abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2012 @ 17:01:33 #26
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111171855
en mag ik ook onder in het lijstje bungelen :)
datum is 1 januari 2013
eens kijken of het nog aangepast gaat worden
W
Z
E
pi_111171973
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Wat gaat de tijd toch hard Bijtje! wat hoop je zelf, dat ze zijn blijven liggen zoals ze lagen of dat ze anders liggen?
Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.
Maar er zijn dagen... Dan zie ik zo'n tweelingbevalling helemaal niet zitten. Hoe werkt dat, hoe moet dat dan, heb ik na de eerste nog wel puf over? Nee doe mij maar een ks denk ik dan.

Maar goed, ik heb niet de keuze ofzo, dat is niet aan mij. Blijft afwachten dus!
pi_111172261
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.
Maar er zijn dagen... Dan zie ik zo'n tweelingbevalling helemaal niet zitten. Hoe werkt dat, hoe moet dat dan, heb ik na de eerste nog wel puf over? Nee doe mij maar een ks denk ik dan.

Maar goed, ik heb niet de keuze ofzo, dat is niet aan mij. Blijft afwachten dus!
Ik weet dat nieslief user hier op fok een natuurlijke tweeling bevalling heeft gehad. En er zullen er vast meer zijn die je er wat over kunnen vertellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 05-05-2012 18:08:45 ]
pi_111173474
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:46 schreef Enfermera het volgende:

Gerbera: kreeg jij commentaar op het feit dat jij borstvoeding gaf? :o :{ Wat zeiden ze dan?

Och wat niet, van: 'gatver, ik moest echt geen kind aan mijn tiet lurkend hoor, al dat gedoe :r ' tot na 6 weken: 'geef je nog stééds borstvoeding??' Of na 9 maanden: 'daar zit nu toch geen voedingsstoffen meer in?' (en dan ook de aanblik van mijn speklap, die gewoon een dikke plofkop had, en spekbenen waar de luier amper omheen kon :') hoezo, geen voedingsstoffen? :D)

Ik vermoed dat dat deze keer veel minder gaat worden, omdat ze weten dat ik van plan ben weer een jaar borstvoeding te geven. Ze zijn het inmiddels wel gewend van me, denk ik. Zelfs mijn tante, die na een paar weken zoiets had van: als het te lastig wordt, moet je gewoon lekker de fles gaan geven hoor... is helemaal om ;)

En waar ze in het begin het dragen ook maar gek vonden, stond mijn oom een paar weken terug helemaal trots te vertellen aan wat van zijn vrienden, hoe fijn muppet het vind, en dat we het al doen vanaf geboorte en hij er zo trots op is :D (en die trok de eerste keer echt zijn wenkbrauw op toen we naar e.o.a. festival gingen en we geen wagen meenamen :D maar de drager!)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 17:59:04 #30
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111173606
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:55 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Och wat niet, van: 'gatver, ik moest echt geen kind aan mijn tiet lurkend hoor, al dat gedoe :r ' tot na 6 weken: 'geef je nog stééds borstvoeding??' Of na 9 maanden: 'daar zit nu toch geen voedingsstoffen meer in?' (en dan ook de aanblik van mijn speklap, die gewoon een dikke plofkop had, en spekbenen waar de luier amper omheen kon :') hoezo, geen voedingsstoffen? :D)

Ik vermoed dat dat deze keer veel minder gaat worden, omdat ze weten dat ik van plan ben weer een jaar borstvoeding te geven. Ze zijn het inmiddels wel gewend van me, denk ik. Zelfs mijn tante, die na een paar weken zoiets had van: als het te lastig wordt, moet je gewoon lekker de fles gaan geven hoor... is helemaal om ;)

En waar ze in het begin het dragen ook maar gek vonden, stond mijn oom een paar weken terug helemaal trots te vertellen aan wat van zijn vrienden, hoe fijn muppet het vind, en dat we het al doen vanaf geboorte en hij er zo trots op is :D (en die trok de eerste keer echt zijn wenkbrauw op toen we naar e.o.a. festival gingen en we geen wagen meenamen :D maar de drager!)
:o :o :o
Whutwhutwhut? Damn. Wauw. Etc. :o Kijk, dat mensen je vragen wat je doet (borst/fles) snap ik nog, maar dat ze anno nu ervanuit gaan dat je gelijk naar de fles grijpt vind ik wel erg ver gaan! :+ :P
Oh gelukkig. O+ Leuk dat ze bijgedraaid zijn!
Ohh ja de drager O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111173734
De fles is in veel gevallen nog zo normaal, dat binnen het bedrijf waar ik werk, er in 2010 zeker 50 baby's zijn geboren (even een schatting ;)) en ik de enige was die nog kolfte (en bv gaf) toen ze weer aan het werk ging ;)

En nu lieg ik, er was nog 1 andere dame...
pi_111173823
beter laat dan nooit

Xanteh, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan

Zoë is tante geworden. Gefeliciteerd meid! Ik ben benieuwd naar de naam :P

Verder zie ik dat er veel dames uitgerekend zijn nu of binnenkort. Dat wordt een ware baby-boom volgens mij :D Veel succes allemaal!

Met mij gaat alles heel erg goed! Ik heb een 3D echo gehad. Zo leuk!! Verder voel ik onze dame regelmatig bewegen, en mijn vriend baalt dat hij het nog niet kan voelen.
En de babykamer begint op te schieten :)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 18:17:27 #33
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111174262
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Gerberaatje het volgende:
De fles is in veel gevallen nog zo normaal, dat binnen het bedrijf waar ik werk, er in 2010 zeker 50 baby's zijn geboren (even een schatting ;)) en ik de enige was die nog kolfte (en bv gaf) toen ze weer aan het werk ging ;)

En nu lieg ik, er was nog 1 andere dame...
Oke, apart :P dat wist ik niet.. Zozo! 2 vrouwen van de 50!
pi_111174445
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Troeta het volgende:
Min word hier ook niet echt gebruikt, zelf gebruik ik wel vaak minder. klinkt een stuk beter,haha

Druk hoor maffemuts. Hoe is het verder met je? Voel je je wel goed?

vervelend jeuk bodpa!! sterkte er mee!

Ik moet ook behang uit zoeken, maar geen zin om naar de behangwinkel te gaan. is daar zo''n gedoe met parkeren. Weet iemand een leuke behangsite toevallig?

Heb je nu alles in huis phaidra?
Ik heb gewoon gegooglet op 'behang babykamer' en sites doorgespit. Aan een muur komt behang van ferm living met treintjes, een andere muur komt bijpassend lichtblauw/groenig behang.

We zijn toch nog even geweest en het behang is besteld! Hopelijk volgende week in huis!

We hebben nog niet alles, maar de meeste dingen al wel. Moet vooral nog kijken voor lakentjes en hoeslakens enzo. En verdere aankleding van de kamer, maar dat komt wel. Shoppen tijdens verlof *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111176046
Enfermera
O+ babyplopjes

Phaidra
:)

Leuk! Babyshoppen!

Dankjewel kwisted!
Naam staat op FB wel daar waar ik op gereageerd heb (weet niet of je kunt zien dat ik op n foto van de baby gereageerd heb?)

& post je ook foto's van t kamertje als t af is?

borstvoeding,
Vind het erg bijzonder, hoop dat het lukt.

:{ pijn in m'n liezen en kramp. Kan bijna niet lopen ofz
't is frustrerend dat m'n vriend alles in huis moet doen

En....Hij voelt zich wat beter dus wie weet.. *; :P

Tip van m'n schoonzus gekregen mbt striae..
Olijfolie!
Heb t nu op m'n buik.. Echt HEERLIJK :X !
Eindelijk dat brandende gevoel even weg
  zaterdag 5 mei 2012 @ 19:24:19 #36
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_111176423
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Baby 1 was geboren en 7 minuten later was baby 2 er. Ik heb alleen de eerste bewust meegemaakt,de 2e flubberde er zo achteraan. De eerste kwam bij mij,toen ging ze naar de kinderarts,ik beviel daarna van de 2e.

Nummer 2 ook bij mij,daarna naar de kinderarts om daarna met z'n 2- en in 1 couveuse terug te komen.

Komt goed,echt!
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 19:55:35 #37
309370 Nanadu
pi_111177524
Zoe wat balen van de pijn die je hebt. ik hoop dat het snel mag gaan beginnen!

Enfermera heerlijk he dat je je baby steeds meer gaat voelen :)

KatyM goede tip over behang ^O^ . Wij moeten ook nog op zoek naar behang voor 1 muur.

Kersjes 30 weken *O*

Kersjes mijn bloeddruk was gisteren 155/95 en vandaag gelukkig iets gedaald naar 130/90. Nou had ik gisteren ook een halve werkdag erop zitten en vanochtend lekker lui op mijn kont gezeten. Er is geen nieuwe afspraak gemaakt, want ik heb woensdag al een afspraak staan bij de gyn voor een groeiecho en dan gaan ze ook mijn bloeddruk weer controleren. De medicijnen moeten eerst even de tijd hebben om hun werk te doen.
Vanavond weer een avondje gepland lui op de bank en morgen lekker erop uit met onze peuter, (8> , mijn ouders, mijn zus en vriend. We gaan een dagje naar de efteling nu het nog kan zonder dat ik bij ieder bankje moet stoppen om te zitten :o
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:06:06 #38
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111177905
Nanadu ja echt heel gaaf/bizar :D O+
He gats, wat vervelend die hoge bloeddruk! :( Hoop dat het volgende keer allemaal goed is!
Lekker rustig aan idd :*
pi_111178872
Hmm ik heb een vraagje en ik ben benieuwd of meerdere dames hier daar last van hebben.
Sinds een weekje ofzo heb ik een licht tintelende rechter voet .. Het voelt alsof ie slaapt.. maar dan echt heel heel lichtjes. Krijg hem ook niet 'wakker' zodat het tintelende gevoel weg gaat. Maar het voelt echt heel heel lichtjes, maar ik voel het wel.

Ik ben dan al gelijk bang dat er essentiele bloedvaten in de knel zitten ofzo door de beeb :X .. Maar wellicht is het iets onschuldigs?
Ik kan me herinneren dat Asy op het laatst nog met slapende handjes zat en dat dat door vochtophoping kwam?
pi_111178883
Xanteh gefeliciteerd !!

Enne Zoe... tis je gelukt.. Topic aanvoerdster :)

*O* *O* Vrijdagmiddag is na een megasnelle en heftige bevalling ons jochie geboren *O* *O* *O*

Grote en kleine broer samen is O+
Ga nu weer gauw een hongerig jochie voeden...

(ik weet de smileycode voor de blauwe/groene jompels niet :@ )

*O* voor alle mijlpalen
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:32:20 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111178939
Jaaaaaa, hij is er! Gefeliciteerd Roosje! *O* *O*

(naam, foto & stats?)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:32:46 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111178957
Roosje gefeliii! *O* Wat gaaf!! :D
pi_111179275
Roosje, gefeliciteerd met je kleine man!!
*G* *G* *G*

Och hemel, nu sta ik in de top 10 :o :X
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111179430
Ja schiet eens op met je kamertje Phaidra :D :P

Roosje gefeliciteerd *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 20:48:18 #45
309370 Nanadu
pi_111179618
Roosje gefeliciteerd!!! Verder alles goed nu?
pi_111179622
Wooohoooo Roosje!! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
pi_111179730
Roosje, gefeliciteerd!! *O* *O* *O* *O*
pi_111180123
Gefeliciteerd roosje!

Zoe, schiet Es' op jij!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:09:46 #49
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111180540
Roosje gefeliciteerd :)
W
Z
E
pi_111180762
*O* gefeliciteerd roosje+gezin!!

O+ lekker genieten!