LeNeHe succes met solliciteren.
Zoë ik weet niet hoe dat zit als je nog bij de vk loopt. Ik heb bij een controle in het ziekenhuis gevraagd wat het beleid is als het kind niet vanzelf komt enzo. De gyn zei, dat ze dan met 41 weken eerst tijdens een afspraak onderzoek doen of ik inleidbaar zou zijn. Ik weet niet of de vk zo'n onderzoek ook kan doen of dat dat in het ziekenhuis moet. Zou ze je anders daarvoor naar het ziekenhuis kunnen verwijzen? Ik weet ook niet precies wat dat onderzoek dan inhoudt, maar misschien is het fijn om te weten of je wel of niet inleidbaar bent en maakt het je beslissing makkelijker. In ieder geval sterkte en
Sam heel veel succes vandaag!
Bijtje, fijn dat je zo'n model tweelingzwangerschap hebt. Dan hoop ik voor je dat de fysio je morgen van je pijn kan bevrijden en je baby's rustig tot week 37 of 38 blijven zitten, heb je veel minder kans op complicaties/ couveuse enzo toch?
Mango, lekker doen wat goed voor je voelt & je zou zelfs op het laatste moment nog anders mogen beslissen he

Fijn dat je een hele week niet misselijk bent geweest
Marjolijntje nu hopen idd dat de meds goed werken.
Over neutraal waspoeder: Doe ik nu ook weer net zoals bij ons zoontje, die overigens nooit ergens allergisch op heeft gereageerd. Inmiddels wassen wij zijn kleertjes ook niet meer met neutraal maar gewoon met de onze mee. Gezien mijn man een eczeem heeft neem ik toch bij de baby liever geen risico en was ik die kleertjes dus apart.
Phaidra fijn van die goede groeiecho
Sproet-je 40 weken precies & uitgerekende datum vandaag
Welkom Pardijntje. Ik hoop dat je snel kunt wennen aan de zwangerschap en er toch blij om kunt zijn!
Hier is er weinig beweging: af en toe voel ik een schop of wat geschuif en ik vind het best raar, dat het zo rustig is. Volgens mijn man een teken, dat de bevalling snel zou kunnen beginnen. Weet nog dat wij bij ons zoontje, de dag voor de bevalling nog naar een controle zijn geweest op ons verzoek omdat hij zo rustig was & de volgende dag begon het allemaal. Maar nu ga ik in ieder geval eerst even wat rust nemen & slapen. Zul je zien zodraik lig en het licht uitdoe, begint het geschop