quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Een een vraagje, iedereen post steeds min... wát is dat???
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:26 schreef covie het volgende:
Het kan in meer situaties
Wat min van haar! (Wat gemeen van haar!)
Ik voel me min(Ik voel me niet zo goed)
Wat min voor je. (Wat vervelend voor je)
Nou dat is het wel een beetje denk ik.
Maar zeg het zelf ook nooit.
Volgens mij is.dat noord Nederlands ofzo...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Hmmm nieuwe hype dus ofzoeerder kwam het hier niet voorbij namelijk
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Hmmm nieuwe hype dus ofzoeerder kwam het hier niet voorbij namelijk
Gewoon doen hoor, het was hier een paar dagen voor de bevalling in elk geval lekkerder dan ik vooraf verwacht hadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:44 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat zei m'n lief vanmorgen ook![]()
Durf niet zo goed
Als er vanavond nog niks gebeurd is, dan missch toch maar doen
Wat gaat de tijd toch hard Bijtje! wat hoop je zelf, dat ze zijn blijven liggen zoals ze lagen of dat ze anders liggen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:02 schreef bijtje84 het volgende:
Als eerst: Xanteh van harte gefeliciteerd!!
Dan nogvoor alle andere mijlpalen.
En eenvoor iedereen die hem nodig heeft / verdiend!
Ik was gisteren 32 weken, dus ook nog eenvoor mezelf hihi.
Al dagen heb ik twee ontzettend drukke mannetjes in mijn buik. Ik vlieg echt af en toe op van stoel of bank als er weer 1 zn benen strekt of zn billen ergens anders heen draait. Ben benieuwd of ze maandag bij de echo nog steeds hetzelfde liggen als hiervoor!
http://www.eijffinger.com/ heeft mooi behangquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Troeta het volgende:
Min word hier ook niet echt gebruikt, zelf gebruik ik wel vaak minder. klinkt een stuk beter,haha
Druk hoor maffemuts. Hoe is het verder met je? Voel je je wel goed?
vervelend jeuk bodpa!! sterkte er mee!
Ik moet ook behang uit zoeken, maar geen zin om naar de behangwinkel te gaan. is daar zo''n gedoe met parkeren. Weet iemand een leuke behangsite toevallig?
Heb je nu alles in huis phaidra?
Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd toch hard Bijtje! wat hoop je zelf, dat ze zijn blijven liggen zoals ze lagen of dat ze anders liggen?
Ik weet dat nieslief user hier op fok een natuurlijke tweeling bevalling heeft gehad. En er zullen er vast meer zijn die je er wat over kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.
Maar er zijn dagen... Dan zie ik zo'n tweelingbevalling helemaal niet zitten. Hoe werkt dat, hoe moet dat dan, heb ik na de eerste nog wel puf over? Nee doe mij maar een ks denk ik dan.
Maar goed, ik heb niet de keuze ofzo, dat is niet aan mij. Blijft afwachten dus!
Och wat niet, van: 'gatver, ik moest echt geen kind aan mijn tiet lurkend hoor, al dat gedoequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:46 schreef Enfermera het volgende:
Gerbera: kreeg jij commentaar op het feit dat jij borstvoeding gaf?![]()
Wat zeiden ze dan?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:55 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Och wat niet, van: 'gatver, ik moest echt geen kind aan mijn tiet lurkend hoor, al dat gedoe' tot na 6 weken: 'geef je nog stééds borstvoeding??' Of na 9 maanden: 'daar zit nu toch geen voedingsstoffen meer in?' (en dan ook de aanblik van mijn speklap, die gewoon een dikke plofkop had, en spekbenen waar de luier amper omheen kon
hoezo, geen voedingsstoffen?
)
Ik vermoed dat dat deze keer veel minder gaat worden, omdat ze weten dat ik van plan ben weer een jaar borstvoeding te geven. Ze zijn het inmiddels wel gewend van me, denk ik. Zelfs mijn tante, die na een paar weken zoiets had van: als het te lastig wordt, moet je gewoon lekker de fles gaan geven hoor... is helemaal om![]()
En waar ze in het begin het dragen ook maar gek vonden, stond mijn oom een paar weken terug helemaal trots te vertellen aan wat van zijn vrienden, hoe fijn muppet het vind, en dat we het al doen vanaf geboorte en hij er zo trots op is(en die trok de eerste keer echt zijn wenkbrauw op toen we naar e.o.a. festival gingen en we geen wagen meenamen
maar de drager!)
Oke, apartquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Gerberaatje het volgende:
De fles is in veel gevallen nog zo normaal, dat binnen het bedrijf waar ik werk, er in 2010 zeker 50 baby's zijn geboren (even een schatting) en ik de enige was die nog kolfte (en bv gaf) toen ze weer aan het werk ging
En nu lieg ik, er was nog 1 andere dame...
Ik heb gewoon gegooglet op 'behang babykamer' en sites doorgespit. Aan een muur komt behang van ferm living met treintjes, een andere muur komt bijpassend lichtblauw/groenig behang.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Troeta het volgende:
Min word hier ook niet echt gebruikt, zelf gebruik ik wel vaak minder. klinkt een stuk beter,haha
Druk hoor maffemuts. Hoe is het verder met je? Voel je je wel goed?
vervelend jeuk bodpa!! sterkte er mee!
Ik moet ook behang uit zoeken, maar geen zin om naar de behangwinkel te gaan. is daar zo''n gedoe met parkeren. Weet iemand een leuke behangsite toevallig?
Heb je nu alles in huis phaidra?
Baby 1 was geboren en 7 minuten later was baby 2 er. Ik heb alleen de eerste bewust meegemaakt,de 2e flubberde er zo achteraan. De eerste kwam bij mij,toen ging ze naar de kinderarts,ik beviel daarna van de 2e.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.
Maar er zijn dagen... Dan zie ik zo'n tweelingbevalling helemaal niet zitten. Hoe werkt dat, hoe moet dat dan, heb ik na de eerste nog wel puf over? Nee doe mij maar een ks denk ik dan.
Maar goed, ik heb niet de keuze ofzo, dat is niet aan mij. Blijft afwachten dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mama is verliefd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een meisje geworden, ruim 7 en een halve pond en 54cm langHaar naam is Cara Irene Maria en het is echt een super schatje
![]()
![]()
Ja, een beetje eng is het wel he? Ben jij toen bij 37 weken ingeleid Nanadu? En kreeg je extra controles om in de gaten te houden of de baby het nog wel deed?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Bodpa, wat eng zeg! En rot ook van de jeuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Marjolijntje op 06-05-2012 09:57:18 ]Mama van F. (2012) en M. (2016)
Hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef Kyara het volgende:
Nou Zoe, sta je in elk geval bovenaan. Dat is mij -ondanks overtijd lopen- nooit gelukt
Dank je voor je reactie! Ik ben denk ik nog het meest bang dat tussen baby 1 en 2 de weeen wegvallen en dat je dan een paar uur later het hele circus opnieuw kunt gaan doen zeg maar. Ik weet eigenlijk niet eens of dat kan en of het vaak voorkomt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Baby 1 was geboren en 7 minuten later was baby 2 er. Ik heb alleen de eerste bewust meegemaakt,de 2e flubberde er zo achteraan. De eerste kwam bij mij,toen ging ze naar de kinderarts,ik beviel daarna van de 2e.
Nummer 2 ook bij mij,daarna naar de kinderarts om daarna met z'n 2- en in 1 couveuse terug te komen.
Komt goed,echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |