SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet

gewoon alles in de blender gooienquote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef Tinuviel het volgende:
Ik had net een hele slechte gedachte, heb ijs & M&M's in huis. Zou ik mijn eigen Mc Flurry kunnen maken

en toen ik tussendoor ergens nog even heel veel was afgevallen, bleven den tetten hetzelfde
 en toen ik tussendoor ergens nog even heel veel was afgevallen, bleven den tetten hetzelfde 
 Ik vind de M&M's flurry ook het lekkerst... samen met de Sundae's met choco en extra nootjes
 Ik vind de M&M's flurry ook het lekkerst... samen met de Sundae's met choco en extra nootjes 
 hmmmzz....
 hmmmzz....

Ik zat eigenlijk te denken misschien kan ik beter alleen de M&M's in de blender gooien en dan onder het ijs mengen, anders smelt het ijs wellicht. Lekker variant op de Mc Donalds Flurry's met chocoladeijs.quote:

dus hij is al onderweg
 dus hij is al onderweg   

en hij neemt zowel een flurry als een sundae voor me mee

Ga zo vroeg mijn bed in en vanuit bed tv kijken. Morgen weer een werkdag voor de boeg.
  Ga zo vroeg mijn bed in en vanuit bed tv kijken. Morgen weer een werkdag voor de boeg.

mmm
 mmm )
 ) 
 tinuviel
 tinuviel 
  (al n paar dagen maar wordt wel pijnlijker)
 (al n paar dagen maar wordt wel pijnlijker) 

) en heb een wikkeldeken voor de mc in elkaar gezet, welke ook wel aardig gelukt is.
 ) en heb een wikkeldeken voor de mc in elkaar gezet, welke ook wel aardig gelukt is.  

Dat zou vroeg zijn Thistleweed. Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:56 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, na 3 dagen niet gepost te hebben even een ego post.
Al een paar uur regelmatige harde buiken, toch maar even besloten te timen en ze komen om de 5-8 min.
De verloskundige gebeld, als het zo doorgaat komt die zo even langs. Wel spannend maar ik kan me niet voorstellen dat er echt al iets aan de hand is.

Goed geregeld!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Gerberaatje het volgende:
OMG

Ik zeg tegen mijn meneer: heb jij ook zo'n zin in een flurry? Ik ga wel halen!
En nu staat ie erop om het te gaan halendus hij is al onderweg

). Staan er wonder boven wonder 2 op die we beiden hebben
). Staan er wonder boven wonder 2 op die we beiden hebben  . En dat terwijl er op de lijst van m'n lief maar 6 namen stonden
. En dat terwijl er op de lijst van m'n lief maar 6 namen stonden  . Enige nadeel: ze eindigen allebei op een n, en achternaam begint met een n. Dat loopt niet zo lekker...
. Enige nadeel: ze eindigen allebei op een n, en achternaam begint met een n. Dat loopt niet zo lekker...

Ja, pff. Als het echt de naam is waar je voor valt... Geloof niet dat we nog iets anders gaan vinden waar we beiden enthousiast over zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Labelloo het volgende:
TW hopelijk zakt het inderdaad nog even af. Wel spannend!
Phaidra, mooi dat er 2 dezelfde namen op stonden! En dat probleem met de laatste letter hebben wij ook, maar dan met de S... lastig he!?
 .
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

. Was heel gezellig, ik ben even meegelopen naar de snackbar, die kon hij niet vinden
. Was heel gezellig, ik ben even meegelopen naar de snackbar, die kon hij niet vinden  . M'n vriend helemaal boos dat ik snachts zwanger en al met die Joran op stap ging
. M'n vriend helemaal boos dat ik snachts zwanger en al met die Joran op stap ging  . Ik vond dat ie maar zeurde om niks
. Ik vond dat ie maar zeurde om niks 
 .
.

het komt nu allemaal wel heel hard dichtbij hoor.
 het komt nu allemaal wel heel hard dichtbij hoor.  

.
.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |