met chocoladeijs.quote:
Dat zou vroeg zijn Thistleweed. Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:56 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, na 3 dagen niet gepost te hebben even een ego post.
Al een paar uur regelmatige harde buiken, toch maar even besloten te timen en ze komen om de 5-8 min.
De verloskundige gebeld, als het zo doorgaat komt die zo even langs. Wel spannend maar ik kan me niet voorstellen dat er echt al iets aan de hand is.
Goed geregeld!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Gerberaatje het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
Ik zeg tegen mijn meneer: heb jij ook zo'n zin in een flurry? Ik ga wel halen!
En nu staat ie erop om het te gaan halendus hij is al onderweg
![]()
![]()
en hij neemt zowel een flurry als een sundae voor me mee
![]()
Ja, pff. Als het echt de naam is waar je voor valt... Geloof niet dat we nog iets anders gaan vinden waar we beiden enthousiast over zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Labelloo het volgende:
TW hopelijk zakt het inderdaad nog even af. Wel spannend!
Phaidra, mooi dat er 2 dezelfde namen op stonden! En dat probleem met de laatste letter hebben wij ook, maar dan met de S... lastig he!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 07:33 schreef KatyM het volgende:
Sam, veel succes vandaag!
Gelukkig dat de beeb nog even blijft zitten tw!
Ik heb vandaag gedroomd dat ik tijdens t stappen Joran vd Sloot tegen kwam. Was heel gezellig, ik ben even meegelopen naar de snackbar, die kon hij niet vinden
. M'n vriend helemaal boos dat ik snachts zwanger en al met die Joran op stap ging
. Ik vond dat ie maar zeurde om niks
Raar zeg.
Oh, ik dacht eig dat ze inleidingen altijd 's ochtends begonnen zodat je dan de meeste kans had op een bevalling binnen die dag. Ik dacht zelfs wel eens gehoord te hebben dat veterpogingen aan het eind van de dag gestopt werden om de volgende dag verder te gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:13 schreef Sam1993 het volgende:
Vanmiddag om half 5 moet ik me melden. Wij vonden dit oo vrij laat maar blijkbaar is dat standaard met een inleiding met ballonkatheter. was de ontsluiting genoeg geweest om het water te breken had ik morgen ochtend om half 7 moeten melden.
Nee ze zit nog goedquote:Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef bitterend het volgende:
Zoe nog niet geploft? ik blijf snel spieken of het al zo ver is! Succes met de laatste loodjes
Oh wat stom zeg! al het voorwerk heeft helemaal geen ontsluiting geleverd dus bij jou??quote:Op maandag 7 mei 2012 10:13 schreef Zoë23 het volgende:
Covie
Bah das vervelend
Dankjewel
De vk gebeld dat ik niet kan slapen en me rot voel door de pijn enz en of ik vanm langs kon komen ipv morgen.
Nu is ze net hier geweest, erg fijn.
Al het voorwerk het niets gedaan.. Geen verweking oid
Ze kon ook heel moeilijk bij de bm-hals. Bij m'n zus was dit ook zo
Ze wil niet zo lang wachten als de andere Vk's bij m'n zus (pas inleiden bij 42weken..), en wil morgen een plan maken voor inleiding.veel om over na te denken en niet echt wat ik had gehoopt
voel me ook wel klote
.. Zal even verder lezen hier
Tof hequote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy, over 4 weken zijn we LLM!En dan kunnen onze babies gewoon komen
Da's irritant... solliciteren om aan je plicht te kunnen voldoen. Hoeveel moet je er per week doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef LeNeHe het volgende:
Ja is ook zo Mango, maar veel tijdelijks is er niet te vinden en ik heb sollicitatieplicht dus vandaar. Voor erna sta ik al ingeschreven bij verschillende bureaus, maar daar komt nog niet veel van los.
Zeg zit jij nou nu op bali of ben ik nu helemaal in de war?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:38 schreef Mangostine het volgende:
W86, ik herken het helemaal. Net die fase dat je eigen broeken niet meer passen.
Ik heb wel al 3 positiebroeken gekocht, maar die zijn dan weer te groot![]()
En beha's, ik heb nog niet eens een achterlijke maat en maar een cup groter dan voorheen, maar mijn tepels groeien () en die floepen er dan uit.
Is handig als je een wit- of naturelkleurig truitje aanhebt.
En ik vind ook dat het ineens retesnel gaat ja! Maar sowieso: 1 juni trouwen, de maand juni op vakantie, dan juli-augustus nog werken (als er niets te doen is), en de 1e 2 weken van september al overdracht aan mijn vervanger. En dan is mijn functionele jaar alweer om...
Oh nice zeg. Je hebt echt leuke dingen om naar uit te kijkenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef Mangostine het volgende:
Nee joh Keet, nog 4 weken (nog 11 werkdagen!!! had ik al even uitgerekend).
Women, was al gepland, ben dan 21 weken... en idd, middenin de voorbereidingen. Dus echt, ècht toe aan vakantie.
Oh klinkt wel erg mooi hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef Mangostine het volgende:
Nah, ik heb een model met een aansluitend lijfje en daaronder een wijdvallende tule rok. Men schat in dat het wel gaat passen. Het lijfje zit nog best hoog en mijn buik begint vrij laag, dus valt half weg in de rok.
Maar stiekem had ik best graag een geheel aansluitende jurk willen hebben, waar zo'n minibuikje dan ook mooi in uitkomt.![]()
Ik hoop wel dat ik me over 4 weken nog staande kan houden op de 11 cm hakken...
Wauw, geweldigquote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Incantrix het volgende:
Wij zagen vandaag een miniwormpje met een knippertje erin
Wat fijn!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Incantrix het volgende:
Wat fijn Inca!!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Incantrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |