Oh echt!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef KatyM het volgende:
Ik heb bij de primark balconette bh's gekocht voor 8 e per stuk. Ze zijn wat romantisch en kantig, maar wel groot met fijne ondersteuning. Je zou dat nog eens kunnen kijken als je in de buurt bent
Ja idd, als ik ze bij hema kon kopen zou dat mooi zijn, maar daar hebben ze alleen in A en B maat 70 en verder kom ik ze nooit tegenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb een paar bh's bij de hema gekocht, die van "altijd 5 euro". Maar gaan maar tot 90D.
Ik ben van 70B naar 70/75 C gegaan. Eerst nog een goedkope bh van de hunkemoller gekocht, maar al snel zaten de beugels echt niet lekker meer. Toen ben ik toch maar overgestapt op de vormloze zwangerschaps- en voedingsbh's (ook rond de 16-20 weken). Ik vind ze nu echt veel lekkerder zittenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, als ik ze bij hema kon kopen zou dat mooi zijn, maar daar hebben ze alleen in A en B maat 70 en verder kom ik ze nooit tegen
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, als ik ze bij hema kon kopen zou dat mooi zijn, maar daar hebben ze alleen in A en B maat 70 en verder kom ik ze nooit tegen
Ah okequote:Op zondag 6 mei 2012 15:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben van 70B naar 70/75 C gegaan. Eerst nog een goedkope bh van de hunkemoller gekocht, maar al snel zaten de beugels echt niet lekker meer. Toen ben ik toch maar overgestapt op de vormloze zwangerschaps- en voedingsbh's (ook rond de 16-20 weken). Ik vind ze nu echt veel lekkerder zitten.
Ja hequote:Op zondag 6 mei 2012 15:10 schreef SupremeEvil het volgende:
Oh ja, ik zie het. Die hebben ze niet, mooi stom zeg!
[..]
Het was wel een beetje wennen, maar echt last heb ik er niet van gehad. Maar misschien is het voor een D-cup toch alweer anders.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeMaar geven die wel genoeg ondersteuning dan aan je borsten?
[..]
Ja he
Ja idd.. Ja, kan. Nouja, zo groot zijn ze gelukkig nog niet aangezien ik ook maar 70 heb, maar toch.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het was wel een beetje wennen, maar echt last heb ik er niet van gehad. Maar misschien is het voor een D-cup toch alweer anders.
Whaha oh ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef bijtje84 het volgende:
Tinuviel ja er kan maar 1 baby indalen. Tot nu toe lag het rechter kindje met zijn koppie in mijn bekken nagenoeg ingedaalt. Het linker kindje ligt daar gewoon naast maar dan iets hoger, met zijn koppie zeg maar bij de schoudertjes van zijn broer.
Maar morgen dus kijken hoe ze nu liggen.
Enfermera klopt de klassieke meegroeibh's zijn volgens mij bijna altijd zonder beugels... Drama dingen
Ik weet niet of je al besloten hebt om bv te gaan geven of flesvoeding? Want ik heb zelf gewoon voedingsbh's met beugels gekocht, de omtrek 1 maatje groter dan ik normaal heb. Daar vang je de meeste groei doorgaans wel mee op.
Die kleine, die hiernaast ons woont, die huppelt nog niet eensquote:Op zondag 6 mei 2012 15:40 schreef Zoë23 het volgende:
tinuviel
Oh kan me voorstellen dat je helemaal rammelt als je ook nog een kleine thuis hebt rond huppelenwat een leuk idee om het stof van je sluier te gebruiken!
ja ik ga d'r morgenvroeg gelijk even bellen.. kan altijd even mn hart luchten, begrijpt ze vast wel.
Dan moet ik m'n huis uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Tinuviel het volgende:
Of ergens kopen, kan dat niet in België vandaag Liza?
Goede reis en veel plezier!!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Sorbootje het volgende:
Daaag plofbuikjes!
Ik vertrek vannacht naar Italië. Voor de dames die op knappen staan; succes!
Tot over twee weekjes!
Veel plezier!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Sorbootje het volgende:
Daaag plofbuikjes!
Ik vertrek vannacht naar Italië. Voor de dames die op knappen staan; succes!
Tot over twee weekjes!
Manlief is nu Mcdonalds halenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zeg maar niks over cupmaten en groeien in de zwangerschap en met de borstvoeding
En ik heb zin in Flurryna het eten maar even in de auto stappen
Je weet langs welk huis je zo ongeveer rijdt hè?!!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zeg maar niks over cupmaten en groeien in de zwangerschap en met de borstvoeding
Ik pas nog steeds in mijn eigen BH'squote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ben ik ook zeker, het is zo al genoeg. Ik hoop heel hard dat ik na de bevalling met een H'tje toe kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |