abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111111358
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Zwolle
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:25:06 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111111480
Ik heb ook wel eens zo'n planningsdame aan de lijn gehad met een combinatie dat ik dacht van hoe verzin je het. Toen ik vroeg of ze geen betere combinatie had kreeg ik zowaar twee mooiere ritten :9
#26 || Luciano da Silva
pi_111111549
Ik vind het altijd wel prima eigenlijk :D
Als ik in uithoeken als Born of Groningen ofzo eindig dan vragen ze wel altijd of ik dat erg vind, aangezien ik dan een teringeind moet OV'en.
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:27:13 #4
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111111590
Toen ik een keer enkele reis Born kreeg zei ze er ook bij dat ik het gerust mocht weigeren en dat ze het zelf niet zou doen haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_111111991
Toen ik vandaag in Groningen was, had ik mijn bus net genmist. Er was een AR'er met de auto die daar stond te wachten en vroeg of ik van AR was. Hij woonde zelf in Groningen en gaf vaker ritjes naar station omdat die vlakbij station woonde.

Aardige man ^O^
pi_111112066
Ik heb zo ook wel es met die meiden kunnen lachen :P
pi_111113535
Ik heb net de App Flitsmeister gedownload. Morgen even kijken of het werkt :D
pi_111113566
Neem je telefoonkabeltje wel mee, want je telefoon is binnen no-time leeg als je je GPS aanhebt.
pi_111113655
Mijn telefoon mag niet weer mee als navigatie, dat ding valt tegenwoordig steeds uit als hij wat warm wordt. Laatste rit heb ik de airco maar op m'n telefoon gericht zodat hij het bleef doen :P
pi_111113663
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:08 schreef RTS91 het volgende:
Neem je telefoonkabeltje wel mee, want je telefoon is binnen no-time leeg als je je GPS aanhebt.
Hmmm, heb alleen kabel naar USB. Helaas geen kabel naar 12V.
heb wel een extra batterij van 1000mAh. originele batterij is dacht ik 1500mAh
pi_111114225
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:07 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik heb net de App Flitsmeister gedownload. Morgen even kijken of het werkt :D
Ik heb Flitsnav, die is vrij geniaal moet ik zeggen.
pi_111114330
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik weet dus niet welke ik moet gebruiken. Gebruikersreview op google play is sowieso :')
Ze geven altijd of 1 ster of 5...

Ik gebruik morgen flitsmeister en een ander keertje wel Flitsapp.
pi_111114390
Mijn autokabeltje is kapot sinds deze week :'( Had m'n mobiel aan de stroom liggen op de bijrijdersstoel maar ging te hard de bocht door. Mobiel flikkert door de hele auto heen en ik weet niet hoe het gebeurt is, maar de plug-in in de mobiel is nu helemaal verbogen en werkt niet meer.
pi_111114734
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik gebruik die ook altijd. Flitsnav draait op de database van flitsservice en dir is redelijk betrouwbaar. Volgensmij draait flitsmeister op een eigen database ofzo. Ik vond hem echt bagger werken.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:50:14 #15
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111117380
En met mijn Blackberry kan ik niks ;( Gelukkig nog twee maandjes, dan een HTC One X _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_111118598
Spoedje... Of ik even een A4 cabrio V6 220pk naar Haarlem wil rijden... uit 2003 dat wel, maar toch wel lekker :D
pi_111119042
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef dery1990 het volgende:
Spoedje... Of ik even een A4 cabrio V6 220pk naar Haarlem wil rijden... uit 2003 dat wel, maar toch wel lekker :D
Haha jaloezie hier! Geniet ervan:p

Ik snap die flitsnav app eigenlijk niet, maar ik heb 'm ook nog nooit echt gebruikt.

En op de een of andere manier kan mijn telefoon heel lang navigeren zonder leeg te raken, maar van al het andere gebruik gaat de batterij wel snel leeg.... Anyway, ik gebruik dus Sygic op mn telefoon en ik heb niets dan lof voor dat programma. Ben altijd perfect naar de bestemming geleid, incl rijbaanassistent enzo.
pi_111119151
Ik ben net alweer gebeld om volgende week 2 dagen vestigingswerk te doen
pi_111119693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:46 schreef maxmin het volgende:

[..]

Haha jaloezie hier! Geniet ervan:p

Ik snap die flitsnav app eigenlijk niet, maar ik heb 'm ook nog nooit echt gebruikt.

En op de een of andere manier kan mijn telefoon heel lang navigeren zonder leeg te raken, maar van al het andere gebruik gaat de batterij wel snel leeg.... Anyway, ik gebruik dus Sygic op mn telefoon en ik heb niets dan lof voor dat programma. Ben altijd perfect naar de bestemming geleid, incl rijbaanassistent enzo.
ik gebruik google navigatie. Meestal om mijn bestemming lopend te bereiken. Maar mijn mio is al verouderd dus af en toe gebruik ik hem in de auto laatste paar kilometers.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:41:17 #20
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111120534
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:28 schreef dery1990 het volgende:
Heb je veel aan met dit weer, een cabrio.

Ik heb ook een spoedje. Ergens naar in de buurt van Franeker maar geen idee wat voor auto, ritinfo duurde nog wel even. Ga eerst naar de stad nieuwe voetbalschoenen kopen :)
#26 || Luciano da Silva
pi_111120866
Beter die spoedjes, deze week maar 1 dag mogen werken waarvan er ook een rit niet door ging :(
pi_111123033
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 07:50 schreef joppie_saus het volgende:
En met mijn Blackberry kan ik niks ;( Gelukkig nog twee maandjes, dan een HTC One X _O_
HTC, altijd goed :D Die Sensation van mij bevalt ook uitstekend :Y
pi_111123069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb je veel aan met dit weer, een cabrio.

Gelukkig heeft een cabrio ook een dak.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:01:18 #24
182073 invine
blablabla etc.
pi_111123189
* invine gaat ontslag nemen!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_111123514
overname. tja.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:11:39 #26
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111123517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft een cabrio ook een dak.
Zeg, moet jij nu niet ergens boven de Bermuda-driehoek vliegen ofwa? :9

Ik mag dalijk in een Renault Laguna naar een dorp kwartier rijden bij Franeker.
#26 || Luciano da Silva
pi_111123533
Dat is nog eens lekker cashen voor de directeuren.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:12:10 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111123540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef invine het volgende:
* invine gaat ontslag nemen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:11 schreef mothergoose het volgende:
overname. tja.
Huh wat?
#26 || Luciano da Silva
pi_111123574
check je mail joppie.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:14:17 #30
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111123604
Gelezen.

quote:
Vooralsnog zal Easy Way een zelfstandig opererende B.V. blijven en er zal dus niets voor je veranderen.
Nou ja, als er niks veranderd dan is het toch prima?
#26 || Luciano da Silva
pi_111124780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zeg, moet jij nu niet ergens boven de Bermuda-driehoek vliegen ofwa? :9
Nee morgen rond deze tijd stap ik in!

Die directeuren zullen wel cashen, maar die waren sowieso al wel binnen denk ik. Gezien eentje een R8 en een RR sport rijdt, en dan moet je dat huis eens zien!
pi_111124859
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:14 schreef joppie_saus het volgende:
Gelezen.

[..]

Nou ja, als er niks veranderd dan is het toch prima?
Vooralsnog niet.... Ben benieuwd hoe EW er over een jaar voor staat.

Trouwens wel een beetje vreemd dat we daar niet over zijn ingelicht, in de trant van een mailtje met 'we worden binnenkort overgenomen'. Er veranderd dan wel niets, maar toch.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:58:10 #33
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111125076
Ach ja, toont de transparantie maar weer eens aan. Met ASA heb ik bepaald geen goede ervaringen, dus ik ben benieuwd wat er met EW gebeurd.
#26 || Luciano da Silva
pi_111126034
Hmmm, voor ik bij EW werkte deed ik altijd losse baantjes via ASA. Beviel mij best goed eigenlijk en veel leuke dingen gedaan.
pi_111126237
De tering, net even gestopt bij een pompstation, niks aan het handje. Wil ik hem weer starten... doood.... Even het instructie boekje lezen wat dat symbool betekend. Lekker kut dit.
pi_111126374
Ik moet ook zeggen dat ik weinig binding met EW heb. Ik vind het werk niet vervelend om te doen en het is lekker flexibel, maar met het bedrijf heb ik helemaal niks.
Bij mijn vorige baan, groenteman bij de AH, had ik dat wel. Het werk was ik na een tijdje wel zat, maar door collega's en aardige leiding ben ik daar nog best lang blijven hangen en zette ik me ook wel in, niet omdat het werk zo leuk was, maar omdat ik vond dat ik dat verplicht was aan de andere mensen. Heb ik totaal niet bij EW eigenlijk, ik zorg dat ik niet in de problemen kom met schade en ben denk ik best representatief (meer dan de collega's die ik wel eens zie lopen :') ), maar dan houdt het wel op.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef S-RS het volgende:
De tering, net even gestopt bij een pompstation, niks aan het handje. Wil ik hem weer starten... doood.... Even het instructie boekje lezen wat dat symbool betekend. Lekker kut dit.
Wat voor auto?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:28:44 #37
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111126531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, voor ik bij EW werkte deed ik altijd losse baantjes via ASA. Beviel mij best goed eigenlijk en veel leuke dingen gedaan.
Die in Groningen was echt ruk. Ze dropten bij steeds bij de Bijenkorf terwijl ik toch elke keer zei dat niet te willen doen.
#26 || Luciano da Silva
pi_111126667
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Panthera. het volgende:

Wat voor auto?
Opel combo. Het instructie boekje zegt dat het iets te maken heeft met de start onderbreking. Net even geprobeert met de andere sleutel en dan knippert dat lampje niet. Dus zo even proberen of dir het doet. Er staat ook een groepje buitenlanders naast de auto een joint te roken. Faaaaaacking irritant....
pi_111126717
Jaaa hij loopt! :D
pi_111126719
quote:
Graag informeer ik je over de recent afgeronde overname van Easy Way B.V. door ASA,
SPOILER
Hebben ze goed bekeken, die directeuren.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_111126748
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef S-RS het volgende:

[..]

Opel combo. Het instructie boekje zegt dat het iets te maken heeft met de start onderbreking. Net even geprobeert met de andere sleutel en dan knippert dat lampje niet. Dus zo even proberen of dir het doet. Er staat ook een groepje buitenlanders naast de auto een joint te roken. Faaaaaacking irritant....
Er zitten geen andere knoppen oid bij de sleutels, of een kastje ergens op of onder of naast het dashboard?

Edit, laat maar :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef mergbot het volgende:

[..]

Hebben ze goed bekeken, die directeuren.
Denk het ook ja. In principe zijn hun vaste kosten bijna niks. Afgaande op de prijzen die ze vragen en het loon dat ik krijg, is de marge ook zeer gezond te noemen. Denk dat het een best leuk bedrag is dat ze vangen.
pi_111126925
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die in Groningen was echt ruk. Ze dropten bij steeds bij de Bijenkorf terwijl ik toch elke keer zei dat niet te willen doen.
Ik heb echt leuke dingen gedaan hoor. Kaartjes controleren in De Kuip bij de bekerfinale Twente - Heerenveen (en dan tijdens de wedstrijd lekker tussen de Heerenveen-fans meekijken naar de wedstrijd) was wel het leukst :7
Ook nog een Heerenveen-shirt aan overgehouden :')
pi_111128333
@S-RS
Gelukkig doet hij het weer. Heb je stiekem de sleutel gesloopt ;)?

Ik vindt het trouwens wel vreemd, dat mailtje. Vorige week had ik mij sollicitatie bij B. Schaarsberg. Toen is er niks over gezegd.
Heb mijn eerste rit prima overleefd. Die Vivaro, het is met 90pk een beetje behelpen maar als je eenmaal op gang bent rijdt heb best aardig. Beter dan ik van te voren had verwacht!
In Putten kwam ik als derde op locatie aan. De twee voor min waren al ruim een uur aan het wachten. Gek genoeg kon ik als eerste weer terug. Voor de Vivaro kon een andere brug gebruikt worden hadden ze het dacht ik over.
De koffie en chocomelk waren daar overigens prima!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:22:48 #44
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111131471
Zo, auto afgeleverd in Ried, vlakbij Franeker. Nu op station Franeker wachtend op de trein.
#26 || Luciano da Silva
pi_111131836
@gehaktstavenenzo
Ja heb even op de sleutels staan dansen :P Maar wel gaar!

Sta nu stil achter op het spoor bij putten bij de bandenwissel plaats. Er is er daar eentje voorgesprongen een paar uur geleden. En we zouden weer door kunnen rijden. Maar we staan alweer 10 minuten stil...
pi_111131870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:22 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, auto afgeleverd in Ried, vlakbij Franeker. Nu op station Franeker wachtend op de trein.
Als je nou 2 uur eerder was, toen stond ik op station Franeker ;)
pi_111131927
@S-RS Zat net in de trein vanuit Leeuwarden naar Wolvega, op weg naar huis. Stond inderdaad dat er 'verderop' een aanrijding met een persoon was.
pi_111132031
Hmm, vandaag de hele dag beschikbaar, maar 1 kort ritje van bodegraven naar rdv. Zelf toen ik half 12 belde hadden ze niks, ook niet in de buurt :(
pi_111133260
Ik had ook last van de aanrijding. Ik zat al in de trein via deventer, maar toen zei de machinist dat het spoor weer was vrijgegeven, dus kon iedereen weer via zwolle. Nu terug opweg naar Leeuwarden!
pi_111133325
Altijd feest die aanrijdingen..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:30:11 #51
182073 invine
blablabla etc.
pi_111134025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

[..]

Huh wat?
Haha nee niet vanwege de overname, ben er wel klaar mee en ga stage lopen volgend jaar :) Dus vind het een mooi moment om te stoppen en na mijn stage iets anders te zoeken.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:30:22 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111134028
Drie uurtjes vandaag. Deze week totaal 15 uur gemaakt ofzo. Mooi begin.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:31:10 #53
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111134066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:30 schreef invine het volgende:

[..]

Haha nee niet vanwege de overname, ben er wel klaar mee en ga stage lopen volgend jaar :) Dus vind het een mooi moment om te stoppen en na mijn stage iets anders te zoeken.
Ah precies.
#26 || Luciano da Silva
pi_111134349
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef dery1990 het volgende:
Ik had ook last van de aanrijding. Ik zat al in de trein via deventer, maar toen zei de machinist dat het spoor weer was vrijgegeven, dus kon iedereen weer via zwolle. Nu terug opweg naar Leeuwarden!
Dan zaten we in de zelfde trein. Zat ook in die richting Leeuwarden. Heb je niet zien lopen :P
pi_111135074
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dan zaten we in de zelfde trein. Zat ook in die richting Leeuwarden. Heb je niet zien lopen :P
Haha, zat in het achterste treinstel met m'n mooie easyway tas, niet te missen!
pi_111135250
Zou wel leuk zijn als ze nog even bellen voor maandag, anders volgende week geen uurtjes voor mij.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:01:09 #57
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111135258
Easyway-tas :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111135402
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef joppie_saus het volgende:
Easyway-tas :')
Perfect voor dit werk, er past precies een klembord in!
pi_111135500
Die past ook precies in een eastpak rugzak :P
pi_111135604
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef Rubenr3 het volgende:
Die past ook precies in een eastpak rugzak :P
De EW-tas is vol na het klembord, dus dat is precies een mooi handzaam formaat!
pi_111135676
Ik neem altijd een hele lading zooi mee om de treinreis wat aangenaam te maken :P Dat past nooit allemaal in die EW tas
pi_111135779
Ik heb genoeg aan een smartphone en mp4-speler :P Verder nog wat te eten en te drinken natuurlijk, maar dat kan zelfs de EW-tas nog wel aan!
pi_111135870
Ik denk overigens n.a.v. het mailtje van vandaag dat er wel degelijk dingen gaan veranderen, alleen dat ze ons daar niks over gaan vertellen (onder meer om onrust onder personeel te voorkomen). Ik heb dit meegemaakt bij mijn vorige baantje, daar werden we ook overgenomen. Maar nee hoor, er gebeurt niks. Gevolg paar maanden later; 30+ filialen gesloten (van ongeveer 200) en totaal andere werkomstandigheden.

Er zullen genoeg mensen die de mail wel geloven, maar denk je nou serieus dat er niks verandert als je wordt overgenomen door een uitzendbureau? EW is nu ookal een soort uitzendbureau, maar dan alleen met chauffeurs. Met deze overname breiden ze heel snel hun personeelsbestand uit, en kunnen ze tegelijkertijd ons op den duur in gaan zetten voor andere opdrachten. Dit zal nog niet op de hele korte termijn te merken zijn maar reken erop dat er over een jaar al een hoop dingen anders zijn.
pi_111135892
Vaak gaat de laptop en een tijdschrift mee, en soms nog wat schoolwerk.
pi_111135985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Viezze het volgende:
Ik denk overigens n.a.v. het mailtje van vandaag dat er wel degelijk dingen gaan veranderen, alleen dat ze ons daar niks over gaan vertellen (onder meer om onrust onder personeel te voorkomen). Ik heb dit meegemaakt bij mijn vorige baantje, daar werden we ook overgenomen. Maar nee hoor, er gebeurt niks. Gevolg paar maanden later; 30+ filialen gesloten (van ongeveer 200) en totaal andere werkomstandigheden.

Er zullen genoeg mensen die de mail wel geloven, maar denk je nou serieus dat er niks verandert als je wordt overgenomen door een uitzendbureau? EW is nu ookal een soort uitzendbureau, maar dan alleen met chauffeurs. Met deze overname breiden ze heel snel hun personeelsbestand uit, en kunnen ze tegelijkertijd ons op den duur in gaan zetten voor andere opdrachten. Dit zal nog niet op de hele korte termijn te merken zijn maar reken erop dat er over een jaar al een hoop dingen anders zijn.
Dan is het heel simpel, dan ben ik weg :)
pi_111136115
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dan is het heel simpel, dan ben ik weg :)
Ach ik wacht rustig af, de Gamma waar ik werk is dit jaar ook overgenomen en dat is ook niet verkeerd geweest. Ik geef het wel een kans.
pi_111136181
Ik geef het ook zeker wel een kans, al is het maar omdat ik de komende tijd steeds minder beschikbaar kan zijn en vanaf augustus t/m januari waarschijnlijk helemaal niet (als ik een stage kan fixen). Ben wel benieuwd hoe alles gaat, zeker de communicatie met het personeel. Dat ontbreekt nog wel eens wat aan.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:30:57 #68
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111136381
Nou ja, zolang EW zelfstandig blijft werken als zusteronderneming hoeft er niet veel te veranderen.

Ik heb voor maandag trouwens Winschoten - Wieuwert in een Caddy, en that's it. Jeej :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111136625
Iedereen emigreren naar Autoreset :P
pi_111136659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Haha, zat in het achterste treinstel met m'n mooie easyway tas, niet te missen!
Ik zat ook in het achterste treinstel, maar dan in de voorste coupé. En ja, ook met een easyway tas! ^O^
pi_111136695
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja, zolang EW zelfstandig blijft werken als zusteronderneming hoeft er niet veel te veranderen.

Ik heb voor maandag trouwens Winschoten - Wieuwert in een Caddy, en that's it. Jeej :')
Ik heb voor maandag helemaal niks :(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:41:53 #72
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111136773
Dinges aan de telefoon zei dat ze in Wieuwert nogal laat zijn met het doorbellen van de ritten, dus ze verwachtte aardig wat spoedjes nog maandag ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_111136830
Laatste keer dat ik gebeld werd voor een spoedje was het ook Wieuwert idd. Hopen dat ze me maandag weten te vinden :P
pi_111137290
Zojuist gebeld voor maandagavond. Moet om 17:30 in Sneek een Astra SW ophalen voor wederom een bandenwissel. Heeft iemand enig idee tot hoe laat die locatie in Putten geopend is, eigenlijk?
Gelukkig is het ophaal/aflever adres op goede loopafstand van station Noord.

[ Bericht 4% gewijzigd door gehaktstaaf123 op 04-05-2012 18:12:23 ]
pi_111137407
Ik zou die klantnaam maar even weghalen, wordt hier niet zo gewaardeerd. Ze zijn daar in Putten mooi lang open. Was er laatst om een uur of 7-half 8. Denk tot een uur of 9-10 dat ze open zijn.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:01:46 #76
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111137414
Boeiend tot hoe laat dat bedrijf open is. Je komt heus niet voor een dichte deur te staan en als je te lang weg blijft bellen ze je op waar je blijft.

En inderdaad, klantnamen weghalen. Staat niet voor niets duidelijk in de OP aangegeven.
#26 || Luciano da Silva
pi_111137557
Vandaag weer een lange dag gehad. Moest mijn laatste auto ophalen in Amsterdam en brengen naar weidum. Een gat ergens in Friesland. En er wat een gat in mijn planning. Ik moest anderhalf uur wachten onderweg, omdat ik pas om drie uur terecht kon.

Nadat ik onderweg een tijdje gewacht had kwam ik om kwart voor drie aan op het adres. Ik had stiekem hoop dat de CP al aanwezig zou zijn, en hij me weg kon brengen. Dat zou weer een uur schelen. Maar helaas, geen CP aanwezig.

Ik wachten tot drie uur in die VW Golf, aangebeld, nog steeds niemand. Dus maar weer wachten. Half vier EW maar eens gebeld. Of ik de CP zelf mocht bellen. Was goed, geen gehoor helaas. EW teruggebeld, sleutels mochten met contract in de brievenbus. Zelf nog gewacht Tot kwart over vier, toen ging de bus pas, maar nog steeds niemand aanwezig. Heb ik zo'n beetje drie uur zitten wachten op niets.

Met de bus naar Leeuwarden, zit ik daar in de trein, belt de CP mij terug. Had inmiddels al twee voicemails ingesproken, mobiel en thuis, maar hij had geen idee wat er aan de hand was. Ik hem alles nog eens uitleggen, maar volgens mij snapt ie er alsnog geen reet van... Domme Fries!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:09:02 #78
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111137615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:06 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik hem alles nog eens uitleggen, maar volgens mij snapt ie er alsnog geen reet van... Domme Fries!
Dan moet je ook duidelijker uitleggen.

Die Fries waar ik vanmiddag was snapte het precies.
#26 || Luciano da Silva
pi_111137816
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef joppie_saus het volgende:
Dinges aan de telefoon zei dat ze in Wieuwert nogal laat zijn met het doorbellen van de ritten, dus ze verwachtte aardig wat spoedjes nog maandag ;)
Idd veel spoedjes uit Wieuwert... die A4 cabrio vandaag kwam daar ook weg. Moest naar een dealer in Haarlem. Die jongens daar nog ff grappen of ik het pedaaltje wel goed heb ingedrukt :7
pi_111138320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:06 schreef Kevindinhinho het volgende:
Half vier EW maar eens gebeld. Of ik de CP zelf mocht bellen. Was goed, geen gehoor helaas. EW teruggebeld, sleutels mochten met contract in de brievenbus. Zelf nog gewacht Tot kwart over vier, toen ging de bus pas, maar nog steeds niemand aanwezig. Heb ik zo'n beetje drie uur zitten wachten op niets.
Had je het nummer van de CP gewoon in je ritinfo? Dan had ik allang gebeld, ik regel dat nooit via EW.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:05:22 #81
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111139500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Had je het nummer van de CP gewoon in je ritinfo? Dan had ik allang gebeld, ik regel dat nooit via EW.
Dat dus. Als het via EW moet duurt alles tien keer langer. Stukje eigen initiatief.
#26 || Luciano da Silva
pi_111139620
Het nummer staat niet voor niets op je transportinfo :Y
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:19:17 #83
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111140132
Nou ja, weten we in ieder geval wie er geen contractverlenging krijgt.
#26 || Luciano da Silva
pi_111140693
:')

Wel altijd irritant als je ze vertelt dat je een half uur later dan de opdrachttijd van één uur bent, of dat een probleem is. Waarop de CP antwoordt dat hij je tussen 2 en 4 verwachtte.
pi_111140734
Inderdaad, als het in de ritinfo staat... Ik had een keer een rit van Schiedam naar Wieuwerd (enige rit van de dag), volgens de ritinfo om 14.00 ophalen, dus dan zou ik achterlijk laat thuis zijn. Stond ook het nummer van de CP bij, die opgebeld en mooi afgesproken om de auto om 12.00 op te halen.
pi_111144851
Heb laatst een kleine woordwisseling gehad met een niet nader te noemen dame van de belafdeling van EW, en dacht even aardig te doen. Heb dinsdag nog zonder te vragen gebeld, kan me echt niets schelen. Met dat telefoontje van vandaag wilde ik aansturen op dat ik die sleutels in de brievenbus mocht gooien, wat eindelijk ook gelukt is
pi_111145090
Ja, als de CP niet opneemt én er niet is bel ik ook EW wel even.
pi_111177116
Ik moet maar eens opzoeken hoeveel ik deze week heb gedraaid. Denk dat ik makkelijk aan de 30 uur kom.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, als de CP niet opneemt én er niet is bel ik ook EW wel even.
Zou ik ook doen, maar ik laat het noodnummer lekker met rust.
Zoeken ze de volgende dag maar uit.
  zondag 6 mei 2012 @ 20:20:51 #89
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111219017
Waarom zou je het noodnummer bellen? :') Die heb je echt niet nodig.

Morgen om half acht in de trein, lekker hoor op maandagmorgen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111231419
Ik heb 1 keer het noodnummer gebeld. Had college tot 6 uur, dus ritjes op de site laten zetten zonder telefoontje en dan de volgende ochtend ff bellen om te bevestigen.
Alleen ze hadden rit 1 op een uur OV vanaf mijn huis laten beginnen, terwijl rit 2 op 5 minuten lopen van huis was :') ov tussendoor had niks uitgemaakt qua tijd, was zelfs ook korter als jet omgedraaid zou zijn.

Dus toen het noodnummer gebeld of ik het om mocht draaien. Mocht niet trouwens
  maandag 7 mei 2012 @ 00:13:42 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111233312
Ik heb het noodnummer gebeld toen 's avonds om 22u mijn portemonnee, telefoon en alles gejat was en ik dus de volgende dag niet kon werken.
#26 || Luciano da Silva
pi_111239850
Toch nog gebeld voor een spoedje, Rotterdam - Groningen in een fiat scudo 9 persoons bus.
pi_111245660
Morgen lekker lange werkdag. Vlaardingen - oldenzaal en langeveen(?) - Meerkerk. Eens kijken wat voor autootjes in mag besturen en waar in godsnaam langeveen ligt.
pi_111245971
Maar dit is wel prima. Nergens schade noteren, eerste rit in een Alfa 159 met 2.4JTD (200pk), vervolgens een Mazda 6.
pi_111246078
Damn, die 159 wil ik ook rijden :9~
pi_111246251
Hallo, even voorstellen: ik ben vorige week als Hiker aangenomen bij Easy Way en nu een van de collega's. Kan iemand me toevoegen aan de topicstart? Regio Eindhoven :)
Worden jullie vaak gebeld voor halve dagen? Ik heb morgenmiddag / avond op beschikbaar staan, benieuwd of ze nog bellen. Anders hopelijk woensdag, dan wel de hele dag beschikbaar.
pi_111246344
Halve dagen ben ik nog nooit voor ingepland, hele dagen hebben ze bij mij vaak al moeite mee.
pi_111246860
Ik heb regelmatig dagen dat ik college tot 10.00 heb, dan wil het nog wel eens lukken om ritten te fixen, maar alleen 's middags is mij nog nooit gelukt.
pi_111248119
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:48 schreef pimknops het volgende:
Hallo, even voorstellen: ik ben vorige week als Hiker aangenomen bij Easy Way en nu een van de collega's. Kan iemand me toevoegen aan de topicstart? Regio Eindhoven :)
Worden jullie vaak gebeld voor halve dagen? Ik heb morgenmiddag / avond op beschikbaar staan, benieuwd of ze nog bellen. Anders hopelijk woensdag, dan wel de hele dag beschikbaar.
Hier ook regio Eindhoven, welkom. Ben zelf ook nog nooit gebeld als ik alleen een middag / avond beschikbaar stond. Hele dagen daarentegen heb ik de laatste tijd wel aardig wat werk mee gehad in onze regio :).
pi_111248886
Werd net nog gebeld voor een spoedje ook nog :D alleen duurt het te lang voordat ik op locatie ben, dus hij gaat naar iemand anders ;(
pi_111249108
pff. Dikke auto's daar.
Afgelopen vrijdag had ik mijn eerste rit. Stond die dag volledig beschikbaar, kreeg een Vivaro met 90pk mee. Vandaag had ik alleen middag en avond beschikbaar, heb nog een bandenwissel straks. Moet om half 6 in Sneek zijn, dan een retourtje Putten en dan weer terug naar Leeuwarden.
pi_111249890
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Werd net nog gebeld voor een spoedje ook nog :D alleen duurt het te lang voordat ik op locatie ben, dus hij gaat naar iemand anders ;(
Toch niet, ik gaat richting Charlois!
pi_111252990
Had vandaag 2 ritten, maar de 2e ging een beetje mis.
In Almere bleek mijn auto niet op de zaak te staan, maar in Amsterdam. In overleg met EW dus naar Amsterdam gegaan om op te halen. Kostte wel een berg tijd, maar is goed voor de uren.

Was wel meer mis daar, een andere hiker had een kapotte auto en moest wachten op de wegenwacht. Weer een ander had hetzelfde probleem als ik had.
pi_111253157
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
pff. Dikke auto's daar.
Afgelopen vrijdag had ik mijn eerste rit. Stond die dag volledig beschikbaar, kreeg een Vivaro met 90pk mee. Vandaag had ik alleen middag en avond beschikbaar, heb nog een bandenwissel straks. Moet om half 6 in Sneek zijn, dan een retourtje Putten en dan weer terug naar Leeuwarden.
Ik had zaterdag mijn eerste bandenwissel ooit, met een Vivaro. Dikke prima, 370km rijden en maar iets meer dan een uur ov-tijd. Was tevens mijn eerste zaterdagrit ooit, in bijna 2 jaar EW.
pi_111255218
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik had zaterdag mijn eerste bandenwissel ooit, met een Vivaro. Dikke prima, 370km rijden en maar iets meer dan een uur ov-tijd. Was tevens mijn eerste zaterdagrit ooit, in bijna 2 jaar EW.
Vullen jullie altijd je beschikbaarheid in voor het weekend? Ik heb wel eens gelezen dat je dat niet hoeft te doen, maar als je op niet beschikbaar staat, word je dan wel gebeld indien er wat is in het weekend?
  maandag 7 mei 2012 @ 17:44:21 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111255238
Nee, ze bellen alleen mensen die een groen vinkje hebben staan want die kunnen sowieso werken anders vul je dat niet in.
#26 || Luciano da Silva
pi_111255542
Hele dag wachtend op een telefoontje... mis ik de oproep, rit is nu al vergeven :'(
pi_111256762
Ik ga voortaan spoedjes die om 3 uur worden doorgebeld niet meer aannemen, wat een teringzooi op de weg zeg :')
Ach ja, centjes..
pi_111257039
Tijdens de spits moet je in de trein naar huis zitten inderdaad :P Die file's wil je echt niet in zitten.
pi_111257421
Als je kán zitten wel ja :P
pi_111258063
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je kán zitten wel ja :P
Dat is ook nog wel eens een probleem ja :P
pi_111262192
In Eindhoven was het zitten in de trein geen probleem, ik werd net gebeld en mijn ringtone is het Hand in hand :7
pi_111262333
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

370 km voor een bandenwissel? Wtf dan :P Elke stad heeft toch wel een profile ofzo?
  maandag 7 mei 2012 @ 21:01:18 #114
357943 Kevindinhinho
Videokiller
pi_111263506
Zeer waarschijnlijk moest hij naar Putten, waar al deze heerlijk rijdende, gloednieuwe en peperdure auto's naar toe gebracht moeten worden. Moest je toevallig vanuit ten Post werken?
pi_111267964
Nee, Middelstum.
pi_111268780
Ik heb morgenavond ook een bandenwissel. Dacht eigenlijk dat ze aan de telefoon een plaatsje hier in de buurt noemde, maar blijkt het tegen de Duitse grens te zijn(Minimaal 2 uur reizen) :') . Volgensmij was ze ook overtuigd dat het dat plaatsje in de buurt was, want ze had het over de laatste bus en eventueel eigen vervoer. Dan richting Putten(1,5 uur), uur wachten en weer terug. Gaat een latertje worden, dag erna ook nog een tentamen, komt helemaal goed :P

Eindelijk weer eens werk :D
pi_111269759
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:42 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

370 km voor een bandenwissel? Wtf dan :P Elke stad heeft toch wel een profile ofzo?
Zo'n Vivaro rijd ook zeker niet slecht hoor, voor een bus. Maar een schril contrast tegenover een Mazda6 en een Alfa Romeo 159 2.4JTDm!

Over de bandenwissels. Afgelopen vrijdag heb ik met een Vivaro ook zo'n 350km afgelegd voor een bandenwissel in Putten. Vandaag in een Astra iets van 300km. Denk dat de opdrachtgever daar een contract mee heeft. Volgens mij gebeuren alle bandenwissels van dat bedrijf daar.

Overigens viel die Astra H SW 1.3CDTI me dik tegen. Zo traag als wat en weinig souplesse. Mijn vader heeft een Zafira 1.9CDTI 120pk. Had het verschil van 30pk en bijna 300kg minder gewicht veel kleiner verwacht. Maar de Zafira is een auto die vlot en soepel met het verkeer mee komt en het nodige over heeft. In deze Astra moest je zo'n beetje constant terugschakelen en planken.
pi_111269935
Ik vond zo'n Vivaro echt een ramp, dat ding zwalkt over de weg.. Nee doe mij dan maar een Caddy (wel met TDI, die SDI kun je nog beter duwen..)
pi_111271800
Ik heb een keer een Vivaro 2.5CDTI met 145pk en full-options gereden, was prima te doen.

Morgen OV van Oldenzaal naar Langeveen wordt drama zo te zien :') ik heb een optie om 10.56 (wat betekent dat ik midden in de spits anderhalf uur heb voor 200km) of om 12.56 (wat betekent dat ik mezelf minimaal een uur lang moet vermaken in het altijd geile Oldenzaal en daarna 180km in anderhalf uur moet afleggen om de in de ritinfo aangegeven 16.00 op de feestlocatie te halen).

Ach ja, ze zitten daar tot 17.00 weet ik uit ervaring. Moet goed komen en uurtjes :9
  maandag 7 mei 2012 @ 23:38:44 #120
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111272468
Zitten in de trein? Ik heb nog een hele stapel eerste klas dag kaarten liggen die nog een half jaar geldig zijn dus als ik in de spits terug moet gebruik ik die :9
#26 || Luciano da Silva
pi_111272594
Hoe kom je aan al die eerste klas kaarten? :P
  maandag 7 mei 2012 @ 23:42:38 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111272617
Opa die bij het spoor werkte vroeger, altijd handig :9
#26 || Luciano da Silva
pi_111272690
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een keer een Vivaro 2.5CDTI met 145pk en full-options gereden, was prima te doen.

Morgen OV van Oldenzaal naar Langeveen wordt drama zo te zien :') ik heb een optie om 10.56 (wat betekent dat ik midden in de spits anderhalf uur heb voor 200km) of om 12.56 (wat betekent dat ik mezelf minimaal een uur lang moet vermaken in het altijd geile Oldenzaal en daarna 180km in anderhalf uur moet afleggen om de in de ritinfo aangegeven 16.00 op de feestlocatie te halen).

Ach ja, ze zitten daar tot 17.00 weet ik uit ervaring. Moet goed komen en uurtjes :9
Kan je niet in een grotere plaats halverwege stoppen (ik heb geen idee waar Langeveen ligt)?
  maandag 7 mei 2012 @ 23:46:26 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111272780
Langeveen is een dorp op de grens met Duitslands in de driehoek Vroomshoop - Ommen - Hardenberg. Dat laatste zou een optie tot stoppen kunnen zijn, anders doorrijden naar Apeldoorn. Opties zat in ieder geval, als snap ik wel dat je met een EW auto liever even niet gaat shoppen.

Ik heb ook een keer zoiets gehad, maar toen moest ik nog anderhalf uur in Groningen doorbrengen. EW gebeld en ik mocht thuis anderhalf uur doorbetaald zitten niksen :+
#26 || Luciano da Silva
pi_111272810
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Kan je niet in een grotere plaats halverwege stoppen (ik heb geen idee waar Langeveen ligt)?
Niet echt, Langeveen ligt vlakbij, ik moet met een bus en dan ergens in the middle of nowhere overstappen op een buurtbusje.
pi_111272895
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef joppie_saus het volgende:
Langeveen is een dorp op de grens met Duitslands in de driehoek Vroomshoop - Ommen - Hardenberg. Dat laatste zou een optie tot stoppen kunnen zijn, anders doorrijden naar Apeldoorn. Opties zat in ieder geval, als snap ik wel dat je met een EW auto liever even niet gaat shoppen.

Ik heb ook een keer zoiets gehad, maar toen moest ik nog anderhalf uur in Groningen doorbrengen. EW gebeld en ik mocht thuis anderhalf uur doorbetaald zitten niksen :+
Om die auto om 9.00 op tr halen en dan om 12.30 eens af te leveren is ook weer zoiets :P
  maandag 7 mei 2012 @ 23:52:11 #127
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111273019
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Om die auto om 9.00 op tr halen en dan om 12.30 eens af te leveren is ook weer zoiets :P
Klopt, maar ik heb wel eens tijden die nergens op slaan :') Keer een rit van een uur rijden; ophalen om 13u afleveren na 1530u. Nou ja prima, ik vermaak me wel _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_111273157
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb wel eens tijden die nergens op slaan :') Keer een rit van een uur rijden; ophalen om 13u afleveren na 1530u. Nou ja prima, ik vermaak me wel _O-
In principe heb ik morgen ophalen om 9 uur, verder geen tijd, dus het zou kunnen :+
Alleen lijkt het me op een of andere manier niet de meest verstandige optie om een uur in die auto te gaan chillen :')
  maandag 7 mei 2012 @ 23:56:18 #129
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111273202
Och, ik heb een keer in een auto van EW liggen tukken :') Moest tijd doden....
#26 || Luciano da Silva
pi_111273207
Achja, zo had ik vorige week dat ik 2 uren door Tilburg mocht lopen :P Heb heerlijk bij de subway gezeten!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:59:39 #131
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111278473
Ik heb nog twee spoedjes vandaag: Groningen - Sneek, Sneek - Breda
#26 || Luciano da Silva
pi_111279893
Ritje te gekregen voor vanmiddag, naar een afgelegen locatie ergens midden in een bosgebied. Terugreis met ov net geen 4 uur :o En het is maar 130 kilometer....
.
pi_111280103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Ritje te gekregen voor vanmiddag, naar een afgelegen locatie ergens midden in een bosgebied. Terugreis met ov net geen 4 uur :o En het is maar 130 kilometer....
Heb nog nooit gehad dat ik niet afgezet ben door de klant als ik echt in de middle of nowhere een auto af moest leveren.
pi_111280382
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:15 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Heb nog nooit gehad dat ik niet afgezet ben door de klant als ik echt in de middle of nowhere een auto af moest leveren.
Meestal word ik ook wel afgezet, maar dit is zo'n locatie waar je moet legitimeren, beveiligingscontrole etc voordat je het terrein op mag :P . Die bewakers gaan je meestal niet even bij de bus afzetten, die mogen hun hokje niet uit.
.
pi_111280581
Zo ken ik er ook wel een paar. Welke plaats? :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:39:20 #136
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_111282879
Morgen een hele nieuwe klant weg brengen, even nog beter mijn best doen dus. :)
Staat jammer genoeg geen auto bij, dus dat wordt een verrassing.
pi_111283886
Toch maar ff chillen op een parkeerplaats, stond dik in de file en ben er nu bijna, dus kan wel ff denk ik :P
pi_111284198
Misschien kan je deze bon gebruiken? Gratis koffie bij Shell t/m 20 mei :)
http://www.gratiz.nl/javascript-voucher_shell-koffie.pdf
pi_111285466
Die gaat hier de tas in :P
pi_111285580
Superchill, dat soort acties zijn wel welkom! :7
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:08:41 #141
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111286021
Ik zit nu bij een uitzendbureau in Sneek met drie werknemers te klieren. Moet wachten op de berijder van de auto. Gaat nergens over hier _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_111286782
Ik moest gisteravond een Astra ophalen in Sneek. Zat een TomTom in, dus ik dacht, hoef ik mijn telefoon ook niet te gebruiken. Begint dat ding mij in het Fries te zeggen waar ik heen moet 8)7 . Eerste mogelijkheid dus maar genomen om mijn telefoon aan het raam te hangen.
pi_111286857
Haha, relaxed :P
Ik ben nu in Oldenzaal, versta ook geen reet van wat ze zeggen :D nu maar hopen dat de buurtbuschauffeur geen behoefte heeft aan een gesprek straks, zou ook zo lullig zijn als ik geen antwoord kan geven :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:34:14 #144
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_111286861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch maar ff chillen op een parkeerplaats, stond dik in de file en ben er nu bijna, dus kan wel ff denk ik :P
Haha overstappen van lijn 64 in Geesteren naar een buurtbusje ? Het is echt de middle of nowhere inderdaad, Langeveen. Ben je er wel gekomen?
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_111286936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:34 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Haha overstappen van lijn 64 in Geesteren naar een buurtbusje ? Het is echt de middle of nowhere inderdaad, Langeveen. Ben je er wel gekomen?
Ik sta nu op het station van Oldenzaal, volgens 9292 moet ik met de 64 naar iets met de naam Tubbergen en daar naar buurtbus 591. Die zowaar voor de deur stopt!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:39:28 #146
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_111287044
Ah ja, da's waar ook. Mocht je ergens vast komen te zitten ben ik altijd bereid je te helpen. Speelt zich allemaal af op ongeveer 5-10 kilometer van m'n huis :)
Ik hoop voor je dat je met je OV-kaart kunt inchecken in de buurtbus. Ik had er laatst een hier in de buurt waar dat niet kon.. |:(
pi_111287305
Voorlopig zit ik in de 64, so far so good! Als ik eenmaal in dat buurtbusje zit zal het ook wel goedkomen, heb nog nooit eentje gehad waar ik niet in kwam :P
Buschauffeur houdt btw wel van doorrijden, crosst lekker met minimaal 50 door bochten die je in de auto al met 40 zou nemen :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:49:58 #148
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_111287460
Mijn vriendin gaat ook altijd met de 64 en die klaagt daar ook over.. toeval of ?
pi_111288562
Ik denk het niet :')
Weet niet of je de weg tussen Ootmarsum en Vasse kent, maar daar werd die bus vol in de begrenzer getrapt, totaal geen gas terug voor toch best onoverzichtelijke bochten.... Gelukkig zit ik nu in de 591, zonder problemen :P
Volgens 9292 moet ik overstappen, volgens de chauffeur niet, we gaan het meemaken!
pi_111291181
ik had bij die kratstoelpost op hun facebook gezet dat ie wel heel lelijk was en dat hebben ze verwijderd :') losers :')
pi_111292401
Denk dat ik een week oversla. Genoeg dingen te doen, en anders pak ik wel een spoedje :).
Ik zit deze maand toch al aan mijn 12 uur :P.

Laatst ben ik ook bij het station afgezet. Heel relaxed van de klant :). Genoeg hilariteit "Waar moet je heen?" Amsterdam :) (zit je tegen de duitse grens :P )
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:10:59 #152
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_111293047
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk het niet :')
Weet niet of je de weg tussen Ootmarsum en Vasse kent, maar daar werd die bus vol in de begrenzer getrapt, totaal geen gas terug voor toch best onoverzichtelijke bochten.... Gelukkig zit ik nu in de 591, zonder problemen :P
Volgens 9292 moet ik overstappen, volgens de chauffeur niet, we gaan het meemaken!
Hij zal 'm wel vaker rijden. Ik zou daar ook niet voluit gaan nee..
pi_111293510
Hebben jullie ook vaak de laatste tijd dat je gevraagd wordt om een kopie van je rijbewijs? Ik heb dat de laatste maand echt heel veel. Vind het geen probleem om me te legitimeren of een visitekaartje of kopie van mijn ritinfo achter te laten, maar vind het niet echt heel fijn om overal in Nederland maar een kopie van rijbewijs achter te laten.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:36:05 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111294059
Nee, alleen bij dat bedrijf met Seat's in Rotterdam en een keer in de haven.
#26 || Luciano da Silva
pi_111294070
Zijn er al mensen gebeld voor morgen? Ik sta (voor het eerst, vorige week aangenomen) een hele dag beschikbaar, had eigenlijk wel gehoopt dat ze vandaag zouden bellen!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:37:39 #156
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_111294125
Ja, morgen dagje locatiewerk in Amersfoort.
pi_111294205
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:22 schreef Chapelle het volgende:
Hebben jullie ook vaak de laatste tijd dat je gevraagd wordt om een kopie van je rijbewijs? Ik heb dat de laatste maand echt heel veel. Vind het geen probleem om me te legitimeren of een visitekaartje of kopie van mijn ritinfo achter te laten, maar vind het niet echt heel fijn om overal in Nederland maar een kopie van rijbewijs achter te laten.
Pas bij 1 bedrijf gehad, nu al een keer of 10 geweest en iedere keer moeten ze weer een kopie hebben :').
pi_111294674
Ik heb dat één keer gehad bij een schadebedrijf in Assen. Bij de 2e keer moest ik mijn rijbewijs afgeven, bij alle andere keren kreeg ik gewoon de sleutels.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:54:23 #159
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111294746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef pimknops het volgende:
Zijn er al mensen gebeld voor morgen? Ik sta (voor het eerst, vorige week aangenomen) een hele dag beschikbaar, had eigenlijk wel gehoopt dat ze vandaag zouden bellen!
Eerste keer moet je zelf even bellen dat je beschikbaar bent.
#26 || Luciano da Silva
pi_111295330
Oh echt? Waar staat dat dan weer?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:30:42 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111296305
Nergens maar dat is een advies wat ze je meegeven op je sollicitatie.
#26 || Luciano da Silva
pi_111296422
Wat een ramp op de weg... Ging 5 uur op de feeslocatie never nooit halen, dus mocht de auto droppen bij de schadehersteller in Houten. Nu op de bus aan het wachten, trein in Utrecht zal ook wel leuk worden :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:47:45 #163
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_111296941
Vandaag ritje van Leusden naar Haarlem in een Audi TT S Roadster.
Heerlijke wagen met net geen 280pk!
SPOILER
pi_111297032
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, morgen dagje locatiewerk in Amersfoort.
AR? Dan moet je morgen hoogstwaarschijnlijk met mij werken
pi_111297946
Wie heeft die volkswagen naar EW opgestuurd? Ik dacht dat we het met een a3 ofzo toch wel gehad zouden hebben...
pi_111298026
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:13 schreef maxmin het volgende:
Wie heeft die volkswagen naar EW opgestuurd? Ik dacht dat we het met een a3 ofzo toch wel gehad zouden hebben...
Hahahaha, die passat hè? WTF :?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:16:53 #167
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_111298067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

AR? Dan moet je morgen hoogstwaarschijnlijk met mij werken
Oei
pi_111298117
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:47 schreef guru033 het volgende:
SPOILER
Mooi hoor!
Nee.
pi_111298299
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:47 schreef guru033 het volgende:
SPOILER
*;
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:22:57 #170
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111298315
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:15 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahahaha, die passat hè? WTF :?
Godver :') Ik had een foto van mijn Swift moeten maken vandaag, had ik die kunnen insturen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111298407
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Godver :') Ik had een foto van mijn Swift moeten maken vandaag, had ik die kunnen insturen :')
Ik heb nog een stuk of 10 vivaro's op m'n telefoon staan. Binnenkort ook maar eens insturen dan :9
pi_111298600
Haha, mijn camper heb ik ook nog steeds niet opgestuurd :7
pi_111299247
Degene die hem heeft ingezonden heet dan ook Rick Koekebakker, dus daar kun je niet teveel van verwachten.
pi_111299483
Die Audi :9~
Ik had vandaag een Alfa 159, ook leuk met 2.4JTD en 200pk/400nm. Ga die ook maar insturen, heb ook nog een foto van een Seat Leon FR liggen van een tijdje terug en 2 Mercedes C Estate's
pi_111301833
Zit morgen weer thuis, denk dat ik zo langzamerhand toch maar naar een baantje met vastigheid ga zoeken. Die tijden dat ik 60/70 uur in een maand werkte zijn nu toch wel voorbij, terwijl ik nu 3 dagen in de week beschikbaar sta voor werk, en er maar nieuwe jongens uit mijn woonplaats aangenomen blijven worden. Heb trouwens binnekort een sollicitatiegesprek bij het grote kantoor in Houten voor een stage!
pi_111303731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef MuurStraat het volgende:
Degene die hem heeft ingezonden heet dan ook Rick Koekebakker, dus daar kun je niet teveel van verwachten.
Haha precies wat ik dacht.... :)
pi_111305002
De Alfa:

Heerlijke auto, zeker met die 200pk/400nm en automaat _O_ Ziet er ook schitterend uit, zowel van binnen als van buiten. Alleen jammer dat er een hele lelijke aftermarketradio in zat, ipv een mooie originele af-fabriek ;(
pi_111305404
Mooie bak!
Jammer van de radio, maar eigenlijk heb je die geen eens nodig met zo'n 5-pitter _O_
pi_111305543
Dat is ook weer waar, maar nog steeds verpest het wel het prachtige interieur :P
pi_111305650
Je hebt 'm toch hopelijk ook wel even flink de sporen gegeven? Ik had het wel geweten, even kijken of ie ook echt in 8,3 seconden naar de 100 wil ;)
pi_111305768
Ik heb niet met een klokje ernaast gezeten, maar het kwam wel in de buurt denk ik :P Het leukste was eigenlijk achter een inhalende vrachtwagen hangen en als ie dan eindelijk opzij ging vol in de kickdown :9
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:33:42 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111312333
Opzich had ik nog best die Swift in kunnen sturen. Geen cruisecontrol maar wel stoelverwarming :9
#26 || Luciano da Silva
pi_111312551
Nu ik er aan denk. Wij hebben in de carbio ook geen CC maar wel stoelverwarming :')

Wat trouwens extreem nutteloos is want je gebruikt dat hok toch alleen als het warm is en het leer al te heet is om op te gaan zitten :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:43:05 #184
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111312938
Zo'n MX-5 is anders ook niet gemaakt op mee op CC te rijden....
#26 || Luciano da Silva
pi_111313490
Elke auto is gemaakt om mee op de CC te rijden. Op de snelweg is het gewoon kudt en mis ik het. Maar zodra ik de snelweg afvlieg mis ik hem idd niet 8-)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:09:00 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111314390
Neem dat ding eens mee naar Groningen :+
#26 || Luciano da Silva
pi_111314450
Haha ja was ik al van plan als het lekker weer wordt :9
pi_111314546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef BAC92 het volgende:
Zit morgen weer thuis, denk dat ik zo langzamerhand toch maar naar een baantje met vastigheid ga zoeken. Die tijden dat ik 60/70 uur in een maand werkte zijn nu toch wel voorbij, terwijl ik nu 3 dagen in de week beschikbaar sta voor werk, en er maar nieuwe jongens uit mijn woonplaats aangenomen blijven worden. Heb trouwens binnekort een sollicitatiegesprek bij het grote kantoor in Houten voor een stage!
Gaaf, wat voor stage ga je er doen?
Ben op dit moment zelf ook voor een stage aan het kijken :)
pi_111317388
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gaaf, wat voor stage ga je er doen?
Ben op dit moment zelf ook voor een stage aan het kijken :)
Een meerwerkstage, als ik aangenomen word ga je in overleg met het bedrijf je stageopdracht bespreken.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:16:06 #190
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_111326638
Zometeen even Assen - Oldenzaal. Lekker chill ritje, uitgeslapen tot half 11 *;
pi_111330016
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 00:15 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Een meerwerkstage, als ik aangenomen word ga je in overleg met het bedrijf je stageopdracht bespreken.
Meerkerkstage of meewerkstage? :P
Bij mij op school zit er ook iemand bij het hoge gebouw in Houten, geen idee of het wat is. Maar dat je stage kunt lopen daar is zeker.
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:24:38 #192
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_111331476
Was wel klote rijden vanmorgen met de regen.
pi_111334231
Morgen een ritje voor een van de directeuren van EW. Ben benieuwd waar zij in rijden, geen auto in de ritinfo helaas.
Nee.
pi_111334751
Er stond hier laatst in de Universiteitskrant een artikel over een studentchauffeur die Richard Klinkhamer moest rijden (Richard Klinkhamer is een moordenaar die zijn vrouw heeft vermoord en daar een boek over heeft geschreven). Lijkt me toch niet zo'n prettige man om rond te rijden.
pi_111334881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Er stond hier laatst in de Universiteitskrant een artikel over een studentchauffeur die Richard Klinkhamer moest rijden (Richard Klinkhamer is een moordenaar die zijn vrouw heeft vermoord en daar een boek over heeft geschreven). Lijkt me toch niet zo'n prettige man om rond te rijden.
Ach, zolang je je werk doet en hem niet tegenspreekt zie ik geen probleem :P een moordenaar vermoordt niet random alle personen die hij tegenkomt hoor 8-)
pi_111335202
Daar zou ik ook niet bang voor zijn. :') Ik vind het gewoon een verachtelijk persoon.
pi_111335234
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Daar zou ik ook niet bang voor zijn. :') Ik vind het gewoon een verachtelijk persoon.
Ja, mee eens
pi_111335717
Zojuist gebeld onder college. Verborgen nummer, EW denk ik. Hoe gaan jullie hier altijd mee om?
pi_111335862
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:01 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zojuist gebeld onder college. Verborgen nummer, EW denk ik. Hoe gaan jullie hier altijd mee om?
Ik heb laatst een telefoontje van AR gewoon opgenomen onder hoorcollege.. Werd niet gewaardeerd, maar het was een vrij kort gesprek en ik wilde echt graag werken :P

Ik zou gewoon terugbellen, ookal hebben ze dat liever niet.
pi_111335993
Tijdens een college met 7 man is opnemen wel wat lastig.. Zal straks wel even terug bellen
pi_111336083
@gehakt
Hebben ze geen voicemail ingesproken?
pi_111340023
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:23 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen een ritje voor een van de directeuren van EW. Ben benieuwd waar zij in rijden, geen auto in de ritinfo helaas.
Directeur van EW?! Met een beetje geluk rijd jij morgen in een Audi R8! :o
pi_111341844
Morgen ook eindelijk weer eens een lekker dagje normaal werken. Twee ritten, Arnhem Meerkerk in een 207 en Tilburg Harbrinkhoek in een C-Klasse automaat :)
pi_111342640
Dat bierstoelverhaal wordt er alleen maar triester op. Moet je nu ook die reactie onder de nieuwste post lezen... EW snapt er duidelijk niks van. En waarom zou iemand staan te springen om zo'n ding te bemachtigen? een bierkrat zelf zit net zo lekker en hoef je niet te bewaren/meeslepen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:10:20 #205
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111343262
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:10 schreef S-RS het volgende:
@gehakt
Hebben ze geen voicemail ingesproken?
Geen voicemail = geen EW, of EW voor een spoedje en dan ben je te laat. Niet opnemen is niet rijden.
#26 || Luciano da Silva
pi_111343356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:10 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Geen voicemail = geen EW, of EW voor een spoedje en dan ben je te laat. Niet opnemen is niet rijden.
joh
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:17:01 #207
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_111343452
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:32 schreef Irritatie100 het volgende:
De Alfa: [ afbeelding ]

Heerlijke auto, zeker met die 200pk/400nm en automaat _O_ Ziet er ook schitterend uit, zowel van binnen als van buiten. Alleen jammer dat er een hele lelijke aftermarketradio in zat, ipv een mooie originele af-fabriek ;(
Ik heb mijn 508 maar naast die van jou gezet :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:17:47 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111343480
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:13 schreef S-RS het volgende:

[..]

joh
Ik zeg het maar even voor die gehaktbal, want die snapt er weer niks van
#26 || Luciano da Silva
pi_111343735
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Ik heb mijn 508 maar naast die van jou gezet :P
Gezellig!!
pi_111343978
quote:
15s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:17 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik zeg het maar even voor die gehaktbal, want die snapt er weer niks van
Quote mij dan niet joh moppie :*
pi_111345118
Zo, lekker van 8:00 - 18:00 locatiewerk gedaan vandaag. Liep nogal uit.
pi_111349128
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo, lekker van 8:00 - 18:00 locatiewerk gedaan vandaag. Liep nogal uit.
Haha wie was jij nou?
pi_111351115
Ze hadden voicemail ingesproken. Dus tussen colleges even terug gebeld. Rit was nog vrij, een bandenwissel vanuit Harkema. Tsja, vanuit dat tuigdorp kan ik 's avonds echt niet meer thuiskomen. Iemand anders moet dat dus maar even doen.
Zit nu trouwens wel te wachten op een ander ritje, anders was dit mijn 3e bandenwissel geworden van de 3 ritten die ik dan had gedaan.
Hebben jullie ook zoveel bandenwissels of heb ik nou gewoon pech? Steeds een beetje in die zwaar ondergemotoriseerde wagens naar Putten cruisen..
pi_111351216
Het is nu gewoon de tijd van de bandenwissels. Dat wordt straks wel weer minder.
pi_111351599
Oke, apart. Wist ik niet! De meeste privé rijders hebben al zo'n 2 maand de zomerbanden er weer onder. Al kost dat met zo'n grote vloot natuurlijk wel wat meer tijd.
pi_111352862
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:18 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Haha wie was jij nou?
Die met dat witte hemd. Jij?

Het mooie is wel dat ze dus vroegen of ik morgen weer een dagje wilde komen, en ze zouden dit nog in het systeem invoeren. Toen ik thuis kwam kreeg ik alleen al een mailtje voor een ander ritje voor morgen. Geen idee waar ik nou naartoe moet :').
pi_111353133
Net even sollicitatie formulieren ingevuld bij EW en Autoreset, hopelijk is er nog een plekje vrij ergens en krijg ik snel bericht :)
pi_111353280
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Die met dat witte hemd. Jij?

Het mooie is wel dat ze dus vroegen of ik morgen weer een dagje wilde komen, en ze zouden dit nog in het systeem invoeren. Toen ik thuis kwam kreeg ik alleen al een mailtje voor een ander ritje voor morgen. Geen idee waar ik nou naartoe moet :').
Dan heb ik jou thuisgebracht ;)
Zou morgen om 8.00 uur gelijk even AR bellen!
pi_111353466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Dan heb ik jou thuisgebracht ;)
Zou morgen om 8.00 uur gelijk even AR bellen!
Ah, dus jij bent dat :P

Net al even gebeld, moet gewoon naar Amersfoort morgen, ritje wordt geannuleerd.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:33:00 #220
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_111353509
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:23 schreef Dimitri_ het volgende:
1 van die twee heeft een Audi R8. ;)

Alleen denk ik niet dat je daarin gaat rijden.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:46:06 #221
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111354239
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

En diezelfde heeft ook een Range Rover Sport.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:07:21 #222
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_111355561
En een best wel fijne huis.
Waar haalt ie het geld toch vandaan? :)
pi_111355988
Kindjes uitbuiten :'(
pi_111356294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:14 schreef Rubenr3 het volgende:
Kindjes uitbuiten :'(
:P
pi_111359777
Morgen en overmorgen vestigingswerk. Moet de bus van 6:55 hebben... :')
pi_111360390
Deze week nog geen werk gehad, dat terwijl ik dinsdag de hele dag vrij had en maandag nog had gebeld.
pi_111369735
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Klopt, dat weet ik. Ik moet echter voor de andere directeur rijden.
Werd net nog gebeld met de mededeling dat de rit zo belangrijk is dat ik zonder overleggen een taxi mag nemen als ik dreig te laat te komen. Zal wel door het weer komen.
Iig is het heel belangrijk om op tijd te komen en ik moest echt mijn beste beentje voorzetten. Daar wordt ik normaal nooit voor gebeld, dus het zal me benieuwen!
Nee.
pi_111372620
Tja, de directeur he ;) Daar wil de planning ook niet voor schut komen te staan
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:45:19 #229
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_111373478
Ha mensen,

Morgen heb ik mn sollicitatie in Breda!
Heb erg veel zin om te beginnen (met daadwerkelijk rijden).

Toch nog wat vragen voor morgen:

- In de mail staat dat je nette vrijetijdskleding aan moet. Nette blouse geen probleem. Maar wat bedoelen ze met nette schoenen? Ik heb natuurlijk wel schoenen voor onder een kostuum, maar die zijn veel te netjes. Kan ik gewoon aankomen op beetje fatsoenlijke sneakers? Want iets er tussenin heb ik niet. Broek beetje hetzelfde, kan een nette spijkerbroek (niet zo'n vale lichte, gewoon een donkere) echt niet?

- Verder was ik benieuwd naar de rijtest, zijn ze net zo kieskeurig als bij je rij-examen? Dat heb ik weliswaar in één keer gehaald, maar ik zat niet echt relaxt in de auto! Wat moet je allemaal doen? Gewoon rijden? Of inparkeren, want daar ben ik niet echt goed in ;)

Alvast bedankt!
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_111374170
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef mpc007 het volgende:
Ha mensen,

- In de mail staat dat je nette vrijetijdskleding aan moet. Nette blouse geen probleem. Maar wat bedoelen ze met nette schoenen? Ik heb natuurlijk wel schoenen voor onder een kostuum, maar die zijn veel te netjes. Kan ik gewoon aankomen op beetje fatsoenlijke sneakers? Want iets er tussenin heb ik niet. Broek beetje hetzelfde, kan een nette spijkerbroek (niet zo'n vale lichte, gewoon een donkere) echt niet?

- Verder was ik benieuwd naar de rijtest, zijn ze net zo kieskeurig als bij je rij-examen? Dat heb ik weliswaar in één keer gehaald, maar ik zat niet echt relaxt in de auto! Wat moet je allemaal doen? Gewoon rijden? Of inparkeren, want daar ben ik niet echt goed in ;)

Alvast bedankt!
Heb je een foto van jouw schoenen? Ik twijfelde zelf ook erg.
pi_111374590
Te netjes? Ik had tijdens m'n sollicitatie een net overhemd, pantalon en lakschoenen aan. Wordt zeker gewaardeerd als je zo komt!
pi_111375007
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef mpc007 het volgende:
Ha mensen,

Alvast bedankt!
Ik had tijdens mijn sollicitatie gewoon een pak aan, te netjes is nooit een probleem. Volgens mij kun je beter overdressed gaan dan underdressed. Sneakers zijn officieel niet toegestaan bij hikerwerkzaamheden, dus je daar misschien wel een opmerking over krijgen.
Tijdens de rijtest moet je gewoon een stukje rijden, daar hoef je je echt niet druk om te maken zolang je geen omaatjes doodrijdt. Ik moest de auto weer achteruit inparkeren op de (vrij krappe) parkeerplaats van EW, maar dat moet je ook kunnen als je auto rijdt (als hiker kom je wel vaker krappe parkeerplaatsen tegen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 13:27:34 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:03:57 #233
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_111376298
Dan doe ik gewoon mn pak aan inderdaad, als ik dan eenmaal binnen ben kan je altijd wat 'normalere' kleren aandoen lijkt me toch ;)

Maar rijtest worden dus minder hoge eisen gesteld dan tijdens je rijexamen? Want daar weet ik echt niet meer alles van! Verder moet achteruit inparkeren wel lukken, vooral fileparkeren vind ik lastig..
Ik ga sowieso vanavond nog wel even oefenen met de huge bak (peugeot 807) van mn pa, als ik daar mee kan parkeren kan het overal mee ;)
pi_111377794
En voor morgenavond mijn 3e bandenwissel te pakken. Moet een peugeot 206 SW 1.4HDI ( |:( ) ophalen in Boornbergum. Een of ander afgelegen gat in de buurt van Drachten, dus mag met eigen vervoer die kant op.
Bedenk ik me eigenlijk nu pas; is er met eigen vervoer ook iets extra te ontvangen? Zit namelijk niet te wachten op extra kosten. Ik werk niet voor niets :)
pi_111377862
@mpc007
Je moet je geen zorgen maken over de rijtest. Stelt echt niks voor. Ik moest in een automaat rijden (ivm geen ervaring rijden met automaat), kreeg wat tips hoe hier mee om te gaan. Verder kijken ze of je de spiegels goed in ge gaten houdt. En achteruit rijden op de spiegels! Wanneer je dit doet is de kans op schade tijdens het achteruit inparkeren veel kleiner.
Succes!
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:00:56 #236
182073 invine
blablabla etc.
pi_111378302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:03 schreef mpc007 het volgende:
Dan doe ik gewoon mn pak aan inderdaad, als ik dan eenmaal binnen ben kan je altijd wat 'normalere' kleren aandoen lijkt me toch ;)

Maar rijtest worden dus minder hoge eisen gesteld dan tijdens je rijexamen? Want daar weet ik echt niet meer alles van! Verder moet achteruit inparkeren wel lukken, vooral fileparkeren vind ik lastig..
Ik ga sowieso vanavond nog wel even oefenen met de huge bak (peugeot 807) van mn pa, als ik daar mee kan parkeren kan het overal mee ;)
Pak is nergens voor nodig, gewoon aandoen wat je aan wilt doen ze zeggen wel wat je moet veranderen en wat niet :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:48:13 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111380196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:47 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En voor morgenavond mijn 3e bandenwissel te pakken. Moet een peugeot 206 SW 1.4HDI ( |:( ) ophalen in Boornbergum. Een of ander afgelegen gat in de buurt van Drachten, dus mag met eigen vervoer die kant op.
Bedenk ik me eigenlijk nu pas; is er met eigen vervoer ook iets extra te ontvangen? Zit namelijk niet te wachten op extra kosten. Ik werk niet voor niets :)
Aangeven bij opmerkingen dat je reiskostenvergoeding wil ontvangen en je totale kilometers erbij zetten. Dan krijg je kilometervergoeding ipv reistijd uitbetaald.
#26 || Luciano da Silva
pi_111380806
hm..
Wat is de kilometervergoeding precies? 19ct? Dan heb ik wel een klein voordeeltje tov. reistijd!
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:39:55 #239
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111382146
Ja, 19 cent. In principe heb je geen voordeel omdat je je gemaakte kilometers uiteindelijk weer moet tanken.
#26 || Luciano da Silva
pi_111382658
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:39 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, 19 cent. In principe heb je geen voordeel omdat je je gemaakte kilometers uiteindelijk weer moet tanken.
Oh, dan heb ik laatst dus 14 euro verdiend in minder dan een uur 8-)
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:52:37 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111382689
Ja, ik 29 euro in een uurtje :9
#26 || Luciano da Silva
pi_111383177
Gehehe, niceeee :9
pi_111383718
Joppiesaus rijdt 150+ gemiddeld een uur lang *O*

Hoop trouwens dat de koffieautomaat in Putten het morgen wel weer doet c_/ !
Nog collega's die morgenavond die kant op moeten?
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:16:06 #244
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111383768
Nou dat niet direct, maar ik kreeg 29 euro voor retourtje Groningen - Drachten terwijl ik gewoon eerlijk de kilometers had ingevuld _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_111383931
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Joppiesaus rijdt 150+ gemiddeld een uur lang *O*

Hoop trouwens dat de koffieautomaat in Putten het morgen wel weer doet c_/ !
Nog collega's die morgenavond die kant op moeten?
Ik vanavond, dinsdag ook geweest, maar geen koffie gekregen heur.
pi_111384139
Afgelopen maandag was de automaat stuk..
Je krijgt ook geen koffie, die moet je zelf halen. Neem aan dat je gewoon in de kantine zit te wachten? Die koffieautomaat daar is gewoon gratis te gebruiken. Erg fijne koffie (en chocomel) trouwens!
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:24:10 #247
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111384151
Koffie moet je zelf pakken.
#26 || Luciano da Silva
pi_111384246
Net een telefoontje. Bandenwissel morgenavond gaat niet door, de 206 is niet meer rijdbaar, betrokken bij een ongeluk. Helaas voor mij, maar hoop dat de bestuurder en andere betrokkenen er goed vanaf gekomen zijn.
pi_111385035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:20 schreef MuurStraat het volgende:
Tja, de directeur he ;) Daar wil de planning ook niet voor schut komen te staan
Nouja, zoals ze het mij vertelde is er een presentatie over EW, die de directeur geeft. Ik moet hem ook VERPLICHT smsen, zodat hij tijdens die presentatie een sms krijgt zodat hij kan demonstreren hoe het werkt met de chauffeurs.
En er is een taxi geregeld omdat de busverbinding niet super is, zodat ik zeker op tijd kom. Top!
Nee.
pi_111386269
Hé! Hier een nieuwe hiker.
Mag morgen mijn eerste rit rijden, Nieuwegein - Goes - Nieuwegein.
Voor de locatie in Nieuwegein stond specifiek welke formulieren ik nodig heb, de auto die ik ophaal in Goes moet weer terug naar hetzelfde bedrijf in Nieuwegein. Moet ik dan 2 keer de transport formulieren van het bedrijf in Nieuwegein meenemen?
pi_111387816
Zoals ik uit je verhaal opmaak heb je 2 verschillende auto's. Dus dan moet je sowieso 2 transportformulieren. Mocht het dezelfde auto zijn weet ik het niet zeker, want heb er geen ervaring mee. 2 transportformulieren lijkt mij in ieder geval nooit verkeerd.

Over de sollicitatie:
Het stelt niet zo heel veel voor, ik moest achteruit inparkeren maar ik parkeerde hem dubbel. Moest het overnieuw proberen en dat ging prima, dus gewoon aangenomen. Qua kleding zou ik gewoon pantalon, overhemd, nette schoenen. Maar een mede sollicitant was in een nette donkere spijkerbroek, kreeg hierop commentaar, maar werd uiteindelijk ook gewoon aangenomen.
pi_111387882
Kunnen jullie mij trouwens ook een keer in de OP zetten? Hiker uit Groningen. ;)
pi_111388140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef tltgya het volgende:
Kunnen jullie mij trouwens ook een keer in de OP zetten? Hiker uit Groningen. ;)
En als ze dan toch bezig gaan mogen ze mij direct toevoegen, regio Leeuwarden. Ook hiker trouwens.
pi_111388637
Kun je zelf doen hoor. Heb m'n eigen ook zelf aangepast.
pi_111389425
Was trouwens vanmiddag alweer teruggebeld. Heb er wat meer uurtjes voor terug gekregen.
Moet morgen in de loop van de ochtend (zelf even uitzoeken wat het beste uitkomt samen met 2e rit) hier in Leeuwarden op het industrieterrein een Peugeot Expert ophalen. Een van 2006, dus nog dat oude model denk ik, dat beroerde busje. Deze moet ik naar Almere brengen.
Vanuit Almere moet ik met het OV naar Arnhem waar ik tussen 14:00 en 15:00 een Peugeot 308 op moet halen, welke naar Oldenzaal moet. Waar ik voor 16:00 moet zijn.
Dus zodadelijk maar eens een soort van schema bouwen hoe het met ov zit etc..
pi_111394553
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef originalred het volgende:
Hé! Hier een nieuwe hiker.
Mag morgen mijn eerste rit rijden, Nieuwegein - Goes - Nieuwegein.
Voor de locatie in Nieuwegein stond specifiek welke formulieren ik nodig heb, de auto die ik ophaal in Goes moet weer terug naar hetzelfde bedrijf in Nieuwegein. Moet ik dan 2 keer de transport formulieren van het bedrijf in Nieuwegein meenemen?
Je moet er inderdaad twee uitprinten.

Ligt het aan mij of komen er zoveel nieuwe hikers bij hier? Ondertussen zit ik zonder ritten :(
pi_111394794
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef maxmin het volgende:

[..]

Je moet er inderdaad twee uitprinten.

Ligt het aan mij of komen er zoveel nieuwe hikers bij hier? Ondertussen zit ik zonder ritten :(
Ik werk er nu twee weken, waarvan ik in alle zes de dagen dat ik beschikbaar was, heb kunnen werken.
pi_111395832
Ik werk er nu ongeveer een week. Heb morgen mijn 3e rit. Morgen is de 4e dag dat ik beschikbaar sta, dus ben veel ingeplant.
Misschien eens even bellen?
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:38:05 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111396237
Ik heb qua werk deze maand ook niet te klagen.
#26 || Luciano da Silva
pi_111396456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef maxmin het volgende:

[..]

Dat dus. Maar volgens mij doen ze dat zodat hun lekker makkelijk kunnen inplannen en geen gezeik hebben dat er geen chauffeurs meer zijn voor ritten. Toen ik er net werkte kreeg ik welke week wel een smsje dat ze nog chauffeurs te kort hadden en of je wou bellen als je kon. Die heb ik ook al maanden niet meer gezien ;(
pi_111397962
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:12 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik werk er nu twee weken, waarvan ik in alle zes de dagen dat ik beschikbaar was, heb kunnen werken.
Lekker dagje gehad vandaag?
pi_111399460
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Afgelopen maandag was de automaat stuk..
Je krijgt ook geen koffie, die moet je zelf halen. Neem aan dat je gewoon in de kantine zit te wachten? Die koffieautomaat daar is gewoon gratis te gebruiken. Erg fijne koffie (en chocomel) trouwens!
Vandaag boden ze me wel koffie aan, wist niet dat je dat gewoon kon pakken.. Wel erg fijne automaat idd, koffie was goed te doen!
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:44:56 #263
182073 invine
blablabla etc.
pi_111399534
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:42 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat dus. Maar volgens mij doen ze dat zodat hun lekker makkelijk kunnen inplannen en geen gezeik hebben dat er geen chauffeurs meer zijn voor ritten. Toen ik er net werkte kreeg ik welke week wel een smsje dat ze nog chauffeurs te kort hadden en of je wou bellen als je kon. Die heb ik ook al maanden niet meer gezien ;(
Ik krijg ze dagelijks..
pi_111399975
Wat een heerlijke rit. Hele vriendelijke man, fijne auto, goede gesprekken onderweg. Alleen wat noodweer gehad.
Goede fooi, en ik ben voortaan zijn voorkeurschauffeur.

Top!
Nee.
pi_111403075
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat een heerlijke rit. Hele vriendelijke man, fijne auto, goede gesprekken onderweg. Alleen wat noodweer gehad.
Goede fooi, en ik ben voortaan zijn voorkeurschauffeur.

Top!
wat had je voor auto dan?
pi_111403101
ik mag morgen zon beetje het hele land door in een C5 3.0 diesel.. opzich best een prima autootje.
pi_111403694
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef mothergoose het volgende:

[..]

wat had je voor auto dan?
Laro discovery 3
Nee.
pi_111407817
Goedemorgen! Vandaag 1 ritje, Houten - Amsterdam.. half 8 ophalen en al om half 9 afleveren in noord, dat gaat krapjes worden.
pi_111410732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:59 schreef mothergoose het volgende:
ik mag morgen zon beetje het hele land door in een C5 3.0 diesel.. opzich best een prima autootje.
Is er een 3L diesel voor de C5? Ik heb een keer een C5 met een kleine benzinemotor gereden, ik denk een 1.8 ofzo, ik vond het geen fijne auto! maar met zo'n diesel zal het best te doen zijn lijkt me zo:)
pi_111411150
Vind opzich de C5 geen slechte auto, maar scheuren kun je er ook niet mee. Vering is comfortabel, maar daardoor heel sponzig in het rijden vond ik.

Automaat is overigens om te janken.
pi_111411249
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:25 schreef MuurStraat het volgende:
Vind opzich de C5 geen slechte auto, maar scheuren kun je er ook niet mee. Vering is comfortabel, maar daardoor heel sponzig in het rijden vond ik.

Automaat is overigens om te janken.
Ja dat bedoel ik, typische franse auto. Als hij dan ook nog ondergemotoriseerd is blijft er weinig pret over. Daarbij vind ik dat niet-meedraaiende stuur maar irritant :P
pi_111412558
Vandaag ga ik na er 3 maanden uit te zijn geweest ivm stage ook weer aan de slag! Vanavond een bandenritje met een Caddy vanuit Oranjewoud. Beter dan niets!
pi_111413118
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:30 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, typische franse auto. Als hij dan ook nog ondergemotoriseerd is blijft er weinig pret over. Daarbij vind ik dat niet-meedraaiende stuur maar irritant :P
Ik heb minder knoppen op mijn toetsenbord als dat ding in op het stuur. En idd, dat is echt irritant.

Overigens heb ik hem alleen maar met flinke motor gereden, dan is het wel te doen. Overigens heb ik me best vermaakt met die luchtvering waarmee je de rijhoogte aan kan passen, alleen wordt het dan helemaal een schommel :')
pi_111413119
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Vandaag ga ik na er 3 maanden uit te zijn geweest ivm stage ook weer aan de slag! Vanavond een bandenritje met een Caddy vanuit Oranjewoud. Beter dan niets!
Ik ga wss in september op stage en ik wil wel graag hiker blijven eigenlijk :P Heb jij je uitgeschreven of gewoon 3 maanden onbeschikbaar gestaan?
pi_111413242
Nee in overleg met EW gedaan, ik moest 10 weken stage lopen, dus dat kon dan nog net met onbeschikbaar staan. Anders werd het een gehannes met de belastingdienst ofzo als ik het me goed herinner. Daarna nog op vakantie geweest en privé-problemen gehad dus kwam er even niks van werk... Nu wel weer volop aan de slag!
pi_111413544
Gaat lekker hier. Ondertussen al bijna anderhalf uur op de locatie waar ik de Expert op zou halen. Eerst allemaal gedonder met het alarm. Eindelijk gefixed, wil de bus niet meer starten. Hulptroepen zijn onderweg.. Maar het 2e ritje kan ik dus op mijn buik schrijven.
Hulpdienst zou binnen nu en 45 minuten aanwezig moeten zijn.. Ben benieuwd. Beetje jammer, anders zou ik mooi tot 8u vanavond op pad zijn!
pi_111414409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef Spablauw214 het volgende:
Nee in overleg met EW gedaan, ik moest 10 weken stage lopen, dus dat kon dan nog net met onbeschikbaar staan. Anders werd het een gehannes met de belastingdienst ofzo als ik het me goed herinner. Daarna nog op vakantie geweest en privé-problemen gehad dus kwam er even niks van werk... Nu wel weer volop aan de slag!
Hmmm, ik moet 6 maanden... Wel 4 dagen perweek, waarbij ik 1 terugkomdag heb. Dan maar kijken of ik die kan gebruiken om te werken.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:23:09 #278
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_111416925
Hoera, ben ook binnen! Rijtest in BMW 5 ging oke, maar vooral doordat ik al automaat gewend was. Inparkeren viel mee. Wel even wennen aan sterke motor..

Presentatie daarna was wel leuk, werd alleen gek van alle formulieren, Tel nrs, mailadressen, en aanvragen die Ik moet doen voordat k mag beginnen.

Hoop misschien volgende werk mn eerste ritje te doen, schrijf mij maar in de OP voor Leiden!
pi_111417179
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef mpc007 het volgende:
Hoera, ben ook binnen! Rijtest in BMW 5 ging oke, maar vooral doordat ik al automaat gewend was. Inparkeren viel mee. Wel even wennen aan sterke motor..

Presentatie daarna was wel leuk, werd alleen gek van alle formulieren, Tel nrs, mailadressen, en aanvragen die Ik moet doen voordat k mag beginnen.

Hoop misschien volgende werk mn eerste ritje te doen, schrijf mij maar in de OP voor Leiden!
Wat ga je doen? Hiken of PCen?
Nee.
pi_111417418
Zou er ook een mogelijkheid zijn om hiken en pcen te combineren? Dat je gewoon allebei doet?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:35:31 #281
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111417447
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Zou er ook een mogelijkheid zijn om hiken en pcen te combineren? Dat je gewoon allebei doet?
Als hiker kan je geen PC ritten uitvoeren. Als PC kan je bij hoge nood wel worden ingeroosterd voor hikerritten, maar je kunt niet zeggen 'ik wil én hiken, én PC zijn'.
#26 || Luciano da Silva
pi_111417470
quote:
Nouja, als PC krijg ik heel soms wel een hikerritje.
Nee.
pi_111417742
quote:
als dat mogelijk zou zijn zou iedereen het wel doen..
pi_111417789
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

als dat mogelijk zou zijn zou iedereen het wel doen..
Nouja.. Ik zit niet zo te wachten op hikerritjes hoor. Vind het niet erg om af en toe ze te doen om EW uit de brand te helpen, maar daar blijft het ook bij.

En volgensmij willen de meeste hikers ook geen PC zijn... Iets met vrijheid ofzo? ;)
Nee.
pi_111417978
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Nouja.. Ik zit niet zo te wachten op hikerritjes hoor. Vind het niet erg om af en toe ze te doen om EW uit de brand te helpen, maar daar blijft het ook bij.

En volgensmij willen de meeste hikers ook geen PC zijn... Iets met vrijheid ofzo? ;)
Klopt, ik ben liever hiker, maar als ik de kans had om het allebei te zijn... Dubbele kans op werk :9~
pi_111420121
En terwijl ik verwacht had niet voor 8u vanavond thuis te zijn ben ik alweer een uurtje thuis.
EW gebeld dat de Expert niet wilde starten. Die hebben de betreffende LM gebeld, waar ze vervolgend hulpdienst hebben gebeld.
De beste man heeft het eea geprobeerd, maar ook met jumpstarter en spray om ontsteking te vergemakkelijken. Had allemaal geen effect. Omdat de tankmeter nauwelijks omhoog kwam (bedankt vaste bestuurder van die bus) dacht hij dat er misschien te weinig brandstof in zou zitten.
Oftewel. De Expert is op de lepel gegaan en afgesleept naar het tankstation. Daar weer wat getankt, maar met alle hulpmiddelen wilde de bus nog steeds niet starten. Toen in overleg met EW afgesproken om de auto naar de Peugeot dealer af te slepen. Daar staat hij nu dus nog, de LM zal wel bepalen wat er nu moet gebeuren.
Bij de dealer mocht ik ook nog wel een een kopietje van mijn getekende inname/transport formulier maken, welke in de bus gelegd moest worden.
Daarna heeft de vriendelijke (vestigingsmanager?) mij zelfs nog naar het treinstation 3km verderop gebracht. Ik mocht niet met de bus vanaf daar, wan volgens hem was het OV daar op het industrieterrein ruk. Dus was erg blij dat ik niet hoefde te lopen! Dus heb zo'n 3 uur in Leeuwarden rondgependeld..
Foto van de Expert op de lepel houden jullie te goed, post ik straks even als ik thuis(bij ouders) ben.
Overigens wel jammer dat ik zo'n 6 à 7 uurtjes misloop. Maar nu heb ik wel in een Ford F-450 Super Duty gezeten(met meer dan een miljoen op de teller)

[ Bericht 0% gewijzigd door gehaktstaaf123 op 11-05-2012 15:10:29 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:45:54 #287
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111420432
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Klopt, alleen die projecten lijken me wel tof.

@gehakt: haal de klantnamen even weg!
#26 || Luciano da Silva
pi_111420778
@Joppie
Thnx. 't is stom, maar ik vergeet het steeds..
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:02:08 #289
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111421125
Maandag twee ritten: Groningen - Born in een Toyota Verso, en dan Born - Amsterdam in een Alfa Romeo 159 1.9JTDm Sportwagon :)

Moet alleen die laatste wel bellen als ik er bijna ben, en nog in het Engels ook. Dat wordt leuk :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111421224
Lange ritten en geen vervelende auto's opzich. En relatief weinig OV l, Amsterdam-Groningen. Wel een mooi vol dagje denk ik zo!
pi_111421435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Lekker dagje gehad vandaag?
Ja, met die senioren erbij gaat het inderdaad wel wat langzamer :'). Maar ik had nauwelijks geslapen, dus dat kwam eigenlijk wel goed uit.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:12:51 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111421611
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Lange ritten en geen vervelende auto's opzich. En relatief weinig OV l, Amsterdam-Groningen. Wel een mooi vol dagje denk ik zo!
Ik had de auto's alleen liever omgewisseld gehad. Dan was ik even via Duitsland gaan knallen met de Alfa.
#26 || Luciano da Silva
pi_111421726
Je kunt niet alles hebben Joppie. ;)
Tot nog toe heb ik het moeten doen met een trage Vivaro, een trage Astra Ecoflex en een Expert die helemaal niet reed ;).

[ Bericht 15% gewijzigd door gehaktstaaf123 op 11-05-2012 15:52:41 ]
pi_111424005
Maandag eindelijk weer eens tijd om te werken, 2x Mondeo.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:28:51 #295
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111424772
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:37 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
(...)
1. Daarna heeft de vriendelijke (vestigingsmanager?) mij zelfs nog naar het treinstation 3km verderop gebracht. Ik mocht niet met de bus vanaf daar, wan volgens hem was het OV daar op het industrieterrein ruk. Dus was erg blij dat ik niet hoefde te lopen! Dus heb zo'n 3 uur in Leeuwarden rondgependeld..

(...)
2. Foto van de Expert op de lepel houden jullie te goed, post ik straks even als ik thuis(bij ouders) ben.

1. Valt wel mee, tien minuutjes lopen naar station Leeuwarden Camminghaburen. Maar een lift is altijd chill.

2. Stuur die foto op naar EW dan,

SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_111425397
@Joppie
Inderdaad, maar vervelend was het zeker niet :) .
Was ook van plan hem in te sturen voor FB, ben benieuwd of hij erdoor komt. Maar kan zo gauw niet vinden waar ik 'm heen moet sturen. Zou je via PB even een mail adresje willen sturen? Of moet ik de foto gewoon zelf uploaden?
pi_111425629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Klopt, alleen die projecten lijken me wel tof.

@gehakt: haal de klantnamen even weg!
Ik vind de leukste ritten om mensen op te halen bij borrels.. Altijd goed voor de fooien! :)
Nee.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:53:11 #298
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111425788
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik vind de leukste ritten om mensen op te halen bij borrels.. Altijd goed voor de fooien! :)
Tja, dat snap ik.

Iemand omgeving Breda die niks te doen heeft?

quote:
SPOED! Transport van Breda naar Maastricht
vrijdag, 11 mei, 2012
Voor 17.30 uur ophalen, als je kunt graag bellen!
Gehakt, je krijgt zo DM!
#26 || Luciano da Silva
pi_111426081
Thnx Joppie!
Heb 'm verstuurd. Erg benieuwd of deze ook toegelaten wordt op Facebook :) . Op de bus staat geen bedrijfsnaam, maar nog wel andere stickers waaraan hij herkenbaar is. Afwachten dus..
pi_111426287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tja, dat snap ik.

Iemand omgeving Breda die niks te doen heeft?

[..]

Gehakt, je krijgt zo DM!
Ben net voor het weekend te vieren weer naar huis gegaan.. Heb nog zitten denken om terug te gaan naar Breda maargoed. Was al snel opgelost.
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')