quote:Op maandag 7 mei 2012 07:33 schreef KatyM het volgende:
Sam, veel succes vandaag!
Gelukkig dat de beeb nog even blijft zitten tw!
Ik heb vandaag gedroomd dat ik tijdens t stappen Joran vd Sloot tegen kwam. Was heel gezellig, ik ben even meegelopen naar de snackbar, die kon hij niet vinden
. M'n vriend helemaal boos dat ik snachts zwanger en al met die Joran op stap ging
. Ik vond dat ie maar zeurde om niks
Raar zeg.
Oh, ik dacht eig dat ze inleidingen altijd 's ochtends begonnen zodat je dan de meeste kans had op een bevalling binnen die dag. Ik dacht zelfs wel eens gehoord te hebben dat veterpogingen aan het eind van de dag gestopt werden om de volgende dag verder te gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:13 schreef Sam1993 het volgende:
Vanmiddag om half 5 moet ik me melden. Wij vonden dit oo vrij laat maar blijkbaar is dat standaard met een inleiding met ballonkatheter. was de ontsluiting genoeg geweest om het water te breken had ik morgen ochtend om half 7 moeten melden.
Nee ze zit nog goedquote:Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef bitterend het volgende:
Zoe nog niet geploft? ik blijf snel spieken of het al zo ver is! Succes met de laatste loodjes
Oh wat stom zeg! al het voorwerk heeft helemaal geen ontsluiting geleverd dus bij jou??quote:Op maandag 7 mei 2012 10:13 schreef Zoë23 het volgende:
Covie
Bah das vervelend
Dankjewel
De vk gebeld dat ik niet kan slapen en me rot voel door de pijn enz en of ik vanm langs kon komen ipv morgen.
Nu is ze net hier geweest, erg fijn.
Al het voorwerk het niets gedaan.. Geen verweking oid
Ze kon ook heel moeilijk bij de bm-hals. Bij m'n zus was dit ook zo
Ze wil niet zo lang wachten als de andere Vk's bij m'n zus (pas inleiden bij 42weken..), en wil morgen een plan maken voor inleiding.veel om over na te denken en niet echt wat ik had gehoopt
voel me ook wel klote
.. Zal even verder lezen hier
Tof hequote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy, over 4 weken zijn we LLM!En dan kunnen onze babies gewoon komen
Da's irritant... solliciteren om aan je plicht te kunnen voldoen. Hoeveel moet je er per week doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef LeNeHe het volgende:
Ja is ook zo Mango, maar veel tijdelijks is er niet te vinden en ik heb sollicitatieplicht dus vandaar. Voor erna sta ik al ingeschreven bij verschillende bureaus, maar daar komt nog niet veel van los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |