abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111237631
Goedemorgen :W

Sam heel veel succes vandaag!

TW fijn dat alles goed was met de baby en er nog geen tekenen waren dat de baby er al uitkomt. :) Had je een warme douche/ bad of een warme kruik/ warmtekussen al geprobeerd? Dat laatste helpt bij mij heel goed.

Katym heel fijn, geniet er lekker van *O*

Marjolijntje, ik hoop dat de HA iets voor je kan doen.

Gisteravond laat kwam ons zoontje thuis, wat een vreugde O+ *G* Helaas was de nacht minder. Voelde me niet lekker en kon niet slapen. Kwam voor een deel ook van de zenuwen denk ik: maakte me druk erom dat het zou beginnen en wij ons zoontje gelijk weer bij iemand anders achter zouden laten. Bovendien komen mijn schoonouders pas vandaag thuis.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111237684
Ik heb een warm kussentje geprobeerd maar werd er helemaal naar van. De baby niet die ging er vrolijk tegen aan schoppen, wel fijn want dan weet je iig dat die zich nog vermaakt. Ook een warme douche genomen, behalve dat dat wel fijn warm was kreeg ik er niet minder harde buiken om.

Het lijkt nu wel een beetje af te zakken. Maar het is echt een beetje suf, ik moet echt heel goed voelen en stil zitten wil ik een harde buik goed herkennen. Je zou denken dat je dat wel merkt maar ik merk dat dus echt heel erg slecht, was ook wel bang dat ik helemaal geen harde buiken had, maar de verloskundige wist me te vertellen dat het toch echt harde buiken waren. Heb er dus ook heel erg weinig last van.

Ik kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig ervan werd Tinuviel, lekker rustig aan doen dan maar vandaag? Misschien nog een middagdutje, altijd fijn ;)
pi_111237750
TW fijn dat de harde buiken afzakken.

Vandaag zijn mijn lief en mijn zoontje thuis.Maar ik zal ondanks alles mijn rust proberen te nemen. Middagdutje is zeker fijn. Ik dan slapen als mijn zoontje ook gaat slapen. :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111238362
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 07:33 schreef KatyM het volgende:
Sam, veel succes vandaag!

Gelukkig dat de beeb nog even blijft zitten tw! :)

Ik heb vandaag gedroomd dat ik tijdens t stappen Joran vd Sloot tegen kwam :o. Was heel gezellig, ik ben even meegelopen naar de snackbar, die kon hij niet vinden :D. M'n vriend helemaal boos dat ik snachts zwanger en al met die Joran op stap ging :o. Ik vond dat ie maar zeurde om niks :)

Raar zeg :D.
:D zo droomde ik eergisteren dat ik slaande ruzie met mijn meneer had, omdat ie oor gaatjes wilde schieten bij de muppet met een elektrische nietmachine :? en hij schoot eerst maar even een nietje in haar wang om te kijken hoe ze zou reageren :?

:')
pi_111239424
Vandaag gaat het gebeuren!! zometeen nog douchen en nog eens de tas controleren en dan vanmiddag naar het ziekenhuis. me moeder zei dat er waarschijnlijk een verkleiner in de andere maxi cosi zit die bij haar staat dus hopelijk is dat opgelost. Ik zal jullie vanavond wel updaten als er al wat te updaten valt. Zoë hopelijk is alles goed bij de vloskundige en verder heb ik nog nietbijgelezen dat komt straks wel.

Doeg!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_111239440
och gerberaatje zulke dromen heb ik hier ook gehad xd Amber haar geboortedatum werd getatoeeerd in haar nek. en mijn opa werd opgegraven in onze tuin maar ik keek toe vanuit mijn ouders huis:S Wat hormonen wel niet met je doen
  maandag 7 mei 2012 @ 10:11:13 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111239483
Hoe laat moet je je melden dan Sam?
Ik vind het eig. best laat voor een geplande inleiding. :@
pi_111239485
Heel veel succes Sam!

Freubelot, jullie krijgen een dochter. Wat leuk!! *O* meisjes zijn leuk ;)
pi_111239524
Vanmiddag om half 5 moet ik me melden. Wij vonden dit oo vrij laat maar blijkbaar is dat standaard met een inleiding met ballonkatheter. was de ontsluiting genoeg geweest om het water te breken had ik morgen ochtend om half 7 moeten melden.
pi_111239531
Covie
Bah das vervelend :*

Dankjewel :)

De vk gebeld dat ik niet kan slapen en me rot voel door de pijn enz en of ik vanm langs kon komen ipv morgen.
Nu is ze net hier geweest, erg fijn.

Al het voorwerk het niets gedaan.. Geen verweking oid
Ze kon ook heel moeilijk bij de bm-hals. Bij m'n zus was dit ook zo
Ze wil niet zo lang wachten als de andere Vk's bij m'n zus (pas inleiden bij 42weken..), en wil morgen een plan maken voor inleiding.

-O- veel om over na te denken en niet echt wat ik had gehoopt
voel me ook wel klote

.. Zal even verder lezen hier
  maandag 7 mei 2012 @ 10:15:01 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111239555
TW, gelukkig was het maar loos alarm! Wordt er nog getest op blaasontsteking? Dat kan ook harde en pijnlijke buiken geven en daar hoef je, zoals eerder ook al gezegd werd, verder totaal geen andere symptomen bij te hebben als je zwanger bent.

Katy, wat heerlijk dat je zo geniet *O*

Sam, spannend hoor, Succes!

Oh man, wat een vermoeidheid :O
Gister heb ik uitgeslapen, 2 slaapjes overdag gedaan en nog steeds was ik moe En nu ben ik ook pas 'n half uur op (M. is thuis) en ik wil weer slapen. Is de kleine bezig met een groeispurt ofzo? Hij vreet al mijn energie op lijkt het wel.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 7 mei 2012 @ 10:17:46 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111239619
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:13 schreef Sam1993 het volgende:
Vanmiddag om half 5 moet ik me melden. Wij vonden dit oo vrij laat maar blijkbaar is dat standaard met een inleiding met ballonkatheter. was de ontsluiting genoeg geweest om het water te breken had ik morgen ochtend om half 7 moeten melden.
Oh, ik dacht eig dat ze inleidingen altijd 's ochtends begonnen zodat je dan de meeste kans had op een bevalling binnen die dag. Ik dacht zelfs wel eens gehoord te hebben dat veterpogingen aan het eind van de dag gestopt werden om de volgende dag verder te gaan.
Maar mss is dat met een ballonkatether wel anders.
Sws veranderen dat soort policies uiteraard. Soms lijkt het wel per jaar anders te zijn.
pi_111239698
...zo.. Wat bijgelezen

Tw
Hoop dat je beeb nog even blijft zitten :*

Sam
Heel veel succes vandaag!
Geen datum2ling :(

KatyM
*O* positief is super belangrijk! Lekker genieten!! :*

Kersjes
:*
Ik ga vandaag ook lekker op bed, vannacht maar 3uurtjes geslapen :(
  maandag 7 mei 2012 @ 10:42:33 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111240212
Zoe, als je net zo doet als Roosje dan kun je zelfs nog voor Sam bevallen ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_111240312
Zoe :* het kan nog altijd he, gewoon uit jezelf beginnen!

Ik ben weer terug van de HA, heb inderdaad ook omeprazol gehad. Ik hoop dat het gaat werken :) Met een dag of 3 zou ik zeker verschil moeten merken zei hij. :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111240375
Kersjes
.. Nou heb daar niet zoveel vertrouwen in.

En de vk ook niet..
M'n moeder wil morgen n mogelijkheid voor keizersnede bespreken omdat t bij m'n zus zo slecht ging qua inleiding. En de ligging van bm & mate van niet-verweken enz hetzelfde is als bij m'n zus.. (vk kijkt ook naar bevalling binnen familie)

Ik weet nog niet wat ik wil, kan er nu ook nog niet over nadenken :(
pi_111240393
Fijn marjolijntje :*
Hoop dat de med werkt! Zou fijn zijn :*
pi_111240402
Zoe nog niet geploft? ik blijf snel spieken of het al zo ver is! Succes met de laatste loodjes :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111240416
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef bitterend het volgende:
Zoe nog niet geploft? ik blijf snel spieken of het al zo ver is! Succes met de laatste loodjes :*
Nee ze zit nog goed :9 haha

Dankjewel! :*
pi_111240418
Zoe, wat vervelend voor je dat het nu zo loopt, ik hoop dat je bevalling snel op een natuurlijke wijze begint.

Kersjes, ik ben inderdaad net even naar de huisarts geweest met urine, dan kan dat in ieder geval worden uitgesloten. Of niet natuurlijk maar dan weet ik hoe ik aan de harde buiken kom.
pi_111240593
Roosje & Xanteh, gefeliciteerd! O+ *O*

Sam, veel succes vandaag! :)

Freub, een dochter O+
pi_111240606
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:13 schreef Zoë23 het volgende:
Covie
Bah das vervelend :*

Dankjewel :)

De vk gebeld dat ik niet kan slapen en me rot voel door de pijn enz en of ik vanm langs kon komen ipv morgen.
Nu is ze net hier geweest, erg fijn.

Al het voorwerk het niets gedaan.. Geen verweking oid
Ze kon ook heel moeilijk bij de bm-hals. Bij m'n zus was dit ook zo
Ze wil niet zo lang wachten als de andere Vk's bij m'n zus (pas inleiden bij 42weken..), en wil morgen een plan maken voor inleiding.

-O- veel om over na te denken en niet echt wat ik had gehoopt
voel me ook wel klote

.. Zal even verder lezen hier
Oh wat stom zeg! al het voorwerk heeft helemaal geen ontsluiting geleverd dus bij jou??
Hoor je vandaag wat het plan van aanpak is? snap dat je je niet lekker voelt zo..onzekerheid enzo..*dikke knuffel* ik hoop dat het toch spontaan gaat beginnen! en zo niet dat je snel zekerheid hebt over hoe en wat!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111240687
Succes vandaag Sam!

Zoe he jakkes meid, dat het voorwerk dan ook nog eens helemaal niets gedaan lijkt te hebben is echt -O-
Wel fijn dat je vk je niet zolang wil laten lopen als je zus, en dat ze ook kijken naar hoe haar bevalling is gegaan. Kan me voorstellen dat je je er nu niet fijner door voelt allemaal. Zet m op meid! :*

Ik ben net terug van gynaecoloog controle en groeiecho. Alles weer keurig (brave kinders :) ), vruchtwater voldoende, groei prima nog steeds, ze trekken zich er niets van aan dat ze de ruimte met zn tweeen moeten verdelen, ze groeien gewoon alsof ze er alleen in zitten :)
Beide nu zo rond de 2kg (1918 en 1998 gram om exact te zijn).
Over twee weken weer terug komen voor controle bij de gynaecoloog, en over vier weken weer een controle en groeiecho.
Ow en ze liggen nog hetzelfde nagenoeg. Rechter kindje met het hoofdje volledig ingedaald, die komt daar ook niet meer uit. Het linker kindje is wel iets omhoog gekropen die ligt niet loodrecht met zijn koppie naar beneden maar een beetje schuin in mijn zij zeg maar.
pi_111240799
Bitterend
:* dankjewel
Hoor het morgen... Vk vertelde me dat ik dan mag beslissen of ik ingeleid wil worden of dat ik wil wachten.

(moet me vanmiddag maar even gaan inlezen)

Wil m'n zus ook niet lastig vallen met vragen, die heeft al genoeg aan dr hoofd O+

Bijtje

Wat fijn dat alles goed is!
pi_111241165
Succes Sam!

Zoe :*

Bijtje wat fijn dat alles goed is!
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')