abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111164035
02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
25 december: Sterrenmunt
26 december: Ladylike
December: Vulpenballetje

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-05-2012 22:41:47 ]
pi_111164054
Hét topic waar zo'n 5 baby's worden geboren! *O*

Nog wijzigingen in de OP nodig?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Een een vraagje, iedereen post steeds min... wát is dat??? :?
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:26 schreef covie het volgende:
Het kan in meer situaties

Wat min van haar! (Wat gemeen van haar!)
Ik voel me min :'( (Ik voel me niet zo goed)
Wat min voor je. (Wat vervelend voor je)

Nou dat is het wel een beetje denk ik.
Maar zeg het zelf ook nooit.
pi_111164155
Kunnen we trouwens vanaf nu 2 topics volpraten per dag? Kan ik mooi bevallen in #1000 O+
pi_111164156
Hmmm nieuwe hype dus ofzo :D eerder kwam het hier niet voorbij namelijk :D
pi_111164276
Haha gerberaatje :D

Maar idd wat covie zegt :9

*O* 't is tijd voor baby'tjes!
Ik heb goed gegeten & gedouched/geschoren, ziekenhuistas is nogmaals gechecked, lief heeft boodschappen gedaan.. Dus ze mag komen! :9

:+
pi_111164370
Nog ff batsen Zoë :P
pi_111164425
Ja dat zei m'n lief vanmorgen ook :+
Durf niet zo goed :@

Als er vanavond nog niks gebeurd is, dan missch toch maar doen :P
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 12:54:02 #8
309370 Nanadu
pi_111164658
Het was mij nog niet eens opgevallen Gerberaatje :D Ik gebruik het inderdaad op de manier zoals Covie zegt, maar niet eens doorgehad dat het een nieuwe ' hype' is. ik moet het maar zo snel mogelijk afleren ;) Ik hou eigenlijk niet van dat soort hypes over woorden en nu doe ik er zelf aan mee :D O-)

Ga nu echt weg naar het ziekenhuis. Kunnen er in de tussentijd niet alvast een paar beginnen met puffen :% zoe? Roosje?
pi_111164711
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens mij is.dat noord Nederlands ofzo...
Zag m laatst op facebook bij een kennis.die naar.assen is geëmigreerd. Die heeft.opeens wel meer van die dingen die vooral in bepaalde delen van Nederland gebruikt worden (zoals bv zeggen dat een kind 5maand is...echt ik kan daar slecht tegen :') t klinkt ook niet vind ik...)
Maar geen idee of t zo is ofzo, alleen aan deze kant van t land heb ik t nog.nooit gehoord :')
pi_111165519
Hier had ik dat toen ik van brabant naar limburg ben gegaan niet eens zover uit elkaar. ik ben gewend te zeggen bijvoorbeeld tien over twee of tien over half drie. hier zeggen ze tien na twee of 20 voor 3 ofzo. moet vaak erg nadenken als ik bijvoorbeeld een afspraak maak bij de dokter hoelaat ik dan de afspraak daadwerkelijk heb.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:28:58 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111165632
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:29:47 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111165651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 12:44 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat zei m'n lief vanmorgen ook :+
Durf niet zo goed :@

Als er vanavond nog niks gebeurd is, dan missch toch maar doen :P
Gewoon doen hoor, het was hier een paar dagen voor de bevalling in elk geval lekkerder dan ik vooraf verwacht had :7
pi_111165932
Als iemand nog behoefte heeft aan een voedingskussen, check V&A.

Verder weinig nieuws hier. De beeb groeit goed, is al een stukje ingedaald. Bijna 33 weken :o.

Gelukkig nog wel veel baby's voor mij, dat scheelt, dan voelt het alsof het nog érg lang duurt.

Zoë, kom op, sexen, wie weet *O*, actie *O*
pi_111166181
:+ m'n vriend gaat nu op bed die voelt zich niet fit

-O-

Hoop dat ie zich vanavond beter voelt :9 en anders kan ik nog altijd zeggen dat sex helpt tegen hoofdpijn haha

:7 goed om te weten fluug
:D
pi_111166497
Als eerst: Xanteh van harte gefeliciteerd!! *O*

Dan nog *O* voor alle andere mijlpalen.
En een :* voor iedereen die hem nodig heeft / verdiend!

Ik was gisteren 32 weken, dus ook nog een *O* voor mezelf hihi.
Al dagen heb ik twee ontzettend drukke mannetjes in mijn buik. Ik vlieg echt af en toe op van stoel of bank als er weer 1 zn benen strekt of zn billen ergens anders heen draait. Ben benieuwd of ze maandag bij de echo nog steeds hetzelfde liggen als hiervoor!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:05:55 #16
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111166595
Nanadu, hoe hoog is je bloeddruk nu dan?

Bodpa :*

En Omeprazol wordt hier ook dagelijks gebruikt (weliswaar de sterkere variant dan de gebruikelijke 20 mg) maar mijn maag is door al dat kotsen zo naar de klote dat ik ook Rennies neem en alsnog regelmatig een mond vol heb :r

Ik ben niet zo van de mijlpalen, heb gister dus ook mijn eigen 30 weken gemist, maar dat is er toch wel een om even bij stil te staan 8-)
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:07:09 #17
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111166630
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:02 schreef bijtje84 het volgende:
Als eerst: Xanteh van harte gefeliciteerd!! *O*

Dan nog *O* voor alle andere mijlpalen.
En een :* voor iedereen die hem nodig heeft / verdiend!

Ik was gisteren 32 weken, dus ook nog een *O* voor mezelf hihi.
Al dagen heb ik twee ontzettend drukke mannetjes in mijn buik. Ik vlieg echt af en toe op van stoel of bank als er weer 1 zn benen strekt of zn billen ergens anders heen draait. Ben benieuwd of ze maandag bij de echo nog steeds hetzelfde liggen als hiervoor!
Wat gaat de tijd toch hard Bijtje! wat hoop je zelf, dat ze zijn blijven liggen zoals ze lagen of dat ze anders liggen?

Zoe t wordt nu hoog tijd hoor, bevrijd die gup van je eens op bevrijdingsdag :6 ( :* )

En ik ga me maar voorbereiden op bezoek + avonddienst + bereikbaarheidsdienst en 2 drukke kids (en een buikbaby die zijn draai niet weet te vinden _O- )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:09:59 #18
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111166710
Mag ik trouwens iets raars met jullie delen?
Ik heb al een poosje zo'n raar voorgevoel dat ik te vroeg ga bevallen dit keer. Nergens op gebaseerd en de vorige keren liep ik overtijd, maar ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd zetten. Raar he?
Ik droom er ook over, dat de bevalling zich aandient terwijl het nog helemaal niet verwacht wordt. Dus nu roept er bij elk pijntje vanuit buik een klein stemmetje dat roept dat het een voorteken is :')
Zul je zien dat ik gigantisch over de datum ga _O-
pi_111166864
*O* voor kersjes en bijtje!

Pff druk maffemuts!
:D haha ze heeft er blijkbaar nog geen zin in (al voelt het wel regelmatig alsof ze naar beneden aan t porren is :9)

Ik wil zo graag weten hoe ze er uit ziet! O+
Heb gewoon zin om te gaan bevallen, daar kom ik later vast weer op terug haha

Kersjes
Ja dat gevoel is wel apart!
:9 had ik ook, zit ik hier met m'n 40wkn3dagen :+
pi_111167022
quote:
Jaaa die kende ik wel! Armand <3
  zaterdag 5 mei 2012 @ 14:46:33 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111167720
Xanteh gefeli!! *O* :D

Gerbera: kreeg jij commentaar op het feit dat jij borstvoeding gaf? :o :{ Wat zeiden ze dan?

Claudia_X: whaha _O- :') Ik snap je punt wel.. lijkt alsof sommigen zich snel aangevallen voelen door je vragen, terwijl je het gewoon goed bedoelt. :)

Kyara echt waar :o Pff :') Whaha. Nog steeds een buik. :') Was het een vrouw die dat zei of een man?

Zoë wat een verhaal van je zus zeg.. Heftig! :*

Qua kraambezoek heb ik zelf nog niet zo'n duidelijk beeld van hoe ik het wil, iig rustig.. hangt er helemaal vanaf hoe ik me voel en hoe het is gegaan lijkt me :) Directe familie en goede vrienden wil ik wel langs laten komen of course, en ik heb geen idee hoe enthousiast de rest is, maar dat wordt gewoon netjes ingepland in onze agenda :) Vol=vol. :P
Mn man had ook een enorm goed idee; alleen zíjn telefoonnummer op het geboortekaartje zetten.. dan heb ik het wellicht wat rustiger! O+

Wat leuk die verhalen van jullie allemaal over het moment na de bevalling met familie O+ Echt ontroerend!

Nanadu wat vervelend :* rustig aan hoor!

Sproetje succes!! :*

Hier steeds meer plopjes, vooral als ik ff rustig op de bank heb gelegen enzo O+ Zooo vaag!
Qua gevoel wat het wordt (jongen/meisje) ben ik helemaal in de war, ene moment denk ik het één, andere moment het ander :') Nouja. We zien wel :+ Ga volgende week eens bellen om een afspraak te maken voor mijn 20w echo, ben dinsdag al 16 weken :o Mijn god, het gaat nu wel hard hoor zeg! Jeuzes. Zal alleen nog maar harder gaan waarschijnlijk hè? :+ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111168611
Hoi!

Bodpa, wat vervelend. Hopelijk trekt t nog weg.

Zoe, het lijkt me zo raar om over tijd te lopen. Bij elk steekje of pijntje denken dat het begint... :*

Marjolijntje, wat rot dat je zo'n last van maagzuur hebt. Het begint bij mij nu ook een beetje, maar ik kan het nog wel in toom houden door een beetje netjes te eten. Hopelijk schrijft de dokter iets voor dat helpt! :*

Gister bij de prenatal de laatste kleertjes gekocht, vandaag badspullen, dekens en boxkleden bij de baby-dump. Joepie! Misschien zo nog voor behang kijken, maar m'n lief is volgens mij een beetje moe, hij heeft ook al geklust vanmorgen in de babykamer :P. Maar ik willut! /stampvoet ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111169056
Min word hier ook niet echt gebruikt, zelf gebruik ik wel vaak minder. klinkt een stuk beter,haha

Druk hoor maffemuts. Hoe is het verder met je? Voel je je wel goed?

vervelend jeuk bodpa!! sterkte er mee!

Ik moet ook behang uit zoeken, maar geen zin om naar de behangwinkel te gaan. is daar zo''n gedoe met parkeren. Weet iemand een leuke behangsite toevallig?

Heb je nu alles in huis phaidra?
pi_111169255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Troeta het volgende:
Min word hier ook niet echt gebruikt, zelf gebruik ik wel vaak minder. klinkt een stuk beter,haha

Ik moet ook behang uit zoeken, maar geen zin om naar de behangwinkel te gaan. is daar zo''n gedoe met parkeren. Weet iemand een leuke behangsite toevallig?

http://www.eijffinger.com/ heeft mooi behang O+. De folklore selectie is leuk. *O*.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:09:47 #25
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_111170227
Mag mijn (voorlopige) datum aangepast worden naar 26 december?

Volgens de echo van gisteren en de meting daarbij is het invullen van de laatste menstuatiedag dus bij mij onzin :D

Ben nu 6 weken en 3 dagen ipv 8 weken en 5 dagen.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  zaterdag 5 mei 2012 @ 17:01:33 #26
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111171855
en mag ik ook onder in het lijstje bungelen :)
datum is 1 januari 2013
eens kijken of het nog aangepast gaat worden
W
Z
E
pi_111171973
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Wat gaat de tijd toch hard Bijtje! wat hoop je zelf, dat ze zijn blijven liggen zoals ze lagen of dat ze anders liggen?
Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.
Maar er zijn dagen... Dan zie ik zo'n tweelingbevalling helemaal niet zitten. Hoe werkt dat, hoe moet dat dan, heb ik na de eerste nog wel puf over? Nee doe mij maar een ks denk ik dan.

Maar goed, ik heb niet de keuze ofzo, dat is niet aan mij. Blijft afwachten dus!
pi_111172261
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Hmm nou dat wijzigt per dag, mijn gevoel daarover. Ze lagen allebei tot nu toe met de koppies naar beneden. Wat ideaal is voor een natuurlijke bevalling uiteraard. De gyn zal dan zonder verdere bijzonderheden niet aansturen op een keizersnede. En daar ben ik zelf ook wel een voorstander van.
Maar er zijn dagen... Dan zie ik zo'n tweelingbevalling helemaal niet zitten. Hoe werkt dat, hoe moet dat dan, heb ik na de eerste nog wel puf over? Nee doe mij maar een ks denk ik dan.

Maar goed, ik heb niet de keuze ofzo, dat is niet aan mij. Blijft afwachten dus!
Ik weet dat nieslief user hier op fok een natuurlijke tweeling bevalling heeft gehad. En er zullen er vast meer zijn die je er wat over kunnen vertellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 05-05-2012 18:08:45 ]
pi_111173474
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:46 schreef Enfermera het volgende:

Gerbera: kreeg jij commentaar op het feit dat jij borstvoeding gaf? :o :{ Wat zeiden ze dan?

Och wat niet, van: 'gatver, ik moest echt geen kind aan mijn tiet lurkend hoor, al dat gedoe :r ' tot na 6 weken: 'geef je nog stééds borstvoeding??' Of na 9 maanden: 'daar zit nu toch geen voedingsstoffen meer in?' (en dan ook de aanblik van mijn speklap, die gewoon een dikke plofkop had, en spekbenen waar de luier amper omheen kon :') hoezo, geen voedingsstoffen? :D)

Ik vermoed dat dat deze keer veel minder gaat worden, omdat ze weten dat ik van plan ben weer een jaar borstvoeding te geven. Ze zijn het inmiddels wel gewend van me, denk ik. Zelfs mijn tante, die na een paar weken zoiets had van: als het te lastig wordt, moet je gewoon lekker de fles gaan geven hoor... is helemaal om ;)

En waar ze in het begin het dragen ook maar gek vonden, stond mijn oom een paar weken terug helemaal trots te vertellen aan wat van zijn vrienden, hoe fijn muppet het vind, en dat we het al doen vanaf geboorte en hij er zo trots op is :D (en die trok de eerste keer echt zijn wenkbrauw op toen we naar e.o.a. festival gingen en we geen wagen meenamen :D maar de drager!)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 17:59:04 #30
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111173606
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:55 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Och wat niet, van: 'gatver, ik moest echt geen kind aan mijn tiet lurkend hoor, al dat gedoe :r ' tot na 6 weken: 'geef je nog stééds borstvoeding??' Of na 9 maanden: 'daar zit nu toch geen voedingsstoffen meer in?' (en dan ook de aanblik van mijn speklap, die gewoon een dikke plofkop had, en spekbenen waar de luier amper omheen kon :') hoezo, geen voedingsstoffen? :D)

Ik vermoed dat dat deze keer veel minder gaat worden, omdat ze weten dat ik van plan ben weer een jaar borstvoeding te geven. Ze zijn het inmiddels wel gewend van me, denk ik. Zelfs mijn tante, die na een paar weken zoiets had van: als het te lastig wordt, moet je gewoon lekker de fles gaan geven hoor... is helemaal om ;)

En waar ze in het begin het dragen ook maar gek vonden, stond mijn oom een paar weken terug helemaal trots te vertellen aan wat van zijn vrienden, hoe fijn muppet het vind, en dat we het al doen vanaf geboorte en hij er zo trots op is :D (en die trok de eerste keer echt zijn wenkbrauw op toen we naar e.o.a. festival gingen en we geen wagen meenamen :D maar de drager!)
:o :o :o
Whutwhutwhut? Damn. Wauw. Etc. :o Kijk, dat mensen je vragen wat je doet (borst/fles) snap ik nog, maar dat ze anno nu ervanuit gaan dat je gelijk naar de fles grijpt vind ik wel erg ver gaan! :+ :P
Oh gelukkig. O+ Leuk dat ze bijgedraaid zijn!
Ohh ja de drager O+
pi_111173734
De fles is in veel gevallen nog zo normaal, dat binnen het bedrijf waar ik werk, er in 2010 zeker 50 baby's zijn geboren (even een schatting ;)) en ik de enige was die nog kolfte (en bv gaf) toen ze weer aan het werk ging ;)

En nu lieg ik, er was nog 1 andere dame...
pi_111173823
beter laat dan nooit

Xanteh, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan

Zoë is tante geworden. Gefeliciteerd meid! Ik ben benieuwd naar de naam :P

Verder zie ik dat er veel dames uitgerekend zijn nu of binnenkort. Dat wordt een ware baby-boom volgens mij :D Veel succes allemaal!

Met mij gaat alles heel erg goed! Ik heb een 3D echo gehad. Zo leuk!! Verder voel ik onze dame regelmatig bewegen, en mijn vriend baalt dat hij het nog niet kan voelen.
En de babykamer begint op te schieten :)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 18:17:27 #33
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111174262
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Gerberaatje het volgende:
De fles is in veel gevallen nog zo normaal, dat binnen het bedrijf waar ik werk, er in 2010 zeker 50 baby's zijn geboren (even een schatting ;)) en ik de enige was die nog kolfte (en bv gaf) toen ze weer aan het werk ging ;)

En nu lieg ik, er was nog 1 andere dame...
Oke, apart :P dat wist ik niet.. Zozo! 2 vrouwen van de 50!
pi_111174445
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Troeta het volgende:

Ik heb gewoon gegooglet op 'behang babykamer' en sites doorgespit. Aan een muur komt behang van ferm living met treintjes, een andere muur komt bijpassend lichtblauw/groenig behang.

We zijn toch nog even geweest en het behang is besteld! Hopelijk volgende week in huis!

We hebben nog niet alles, maar de meeste dingen al wel. Moet vooral nog kijken voor lakentjes en hoeslakens enzo. En verdere aankleding van de kamer, maar dat komt wel. Shoppen tijdens verlof *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111176046
Enfermera
O+ babyplopjes

Phaidra
:)

Leuk! Babyshoppen!

Dankjewel kwisted!
Naam staat op FB wel daar waar ik op gereageerd heb (weet niet of je kunt zien dat ik op n foto van de baby gereageerd heb?)

& post je ook foto's van t kamertje als t af is?

borstvoeding,
Vind het erg bijzonder, hoop dat het lukt.

:{ pijn in m'n liezen en kramp. Kan bijna niet lopen ofz
't is frustrerend dat m'n vriend alles in huis moet doen

En....Hij voelt zich wat beter dus wie weet.. *; :P

Tip van m'n schoonzus gekregen mbt striae..
Olijfolie!
Heb t nu op m'n buik.. Echt HEERLIJK :X !
Eindelijk dat brandende gevoel even weg
  zaterdag 5 mei 2012 @ 19:24:19 #36
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_111176423
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Baby 1 was geboren en 7 minuten later was baby 2 er. Ik heb alleen de eerste bewust meegemaakt,de 2e flubberde er zo achteraan. De eerste kwam bij mij,toen ging ze naar de kinderarts,ik beviel daarna van de 2e.

Nummer 2 ook bij mij,daarna naar de kinderarts om daarna met z'n 2- en in 1 couveuse terug te komen.

Komt goed,echt!
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 19:55:35 #37
309370 Nanadu
pi_111177524
Zoe wat balen van de pijn die je hebt. ik hoop dat het snel mag gaan beginnen!

Enfermera heerlijk he dat je je baby steeds meer gaat voelen :)

KatyM goede tip over behang ^O^ . Wij moeten ook nog op zoek naar behang voor 1 muur.

Kersjes 30 weken *O*

Kersjes mijn bloeddruk was gisteren 155/95 en vandaag gelukkig iets gedaald naar 130/90. Nou had ik gisteren ook een halve werkdag erop zitten en vanochtend lekker lui op mijn kont gezeten. Er is geen nieuwe afspraak gemaakt, want ik heb woensdag al een afspraak staan bij de gyn voor een groeiecho en dan gaan ze ook mijn bloeddruk weer controleren. De medicijnen moeten eerst even de tijd hebben om hun werk te doen.
Vanavond weer een avondje gepland lui op de bank en morgen lekker erop uit met onze peuter, (8> , mijn ouders, mijn zus en vriend. We gaan een dagje naar de efteling nu het nog kan zonder dat ik bij ieder bankje moet stoppen om te zitten :o
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:06:06 #38
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111177905
Nanadu ja echt heel gaaf/bizar :D O+
He gats, wat vervelend die hoge bloeddruk! :( Hoop dat het volgende keer allemaal goed is!
Lekker rustig aan idd :*
pi_111178872
Hmm ik heb een vraagje en ik ben benieuwd of meerdere dames hier daar last van hebben.
Sinds een weekje ofzo heb ik een licht tintelende rechter voet .. Het voelt alsof ie slaapt.. maar dan echt heel heel lichtjes. Krijg hem ook niet 'wakker' zodat het tintelende gevoel weg gaat. Maar het voelt echt heel heel lichtjes, maar ik voel het wel.

Ik ben dan al gelijk bang dat er essentiele bloedvaten in de knel zitten ofzo door de beeb :X .. Maar wellicht is het iets onschuldigs?
Ik kan me herinneren dat Asy op het laatst nog met slapende handjes zat en dat dat door vochtophoping kwam?
pi_111178883
Xanteh gefeliciteerd !!

Enne Zoe... tis je gelukt.. Topic aanvoerdster :)

*O* *O* Vrijdagmiddag is na een megasnelle en heftige bevalling ons jochie geboren *O* *O* *O*

Grote en kleine broer samen is O+
Ga nu weer gauw een hongerig jochie voeden...

(ik weet de smileycode voor de blauwe/groene jompels niet :@ )

*O* voor alle mijlpalen
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:32:20 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111178939
Jaaaaaa, hij is er! Gefeliciteerd Roosje! *O* *O*

(naam, foto & stats?)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:32:46 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111178957
Roosje gefeliii! *O* Wat gaaf!! :D
pi_111179275
Roosje, gefeliciteerd met je kleine man!!
*G* *G* *G*

Och hemel, nu sta ik in de top 10 :o :X
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111179430
Ja schiet eens op met je kamertje Phaidra :D :P

Roosje gefeliciteerd *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 20:48:18 #45
309370 Nanadu
pi_111179618
Roosje gefeliciteerd!!! Verder alles goed nu?
pi_111179622
Wooohoooo Roosje!! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
pi_111179730
Roosje, gefeliciteerd!! *O* *O* *O* *O*
pi_111180123
Gefeliciteerd roosje!

Zoe, schiet Es' op jij!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:09:46 #49
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111180540
Roosje gefeliciteerd :)
W
Z
E
pi_111180762
*O* gefeliciteerd roosje+gezin!!

O+ lekker genieten!

:D kuukske, doe m'n best! Haha
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:24:08 #51
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111181145
Nou Zoe, sta je in elk geval bovenaan. Dat is mij -ondanks overtijd lopen- nooit gelukt :D
pi_111181209

Ons jochie heet E. v. a. n en 4170 gram zwaar.

Korte samenvatting...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mama is verliefd O+
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:30:32 #53
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111181402
Och wat een schatje! O+ Leuke naam en mooie stats. Hoe is de bevalling gegaan?

Is het nou uit zichzelf begonnen of ben je ingeleid?

Zo, dat is zeker snel gegaan. :o Kan me voorstellen dat dat ook wel wat van je vraagt emotioneel. En lekker heen en weer geklepperd dus.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:35:18 #54
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111181587
Wow Roosje, wat een stortbevalling :o Gefeliciteerd met jullie mooie ventje *O*

Nanadu, veel plezier morgen bij de Efteling!
pi_111181596
Wat een mooi jochie en mooie naam, van harte roosje *O*!

En wow wat een turbobevalling :o!
pi_111181618
Wow roosje!!! Gefeliciteerd met je prachtige zoon en wat snel zeg....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 21:44:13 #57
309370 Nanadu
pi_111181982
Wat een mooi mannetje roosje! En wat een snelle bevalling.nog erge last gehad van na weeën?

Dank je kersjes.
pi_111182161
Gefeliciteerd Roosje!! *O*
Wat een mooi mannetje! En wat snel! :o
pi_111182183
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef Roosje84 het volgende:
En mama is verliefd O+
Papa ook! :D
Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:29:17 #60
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111184029
Alfa_Helix ook gefeliciteerd! *O*
pi_111184088
Covie, hoe tel jij dan dat wij op 5 baby's komen? Ik denk niet dat dat gaat werken als wij dagelijks 2 topics volschrijven :P

Enfermera babyplopjes *O*

Phaidra, fijn het behang is uitgekozen. Lang leve shopping voor de babykamer!

Kwisted ook bezig met de babykamer! Wat fijn van de mooie 3D echo :Y

Kersjes 30 weken *O*
Ik heb ook zo'n voorgevoel gehad, dat onze baby voor de uitgerekende datum komt. Heel raar, dat je zo'n gevoel kunt hebben. Hoop toch voor je dat het in ieder geval niet voor de 37e week komt.

Nanadu, hoop dat de medicijnen helpen en de bloeddruk naar normale waardes daalt. Veel plezier morgen in de Efteling!

Twinkle heb zelf ook weleens dat vingers of handen in slaap vallen en dan last van een tintelend gevoel. Maar het gaat dan ook weer weg, soms is het best erg aan het tintelen en ik had niet eens door aan het begin, dat ik er last van had.

*O* *O* *O* Roosje & AlfaHelix gefeliciteerd met je knapperd. Wat een schatje! *O* *O* *O* En wat een spoedbevalling!

Zo stom, zat ik vandaag te wachten op de komst van een vriend uit Duitsland, blijkt het gewoon pas volgend weekend te zijn 8)7 en het wordt nog heel erg interessant of dat gaat lukken :P
Verder hier last van harde buiken, met wat geschop tussendoor. Best onaangenaam, maar nu gaat het even wat beter :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:50:16 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111184987
Bodpa, wat eng zeg! En rot ook van de jeuk! :*

Xanteh en ROosje, gefeliciteerd!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:55:31 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111185197
Roosje wat een pracht O+

Van harte meis *O* *O*
pi_111185268
Wat een binkie Roosje, gefeliciteerd! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_111187519
Gefeliciteerd Roosje *O* nu uitrusten en genieten van elkaar!
pi_111187852
Van harte gefeliciteerd met je zoontje Roosje! *O* Kan me goed voorstellen dat je verliefd op hem bent ;)

Bedacht mij net dat ik jullie niet eens heb verteld wat het is geworden :') Bevallingsverhaal zal ik maar onder een spoiler plaatsen voor de geïnteresseerden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een meisje geworden, ruim 7 en een halve pond en 54cm lang *O* Haar naam is Cara Irene Maria en het is echt een super schatje O+

pi_111188438
Van harte roosje met jullie mooi jochie! En wat een turbo had je erop, jeetje!

Xanteh wat is ze lang! Ook een mooierd hoor! Kom lekker bij en genietse!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111188956
xanteh en roosje gefelicteerd!! *O* Wat een prachtkindjes *insert hartjesmiley*

Zo 2 heel verschillende bevallingen ook zeg! Maar gelukkig uiteindelijk er allebei zonder al te veel kleerscheuren er vanaf gekomen :)
  zondag 6 mei 2012 @ 00:25:20 #69
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111189044
Xanteh wat een lang mopje en kom maar eens even tot rust na die marathon bevalling O+ :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111189582
tinuviel 5 baby's in dit topic moet te doen zijn als nu zoe, knife en soohr (of sam en sproet waar het ook rommelt) een beetje opschieten :P alleen in combinatie met 2 topics volpraten op 1 dag was wel wat te hoog gegrepen idd :D

twinkle ik ken het zelf niet maar geloof dat het wel meer voorkomt door vocht vasthouden. Volgens mij is het niet erg als als het maar niet echt pijn gaat doen.

Pffff net een feestje gehad en veel te veel snacks en cola gehad.. Allemaal dingen wat ik nu niet kan hebben dus hoop zooooo dat ik niet hoef te kotsen straks.
pi_111190019
Xanteh.. O+
  zondag 6 mei 2012 @ 05:59:03 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111195424
Xanteh en roos gefeliciteerd! *O*
  zondag 6 mei 2012 @ 07:40:41 #73
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111195514
Xanteh gefeliciteerd met je mooie meisje! *O* Heftige bevalling zeg.
pi_111195535
Roosje & Xanteh; proficiat met jullie kleintjes! Geniet er van!
pi_111195557
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Bodpa, wat eng zeg! En rot ook van de jeuk! :*
Ja, een beetje eng is het wel he? Ben jij toen bij 37 weken ingeleid Nanadu? En kreeg je extra controles om in de gaten te houden of de baby het nog wel deed?

Nouja, maar even afwachten of die waarde stijgt. Misschien was t eenmalig, dat kan natuurlijk best.

Roosje en Xanteh! Heel erg gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! *O* *O* *O* *O* Ze zijn prachtig!
pi_111195657
Ik ben bij 38.1 ingeleid vanwege de jeuk maar schijnbaar duurde de uitslag van mijn waardes een week en daar wilden ze niet op wachten... Ik had echter overal jeuk behalve op hand en voetzolen.. En die laatste 2 zijn vaak wel kenmerkend voor oa leverwaardes. Maar mijn jeuk was dan waarschijnlijk ook pupp. Heel vervelend (understatement :')) maar ongevaarlijk.

Xanteh en Roosje van harte! Wat een prachtige kindjes hebben jullie op de wereld gezet!
pi_111195945
Roosje en Xanteh: gefeliciteerd!!! *O*

Over jeuk, ik heb het ook... Twee plekken op m'n bovenbenen/liezen, en er zat een plek op mn buik, maar die is weg. Ga het morgen even showen aan de vlos :P tis best vervelend, jeukt het meest als ik wil gaan slapen. Dat ik al chronisch jeuk heb aan mn doos maakt het er niet beter op :')

Maar verder mag ik niet klagen hoor, alles gaat nog steeds voorspoedig. Drukke buikbaby die vooral savonds flink de boel verbouwt. Dan voel ik dr gewoon van de ene naar de andere kant schuiven. O+
pi_111195976
Roosje en Xanteh gefeliciteerd!!! Mooie kindjes hoor!! O+ O+ Nu lekker genieten!

Afgelopen dinsdag bij de vk geweest en weer een stickertje gekregen! :) Bloeddruk mooi laag en ze kon heel goed voelen hoe de baby lag!
Verder is mijn buik volgens mij aardig gegroeid de afgelopen weken. Mensen vragen mij al waar dat heen gaat als dit zo doorgaat... :D :@
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2012 @ 09:36:04 #79
309370 Nanadu
pi_111195996
Bodpa het plan was inderdaad om mij bij 37 weken in te leiden, maar door mijn zwangerschapsvergiftiging ben ik een paar dagen eerder ingeleid. Ik moest extra bloedprikken en om de dag aan de ctg, maar dat had ook te maken met mijn hoge bloeddruk. Verder moest ik goed in de gaten houden of ik de baby voldoende voelde. Veel succes en ik hoop dat de medicijnen snel werken.
pi_111196121
Xanteh en Roosje, wat een mooie baby's! O+

En ik sta nog langgg niet in de top 10 hoor, tijd zat hier! :X

En voor de lol, even onder een spoiler

SPOILER

[ Bericht 52% gewijzigd door Marjolijntje op 06-05-2012 09:57:18 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111196417
Xanteh nogmaals *O* en ook Roosje gefeliciteerd! (Speciaal voor jou de groene jompelsmiley, de blauwe weet ik zelf niet zo goed, gedaan met sterretje hoofdletter G sterretje) *G* Wat een mooie baby's zeg, te lief die foto's O+

Covie hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je telt: telt Xanteh mee omdat de babyfoto's en verhaal in dit topic staan, dan hebben wij al 2 baby's, dus bijna de helft. Dan zou het haalbaar kunnen zijn, afhankelijk van hoe snel wij kletsen :P

Bodpa wat vervelend van die jeuk. Ik hoop dat je toch iets kunt krijgen om het voor jezelf wat aangenamer te maken en hoop dat het geen kwaad kan voor je beeb. :*

Marjolijntje jullie kat O+ Had zij ook last van maagzuur en misselijkheid _O-

Gisteren lekker rustige dag gehad, middag & avond waren wat minder. Nu verder met al het kluswerk. Vanavond komt onze peuter weer thuis en oh wat zullen wij ook weer blij zijn, hebben hem echt gemist O+ Hoewel ik moet zeggen, dat het ook heerlijk relaxend en ontspannend was, lekker tijd met z'n tweeën, s'ochtends samen lang slapen, thee/ koffie in bed zonder een peuter die daarin rondklimt en springt enz. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Tinuviel op 06-05-2012 10:25:35 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111196759
Roosje, gefeliciteerd met Cara! :D

Oh en wat leuk die foto's! O+

Pff ik heb heel veel last van nachtmerries de afgelopen tijd :{ Droom de meest vreselijke dingen, vooral dat mensen tegen mijn buik aan slaan en zoiets ;(
pi_111197295
Xanteh had ik al gefeliciteerd .. Roosje nog niet dus bij deze *O*

Muwahaha Marjolijntje wat een leuke foto van jouw kat .. Hopelijk heb je het spul inmiddels weer terug.

Gisteren heeft manlief ontzettend veel voor het huis gedaan .. Veel zaken afgewerkt die (ik lieg niet helaas..) al bijna 4 jaar lagen te wachten. Waar een baby al niet goed voor is :+
Ook de knoop doorgehakt qua tuin .. Dus in onze vakantie wordt dat ook eindelijk afgewerkt. 4 Jaar tegenaan moeten kijken.

Vandaag een relaxt dagje voor de boeg. Vanmiddag met de hond flink actief .. of ja mijn man dan. Ik installeer me lekker op een stoel met krant, drinken en broodjes en ben er voor het aanmoedigen :Y) . Hopelijk houden we het droog.

Nou Zoe, Soohr, Knife, Sproet .. zet hem op zou ik zeggen vandaag *O*
Misschien straks dan weer vers babynieuws als ik terug kom :P

Buhh volgende week drukke werkweek voor de boeg .. Zie er nu al tegenop want ik weet dat het me gaat slopen :{ .. Nog maar even niet aan denken :Y)
  zondag 6 mei 2012 @ 11:18:21 #84
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111197422
*O* voor de twee prachtige beebs hier *O*
Gefeliciteerd Roosje en Xanteh!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 6 mei 2012 @ 11:24:18 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111197557
Jeutje Roos wat snel zeg! :o Kan me voorstellen dat je dat ff moet verwerken! :* Mooie naam O+

Tinuviel ja leuk he :D *O*
Whaha beetje zwangerschapsdementie? :+
Succes met je harde buiken en het verbouwen van binnen :* :P

Xanteh wat een bevalling zeg :o Wat een schatje en wat een mooie naam O+ *O*

Labello fijn dat alles goed was :*
Whaha :') Niks van aantrekken :* rare buikopmerkingen! :+

Whahahah Marjolijntje die foto!! :D _O- *G* Te grappig :D

Twinkle wat fijn dat je man zoveel gedaan heeft!! :D *O* Whaha echt?? Oh dus wellicht kan ik ook nog wat verwachten dan, bij ons moet ook nog genoeg gebeuren :+
Heerlijk!! Lekker in de tuin zitten straks!
Succes met je werkweek.. :* Nee idd, nu ist nog een lekkere zondag!

Ik ben al heul actief hier, vanochtend al lekker gesport en zo ff wat onderbroeken scoren in de stad (ik ben van de strings af, wat gaf dat een jeuk zeg... bah! :X dan maar lelijke onderbroeken :+ als het maar geen wit is) :D

En verder lekker pizza maken vanavond en op tijd mn bed in O+
pi_111197845
Roosje gefeliciteerd met je mooie meid!
pi_111197873
Xanteh en Roosje gefeliciteerd. Wat een schatjes *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111198021
Pff ben helemaal emo door al die mooie baby's hier!

Roosje & Xanteh nogmaals gefeliciteerd!!
Een jongen én meisje *; wat een mooie namen!

Wat een snelle bevalling roosje :*
Xanteh lekker bijkomen :*

En lekker genieten O+
pi_111198202
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef Kyara het volgende:
Nou Zoe, sta je in elk geval bovenaan. Dat is mij -ondanks overtijd lopen- nooit gelukt :D
Haha :D
Hoop dat snel door mag naar 't baby'tjes O+ topic

:D marjolijntje
O+ wat een schatje

Kwisted
Jakkes, zijn geen fijne dromen!

Tnuviel
Wat jammer dat jullie vriend niet dit weekend kwam maar volgend weekend!

:(
Hier een rotnacht
Kon echt niet meer tegen die krampen en 't gedoe.. Kon niet slapen enz.. Zat er ff doorheen :@
Probeer niet echt te klagen tegen m'n lief/fam/vrienden maar met bekkenpijn + al die kramp.. Bah ik trok t ff niet meer.. Mis die paar dagen dat ik me goed voelde!

Al heb ik niets te klagen als ik de verhalen van andere dames lees hier.. :@

:{ ben een beetje emo, me lekker opsluiten in huis vandaag..
pi_111198456
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Baby 1 was geboren en 7 minuten later was baby 2 er. Ik heb alleen de eerste bewust meegemaakt,de 2e flubberde er zo achteraan. De eerste kwam bij mij,toen ging ze naar de kinderarts,ik beviel daarna van de 2e.

Nummer 2 ook bij mij,daarna naar de kinderarts om daarna met z'n 2- en in 1 couveuse terug te komen.

Komt goed,echt!
Dank je voor je reactie! Ik ben denk ik nog het meest bang dat tussen baby 1 en 2 de weeen wegvallen en dat je dan een paar uur later het hele circus opnieuw kunt gaan doen zeg maar. Ik weet eigenlijk niet eens of dat kan en of het vaak voorkomt.
pi_111198570
Roosje van harte gefeliciteerd met je zoon!! *O*
pi_111198953
Oeh en toen kwamen er nog mooie babyfotos achteraan O+ cute allebei!! En mooie namen allebei!!

Zoe even een :* voor jou. Heb echt met je te doen. Al zo lang bekkenpijn, en kramp. En je komt grootste deel van de tijd hier vrolijk en monter over. Dus dat je er nu even doorheen zit en het eigenlijk gewoon een beetje zat begint te worden snap ik helemaal. Hou vol meid! Wanneer heb je weer vk controle?

Marjolijntje hihi gave foto van je kat met dat doosje gaviscon!

Twinkle haha handig zo'n baby op komst :P zo komt er nog eens iets af thuis! ;)

Wij hadden gisteren visite van vrienden met 6 weken oude beeb... O+ Rammelllll!!!!! Even heerlijk geknuffeld met baby, voor zover mijn megabuik dat toeliet dan hihi. Ik geloof dat baby wel wat schoppen tegen zijn achterste heeft gekregen van mijn jongens hihi.

Verder gaat het wel goed hier, harde buiken af en toe en ik houdt mega veel vocht vast :( das wel een beetje jammer.
Morgenochtend weer gyn controle en groeiecho!
pi_111200697
Bijtje
De gyn kan je vast wel vertellen of de weeën tussendoor kunnen wegvallen enz.
:*
Kan me voorstellen dat je erover nadenkt!

Vervelend van de harde buiken & het vocht :(

O+ babyknuffelen!

Dankjewel.. :)
Moet er dinsdag weer naar toe, vk heeft maandag weer dienst na haar vakantie.
:@ zit erover na te denken morgen langs te gaan ipv dinsdag
Maar aan de andere kant denk ik.. Wat kan de vk doen,. 't is 'gewoon' afwachten.
(wil eigenlijk wel weten of het voorwerk iets doet.. Maar aan de andere kant.. Als het niks heeft gedaan voel ik me vast nog gefrustreerder :{ )
  zondag 6 mei 2012 @ 13:26:42 #94
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111200757
Misschien kan ze je strippen?
pi_111200795
Ja daar zit ik ook over na te denken, maar dat kan pas als je wat ontsluiting hebt toch?
  zondag 6 mei 2012 @ 13:33:27 #96
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111200995
geen idee, in elk geval verweking dacht ik.
pi_111201146
Kan t altijd even vragen morgen :)
pi_111201633
Praat er in elk geval over met je vk Zoe! Vraag wat je opties zijn op dit moment of later in de week. Dan weet je dat maar alvast!
pi_111202721
Kwisted wat vervelend die nachtmerries. Hoop voor je gauw op betere of vergeten dromen. :*

Enfermera lekker actief! :) Lekker genieten van de rest van de dag & van de pizza vanvond.

Labello, zou lekker zeggen : dat zie ik/ jij dan weer wel. Het is niet zo alsof jij daar invloed op hebt. Of je gooit het op hoe mooi en bijzonder zo'n zwangere buik toch is. Het is vast meer nijd dan wat dan ook :6

Oh Zoë, dikke :* vanwege de rotnacht en je emoties. Kan me voorstellen dat je er weleens echt doorheen zit met je klachten en het stomme wachten. En de foto's hier helpen ook niet om het makkelijker te maken :P Ik heb dan ook nog een live baby van 1,5 maand oud, wat ik bijna dagelijks zie :P, dan rammel je echt
Kun je je vk morgen gelijk als eerste bellen over je opties/ afspraak vervroegen?

Bijtje kan me voorstellen, dat je je zorgen maakt :* Een tweelingbevalling is ook heel bijzonder. er kan toch ook maar 1 baby indalen of heb ik dat mis? Wat dan als de 2e baby niet goed ligt? Laat je in ieder geval niet gek maken. Als je voor een natuurlijke bevalling gaat is het vertrouwen en het vechten ervoor al de helft van het werk, echt waar :Y

Twinkle fijn dat je man zo aan het klussen geslagen is :)

Ik vind niet zo erg als onze vriend er pas volgend weekend is. Als het maar voor of na de bevalling is en niet middenin, want dan zou ik hem niet zien :P

Hier ook lekker geklust, afwerking van het luchtrooster in onze & babykamer is af. Daar waren wij in het halfjaar sinds de verhuizing ook nog niet aan toe gekomen :P
Wiegje stond hier al een paar dagen. Dat heb ik nu afgemaakt met als stof weer de sluier van ons huwelijk, zoals bij onze zoon.
En manlief ging de box uit de garage van de schoonouders halen & opzetten *G*
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 6 mei 2012 @ 14:37:19 #100
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111203374
Zoe succes morgen, en idd, nee heb je, ja kun je krijgen! :)

Bijtje fijn dat het nog goed gaat exclusief harde buiken en het :( vocht :( Leuk, morgen weer even spieken dus! O+

Tinuviel: ja man! Pff ben nu al kapot, sinds een half uurtje terug van shoppen, nu even een heeeele tijd op de bank :') :@ Mn energie is wel wat meer dan in de eerste 3maanden, maar tis niet zoals voor mn zwangerschap.
En wat fijn dat jullie zo zijn opgeschoten met de babykamer! *O* Heerlijk.
Wat een leuk idee om de wieg te doen met de sluier van je huwelijk.. :D Tof!!

Nou, ik ben redelijk geslaagd in de stad, maar ik baalde wel even :') Mn bh's zijn écht te klein en heb een wat lastige maat (70C, wilde dus een 70D kopen), maar ik dacht ik kijk ook even naar meegroeibh's. Kom ik erachter dat die dingen dus niet voorgevormd zijn en geen beugel hebben :X Ik snap het hoor, voor voeden is dat ideaal, maar ik ben pas 16 weken zwanger :o Lijkt me niet goed, zo weinig ondersteuning voor een uitdijende voorgevel. Dus na wat gescheld etc heb ik toch maar gewoon een normale bh gekocht die dus groter is, die draag ik wel gewoon tot ie op is of niet meer past en dan zie ik wel weer wat ik dan doe :') :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')