abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2012 @ 14:58:27 #101
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111204278
Ik heb bij de primark balconette bh's gekocht voor 8 e per stuk. Ze zijn wat romantisch en kantig, maar wel groot met fijne ondersteuning. Je zou dat nog eens kunnen kijken als je in de buurt bent :)
  zondag 6 mei 2012 @ 15:00:45 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111204401
quote:
17s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef KatyM het volgende:
Ik heb bij de primark balconette bh's gekocht voor 8 e per stuk. Ze zijn wat romantisch en kantig, maar wel groot met fijne ondersteuning. Je zou dat nog eens kunnen kijken als je in de buurt bent :)
Oh echt! :D Thanks voor de tip! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111204405
Ik heb een paar bh's bij de hema gekocht, die van "altijd 5 euro". Maar gaan maar tot 90D.
  zondag 6 mei 2012 @ 15:02:32 #104
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111204489
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb een paar bh's bij de hema gekocht, die van "altijd 5 euro". Maar gaan maar tot 90D.
Ja idd, als ik ze bij hema kon kopen zou dat mooi zijn, maar daar hebben ze alleen in A en B maat 70 en verder kom ik ze nooit tegen :(
pi_111204781
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja idd, als ik ze bij hema kon kopen zou dat mooi zijn, maar daar hebben ze alleen in A en B maat 70 en verder kom ik ze nooit tegen :(
Ik ben van 70B naar 70/75 C gegaan. Eerst nog een goedkope bh van de hunkemoller gekocht, maar al snel zaten de beugels echt niet lekker meer. Toen ben ik toch maar overgestapt op de vormloze zwangerschaps- en voedingsbh's (ook rond de 16-20 weken). Ik vind ze nu echt veel lekkerder zitten :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111204827
Oh ja, ik zie het. Die hebben ze niet, mooi stom zeg!

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Enfermera het volgende:

[..]

zondag 6 mei 2012 @ 15:15:12 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111205014
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ben van 70B naar 70/75 C gegaan. Eerst nog een goedkope bh van de hunkemoller gekocht, maar al snel zaten de beugels echt niet lekker meer. Toen ben ik toch maar overgestapt op de vormloze zwangerschaps- en voedingsbh's (ook rond de 16-20 weken). Ik vind ze nu echt veel lekkerder zitten :Y.
Ah oke :) Maar geven die wel genoeg ondersteuning dan aan je borsten?

quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:10 schreef SupremeEvil het volgende:
Oh ja, ik zie het. Die hebben ze niet, mooi stom zeg!

[..]

Ja he -O-
pi_111205188
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ah oke :) Maar geven die wel genoeg ondersteuning dan aan je borsten?

[..]

Ja he -O-
Het was wel een beetje wennen, maar echt last heb ik er niet van gehad. Maar misschien is het voor een D-cup toch alweer anders.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111205305
Tinuviel ja er kan maar 1 baby indalen. Tot nu toe lag het rechter kindje met zijn koppie in mijn bekken nagenoeg ingedaalt. Het linker kindje ligt daar gewoon naast maar dan iets hoger, met zijn koppie zeg maar bij de schoudertjes van zijn broer.
Maar morgen dus kijken hoe ze nu liggen.

Enfermera klopt de klassieke meegroeibh's zijn volgens mij bijna altijd zonder beugels... Drama dingen ;)
Ik weet niet of je al besloten hebt om bv te gaan geven of flesvoeding? Want ik heb zelf gewoon voedingsbh's met beugels gekocht, de omtrek 1 maatje groter dan ik normaal heb. Daar vang je de meeste groei doorgaans wel mee op.
  zondag 6 mei 2012 @ 15:39:59 #110
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111206026
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het was wel een beetje wennen, maar echt last heb ik er niet van gehad. Maar misschien is het voor een D-cup toch alweer anders.
Ja idd.. Ja, kan. Nouja, zo groot zijn ze gelukkig nog niet aangezien ik ook maar 70 heb, maar toch.
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef bijtje84 het volgende:
Tinuviel ja er kan maar 1 baby indalen. Tot nu toe lag het rechter kindje met zijn koppie in mijn bekken nagenoeg ingedaalt. Het linker kindje ligt daar gewoon naast maar dan iets hoger, met zijn koppie zeg maar bij de schoudertjes van zijn broer.
Maar morgen dus kijken hoe ze nu liggen.

Enfermera klopt de klassieke meegroeibh's zijn volgens mij bijna altijd zonder beugels... Drama dingen ;)
Ik weet niet of je al besloten hebt om bv te gaan geven of flesvoeding? Want ik heb zelf gewoon voedingsbh's met beugels gekocht, de omtrek 1 maatje groter dan ik normaal heb. Daar vang je de meeste groei doorgaans wel mee op.
Whaha oh ik ben dus niet de enige :D
Ja, wil zeker borstvoeding gaan geven :Y
Oh je hebt wel voedingsbh's met beugels?? :o Die kwam ik dan weer niet tegen bij de prenatal.. Ja idd! Waar haal je die?
pi_111206052
tinuviel
Oh kan me voorstellen dat je helemaal rammelt als je ook nog een kleine thuis hebt rond huppelen :D

O+ wat een leuk idee om het stof van je sluier te gebruiken! *;

ja ik ga d'r morgenvroeg gelijk even bellen.. kan altijd even mn hart luchten, begrijpt ze vast wel.

dankjewel enfermera :)

en goede bh vinden vond ik ook lastig!
heb uiteindelijk 2 gewone gekocht, mt groter
vind het lastig om een voedingsbh te kopen omdat ik nu niet weet wat mn maat zometeen is
(schijnt dat ze weer groter worden?)

nouja de stad is dichtbij en mn lief of moeder kan zo ff naar de winkel voor n nieuwe bh :P

bijtje
hoop dat ze nog mooi zo liggen!
pi_111207430
Enfermera, wat raar, dat je geen voorgevormde bh's kon vinden. Ik heb op 3 plekken gekeken en daar waren er plenty voedingsbeha's zowel voorgevormd met een kussen erin & beugels alsook alleen met beugels te vinden (de beugels in de voedingsbeha's zijn dan van die kunststof vervormbare beugels, maar erg prettig vind ik zelf :Y ):

Bij V&D: hadden ze van hun eigen merk & eentje van het merk Triumph, die alleen beugels had en die heb ik gekocht.
BIj een Noppies winkel: hebben zij de oude Noppies BH, dubbelmaten: zijn voorgevormd en met beugels & de nieuwe bh's enkele maten zijn ook met alleen beugels verkrijgbaar.
Bij de kleine Prenatal hadden zij hier eigen merk bh's voorgevormd & met beugel & de oude Noppies BH's dubbele maten voorgevormd & met beugel. De grote Warenhuis Prenatal had ik ook gebeld en die hadden ook weer de nieuwe Noppies BH's die alleen een beugel hebben en die hadden ook nog het merk Anita (daarvan heb je dacht ik ook zowel voorgevormd met beugel & alleen met beugel).
Speciale zwangerschapsmodewinkels: hebben ook heel veel keuze.

Je kunt trouwens ook op de website van Anita of Noppies kijken welke je mooi vind en die voorgevormd zijn. Dan schrijf je het nummer van die BH op en kun je heel gericht bij winkels bij jou in de buurt informeren. Beide sites hadden dacht ik ook zo'n winkel locator op de site staan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111207520
Enf ik heb er 1 gekocht van Anita, bij de prenatal. En laatst 1 besteld bij wehkamp, van Noppies. Die was een flink stukje goedkoper dan de Anita, en ik vind hem nog fijner zitten ook! Met beugels én voorgevormd! :)

Zoë klopt, als je borstvoeding straks op gang komt dan groeien je borsten nog wel weer een stukje. Maar als je zorgt dat je in je cup nog wel iets ruimte over hebt, en dan in de omtrek een maatje groter koopt dan draag je hem nu op het strakste haakje en dan heb je voor straks nog aardig wat speling. Tenminste, zo heb ik het bij mijn dochter ook gedaan.
Ja gewoon morgen je vk even bellen en je verhaal doen, kijken hoe ze er op reageert.
Ik hoop het ook hoor, dat de jongens nog gewoon zo liggen en ook zo blijven liggen.
pi_111207671
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:40 schreef Zoë23 het volgende:
tinuviel
Oh kan me voorstellen dat je helemaal rammelt als je ook nog een kleine thuis hebt rond huppelen :D

O+ wat een leuk idee om het stof van je sluier te gebruiken! *;

ja ik ga d'r morgenvroeg gelijk even bellen.. kan altijd even mn hart luchten, begrijpt ze vast wel.

Die kleine, die hiernaast ons woont, die huppelt nog niet eens :P Ik zie hem eerder in de box of in de arm liggen of in het draagdoek slapen als de buurvrouw buiten wandelt O+

Het idee met de stof van de sluier heb ik dan weer afgekeken, schijnt een amerikaanse gewoonte te zijn en ik vind het heel leuk & romantisch om hem daarvoor nog eens te gebruiken *;

Ik duim dat de vk morgen iets voor je kan betekenen ^O^

En wat bijtje zegt ruimte, zodat je bij de sluitingen niet de krapste gebruikt en de cup zijn belangrijk. Overigens zijn er voor bh's ook van die vergrootstukken te krijgen als het om de omvang om je lijf gaat (die zou er naar de bevalling ook weer wat minder moeten zijn natuurlijk)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 6 mei 2012 @ 16:11:18 #115
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111208030
Zoe: ja idd.. haha ja volgens mij worden ze idd nog groter als er eenmaal goed melk in komt :+

Tinu: ohja? Hm, vaag. Volgende keer miss wat beter kijken dan :? Oke mooi :D
Ohja idd, Noppies zag ik idd hangen. Zal eens online kijken, thanks :)

Bijtje: thanks! Ik zal idd eens gaan kijken :)
pi_111208133
tinuviel
:@ sorry dacht live als in bij jou thuis :P
en "huppelen" als "bij wijze van spreken" :P :@

ja is zeker romantisch! *;

dankjewel :) voor de tips & bijtje ook!
zal even op inet kijken, misschien kan ik er alvast 1 bestellen
  zondag 6 mei 2012 @ 16:16:46 #117
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111208372
Maar dat is geen meegroei beha tuniviel. Voedings bh's zijn anders.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111208383
Meld!:P

Hier behoorlijke nesteldrang gehad laatste dagen en vriend heeft die even voor me vervuld. het huis is nog nooit zo opgeruimd en netjes geweest sinds we hier wonen xd
Slapen op het kraambed was geen succes en ben vannochtend om half 5 verhuist naar het bed van mijn vriend aangezien die toch op de bank lag.

Ik heb mijn voedingsbh gekocht op de huishoudbeurs zou zo even het merk niet meer weten. heb egzorgd dat hij niet te strak zit rond mijn middel en nog een beetje ruimte overhad in de bh zelf. die ruimte is er nu nog dus dat komt vast goed. wanneer borstvoeding goed loopt haal ik er eentje bij.

Heb nog niet echt bijgelezen. wel had ik gezien dat Roosje bevallen is van een mooie zoon gefeliciteerd!

Zoë hoop dat als je morgen of dinsdag naar de vk gaat dat het voorwerk wat egdaan heeft.

Ik heb hier behoorlijk de spanning erin en eigenlijk wil ik ook niet meer xd verder is de kleine zo druk dat mijn maag en darmen in protest komen en die maken zoveel herrie door haar geschop dat mijn vriend naast me het hoort. niet echt fijn:p Morgen nog even de tas controleren en douchen en dan op naar het ziekenhuis. ben zo benieuwd :$ de arts zegt dat ze 2 weken voor ligt op groei maar ze lijkt mij daar echt teveel voor te bewegen. aan de andere kant doet dat bewegen dan ook weer heel veel pijn:P
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zondag 6 mei 2012 @ 16:25:18 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111208890
Roosje, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_111208919
Succes morgen Sam! Spannend
Hoe laat moet je naar het ziekenhuis?
pi_111209194
Roosje wat heb je dat geweldig (en snel :o) gedaan.
En die foto's, ook van Xanteh O+.

Ik kan niet wachten om de baby nu te gaan voelen, das toch al een stapje dichterbij.

Zoë, die laatste loodjes zijn echt wel zwaar voor jou hé -O-. Hoop dat je in ruil een easy bevalling mag hebben!!!

Ik zit nu, op bijna 11 weken al ook +1 cupmaat :{. Gelukkig heb ik de borstvoedingsbh's van vorige zwangerschap/BV-periode nog liggen. Ik heb er toen gekocht in de H&M. Goedkoop, mét beugel, zagen er niet uit als BVbh's, maar wel lekker in een aangenaam stofje (katoen doen ik). En die zitten momenteel zalig. Mijn gewone bh's zijn al geen optie meer :N...
pi_111209199
Moet er om half 5 zijn dan gaan ze eerst een ctg doen en dan de ballonkatheter inbrengen.
pi_111209410
Niet echt bijgelezen vanwege geen zin/geen puf .. Fijne middag gehad, maar ben nu gesloopt :)

Zoe heb wel met je te doen hoor .. vervelend dat je op deze manier LLM bent .. Hoop echt dat je je beeb snel in je armen hebt en van die verdomde pijn en kwalen af bent. :*

Enf ik heb meegroeibeha's bij de HEMA gekocht .. meen dat ze iets van 14 euro ps waren. Dit zijn GEEN voedingsbh's, je kunt ze niet los maken zeg maar. Ik heb normaal altijd voorgevormde + beugel dus ik was ook bang dat het de stevigheid te niet zou doen. MAar eigenlijk heb ik er geen last van en zitten ze best confortabel!
Enige waar ik van baal is dat ik continu met stijve tepels rond loop die dan zo lekker door (dunne) shirts heen prikken :')

Sam heel veel succes morgen in het ziekenhuis! Dat je maar snel je kindje mag vasthouden :Y

Ik ben gesloopt maar da's mijn eigen schuld :') .. Ga nu lekker lamballen o pde bank.. misschien zo nog een lekker warm bad en vroeg naar bed :Y
pi_111209557
Dizzy-Miss-Lizzy weet ik dat het niet hetzelfde is. Aan de andere kant, daar heb je wel bh's in die beugels hebben en voorgevormd zijn en wie weet zitten die toch goed bij haar. Proberen kost nog geen geld toch :P ?

Fijn dat je vriend voldoet aan je nesteldrang Sam en het huis zo opgeruimd is :P. Heel veel succes morgen in het ziekenhuis, hoop dat je dan snel je baby in de armen kunt hebben :)

Hier ook nesteldrang x2. We moeten nog de schroeven voor de box terugvinden & ons bed op de klossen zetten. Gelukkig net met mijn tip het probleem van het ophangen van het plankje in de babykamer opgelost. ^O^
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111209578
Ik wil appelcake, maar heb geen fut om hem zelf te bakken :+

Ow wacht ik denk dat ik gewoon alles in mijn broodmachine kan kieperen en dat die dan de rest doet
pi_111209656
Of ergens kopen, kan dat niet in België vandaag Liza?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111209738
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Tinuviel het volgende:
Of ergens kopen, kan dat niet in België vandaag Liza?
Dan moet ik m'n huis uit. -O-

Of ik kan m'n lief erop uit sturen :9
pi_111209908
Sam
Spannend, hoop dat 't wat snel op gang komt allemaal & je snel jullie baby mogen ontmoeten O+

Goed bezig tinuviel ^O^

Dankjewel twinkle & Liza :* mm appelcake!
Lekker uitrusten twinkle, bad&bed klinkt goed! :P
ga zo ook even lekker in bed liggen
pi_111210226
Lief zegt: of zelf bakken of nada :P. Ik ben namelijk nogal een cake/taart/desserten-zelf-maak-mens.

* OooLizaooO is dus live cake aan het bakken

En dan nog wel een receptje zonder eieren (want die hadden we niet meer).

Onmiddellijk 'n goeie try-out ;).
pi_111210229
Sam, je hebt toch al ontsluiting? Dan kunnen ze toch gewoon de vliezen breken en je aan een infuus zetten? Zo ging het bij mij in ieder geval.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_111210453
Dat is wat ze ineersteinstantie ook tegen mij zeiden. maar nu zeggen ze dat het niet voldoende ontsluiting is om het al te kunnen breken en krijg ik dus toch een balonnetje. we zullen zien misschien heb ik morgen een arts die wel vind dat het mogelijk is. heb een krappe 2 cm en volgens mij moet het minimaal 2 cm zijn?
pi_111210716
Veel succes morgen Sam!

Hier ondertussen ook nog eens ansjovis aan het eten. Hoezo zwanger? :D :9
pi_111211131
Ik had toen volgens mij tussen 1,5 en 2 cm. Maar misschien hangt het ook wel van andere dingen af...
pi_111211331
ik wacht mrogen gewoon af en misschien breken ze alsnog de vliezen. zo neit hoop ik dat dat ding snel eruit valt.
pi_111212391
Ik zeg maar niks over cupmaten en groeien in de zwangerschap en met de borstvoeding :+

En ik heb zin in Flurry :') na het eten maar even in de auto stappen :9
pi_111213220
Ohh, haal je ook een flurry voor mij O~) ik zag net die van snickers voorbij komen :9 maar ik mag niet van (8>
pi_111213348
Daaag plofbuikjes!

Ik vertrek vannacht naar Italië. Voor de dames die op knappen staan; succes!

Tot over twee weekjes!
pi_111213456
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Sorbootje het volgende:
Daaag plofbuikjes!

Tot over twee weekjes!
Goede reis en veel plezier!!
Ik ben benieuwd hoe jouw buik straks is ontploft na 2 weken! ;)
vragen mag!
  zondag 6 mei 2012 @ 18:07:04 #139
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111213468
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Sorbootje het volgende:
Daaag plofbuikjes!

Tot over twee weekjes!
Veel plezier!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111213786
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zeg maar niks over cupmaten en groeien in de zwangerschap en met de borstvoeding :+

Manlief is nu Mcdonalds halen O-) O-)

Sorbo succes/veel plezier in Italie!
pi_111214280
Geniet ervan Sorbootje! :W
  zondag 6 mei 2012 @ 18:42:50 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111214737
Sorbo veel plezier in Italië! Lekker joh! :D :W
pi_111215244
Sorbootje, veel plezier in Italië! Geniet ervan. :W

Twinkle, gaat hij ook gelijk Flurry meebrengen? :P

Gerberaatje, jij eet smakelijk en geniet straks van je Flurry! :9

Ik had gisteren zin in M&M's, maar die hadden wij niet in huis en kreeg ik niet. Lief moest nog naar de poes van zijn broer toe. Vandaag M&M's gehaald, maar hopen, dat ik die dus vanavond nog wil hebben. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111215281
O+ Verse babies O+
*O* Xanteh en Roosje gefeliciteerd! *O*

:W Have fun Sorbo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_111215636
quote:

Je weet langs welk huis je zo ongeveer rijdt hè?!!

Sorboo heel veel plezier in italië. Ooohh het weer en het eten, heerlijk!!
pi_111215950
Veel plezier Sorbo :W

quote:

Ik pas nog steeds in mijn eigen BH's :Y (al beginnen ze wel minder lekker te zitten dus ik stap binnenkort maar eens een speciaalzaak in de buurt binnen)
pi_111215968
Xanteh en Roosje gefeliciteerd! *O*

Sorbo veel plezier!

Verder nog niet bijgelezen :@ Hier gaat alles goed. Afgelopen vrijdag hebben we toch een extra echo laten doen voor het geslacht en het is een meisje O+ O+ ! Wat een rijkdom!
pi_111216023
Wees er blij mee Ophelia, écht! :Y

Sproet :D ik heb net een waterijsje op met een heel zielig meisje die steeds maar bij alles auw roept en naar haar mond grijpt en heel hard huilt (kuttanden :( ) dus voor nu even voldaan.. maar mocht ik gaan gooi ik met liefde een flurry af hoor :9
pi_111216121
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Wees er blij mee Ophelia, écht! :Y

Ben ik ook zeker, het is zo al genoeg. Ik hoop heel hard dat ik na de bevalling met een H'tje toe kan.
pi_111216218
Ik groei deze zwangerschap minder, maar er zit al wel een cup bij... Dus nu op H, ben heel benieuwd straks :') vorige keer zat ik op top op HH, dat ga ik nu wel voorbij denk ik :')

Nou ja, nog maar even slikken, ik voed er mijn kind weer mee en dan ga ik eens langs de dokter voor een mooi stevig cupje :9 dan laat ik het verkleinen en liften zodat het ook zonder BH enigszins omhoog blijft staan... can't wait :D
  zondag 6 mei 2012 @ 19:49:42 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111217259
Sorbo, fijne vakantie :W

Hier beginnen mijn bh's nu ook een beetje krap te worden. Ben ik niet gewend, vorige zwangerschappen kon ik tot het eind mijn eigen bh's aan. Bij mij groeien de borsten pas echt tijdens de borstvoedingsperiode :Y
.... met gevoel voor drama....
  zondag 6 mei 2012 @ 19:50:50 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111217324
En die Snickers McFlurry vond ik zelf nogal tegenvallen. Er gaat niks boven de M&M's variant :9
pi_111217436
Freubelot, gefeliciteerd een meisje *O*

Ophelia fijn, dat je kwa borstomvang niet veranderd bent.

Gerberaatje, denk je dat het nog meer wordt? Fijn in ieder geval, dat je al plannen hebt gemaakt voor na de bvperiode.

Hier hebben we net het bed op klossen gezet. Jeetje, ik was me er niet bewust van, dat het vorige keer ook zo hoog was. De buurman van hiernaast heeft geholpen en die heeft een baby van 1,5 maand en zei dat hij erg blij was, dat hij daar weer vanaf was. Het is net een tafel of een podium. Ik denk dat ons zoontje ons bed nu niet meer in kan komen. Lief vroeg of hij er nog een trapje bij moest zetten _O-

Wilde toch nog ons ideetje voor de babykamer showen, maar wel in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111217538
Ja Tinuviel.. met mcflurrie! :-)
pi_111217684
Ik had net een hele slechte gedachte, heb ijs & M&M's in huis. Zou ik mijn eigen Mc Flurry kunnen maken :9 :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111217829
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tinuviel het volgende:
Ik had net een hele slechte gedachte, heb ijs & M&M's in huis. Zou ik mijn eigen Mc Flurry kunnen maken :9 :P
gewoon alles in de blender gooien :9~
pi_111217859
Ja ik vrees wel dat het nog meer wordt... mijn borsten zijn heel erg gevoelig voor hormonen... per IVF kreeg ik er al een cupmaat bij :') en toen ik tussendoor ergens nog even heel veel was afgevallen, bleven den tetten hetzelfde :')

En dat is toch geen slechte gedachte? Dat is gewoon slim! :9 Ik vind de M&M's flurry ook het lekkerst... samen met de Sundae's met choco en extra nootjes :9

Shit, nu heb ik ineens toch weer onbedwingbare behoefte -O- hmmmzz....
pi_111217963
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

gewoon alles in de blender gooien :9~
Ik zat eigenlijk te denken misschien kan ik beter alleen de M&M's in de blender gooien en dan onder het ijs mengen, anders smelt het ijs wellicht. Lekker variant op de Mc Donalds Flurry's met chocoladeijs.

Weet een van jullie trouwens uit eigen ervaring hoe het voelt, als je blaasontsteking hebt? Zijn dat pijnsteken of eerder branderige pijn? Ik heb de laatste dagen soms ineens pijnsteken heel laag onderin mijn buik, bijna bij de vagina. Volgens mij komt dat niet door de baby & zover ik weet is de baby al ingedaald.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111217979
OMG *; *; *;

Ik zeg tegen mijn meneer: heb jij ook zo'n zin in een flurry? Ik ga wel halen!

En nu staat ie erop om het te gaan halen :D dus hij is al onderweg *; O+ *; en hij neemt zowel een flurry als een sundae voor me mee :@
  zondag 6 mei 2012 @ 20:04:46 #160
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111218034
Gerbera, wat een geweldige vent heb je ^O^
pi_111218152
Ja hè :D
pi_111218201
Toffe vent Gerberaatje ^O^

Wij gingen eerder boodschappen doen & de parkeerplaats was heel krap, dus ik ging vast uitstappen (had ik trouwens in niet zwangere toestand ook niet goed doorheen gepast). Zegt lief tegen mij: "Waggel jij maar vast voor en haal een boodschappenkar".
Dus ik tegen hem: "Dat noem je slenteren" _O-
Op dit soort charmantheden na is hij wel heul lief.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111218215
Sorbo fijne vakantie!!!

Lekker hoor Gerberaatje!! En die Sundae met chocolade en nootjes is ook :9~
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2012 @ 20:18:52 #164
309370 Nanadu
pi_111218884
Ik krijg spontaan ook zin in een mcflurry m&m, maar helaas staat onze straat volledig volgeparkeerd dus ik denk niet dat ik mijn man zo ver krijg dat hij die gaat halen ;)

Freubelot gefeliciteerd een meisje *O*

Sorbootje fijne vakantie :Y

Wij zijn weer terug van een dag efteling en het was erg gezellig, maar ben volledig opgebrand :O :O Ga zo vroeg mijn bed in en vanuit bed tv kijken. Morgen weer een werkdag voor de boeg.
pi_111219059
Freubelot
Een meisje! *O*

Sorbootje
Fijne vakantie!

Ijsjes! O+ mmm
M'n lief had snicker ijsjes gehaald (hij wilde bij de mac halen, was hij t op de terug reis vrijdag van z'n werk vergeten, toen hij svonds boodschappen ging doen heeft ie dus 'gewone' snicker ijsjes gehaald *; )

Gerberaatje, top vent! :D

Hah :D tinuviel
Leuk gedaan die kubus!
Geen ervaring met blaasontsteking, wel een paar x op getest maar had het niet.

-O-
Hier erg veel kramp bij m'n lies :? (al n paar dagen maar wordt wel pijnlijker)
En buikpijn (m'n darmen volgens mij)
Nu lekker op de bank met thee O+
pi_111219360
Nanadu, fijn dat jullie zo een fijne dag hebben gehad. Nu even lekker wat rust pakken idd voordat je morgen weer aan de slag moet.

Zoë wat vervelend, beterschap voor je.
Ik heb dat ook pijn/ steken heel laag in de buik en dan weet je niet zo goed of het van de zwangerschap komt of van je darmen. Lastig is dat, mijn darmen zijn ook een beetje van slag
Wat lief dat hij Snicker ijsjes had gehaald *;
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111219932
Ja zeg, houden jullie eens op over mc flurry's! Boehoe nu wil ik ook! :'(
Nou ja, ik heb net een stuk appeltaart met slagroom op, dus moet eigenlijk niet zeuren hihi.

Freubelot een meisje wat leuk!! *O*

Sorbo fijne vakantie in Italie!! Geniet er van!

Gerberaatje klinkt als een goed plan voor na de bv periode. My god ik vind cup E al een flinke bos hout voor de deur... Laat staan HH!
pi_111220739
Tinuviel blaasontsteking voelt bij mij branderig. Moet constant naar de wc en dan komen er maar een paar druppeltjes uit. Vooral het einde van je plas doet dan mega veel vervelend pijn. Zo ervaar ik het tenminste.
pi_111220964
Twinkle, ook tijdens je zwangerschap? Dan schijnt het branderige veel minder / er niet te zijn.

Hier een drukke dag gehad, laatste dingen in de babykamer opgehangen en opgeruimd. Nu alleen nog maar wasjes en dan is dat klaar! Kinderwagen in de auto gestopt (en er weer uitgehaald :P ) en heb een wikkeldeken voor de mc in elkaar gezet, welke ook wel aardig gelukt is.
Morgen/dinsdag nog thuis en dan lekker ff niks doen.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111221089
Bijtje klinkt erg lekker die appeltaart met slagroom :9

Twinkle bedankt. Ik denk dat ik dan iets anders voel. Maar het is goed om te weten omdat er bij mij een bacterie in de urine was vastgesteld. Klinkt niet fijn, ik hoop dat het snel over gaat bij jou :*

Trouwens nog een goede tip voor alle voor het eerst bevallenden. Ik heb de vorige keer naar de bevalling druivensuikers & sportdrankjes meegenomen. Die zijn erg goed om zowel je vochtpijl alsook je energie aan te vullen. Dat is heel fijn tijdens de bevalling, zeker als het lang duurt, maar kan algemeen geen kwaad.

Fijn dat alles nu klaar is Marjolijntje, geniet van het niets doen!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111221180
Zo, na 3 dagen niet gepost te hebben even een ego post.

Al een paar uur regelmatige harde buiken, toch maar even besloten te timen en ze komen om de 5-8 min.
De verloskundige gebeld, als het zo doorgaat komt die zo even langs. Wel spannend maar ik kan me niet voorstellen dat er echt al iets aan de hand is.
pi_111221261
Veel succes thistleweed! Dat wordt F5en!
pi_111221335
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:56 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, na 3 dagen niet gepost te hebben even een ego post.

Al een paar uur regelmatige harde buiken, toch maar even besloten te timen en ze komen om de 5-8 min.
De verloskundige gebeld, als het zo doorgaat komt die zo even langs. Wel spannend maar ik kan me niet voorstellen dat er echt al iets aan de hand is.
Dat zou vroeg zijn Thistleweed. Ik ben benieuwd!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 6 mei 2012 @ 21:26:54 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111223188
Freubelot een meisje, wat leuk! :D *O*
Jeutje wat spannend Thisleweed :o
pi_111224195
oeh thistle ik hoop dat het afzakt en dat de kleine toch nog zeker een weekje wacht! Dat zou toch het beste zijn!!

Hier een beetje een rotdag gehad. Zo stijf als een hark, kon zowat niet lopen vanmorgen door pijn in mn schaambot, vannacht overgegeven, vanmiddag weer, vanavond redelijk veel harde buiken gehad en lig nu in bed maar kan ineens niet slapen.

Nou ja morgen weer een dag..

Succes morgen bij de vk Zo"e hoop dat ze wat voor je kunnen doen.

En sam natuurlijk ook succes! (ik denk steeds dat je dinsdag pas wordt ingeleid)
pi_111224422
Ik dacht dat jij al LLM was TW, sorry, hopelijk loopt alles goed!
pi_111224704
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Gerberaatje het volgende:
OMG *; *; *;

Ik zeg tegen mijn meneer: heb jij ook zo'n zin in een flurry? Ik ga wel halen!

En nu staat ie erop om het te gaan halen :D dus hij is al onderweg *; O+ *; en hij neemt zowel een flurry als een sundae voor me mee :@
Goed geregeld!

We hebben net ein-de-lijk de moed bij elkaar geraapt om onze namenlijstjes naast elkaar te leggen (en dat bij 33 weken :')). Staan er wonder boven wonder 2 op die we beiden hebben :o. En dat terwijl er op de lijst van m'n lief maar 6 namen stonden _O-. Enige nadeel: ze eindigen allebei op een n, en achternaam begint met een n. Dat loopt niet zo lekker...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111224919
Twistheltweed: hopelijk blijft ze nog eventjes zitten zo niet dat ze iniedergeval gezond mag zijn!.

Covie: Denk dat je dat denkt omdat ik dinsdag binnen moest zijn als er een mogelijkheid was om de vliezen te breken. aangezien dit dus blijkbaar niet is moet ik toch morgen al komen;)
pi_111225037
Thisleweed, och jee! Sterkte!

Freubel, een meisje! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111225521
TW hopelijk zakt het inderdaad nog even af. Wel spannend!

Phaidra, mooi dat er 2 dezelfde namen op stonden! En dat probleem met de laatste letter hebben wij ook, maar dan met de S... lastig he!?
pi_111226142
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Labelloo het volgende:
TW hopelijk zakt het inderdaad nog even af. Wel spannend!

Phaidra, mooi dat er 2 dezelfde namen op stonden! En dat probleem met de laatste letter hebben wij ook, maar dan met de S... lastig he!?
Ja, pff. Als het echt de naam is waar je voor valt... Geloof niet dat we nog iets anders gaan vinden waar we beiden enthousiast over zijn :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111226398
vooralsnog zakt er nog niets af, nog even afwachten dus.. Maar ik hoop ook dat de kleine nog even een weekje blijft zitten.

Wel moe dus ik denk dat ik geen updates ga geven, een beetje rustig aan doen en hopen dat het allemaal vanzelf weer stopt.
pi_111226630
Rust maar lekker!
pi_111226785
Ga maar lekker uitrusten Thistleweed, sterkte!

Lastig is dat soms Phaidra. Maar wij hadden ook van die eisen, dat het mooi moest klinken en dat bijvoorbeeld dat gezien de namen van mij en mijn lief allebei met dezelfde letter beginnen, we niet ook nog een naam voor ons kind met dezelfde beginletter gingen kiezen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111227946
Thistleweed hopelijk stoppen de harde buiken weer en blijft de baby nog heel even lekker zitten. Succes in elk geval!

Phaidra tja als jullie echt allebei voor deze namen willen gaan, ik denk dat het niet zo'n probleem is. Hoe vaak zeg je nou zelf je voor en achternaam?
Bij 1 van onze jongens eindigt de roepnaam met dezelfde letter als waar zijn 2e naam mee begint. Heb ik me ook even zorgen over gemaakt, maar hoe vaak zeg je die namen nou allemaal achter elkaar? Dus wij gaan ons er niets van aantrekken ;)
pi_111231107
Help!

Hier net nog eens alles even doorgenomen en kwam erachter dat de verkleiner niet in de maxi cosi zat. deze valt dus ook helemaal nergens te vinden terwijl ik echt zeker weet dat hij erbij zat en ik hem gewassen heb. Heb je zon ding echt perse nodig of kan je het ook op een eventuele andere manier oplossen? Anders moet ik hem los gaan bestellen bij de babywinkel ofzo en dat zal behoorlijk prijzig worden dus als er andere alternatieven zijn. marktplaats staat hier in de buurt niks op.
pi_111231641
Zo, toch nog een update, verloskundige is geweest, toch maar even voor de zekerheid gecheckt of er geen ontsluiting was, dat was er niet, baby was in orde, beweegt sowieso nog goed dus vooralsnog kan ik lekker gaan slapen en dan gaan we er van uit dat er vannacht helemaal niets gebeurd. Dus dat is wel positief nieuws. Harde buiken zijn er wel nog steeds.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes
pi_111231873
Blij dat alles goed is! Hopelijk kan je een beetje slapen met al die harde buiken.
pi_111233074
Sam, ik had in Elise's mc geen verkleiner. Is natuurlijk wel beter bij zo'n kleintje, maar zonder ging ook prima, ik had 2 (niet te pluizige) knuffeltjes naast haar hoofdje en dat was heel gezellig O+
Succes morgen!

Zit even foto's terug te kijken. Ze lag prima zo, legde dr tegen het wiebelen dan wel even 'klem'. Kan ook met een flanellen luier of hydrofiele luier, badcape of whatever!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111233456
Sanne bedankt! heb al iemand via fb die gaat kijken of ze er nog een heeft anders inderdaad maar hydrofielluiers meenemen voor de terugweg.
pi_111233516
Ga slapen meis.. Je laatste nacht rust ;)
pi_111237280
Marjolijnjte.. gelukkig nu geen last van blaasontstekingen hoor! Ben er wel gevoelig voor, vooral bij een slechte weerstand. Maar de laatste dateert van Kerst 2011.. En dat willen we graag zo houden.

TW ik hoop dat de beeb nog eventjes blijft zitten! Zie dat je 2 juni bent uitgerekend.
  maandag 7 mei 2012 @ 07:33:26 #193
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111237299
Sam, veel succes vandaag!

Gelukkig dat de beeb nog even blijft zitten tw! :)

Ik heb vandaag gedroomd dat ik tijdens t stappen Joran vd Sloot tegen kwam :o. Was heel gezellig, ik ben even meegelopen naar de snackbar, die kon hij niet vinden :D. M'n vriend helemaal boos dat ik snachts zwanger en al met die Joran op stap ging :o. Ik vond dat ie maar zeurde om niks :)

Raar zeg :D.
pi_111237310
goedemorgen allemaal,

zo, de beeb zit er nog in. Harde buiken blijven wel een beetje. Ben benieuwd hoe de dag verloopt maar ik ga er gewoon vanuit dat ik nog wel een paar weekjes mag wachten op de kleine.

Succes vandaag Sam
pi_111237317
Sam, succes vandaag!

TW: ik hoop dat je harde buiken snel minder worden en dat je kleintje gewoon nog even lekker blijft zitten! :*

Vandaag nog 50 dagen tot de uitgerekende datum :o het komt nu allemaal wel heel hard dichtbij hoor.
En over een half uurtje de HA bellen, hoop dat ze vandaag nog een plekje voor me hebben..
  maandag 7 mei 2012 @ 07:41:06 #196
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111237343
Succes marjolijntje! Ik voel me wel gezegend af en toe hier. Geen harde buiken, geen ha-bezoek, geen kramp, geen ctg, geen dwarsligger, geen pijn. :o.

Ik ben zo blij en gelukkig met deze zwangerschap en m'n baby *O*

Helemaal niet om jullie de ogen uit te steken hoor, maar positief nieuws mocht ook *O*.
pi_111237424
Tuurlijk mag positief nieuws ook hoor Katym, ik ben ook nog steeds heel erg blij met mijn zwangerschap. Laatst moest ik er weer aan denken wat een wonder het eigenlijk is dat er zo'n klein wezentje in mijn buik groeit <3
En ach ja.. al heb ik nog 2 maanden harde buiken als dat kleine frummeltje er maar gezond uit komt overleef ik dat prima.
pi_111237474
Katy alleen maar fijn joh! Vorige.keer had ik ook zo'n zwangerschap, heerlijk! Lekker van genieten hoor!
Ik heb gelukkig ook weinig.te klagen. Tis vooral vermoeidheid en mn rug die opspeelt als ik teveel doe.
Morgen alweer 30 weken, echt bizar over max 12 weken heb ik er een klein meisje bij O+
pi_111237569
Xanteh, wat heb je een mooi meisje gebakken! O+

Roosje gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een binkie O+ *O*

Sam; heel veel succes vandaag! Zet 'm op hè? :%

TW; oei, ff schrikken maar gelukkig geen ontsluiting ofzo. Hopelijk blijft je kindje nog even zitten. Lekker rustig aan doen.

Sorbo; je bent al weg, maar toch een fijne vakantie gewenst nog! :W

KatyM; heerlijk toch? Lekker van blijven genieten.

Fijne dag allemaal vandaag!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111237593
Katy, ik vind het juist ook fijn om te lezen dat het heel anders kan, zonder klachten, pijntjes en ongemakken! :) En positief nieuws is altijd fijn om te zien.

Ik mag om half 10 naar de dokter, gelukkig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')