abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2012 @ 19:49:42 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111217259
Sorbo, fijne vakantie :W

Hier beginnen mijn bh's nu ook een beetje krap te worden. Ben ik niet gewend, vorige zwangerschappen kon ik tot het eind mijn eigen bh's aan. Bij mij groeien de borsten pas echt tijdens de borstvoedingsperiode :Y
.... met gevoel voor drama....
  zondag 6 mei 2012 @ 19:50:50 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111217324
En die Snickers McFlurry vond ik zelf nogal tegenvallen. Er gaat niks boven de M&M's variant :9
pi_111217436
Freubelot, gefeliciteerd een meisje *O*

Ophelia fijn, dat je kwa borstomvang niet veranderd bent.

Gerberaatje, denk je dat het nog meer wordt? Fijn in ieder geval, dat je al plannen hebt gemaakt voor na de bvperiode.

Hier hebben we net het bed op klossen gezet. Jeetje, ik was me er niet bewust van, dat het vorige keer ook zo hoog was. De buurman van hiernaast heeft geholpen en die heeft een baby van 1,5 maand en zei dat hij erg blij was, dat hij daar weer vanaf was. Het is net een tafel of een podium. Ik denk dat ons zoontje ons bed nu niet meer in kan komen. Lief vroeg of hij er nog een trapje bij moest zetten _O-

Wilde toch nog ons ideetje voor de babykamer showen, maar wel in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111217538
Ja Tinuviel.. met mcflurrie! :-)
pi_111217684
Ik had net een hele slechte gedachte, heb ijs & M&M's in huis. Zou ik mijn eigen Mc Flurry kunnen maken :9 :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111217829
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tinuviel het volgende:
Ik had net een hele slechte gedachte, heb ijs & M&M's in huis. Zou ik mijn eigen Mc Flurry kunnen maken :9 :P
gewoon alles in de blender gooien :9~
pi_111217859
Ja ik vrees wel dat het nog meer wordt... mijn borsten zijn heel erg gevoelig voor hormonen... per IVF kreeg ik er al een cupmaat bij :') en toen ik tussendoor ergens nog even heel veel was afgevallen, bleven den tetten hetzelfde :')

En dat is toch geen slechte gedachte? Dat is gewoon slim! :9 Ik vind de M&M's flurry ook het lekkerst... samen met de Sundae's met choco en extra nootjes :9

Shit, nu heb ik ineens toch weer onbedwingbare behoefte -O- hmmmzz....
pi_111217963
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

gewoon alles in de blender gooien :9~
Ik zat eigenlijk te denken misschien kan ik beter alleen de M&M's in de blender gooien en dan onder het ijs mengen, anders smelt het ijs wellicht. Lekker variant op de Mc Donalds Flurry's met chocoladeijs.

Weet een van jullie trouwens uit eigen ervaring hoe het voelt, als je blaasontsteking hebt? Zijn dat pijnsteken of eerder branderige pijn? Ik heb de laatste dagen soms ineens pijnsteken heel laag onderin mijn buik, bijna bij de vagina. Volgens mij komt dat niet door de baby & zover ik weet is de baby al ingedaald.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111217979
OMG *; *; *;

Ik zeg tegen mijn meneer: heb jij ook zo'n zin in een flurry? Ik ga wel halen!

En nu staat ie erop om het te gaan halen :D dus hij is al onderweg *; O+ *; en hij neemt zowel een flurry als een sundae voor me mee :@
  zondag 6 mei 2012 @ 20:04:46 #160
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111218034
Gerbera, wat een geweldige vent heb je ^O^
pi_111218152
Ja hè :D
pi_111218201
Toffe vent Gerberaatje ^O^

Wij gingen eerder boodschappen doen & de parkeerplaats was heel krap, dus ik ging vast uitstappen (had ik trouwens in niet zwangere toestand ook niet goed doorheen gepast). Zegt lief tegen mij: "Waggel jij maar vast voor en haal een boodschappenkar".
Dus ik tegen hem: "Dat noem je slenteren" _O-
Op dit soort charmantheden na is hij wel heul lief.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111218215
Sorbo fijne vakantie!!!

Lekker hoor Gerberaatje!! En die Sundae met chocolade en nootjes is ook :9~
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2012 @ 20:18:52 #164
309370 Nanadu
pi_111218884
Ik krijg spontaan ook zin in een mcflurry m&m, maar helaas staat onze straat volledig volgeparkeerd dus ik denk niet dat ik mijn man zo ver krijg dat hij die gaat halen ;)

Freubelot gefeliciteerd een meisje *O*

Sorbootje fijne vakantie :Y

Wij zijn weer terug van een dag efteling en het was erg gezellig, maar ben volledig opgebrand :O :O Ga zo vroeg mijn bed in en vanuit bed tv kijken. Morgen weer een werkdag voor de boeg.
pi_111219059
Freubelot
Een meisje! *O*

Sorbootje
Fijne vakantie!

Ijsjes! O+ mmm
M'n lief had snicker ijsjes gehaald (hij wilde bij de mac halen, was hij t op de terug reis vrijdag van z'n werk vergeten, toen hij svonds boodschappen ging doen heeft ie dus 'gewone' snicker ijsjes gehaald *; )

Gerberaatje, top vent! :D

Hah :D tinuviel
Leuk gedaan die kubus!
Geen ervaring met blaasontsteking, wel een paar x op getest maar had het niet.

-O-
Hier erg veel kramp bij m'n lies :? (al n paar dagen maar wordt wel pijnlijker)
En buikpijn (m'n darmen volgens mij)
Nu lekker op de bank met thee O+
pi_111219360
Nanadu, fijn dat jullie zo een fijne dag hebben gehad. Nu even lekker wat rust pakken idd voordat je morgen weer aan de slag moet.

Zoë wat vervelend, beterschap voor je.
Ik heb dat ook pijn/ steken heel laag in de buik en dan weet je niet zo goed of het van de zwangerschap komt of van je darmen. Lastig is dat, mijn darmen zijn ook een beetje van slag
Wat lief dat hij Snicker ijsjes had gehaald *;
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111219932
Ja zeg, houden jullie eens op over mc flurry's! Boehoe nu wil ik ook! :'(
Nou ja, ik heb net een stuk appeltaart met slagroom op, dus moet eigenlijk niet zeuren hihi.

Freubelot een meisje wat leuk!! *O*

Sorbo fijne vakantie in Italie!! Geniet er van!

Gerberaatje klinkt als een goed plan voor na de bv periode. My god ik vind cup E al een flinke bos hout voor de deur... Laat staan HH!
pi_111220739
Tinuviel blaasontsteking voelt bij mij branderig. Moet constant naar de wc en dan komen er maar een paar druppeltjes uit. Vooral het einde van je plas doet dan mega veel vervelend pijn. Zo ervaar ik het tenminste.
pi_111220964
Twinkle, ook tijdens je zwangerschap? Dan schijnt het branderige veel minder / er niet te zijn.

Hier een drukke dag gehad, laatste dingen in de babykamer opgehangen en opgeruimd. Nu alleen nog maar wasjes en dan is dat klaar! Kinderwagen in de auto gestopt (en er weer uitgehaald :P ) en heb een wikkeldeken voor de mc in elkaar gezet, welke ook wel aardig gelukt is.
Morgen/dinsdag nog thuis en dan lekker ff niks doen.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111221089
Bijtje klinkt erg lekker die appeltaart met slagroom :9

Twinkle bedankt. Ik denk dat ik dan iets anders voel. Maar het is goed om te weten omdat er bij mij een bacterie in de urine was vastgesteld. Klinkt niet fijn, ik hoop dat het snel over gaat bij jou :*

Trouwens nog een goede tip voor alle voor het eerst bevallenden. Ik heb de vorige keer naar de bevalling druivensuikers & sportdrankjes meegenomen. Die zijn erg goed om zowel je vochtpijl alsook je energie aan te vullen. Dat is heel fijn tijdens de bevalling, zeker als het lang duurt, maar kan algemeen geen kwaad.

Fijn dat alles nu klaar is Marjolijntje, geniet van het niets doen!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111221180
Zo, na 3 dagen niet gepost te hebben even een ego post.

Al een paar uur regelmatige harde buiken, toch maar even besloten te timen en ze komen om de 5-8 min.
De verloskundige gebeld, als het zo doorgaat komt die zo even langs. Wel spannend maar ik kan me niet voorstellen dat er echt al iets aan de hand is.
pi_111221261
Veel succes thistleweed! Dat wordt F5en!
pi_111221335
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:56 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, na 3 dagen niet gepost te hebben even een ego post.

Al een paar uur regelmatige harde buiken, toch maar even besloten te timen en ze komen om de 5-8 min.
De verloskundige gebeld, als het zo doorgaat komt die zo even langs. Wel spannend maar ik kan me niet voorstellen dat er echt al iets aan de hand is.
Dat zou vroeg zijn Thistleweed. Ik ben benieuwd!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 6 mei 2012 @ 21:26:54 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111223188
Freubelot een meisje, wat leuk! :D *O*
Jeutje wat spannend Thisleweed :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111224195
oeh thistle ik hoop dat het afzakt en dat de kleine toch nog zeker een weekje wacht! Dat zou toch het beste zijn!!

Hier een beetje een rotdag gehad. Zo stijf als een hark, kon zowat niet lopen vanmorgen door pijn in mn schaambot, vannacht overgegeven, vanmiddag weer, vanavond redelijk veel harde buiken gehad en lig nu in bed maar kan ineens niet slapen.

Nou ja morgen weer een dag..

Succes morgen bij de vk Zo"e hoop dat ze wat voor je kunnen doen.

En sam natuurlijk ook succes! (ik denk steeds dat je dinsdag pas wordt ingeleid)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')